Naujienos / lrytas.lt
Išplėstinė paieška >>
34. Super Žydas
2008-01-30 21:24
IP: 74.224.169.15
 
 

Atsiprasau uz klaida. Pradzioje reikia skaityti: to # 31


33. Super Žydas
2008-01-30 21:23
IP: 74.224.169.15
 
 

to#30.As pats sau nepriestarauju. As vertinu ivairuma , susidedanti is "grynumu" visumos, o ne is neaiskios vienodos mases... Paskutinis #32 sakinys yra visiskai teisingas. Reikia daryti skirtuma tarp lietuviu ir Lietuvos tautu savokas. Kaip jau rasiau: jei ta zydu sokiu grupe pageidautu sokti soki -ius ,laikomus lietuviskais (nesiginciosim dabar apie ju kilme), tai tiktu lietuviu renginiui. Jei jie nori sokti savo tautini soki (ar sokius), tuomet jie turi dalyvauti LIETUVOS TAUTU, o ne lietuviu renginyje.


32. dar LIETUVIS
2008-01-29 18:28
IP: 71.194.98.101
 
 

Atverkit akis, juk tikrai VISKA pasaulyje ir taip valdo zydai. Pasilikim nors truputi lietuviais. Tai butu didzaiusia musu klaida, jei i lietuviu sokiu svente isileistume zydus.


31. Super Zydui
2008-01-29 17:21
IP: 66.215.95.38
 
 

Tada tamsta sau priestaraujate, nes vertinate ivairuma visur isskyrus pacioje lietuviskoje terpeje. Ten, pagal jus, turi vyrauti "grynumas," be ivairumo (kad lietuviu sventeje nesoktu kokie zydai, tarsi nieko su mumis bendro neturintys). Kitaip nepriestarautumete ivairumui lietuviu kulturineje programoje, iskaitant mazumas, kaip Litvakai. Butent pripazinimas, kad pacioje lietuvybeje yra daug ivairumu padetu isvengti to "susimaisymo i viena (vienoda) mase" apie kuri perspejate. Dirbtine vienybe ir grynumas butent paneigia vertybe, kuria sakote, kad pats tikite. Gincytis, kas sugalvojo kepta bulviu kose--zydai ar lietuviai, yra visiskas absurdas, kaip yra absurdiska savo lietuviskuma statyti ant tokiu pamatu.


30. Super Žydas
2008-01-29 06:52
IP: 72.152.1.65
 
 

to # 28 Absoliutaus grynumo, zinoma, nera ir nebus. As kalbu tik apie tai, kas tradiciskai LAIKOMA lietuviskumo israiska. Be to pas kiekviena tauta polkos skiriasi. Manau tu tai pats zinai. Taip, kugeli valgo visi, bet paklauskim: kas ji isrado? Man atskiri lietuviu tautines kulturos bendri su kitom kulturom bruozai jokios gresmes nesukelia, nesuprantu is kur tau tokia mintis sove i galva? Ar tau butu geriau, jei visos kulturos susimaisytu i viena mase, kur nebeliktu aisku: kas yra kas? Visos planetos Zemes turtas yra kaip tik savotiskos tautines kulturos: ar tai lietuviu, ar rusu, ar zydu, ar... Kaip buvo pirma pareiksta klasikinese Star Trek (Zvaigzdziu Kelias) serijose: "Beribis ivairumas - beribese kombinacijose" ("Infinite diversity in infinite combinations").


29. Cikagietis
2008-01-29 05:34
IP: 75.3.119.252
 
 

As manau, kad siame laiske tas pats issisokelis D. Udrys, pasirinkes keista slapyvarde, bando ginti savo kvailoka sumanyma ir toliau nori kirsinti lietuvius tarpusavyje, jau neskaitant juos nuteikti pries zydus. Tai turetu buti D. Udrio "paskutinis pasispardymas"


28. Super Zydui
2008-01-29 00:40
IP: 66.251.29.254
 
 

Problema su tamstos idejomis yra ta, jog tokio dalyko, kaip "grynumo" siuose reikaluose NERA ir NEGALI BUTI. Kugeli valgo ir zydai, ir lietuviai, polka yra lenku sokis (pats zodis "Polka" ir reiskia "lenke"), ir t.t. Prasimanymas, kad tavo kugelis ir polkute yra lietuvybes paradigmos yra gryna fantazija, ir neaisku kam to isvis reikia. Kokia tamstai gresme sukelia tai, kad lietuviu tautine kultura ir tautos gyvenimas turi bendrumu su kitomis? Kodel ieskai "grynumo" kur jo buti negali, ir, nerades, tiesiog pradedi fantazuoti, jog tas grynos lietuvybes simbolis gali buti triju zingsniu sokis, kuri soka puse Europos, arba kazkokia kepta bulviu kose?


