Naujienos / lrytas.lt
Išplėstinė paieška >>
53. AKUtxSWsAtze
2013-04-29 22:34
IP: 178.168.64.194
 
 

Hey, thanks for the blog post.Really looking forward to read more. Really Cool.


52. rABqrEwULeDEknpsfq
2013-04-28 12:52
IP: 178.168.64.194
 
 

Very informative blog article.Really looking forward to read more. Keep writing.


51. mYbvMDRagDSraFjHJM
2013-04-28 12:33
IP: 178.168.64.194
 
 

I am so grateful for your article post.Really looking forward to read more.


50. wLBNDvTwlfkTRLm
2013-04-28 12:16
IP: 178.168.64.194
 
 

Enjoyed every bit of your article. Really Great.


49. iSOozWaWOdltmtXWy
2013-04-28 11:08
IP: 178.168.64.194
 
 

Fantastic blog. Fantastic.


48. EhIblWCRG
2013-04-28 10:54
IP: 178.168.64.194
 
 

wow, awesome article post.Really looking forward to read more. Much obliged.


47. wgLXThludPspygdGS
2013-04-27 22:51
IP: 178.168.64.194
 
 

Great article.Thanks Again. Keep writing.


46. zXFaLKVHHkBa
2013-04-27 17:10
IP: 178.168.64.194
 
 

I appreciate you sharing this blog article.Really looking forward to read more. Really Cool.


45. tCGcslsUUzKHwtO
2013-04-27 07:43
IP: 178.168.64.194
 
 

Im thankful for the blog post.Much thanks again.


44. OQVtmJth
2013-04-27 07:01
IP: 178.168.64.194
 
 

Muchos Gracias for your post.Really thank you! Want more.


43. GvVhZmRyGHoWGiieb
2013-04-27 06:54
IP: 178.168.64.194
 
 

Really appreciate you sharing this blog post. Really Great.


42. aurimas
2006-07-06 13:55
IP: 193.219.58.207
 
 

ir šio teksto the winner iiiis?... :) matote, jei kažkas taip savokė save ir pateikia tai kaip realybę, kaip dėsnį, kaip kiekvienam galiojantį faktą- jis turės pripažinti suklydęs, jei atsiras bent vienas, kuris pavargęs ir pargriuvęs nepajaus ramybės; kuris isijautęs į dabartį ir šią akimirką matys tiktai blogį, skausmą ir neteisybę; kuris girdės balsą savyje ir jam nereiks klausti kito: kur yra kelias?


41. Cezaras
2006-07-06 05:29
IP: 62.77.173.161
 
 

Kas jums gali parodyti šiame gyvenime kelią? Iš tiesų, - jokio kelio nėra. Jūs jau esate atvykę į vietą! Kad ir kur bebūtumėte – visuomet esate vietoje arba čia ir dabar. Kelias – neegzistuoja! Jeigu bandysite eiti ieškoti ir klausinėti apie kelią, jūs vėl ir vėl pateksite į ateities pinkles. Ateitis tai yra mūsų košmaras, iliuzija. Jeigu geriau įsižiūrėtumėte į šią akimirką, pamatytumėte, kiek daug aplinkui gyvybės, kaip viskas gimsta, bunda, kiek grožio, meilės. Vienas vienintelis stebėjimo momentas ir jūs juoksitės iš savęs, kad visą laiką ieškojote krypties, kelio, metodo, nes nėra nieko, - ko nebūtų dabar! Kiekvieną kartą, jums atėjus beieškant atsakymo, kur yra jūsų kelias, aš tyliai sau sakysiu, - here comes a crazy man again! Jeigu jums neparodysiu kelio, - atrodysiu griežtas; jeigu bandysiu jį parodyti, - suklaidinsiu jus. Vienas, vienintelis dalykas, kurį jūs galite padaryti čia ir dabar, - geriau pažiūrėti į savo vidų. Taigi, aš turiu prigalvoti kelių, kurie ištikrųjų nėra jokie keliai, bet tik taip atrodo. Jie niekur neveda. Nes nėra nieko, kur reikėtų eiti. Mes visi esame atvykę! Paprasčiausiai nėra kur eiti. Bet, aš turiu prigalvoti naujų kelių ir metodų, kad visiškai jus išvarginčiau ir išsekinčiau. Tam, kad vieną dieną, dideliame savo nuovargyje ir išsekime, jūs paprasčiausiai mesite visus ieškojimus! Išsekę ir pavargę jūs krisite ant žemės, nuo visų kelių ir metodų, pavargę nuo visų ieškojimų ir tyrinėjimų ir staiga netikėta ramybė užplūs jūsų širdį. Ramybė, kuri yra toliau už mūsų suvokimo ir proto ribų. Tada jūs juoksitės, nes tai, visuomet buvo įmanoma. Problema buvo – jumyse! Jūs bėgote nuo savo ramybės! Visi keliai veda į kažkur, bet tiesa yra čia. Visi takai yra kažkur, bet tiesa visuomet čia ir dabar! Nėra tokio kelio, kuris padėtų surasti save. Štai kodėl aš sakau, - bandykite ieškoti sunkiai ir ilgai, tam, kad tik greičiau išvargtumėt. Nemėginkite eiti lėtai. Taip ieškodami keliaukite per vieną, kitą gyvenimus, vis tikėdamiesi, vildamiesi, kada nors rasti... Kiek įmanoma stenkitės ieškoti iš visų pastangų, absoliučiai, visiškai save atiduodami... Ieškokite taip, kad vieną dieną nusilpus ir išsekus, pats ieškojimas grius iš nuovargio. Ir staiga, pavargusiam ir bejėgiškai gulinčiam ant žemės, nelauktai nušvis tiesa, kad visa kas yra, - ši akimirka!


40. aurimas
2006-07-04 23:41
IP: 84.15.64.164
 
 

"Bet koks kalbejimas yra ne tik paikas, bet daugeliu atveju ir bevertis, jeigu nepadeda zmogui rasti tiesos, o ipina i proto labirintus ar kokius tai kitokius ieskojimus, tikejimus..."- ieskojimai yra gerai; blogai, kai klaidinantys isvedziojimai kaip tik atitraukia nuo ieskojimo ir ipersa labai konkretu, materialu daikta. "Tad kas yra tiesa? Kas yra tikra, o kas melas? Kaip atskirti kur " Dievas" , o kur " Velnias" ?...; )"- manau abu gerai pazistam Zmogu, kuris pasake: "AS ESU: kelias, tiesa, ir gyvenimas". taigi tiesa yra labai askiai apibrezta: Jezus Kristus. "Matai, tu gali zinoti ir buti perskaites visas filosofijas, isstudijuoti begale skirtingu religiju arba kitais zodziais tariant buti labai " gudriu lapinu" ir rasyti " gudriausius straipsnius" , bet jei nezinosi vieno dalyko, vieno vienintelio dalyko, kuri atradus, galima patirti tiesiogini savo buvima, rysi su " Dievu" arba pajausti save sioje nuostabioje gyvenimo juroje, - gyvenimas bus bevertis..."- nors cia adresuota kaip suprantu straipsnio autoriui, bet ideja tokia sena, tokia nuvalkiota.. vis dar ieskom filosofinio akmens? :) " Dar vaikysteje man mama sakydavo, - ko per daug, tas nesveika...; )Siuo atveju, pas mus tai, - zodziai...; )"- Mindaugo komentaruose as ju nematau; ten skradziai bedugne greiciau, nei kazko su kaupu privirta. "Jei manai, kad tavo kelias, (patyrimas) yra vienintelis ir pats teisingiausias, galbut tai ne kas kita, bet tik " ego" israiska?...; )"- fantastika! pasirodo yra zmones, kurie straipsnyje izvelge Mindauga, is saves statanti pavyzdi!.. man visalaik kazkaip priesingai atrode:jei jau kuo jis didziuojasi- tai tik Viespaties Jezaus Kristaus kryziumi, per kuri jam pasaulis yra nukryziuotas. "Atmink, kad protas visada nori kazko milzinisko, uz ko galetu tvirtai laikytis, tvirtai uzsikabinti, kazko, kas yra auksciau uz ji pati, su kuo jis galetu susitapatinti."- biski kvaila laikytis uz stiklines vazos, kuria nesi, ir manyt kad ji saugi, nes tu uz kazko laikaisi. o kad mes esam dievai tai irgi nieko nauja- ryskiausiai tai pasimato kai visko netenki ir lieki nuogas. tada belieka proto pagalba apsirengti ir vel eiti kazkur pirmyn. tik gaila, kad mirtis nuo tokiu pamastymu islaisvina :)