27. Super Žydas
2008-01-29 00:18
IP: 72.152.1.65
 
 

to # 25 Man atrodo, as visuose savo komentaruose pabreziau kad as ne toks, kokiu jus bandot mane pavaizduoti. As nesu nacionalistas, ta prasme, kad laikyciau savo tauta aukstesne uz visas kitas. Bet tautine savimone yra gyvybiska kiekvienai tautai, kuri nori islikti. Ir tai ne reiskia, kad ji negali (atskirais atvejais) maisytis su kitu tautu atstovais, -emis. Svarbu, kuom tu save laikai, o ne tavo kraujo "grynumas" ! Del "grynai lietuvisko" galeciau pasakyti stai ka: nesvarbu, ar tai Malunas, ar Polkute su Skrybelem, ar "Verdu Bulviene" ar "You name it". Svarbu tai, kad tai padeda islikti tautinei savimonei, o tai reiskia, kad tai yra "grynai lietuviska". As turejau ir turiu gylia pagarba kiekvienos tautos liaudies menui, tame tarpe ir sokiam, iskaitant tarp visu kitu ir lietuviu, ir zydu ir noreciau, kad laiudies menas PADETU tautai islikti. Stai kodel as parasiau, kad jei tai Lietuviu tautinis renginys - tai turi buti lietuviski sokiai. Zydai mielai galetu prisijungti, jei jie pageidautu pasokti soki -ius , kurie laikomi lietuviskais. Na, o jeigu bus organizuojamas LIETUVOS TAUTU renginys - tuomet prasom kiekvienos Lietuvoje esancios tautos atstovus su SAVO tautiniu menu. Paprasta ir aisku. (Simple, as that).


26. Mindaugas Bielskus
2008-01-28 21:29
IP: 198.186.180.214
 
 

Gerbiamieji, Mano pianino mokytojas buvo Juozas Strolia, kuris daug mieliau tevams pasakodavo anekdotus negu kad mane mokytu. Jam uztektavo is gretimo kambario suktelt ir pasakyti kad ne ta nata pagrojau. Jo taikiklyje daugiausia atsirasdavo tariamai lietuviskos dainos, kurias jisai megdavo padainuoti orginalo kalba. Kad lietuviskas kulturinis paveldas nera labai susijes su lenkais, zydais, rusais ar vokieciais manau kad niekas nesigincys. Mes tik didziuojames kad gal sutartines tikrai lietuviskos. Kad grazu istiesti ranka tam kas nukentejo irgi neblogai nes nezinai kada ir paciam to reikes.


25. Super Zydui
2008-01-28 18:03
IP: 66.215.95.38
 
 

"Grynai lietuviska" butu kas? 20 amziaus choreografu kuryba "Malunas," kurio niekas pries 100 metu tikrai nesoko nes tokio sokio isvis nebuvo? O gal is pirsto lauztas "pagoniskasis" sokis "Dek, Ugnie"? Tautu "grynumu," kiek prisimenu, kai kurios Europos salys buvo ypac apsestos 1930-1940 metais, JAV pietu valstybes-siek tiek ilgiau. Juodaodziams buvo neleidziama tuoktis su baltaodems, kad "nepraskiesti gryno baltaodziu kraujo." Kai pirmi Amerikos lietuviai isdriso susituokti su juodaodziais, jie buvo isstumti is savo bendruomeniu. Su tokia mastysena dar save siejame? Kaip visa tai baigesi zinome. Po dideliu praejusio simtmecio tragediju ar dar nesupratome, kad tokios pseudo-savokos, kaip "grynas lietuvis" yra nuzmoginanti nesamone? Dziaukimes savo ivairove, bukime atviri viskam, kas yra lietuviska, ne vien tam, prie ko pripratome. Baime veda i stagnacija ir mirti.