39. Cezaras
2006-07-03 04:00
IP: 62.77.173.161
 
 

Bet koks kalbejimas yra ne tik paikas, bet daugeliu atveju ir bevertis, jeigu nepadeda zmogui rasti tiesos, o ipina i proto labirintus ar kokius tai kitokius ieskojimus, tikejimus... Tad kas yra tiesa? Kas yra tikra, o kas melas? Kaip atskirti kur "Dievas", o kur "Velnias"?...;) Matai, tu gali zinoti ir buti perskaites visas filosofijas, isstudijuoti begale skirtingu religiju arba kitais zodziais tariant buti labai "gudriu lapinu" ir rasyti "gudriausius straipsnius", bet jei nezinosi vieno dalyko, vieno vienintelio dalyko, kuri atradus, galima patirti tiesiogini savo buvima, rysi su "Dievu" arba pajausti save sioje nuostabioje gyvenimo juroje, - gyvenimas bus bevertis... Dar vaikysteje man mama sakydavo, - ko per daug, tas nesveika...;)Siuo atveju, pas mus tai, - zodziai...;) Jei manai, kad tavo kelias, (patyrimas) yra vienintelis ir pats teisingiausias, galbut tai ne kas kita, bet tik "ego" israiska?...;) Atmink, kad protas visada nori kazko milzinisko, uz ko galetu tvirtai laikytis, tvirtai uzsikabinti, kazko, kas yra auksciau uz ji pati, su kuo jis galetu susitapatinti. Ta "kazka" protas ima vadinti "Dievu", tiesa ir tapatina save per tikejima, per isitikinima, racionalius paaiskinimus, per ivairias disciplinos formas ir idealistine morale. Bet tas milziniskas "kazkas", kuris kursto speliojimus yra dalis netikrojo "as", kuri susikure musu protas...;) Zodziu, tiems, kas pagauna siu zodziu skleidziamus virpesius, noriu tik priminti, kad viskas ko jus ieskot, - jau turite, jus jau esate pilni ir tai rasau tik tam, kad neuzmirstumete to niekada...;)


38. aurimas
2006-07-02 20:00
IP: 84.15.64.164
 
 

labai idomu, niekada tikejimo nelaikiau argumentu. o veiksmu tyla tai labai veiksminga- uzkasi savo talenta po zeme ir atejus seimininkui sakai: zinai, as abejojau, ar tu is tiesu esi; o kadangi dabar matau kad esi- šekis: imk, kas tavo.


37. bombardyrui
2006-07-02 09:11
IP: 80.104.175.66
 
 

Jei gimei zmogaus pavidalu, t.y. turi kuna, vadinasi, darbu sioje zemeje dar yra ir dar ne visi norai istaisyti. O jei ne visi norai istaisyti, tai likusi ir taip vadinama "nuodeme". Jezus buvo pirmas Marijos sunus, ypatingas, o kiti - vaikai kaip vaikai. Pastebiu, kad jums labai svarbu pasakyti paskutini zodi, nukirsdinti priesininka "paskutiniu argumentu". O man dabar svarbu Minciu, Zodziu ir Veiksmu Tyla. Sio meno mokausi jau keleta metu. Ir jauciuosi tik pradinuke.


36. bombardyras
2006-07-01 16:53
IP: 193.219.58.194
 
 

dziaugiuosi suteikes jums dziaugsmo, arijana. nors pasirodo jums neuztenka paaiskinimo, kad Mergele Marija ne lytiskai nekalta buvo, bet is prigimties, gimtosios nuodemes prasme. ir kito zmogaus su tokia dovana nera, nebuvo ir nebus, nes Dievo Sunus yra vienas ir nekartotinas. pamastymai apie ana gala ir is jo traukiant Dieva visai neblogas uzsiemimas; praktiskai nieko kito veikt ir nebeapsimoka. beje, apmaudu kai rasau apie Evangelija, o suprantama kad turiu omeny Senaji Testamenta; kitas gi apmaudumo variantas, kad niekad nerasete dienorascio, atsiminimu, ir del to turite didele problema nemoketi risti ivykiu ir pasakoti istoriju. bet juk kiti zmones turi tokias dovanas, tame tarpe puikia atminti, kaip apastalas Jonas Evangelistas.


35. arijana
2006-07-01 07:54
IP: 80.104.175.160
 
 

Apturejau malonuma, skaitydama Cezaro komentarus, ir juokiausi, matydama, kaip ji bombarduoja aurimas. Ir mane vienodai bombarduoja, kai parasau, ypac, kad testamentas parasytas simboliu kalba ir alegorijomis. Sakot, paprasti zmogeliai ji parase? Ir surase ten savo klajones, vaiku gimimus, aviu ganymus ir pan. ? O kaip patapo tada tie kelioniu aprasymai Sventuoju rastu, kur jo sventumas, jei surasytos tik paprastos metrikos ir visoki karu metrasciai? M- vienintelis zmogus, rades Dieva sioje zemeje, tai Mergele Marija? o kaip su Zana d'Ark, ji irgi buvo nekalta? Ar jus manote, kad nekaltybe- tai salyga atrasti Dievui sioje zemeje? O kaip tada su vyrais, ar jie irgi turi buti nekalti, kad atrastu Dieva? As manau, kad kaip tik atvirksciai, pirmiausia zmogus turi ko nepaskesti savo egoizme ir nuodemese, vien tam, kad suprastu ir isisamonintu savo egoizmo masta. Tik tada jis gali pradeti kilti kaip is balos. Is tikruju, tarp musu gyvena zmones, kurie "jau atrado Dieva sioje zemeje", ir nieko cia nuostabaus nera.


34. samurajus- C
2006-06-29 22:56
IP: 84.15.64.164
 
 

"Tu man primeni tiesu skleideja, kuris skesta zodziu juroje ir niekaip negali is jos isplaukti.."- man sie zodziai primena, kaip autocentrine pasauleziura per viena paskaita buvo palygitna su pluduru, besiremianciu i save pati. mano gi situacijoj jura visai ne žodžių, ir plūduras visai ne centras: šalia plūduro yra kuolas, įsmeigtas į dugną, ir tas kuolas yra Dievas. ko gero baisiausia tai, kad tas Kuolas yra persmeigęs plūdurą ir paskandinęs jį Vandenyje. "Nes testamentas, kuri man cituoji, dvelkia pernelyg dideliu sausumu, kuriam pilnai atgaivinti ir ji tiesiogiai suprasti, reikia visisko samoningumo"- aš manau jį parašė paprasti žmonės ir visiems suprantamai; kartais nesutariu su tais, kurie Testamentą aiškina per simbolius, ir šiukštu ne tiesiogiai. "Skaitydamas tavo cituojamas tiesas, as regiu tik viena fraze, - “ziuriu i knyga, matau spyga…”- aš maniau kad pasirodysiu šūstresnis, jei asvo mintis pateiksiu citatos forma, bet pasirodo Šventasis Raštas tamstai toks pat autoritetas kaip ir aš, tai gal toliau galim bendrauti be citavimų ;) "Tikriausiai esi girdejes, jog tiesa isreiksta zodziais, - tampa melu"- gal kažkur pasimetė žodis "skaičius"? nes taip sakoma apie statistiką. "Ką gi, Zen mokytojas vis delto buvo teisus, - kad ' tu neteisus' "- bingo. po paskutiniojo Mindaugo komentaro praradau norą būti teisiu. "Lao Dzi perliukas, geriausiai isreiskia zodi - Dievas...; )…: ”Žiūriu į jį ir nematau, todel vadinu ji neregimuoju. Klausausi jo ir negirdžiu, todel vadinu ji negirdimuoju. Bandau sučiupti jį, bet neužčiuopiu, todel vadinu ji maziausiuoju. Ji beribis ir bevardis. Jis vėl grįžta į nebūti. Ir štai vadinu jį forma be formos, paveikslu be esybės…”- ne ten žiūri tas tamstos Lao Dze. ne visi kas klausosi- girdi. akli žmonės tikriausiai irgi į pasaulį žiūri visai kitaip :) "Dauguma zmoniu yra panasus I desreles, ka i juos prikisi, ta jie ir tures savo viduje"- likę gi prisikiša į vidų patys, ir rezultatas vis tiek lieka toks pats :) "Viena aisku, kad ir kaip giliai kastum, tai netures jokios reiksmes, jei niekada nieko taip ir neiskasi…"- mažai gyvenimo matėt: procesas irgi neša malonumą ;)