24. Super Žydas
2008-01-28 07:43
IP: 74.224.153.21
 
 

Stai, kaip as ir sakiau mano komentare # 19 " Susumuodamas tai, kas buvo čia parašyta - prašosi dvi išvados: 1, 1.A. visiškai teisus, kai rašo, kad žydų šokių grupės dalyvavimas būtų savoje vietoje, jei būtų organizuota Lietuvos tautų šokių šventė, o ne grynai lietuviškam, kaip lietuvių tautos renginyje..."


23. Dalia Puskoriene
2008-01-28 03:41
IP: 68.76.123.97
 
 

Kaip amerikieciai sako - "you don't get it" (greiciausiai nenori suprasti) - paprasciausiai, kad tai yra lietuvisku tautiniu sokiu svente! Nieko bendro neturi nei su zydais, nei rusais, lenkais, cigonais ar kitais. Pries keletas metu maciau Vilniuje programa 100 metu jubiliejaus kada lietuviski tautiniai sokiai pasirode scenoje. Rode lietuviskus tautinius sokius


22. Super Žydas
2008-01-27 06:34
IP: 74.224.144.161
 
 

"Kiek partizanu buvo nuzudyta per zydu isdavimus ?" Pamirsau pasakyti: tie zydai, kurie isduodavo partizanus, taip pat isduodavo savo pacius tevinainius-zydus. Labiausia zinomas pavizdys: Nachmanas Dusanskis. Taip, nominaliai - jis zydas, bet is tiesu - jis - isverstaskuris. As ji ir tokius, kaip jis laikau zydu tautos geda! Tokiu gedu ir ir tarp bet kurios kitos tautos, iskaitant ir lietuvius. Bet tos gedos - tai nera VISA ta tauta! Tai yra tik mazyte jos dalis!


21. Super Žydas
2008-01-27 06:07
IP: 74.224.144.161
 
 

Vidsonui: 1.As niekuomet nesakiau, kad zydas yra lietuvis. 2. As nevadinu lietuvius zudykais, as tik sakiau, kad " Kalbėti apie VISUS žydus, kaip tauta, kad jie " ...buvo ir yra sukčiai, išdavikai ir t.t. !!!" yra tas pats, kad kalbėti apie VISUS lietuvius, kad jie " ...buvo ir yra banditai, žūdykai, reketininkai, sukčiai ir tt" !!!", tai yra padariau palyginima. 3. "zmogus yra zydas arba lietuvis ne abu !" ??? Ir zydas, ir lietuvis abudu priklauso "homo sapiens" ir kas galvoja kitaip (nesvarbu, i kuria puse), tas niekuom nesiskiria nuo A. Hitlerio. 4. "Romenai nenuzude Kristaus, zydai turejo pasirinkima. " Taip, turejo, sutinku. Bet tai buvo Dievo valia, kad jie pasirinktu tai, ka pasirinko, ir to deka dabar kiekvienas: ir zydas, ir lietuvis, ir bet kas kitas gali buti isgelbetas nuo amzinojo prakeikimo. 5. As uz ta tauta nieko nemokejau, tik parasiau savo isitikinimus siuo klausimu, kaip jus ir kiti paraset savo. 6. "Kiek partizanu buvo nuzudyta per zydu isdavimus ?" Sutinku, buvo tarp zydu isdavikai. O kiek zydu (ne tu, kurie isduodavo partizanus) buvo lietuviu nuzudyta? Jusu pagrindine klaida, kad jus apibendrinate VISUS zydus, kaip isdavikus ir taip toliau, bet kai jum parodo ta pati apibendrinima nuprojektuota i VISUS lietuvius - jus isizeidziate. Tuo tarpu as nesakau, kad VISI lietuviai, arba VISI zydai yra zudykai, isdavikai, sukciai ir taip tpliau. As sakau tik, kad negalima VISOS tautos (kuri ji bebutu) vertinti pagal tik atskira zmoniu priklausanciu tai tautai grupe veiksmus. Jusu paties zodziais: "Zinoma yra negeru zmoniu visose tautose !" ir nei viena tauta, iskaitant zydus ir lietuvius taip pat, nera isimtis!