33. samurajus
2006-06-29 22:42
IP: 84.15.64.164
 
 

Tu man primeni tiesu skleideja, kuris skesta zodziu juroje ir niekaip negali is jos isplaukti..; ) Jei kada butum skaites ir rytu dvasinius mokymus, man linksmiau butu su tavimi pabendraut..; ) Nes testamentas, kuri man cituoji, dvelkia pernelyg dideliu sausumu, kuriam pilnai atgaivinti ir ji tiesiogiai suprasti, reikia visisko samoningumo. Skaitydamas tavo cituojamas tiesas, as regiu tik viena fraze, - “ziuriu i knyga, matau spyga…; )” Tikriausiai esi girdejes, jog tiesa isreiksta zodziais, - tampa melu. Mes tikrai ziūrime i ta pati daikta, bet matome skirtingus dalykus…; ) Ką gi, Zen mokytojas vis delto buvo teisus, - kad ' tu neteisus' : ) Prancuzijos revoliucijos metu islaisvinti kaliniai niekur nenorejo eiti is savo kamerų. Jie ten praleido daug metu, ir taip susigyveno su kalejimo sienomis bei grandinemis kad net nesiruose eiti lauk: ) Tokiems zmonems jau ar tu sakyk ar ant galvos kuola tasyk, neismusi nei pro kur. Kadangi zodziai tau yra sio gyvenimo varomoji jega, manau jog sis Lao Dzi perliukas, geriausiai isreiskia zodi - Dievas...; )…: ”Žiūriu į jį ir nematau, todel vadinu ji neregimuoju. Klausausi jo ir negirdžiu, todel vadinu ji negirdimuoju. Bandau sučiupti jį, bet neužčiuopiu, todel vadinu ji maziausiuoju. Ji beribis ir bevardis. Jis vėl grįžta į nebūti. Ir štai vadinu jį forma be formos, paveikslu be esybės…; )” Dauguma zmoniu yra panasus I desreles, ka i juos prikisi, ta jie ir tures savo viduje…; ) Viena aisku, kad ir kaip giliai kastum, tai netures jokios reiksmes, jei niekada nieko taip ir neiskasi…; )


32. m cezarui
2006-06-29 17:27
IP: 193.219.46.13
 
 

Augustinas irgi skendo zodziu juroje? :) Suprantu, ka pats kalbi. Tik Dievas bera savoka mano proete, ji isgyvenu savo sirdyje. As gi nekalbu, kaip Dievo reikia siekti, as tik iskalbu ieskojimo patirti - Jo, kuris yra gyvas mano sirdyje, bet nepazistamas protu. Gal but mano kalbejimas yra pasitikintis, ir jis yra pasitikintis tiek, kiek isgyvenu Jo tyla, tiksliau, Jo Kryziaus tyla. Nes tik isgyvendamas Jo merdejima, galiu prasmingai prasizioti apie ji kalbeti. Todel ir mano kalbejimas yra kiek paikas, ar ne taip? :)