20. vidsonas
2008-01-27 05:08
IP: 205.188.116.69
 
 

Komentaras #19-super zydas !Jums tur but yra kas negerai galvoje jeigu zydas yra lietuvis,zmogus yra zydas arba lietuvis ne abu ! Jus vadinate lietuvius zudikais ir t.t.,nesamone ! Zinoma yra negeru zmoniu visose tautose ! Romenai nenuzude Kristaus,zydai turejo pasirinkima. Jusu tautos vidaus reikalus ? Kiek jus sumokejot uz ta tauta ? Milijona doleriu ? Kiek partizanu buvo nuzudyta per zydu isdavimus ? Get a life !!!


19. Super Žydas
2008-01-27 03:41
IP: 74.224.144.161
 
 

Susumuodamas tai, kas buvo čia parašyta - prašosi dvi išvados: 1, 1.A. visiškai teisus, kai rašo, kad žydų šokių grupės dalyvavimas būtų savoje vietoje, jei būtų organizuota Lietuvos tautų šokių šventė, o ne grynai lietuviškam, kaip lietuvių tautos renginyje. 2, Atsakymas V. Braziui: Kalbėti apie VISUS žydus, kaip tauta, kad jie "...buvo ir yra sukčiai, išdavikai ir t.t. !!!" yra tas pats, kad kalbėti apie VISUS lietuvius, kad jie "...buvo ir yra banditai, žūdykai, reketininkai, sukčiai ir tt" !!! Ne žydai nužūdė Kristų, o romėnai, žydu dvasininkijos įtakuoti. Jezus Kristus šiame žemiškame gyvenime pats buvo žydas, kaip ir visi 12 apaštalų. Todel patariu gerb. Braziui nesikišti su savo neišmanelišku teisimu į mano tautos vidaus reikalus ! Be to, jei šito nebūtų atsitikę - niekas dabar negalėtų būti išganytas (išgelbėtas) nuo pirmapradės nuodemės. Todel reikia geriau padėkoti žydams ir romėnams už tai, o ne smerkti. Tai buvo Dievo planas ir žydai jį įvykdė su romėnu pagalba.


18. Ramune
2008-01-26 16:09
IP: 99.141.41.165
 
 

(1A) Oi, uzsikabinama del zmoniu vardu! Cia ne pseudonimas, o Amerikos lietuviu vardas. Motina-lietuve, po Antro pasaulinio karo pasitraukusiuju dukra, tevas ne lietuvis. Todel vardas nelietuviskai skambantis. Ar ne grazu, kad mama savo vaikus isaugino lietuviskai kalbeti ir rasyti?


17. V. Brazys
2008-01-26 16:07
IP: 64.12.116.66
 
 

Man rodos kad sio straipsnio rasytojas yra pats zydu kilmes , rasydamas taip ! Jus uzmirstate kad zydai buvo ir yra sukciai, isdavikai ir t.t. !!! Zydai,jei Jus matote kas cia darosi Amerikos valdzioje ,spaudoje,televizijoje ir taip t.t. ! Jie kontruliuoja viska ! Zydu "holokostas " kaip jie vadina ? Stalinas nuzude 20 milijonu kitu zmoniu,kaip mes vadiname ta dalyka ? Tai yra " holokostas " o ne zydu 6 milijonu zmoniu nuzudimas !!! Zydai nuzude Kristu,atsimenate ?


16. Tautieciai
2008-01-26 14:22
IP: 193.219.2.10
 
 

pradeta labai plataus masto bendra zydu ir kagebistu provokacija. Butina reaguoti labai kvalifikuotai ir ramiai.


15. sokeja
2008-01-26 06:28
IP: 71.194.98.101
 
 

o prie ko čis išeivijos lietuvių šokių šventė? P. D. Udrys, kaip jaunas, energingas, kūrybingas žmogus, galėjo sugalvoti tinkamesni bendrą lietuvių ir žydų renginį. Šokių šventė -tai sena LIETUVIŲ tradicija, ir kiek pamenu nei, Lietuvoje, nei kur kitur dar niekas žydų į lietuvių šokių ar dainų šventės nekvietė. Kitas dalykas-kai vyksta internacionaliniai festivaliai. Toka jausmas, kad D. Udrys kažkur "nugrybavo"


14. is USA
2008-01-25 15:12
IP: 146.145.207.27
 
 

Autorius teisingai teigia, kad kviesdami i svente litvakus butu labai daug pliusu. Taciau yra vienas neminetas minusas - tai butu Amerikos lietuviu buinimas (Lietuvoj tai yra nusvilpimas) tu litvaku pristatymo metu - tai butu labai geda. Is komentaru situo reikalu lietuviskuose portaluose matome, kad sita geda, deja, yra reali. Tam, kad sitaip neatsitiktu, reikia JAV lietuviu bendruomeneje ypatingai geru vadovu, kurie turi vizija kaip gyventi su tolerancija globalinam, siuolaikiniskam pasaulyje. Taciau tokiu bendruomenes vadovu pasirodo kol kas neturime. Aciu autoriau uz puiku laiska/komentara.