31. Cezaras
2006-06-29 03:16
IP: 62.77.173.161
 
 

Tu man primeni tiesu skleideja, kuris skesta zodziu juroje ir niekaip negali is jos isplaukti..; ) Jei kada butum skaites ir rytu dvasinius mokymus, man linksmiau butu su tavimi pabendraut..;) Nes testamentas, kuri man cituoji, dvelkia pernelyg dideliu sausumu, kuriam pilnai atgaivinti ir ji tiesiogiai suprasti, reikia visisko samoningumo. Skaitydamas tavo cituojamas tiesas, as regiu tik viena fraze, - “ziuriu i knyga, matau spyga…;)” Tikriausiai esi girdejes, jog tiesa isreiksta zodziais, - tampa melu. Mes tikrai ziūrime i ta pati daikta, bet matome skirtingus dalykus…;) Ką gi, Zen mokytojas vis delto buvo teisus, - kad ' tu neteisus' : ) Prancuzijos revoliucijos metu islaisvinti kaliniai niekur nenorejo eiti is savo kamerų. Jie ten praleido daug metu, ir taip susigyveno su kalejimo sienomis bei grandinemis kad net nesiruose eiti lauk: ) Tokiems zmonems jau ar tu sakyk ar ant galvos kuola tasyk, neismusi nei pro kur. Kadangi zodziai tau yra sio gyvenimo varomoji jega, manau jog sis Lao Dzi perliukas, geriausiai isreiskia zodi - Dievas...;)…:”Žiūriu į jį ir nematau, todel vadinu ji neregimuoju. Klausausi jo ir negirdžiu, todel vadinu ji negirdimuoju. Bandau sučiupti jį, bet neužčiuopiu, todel vadinu ji maziausiuoju. Ji beribis ir bevardis. Jis vėl grįžta į nebūti. Ir štai vadinu jį forma be formos, paveikslu be esybės…;)” Dauguma zmoniu yra panasus I desreles, ka i juos prikisi, ta jie ir tures savo viduje…;) Viena aisku, kad ir kaip giliai kastum, tai netures jokios reiksmes, jei niekada nieko taip ir neiskasi…;)


30. plius,
2006-06-28 11:23
IP: 193.219.58.194
 
 

"Zodziai, tai ta pati forma, tai ta pati santykine tiesa, ta pati filosofija, zaismas, energija, bet jokiu budu ne tai, - kas yra tikra."- nu vo, pagaliau issiaiskinom: sioje vietoje ir issiskiria musu tikejimai :) nes anot kataliku baznycios tradicijos, is pradziu buvo Žodis, ir joks sukurtas gyvulys nemokejo jo istarti, tik zmogus, veliau nulipdytas pagal Dievo paveiksla. taipogi toj tradicijoj sakoma, kad dangus ir zeme praeis, o Dievo Žodis pasiliks. kadangi tamstos tikejime zodis evoliucionavo kaip artikuliuota susireiksminusiu garsu israiska turinti belekokia paskirti, ir nebuvo zodzio anksciau, nei atsirado visata- KASKITES GILIAU :)) ir vienuolynas bei kiti sulauzyti sakramentai ne pats geriausias budas tam pasiekti. P.S. galiu ir klysti :))


29. samurajus
2006-06-28 11:15
IP: 193.219.58.194
 
 

ir kas gi tamstai tadu teikia pagrindo kalbeti savo pavyzdziu apie kita zmogu? :O gal jumi artima filosofija, kad zodiako zenklas pilnai atspindi zmogaus asmenybe, ir netgi teisingai pranasauja sios dienos ivykius irgi ateinancios savaites, horoskopo pavidalu?