13. kiekvienam savo,
2008-01-24 23:29
IP: 84.55.8.234
 
 

Litvaku ir lietuviu kulturas sieja tik geografine teritorija,lietuvis jiems buvo tik gojus ir kaimietis,kurio kultura istiesu tada dar nebuvo pati auksciausia,tai Lietuvoje gyvenusios tautos,kuri beje nei labai zinojo,kas tie lietuviai,nei norejo su jais, ka nors bendra tureti, kultura.Be abejo ji gali buti idomi,bet su lietuviu kultura tai neturi nieko bendro.Litvakai be abejo zydu kulturos dalis ir tiek.


12. Obs
2008-01-22 23:48
IP: 81.29.21.70
 
 

hmz, straipsnio pati pradzia parodo autoriaus subjektyvuma. internetineje apklausoje buvo nustatyta, kad 1000‰ gyventoju naudojasi internetu !


11. KEŠA
2008-01-22 22:59
IP: 88.222.35.98
 
 

40procentų žydų?baisu.tai dabar mes turime sugrazinti 40procentu vilniaus zydams?


10. Chemikas
2008-01-22 22:29
IP: 84.240.28.233
 
 

20 a., pradžioje lietuvių Vilniuje buvo likę mažiau nei Gardine ir Lydoje... deja. Tačiau dabar nei Gardine, nei Lydoje nebesutiksi vietinio lietuvio, o štai Vilnius dabar iš tiesų MŪSŲ :) Kai paskaitai, kad tik Nemenčinė ir Marijampolis 20 a. pradžioje dar buvo lietuviški visoje Vilniaus apylinkėje pasidaro nejauku, kaip taip mūsų protėviai sugebėjo prarasti savo istorinę sostinę.


Gaukite lrytas.lt naujienas kiekvieną rytą
Komentarai (34)
Vardas
El. paštas
Komentaras (iki 3000 simbolių)
Išklausykite
2014-04-16 16:45

Socialinis tinklas, kuris priverčia žagtelėti visus tėvus

65|

Perskaičiau vienos mamos laišką apie tai, ką ji sužinojo slapta įlindusi į savo dukros „Facebook“ puslapį. Ir noriu tai mamai atkirsti – nieko tu nežinai! Jei nori pamatyti, kaip tikrai yra, geriau iškart varyk į „Ask.fm“, tik prieš tai siūlau įkalti raminamųjų, kad nenumirtum vietoj. Va, ten yra tikroji stumykla. Nes mano mama tai pamatė, tiksliau aš pati jai parodžiau.


2014-04-16 12:49

Svarbi žinia, kurią mums siunčia kunigo D.Tubio žūtis

50| 

Nors Biržų kunigas Darius Tubys avarijoje žuvo prieš kelis mėnesius, bet tik Didžiąją savaitę buvo išplatinta žinia, kad jis vairavo mašiną neblaivus. Tikėjimo ir tikinčiųjų neapkenčiantys komentuotojai gavo gerą progą išreikšti savo panieką ir patyčias VISŲ tikinčiųjų adresu. Patyčios tikintiesiems jau tapo įprasta mūsų gyvenimo realybės dalis ir nebekelia nuostabos. Ir velnias, vardu alkoholis, į savo pinkles pagauna ir sunaikina ne tik paprastus darbininkus, mokytojus, medikus, bet neaplenkia ir kunigų.


2014-04-16 10:56

Ciniškas televizijos bosų atsakymas: nepatinka – nežiūrėk

19

„Nepatinka – nežiūrėk“. Tokį atsakymą girdime iš mūsų televizijos kanalų vadovų, nes jiems nusiš..., ką apie juos mano žiūrovas. Jų rankose – spauda, televizija. Jie visagaliai. Žurnalistai „nepastebi“, kokia tragiška padėtis televizijų tinkleliuose (kaip pastebėsi, jeigu tarnauji tam pačiam ponui?). O ponai siautėja – reikia reitingų. Jie bus, pateiksime gyventojų apklausas, pamatysite, kokie reitingai.