Gaukite lrytas.lt naujienas kiekvieną rytą
Komentarai (53)
Vardas
El. paštas
Komentaras (iki 3000 simbolių)
Religija
2013-05-21 14:46

Vatikanas neigia, kad popiežius užsiima egzorcizmu (video)

95

Vatikanas paneigė žiniasklaidos pranešimus, kad popiežius Pranciškus iš vieno jauno italo mėgino išvaryti velnią, informuoja agentūra AFP. Vatikano atstovas Federico Lombardi pareiškė, kad popiežius tik pasimeldė už neįgaliojo vežimėlyje sėdintį vaiką, kaip tai dažnai elgiasi su ligotais ir kenčiančiais žmonėmis.


2013-05-20 16:36

Italijoje bus nuolat eksponuojamas šventojo Pijaus kūnas

45

Pietų Italijoje esančioje šventykloje ketinama nuolat eksponuoti populiaraus šventojo tėvo Pijaus kūną, kuris kasmet į šią vietovę pritraukia milijonus maldininkų, pirmadienį pranešė organizatoriai.


2013-05-19 10:39

Popiežius ragina visuomeniniame gyvenime elgtis etiškai

37

Popiežius Pranciškus šeštadienį paragino visuomeniniame gyvenime ir politikoje gerbti etines vertybes, nes jų nebuvimas „kenkia visai žmonijai“.


2013-05-16 19:06

Popiežius ragina pasaulio lyderius kovoti su pinigų tironija

52

Popiežius Pranciškus ketvirtadienį paragino pasaulio lyderius padaryti galą „pinigų kultui“ ir daugiau teikti pagalbos neturtingiesiems, perspėdamas, jog daugelyje pasaulio rajonų kyla neramumai, o besivystančiose šalyse nyksta „gyvenimo džiaugsmas“.


2013-05-16 08:46

Pedofilija kaltinamas Škotijos kardinolas kelis mėnesius melsis ir atgailaus

53

Buvęs Škotijos katalikų bažnyčios vadovas Keithas O'Brienas praleis kelis mėnesius Vatikane „melsdamasis ir atgailaudamas“. Tai trečiadienį pranešė naujienų agentūra „Reuters“.


2013-05-15 22:21

Popiežius ketina apsilankyti Sardinijoje Dievo Motinos šventovėjeAF

10

Popiežius Pranciškus trečiadienį pranešė planuojąs rugsėjį keliauti į Italijai priklausančią Sardinijos salą ir aplankyti Mergelės Marijos šventovę Kaljaryje, kuris palaiko glaudžius ryšius su Buenos Airėmis.


2013-05-15 10:06

JAV paskelbta ataskaita apie lytinį išnaudojimą katalikiškoje aplinkoje

12

Katalikų Bažnyčia JAV paskelbė metinę ataskaitą apie lytinį išnaudojimą katalikiškoje aplinkoje. Tikėtinais buvo pripažinti 390-ies suaugusiųjų skundai, kuriuose dažniausiai minimi praėjusio amžiaus 7 ir 8 dešimtmečiai. Kalbant apie 2012 metus, buvo gauti 34 nepilnamečių arba juos atstovaujančių asmenų skundai apie lytinį išnaudojimą.


2013-05-14 16:21

Nėštumo nutraukimas - gyvybės atėmimas konkrečiam žmogui

43

Nėštumo nutraukimas visuomet yra gyvybės atėmimas konkrečiam žmogui, teigiama trijų Lietuvos religinių bendruomenių vadovų antradienį išplatintame pranešime.


2013-05-14 13:11

Bažnyčios teigia, kad nėštumo nutraukimas visuomet yra gyvybės atėmimas

10

Tradicinių šalies religinių bendrijų atstovai bendru pareiškimu pasisako prieš abortus ir pabrėžia, kad nėštumo nutraukimas visuomet yra gyvybės atėmimas konkrečiam žmogui.


2013-05-13 18:13

Popiežius paragino Kolumbijos vadovą tęsti taikos darybas su FARC sukilėliais

1

Popiežius Pranciškus pirmadienį, per privačią audienciją susitikęs su Kolumbijos prezidentu Juanu Manueliu Santosu, išreiškė paramą jo vyriausybės taikos deryboms su Kolumbijos revoliucinių ginkluotųjų pajėgų (FARC) sukilėliais.