2014-04-16 10:05

Motina pasiduoda: „Lietuvoje tikrai geriausia gyvent iš pašalpų“

171

Mano dukrelė auga kaip ant mielių, greit jai sukaks dveji. O aš jau kokius du mėnesius niekaip negaliu gyventi ramiai, nes atėjo laikas grįžti į darbą ir ieškotis darželio. Vienas yra prie pat mano namų – praktiškai tereiktų pervesti vaiką per gatvę, tačiau ten vietų kol kas nėra. Vaikas eilėje - 63-ias... Kitame, kiek tolėliau, padėtis ne ką geresnė, vaikas - 41-as, tačiau nepateks į grupę ir kitais metais.


2014-04-16 09:04

Kviečiatės pagalbą, o ji nevažiuoja? Ar tai teisėta?

2

Nors greitosios medicinos pagalbos kvietimas dažniausiai yra jau paskutinė priemonė, kurios griebiamės kritinės situacijos atveju, neabejotina, kad ją visada kviečiamės, nes tikimės, kad tai – profesionalūs, savo darbą išmanantys žmonės, galintys pagelbėti ten, kur Jūsų visos pastangos eina veltui.


2014-04-16 05:50

Laimingas vyras: „Mano žmonos pareiga - tik gerai atrodyti“

223

Noriu pasidalinti savo mintimis apie teisingą šeimą, apie tai, kas joje turėtų būti svarbiausia, apie subordinaciją ir jėgų pusiausvyrą. Man jau yra tekę susidurti su tokiu reiškiniu kaip „vyriškumo krizė“. Taip buvo mano pirmojoje santuokoje, kada savo kailiu teko patirti, ką reiškia gyventi šalia moters, linkusios vadovauti, manipuliuoti ir išlikti teisia visur ir visada. Ji daug dirbo, daug uždirbo, retai būdavo namuose, o manęs negerbė ir, tikrąja to žodžio prasme, valydavosi kojas.


2014-04-15 17:47

Atsakymas A.Užkalnis: kodėl nuolaidėlės nedaro mūsų varguoliais

12

Esu gyvenimo ir žmonių stebėtojas. Panašiai, kaip ir Užkalnis (bent jau taip jis save apibūdina šiame portale). Tik kad žiūrėdami į tas pačias gyvenimiškas situacijas mes kartais matome skirtingas spalvas. Jis - juodą, aš - baltą. Tiesa, ko gero, kažkuris pilkas atspalvis tarp juodos ir baltos. Vis dėlto reikia pasakyti, kad dažniau su Užkalniu sutinku, nei nesutinku.


2014-04-15 15:54

Transseksualo laiškas: gimiau moterimi, bet mano sąmonė vyriška

48

Šiuolaikinėje visuomenėje auga transseksualų skaičius. Transseksualas yra žmogus, tvirtinantis, kad gimė ne tame kūne. Aš esu vienas iš tokių. Nors turiu vienos lyties kūną, mano sąmonė yra kitos lyties. Gimiau moteriškame kūne, tačiau sąmonė mano vyriška.


2014-04-15 11:45

18-metės neviltis: „Aš sergu besaikiu ėdimu“

164

Paskaičius straipsnį apie merginą, sveriančią 62 kg ir save vadinančia stora, nusprendžiau ir aš papasakoti savo istoriją. Jeigu ji save vadina stora, pavadinkime mane tanku. Dabar man jau didelė depresija. Neturiu kam pasipasakoti, ar kas man padėtų... Net nepastebiu, kaip atsiduriu kampe su dėže saldainių ir ašaromis akyse.


2014-04-15 10:41

Aš esu pavyzdys, kaip sunegalavus elgtis ligoninėje

27|2

Perskaičiau gydytojo mintis ir pagavau save, kad, anot gydytojo, esu vakarietiškas ligonis, bent jau panašus į tokį. Šiuo metu gydausi velnišką bronchitą - krūva antibiotikų ir kt. vaistų. Nepamenu, kada paskutinį kartą taip sirgau, paprastai užtekdavo daug arbatų, antivirusinių karštų kokteilių, bet šį kartą jau kai susirgau, tai susirgau...