Naujienos / lrytas.lt
Išplėstinė paieška >>
44. tarka
2008-12-23 17:37
IP: 78.57.120.166
 
 

na Čekijoj dar ne visos gamyklos sunaikintos.Va ir traukinį pagamino ir auto gamina. O Rusija tik naftą pumpuoja,he he.


43. taip
2008-12-23 17:30
IP: 78.57.191.41
 
 

Yra kuo pasidžiaugti. Puiki kalėdinė dovana Lietuvos žmonėms.


42. to paskaiciavus
2008-12-23 17:30
IP: 195.182.70.121
 
 

cia nera del pigumo, isties kas negali sau leisti keliones uz 16 lt, tam tikrai teks ieskotis pakeleviu ir kartu mestis ant benzino i vilniu. (nes autobusai tai zymiai brangiau uz traukini). Cia skirta norintiems gana komfortiskai ir greitai nuvaziuoti i darba ar komandiruote, nepavargti, galbut pamiegoti ar permesti rytinius laikrascius, pasiruosti darbui, paskaitoms ir pan. Ypac aktualu vazinejantiems kas diena. Kad kelione taptu poilsis o ne papildomas darbas, ypac stumdantis rytiniuose kamsciuose ar slidinejant keliuose ziema.


41. to Stačiokas
2008-12-23 17:15
IP: 84.32.204.55
 
 

Labai gražiai paaiškinote ;]


40. 59 minutes
2008-12-23 16:55
IP: 86.148.145.145
 
 

TAIP, TEORISKAI MAZIAU NEI VALANDA


39. Stačiokas
2008-12-23 15:59
IP: 193.219.144.162
 
 

Noriu draugiškai paaiškinti kai kuriems komentatoriams vieną kitą niuansą. Kai kas sako, kad 120 km/h yra mažoka. Tiesa, daugelyje šalių traukinių greitis 200-300 km/h ir daugiau. Bet ne 100 km ilgio ruožuose. Kai atstumas tarp stotelių apie 50 km, priimtas traukinių greitis apie 120-160 km/h. Kitas klausimas, kodėl prireikė 20 metų traukiniui įsigyti? Pirmiauia - traukinys nepigus, antra - elektrinių traukinių resursas - apie 40 metų, taigi mūsų senukai dar veiksmingi. Dar vienas niuansas - kam pirkti traukinius, jeigu keleivių vežimas nuostolingas? Daugelyje šalių keleivių vežimas geležinkeliu vežėjams yra pelningas, nes jis yra valstybės dotuojamas. Pas mus jo nuostolius dengia krovinių vežimo pelnas (nors ES to nerekomenduoja). LG už susdeginamą dyzeliną moka mokesčius automobilių kelių fondams (BŪTENT), nors tais keliais traukiniai nesinaudoja. Yra ir daugiau niuansų, bet nesuksiu galvų prieš šventes :)).


38. Paskaiciavus
2008-12-23 15:43
IP: 213.164.115.195
 
 

Na gal ir visai nieko tas naujasis pirkinukas,bet prie dabartiniu benzino kainu,vistiek pigiau yra vazinetis savo automobiliu.


37. pricem ten begiai
2008-12-23 15:31
IP: 195.182.95.4
 
 

niekur vakaruose nepamatysi kerciu su autokeliais... tuneliai ar tiltai aina per upe dedami du tiltai todel ir gali skriet 300-500km/h nes pas mus jei sustos pervazoje kox zapas kaisedoryje tai traukinuks sustot tesugebes gal kaune...


36. liucija
2008-12-23 15:12
IP: 85.232.142.142
 
 

Kodėl nėra greitojo traukinio į Klaipėdą.Būtų puiku maršrutas "Klaipėda - Vilnius"


35. MACD
2008-12-23 15:07
IP: 77.241.200.42
 
 

Reikia ES paramos pagalba greičiau pakeisti bėgius į naujus. Tokiu atveju išties bus realizuota dvimiesčio idėja su visais iš to išplaukiančiais privalumais.


34. xxl
2008-12-23 15:05
IP: 217.111.6.19
 
 

Ir vel niurnam!: Ech, lietuviai, lietuviai... Gi pasidziaukite! Gera pradzia - puse darbo! Pagaliau prades vazineti normalus traukinys.


33. reikia permainu
2008-12-23 14:58
IP: 99.147.218.34
 
 

KEISTI BEGIUS I VAKARU STANDARTA IR GALESIME GREITAI NERT I EUROPA TRAUKINIAIS UZKROVE FURAS NEREIKES PER LENKUS VARGTI


32. ss
2008-12-23 14:54
IP: 193.219.94.166
 
 

tai kad laikas nepakito nu visai zurnalistai... muset girti raso...


31. fainai
2008-12-23 14:44
IP: 88.42.247.2
 
 

man tai toks traukinys uzsieni primena


30. fainai
2008-12-23 14:43
IP: 88.42.247.2
 
 

man tai toks traukinis uzsieni primena.


29. :)
2008-12-23 14:42
IP: 82.135.235.171
 
 

Šaunu :)


28. to 20. g
2008-12-23 14:32
IP: 193.219.76.197
 
 

ir nesuprasi. juk tai elektrinis traukinys. o lietuvoj elekrifikuotas kelias ir yra tik tarp vln-kns


27. Šaunu
2008-12-23 14:27
IP: 78.60.21.48
 
 

Dažniau aplankytumėm Kauną,jei nebūtų brangu


26. am
2008-12-23 14:20
IP: 83.157.128.10
 
 

Labai sveikintina! Tikiuosi, netolimoje ateity,Lietuva nusipirks ir greituosius traukinius. Ir per valanda bus galima nuvaziuoti nuo Vilniaus iki Klaipedos :)


25. to 11
2008-12-23 14:17
IP: 195.182.70.121
 
 

taigi jau yra grafikai, per 55-59 minutes. Jei nestotu kaisiadoryse, butu dar greiciau.


24. juokinga
2008-12-23 14:15
IP: 81.7.93.78
 
 

Jie gali važiuoti 160 kilometrų per valandą greičiu, tačiau tarp dviejų didžiausių šalies miestų nepasieks didesnio kaip 120 km/val. greičio, nes greičiau skrieti neleidžia bėgiai. Tai kam tada jie reikalingi, jeigu nevaziuos greiciau negu senieji????:)))


23. O
2008-12-23 14:13
IP: 81.7.93.184
 
 

Nuo kada jis kursuos?


22. andrekas
2008-12-23 14:13
IP: 62.212.222.101
 
 

Tai jei visiems krize, negi reikejo tokio traukinio geriau is zmoniu maziau atiminetu o be to traukinio mes dar pagyventume!!! Kaip ir be laivo Krasto apsaugai uz 200 mln. litu!!!!!!


21. Antropomorfinis Dendromutantas
2008-12-23 14:13
IP: 81.7.91.171
 
 

„ČKD Vagonka“ :)))))))))))))))))))))))


20. g
2008-12-23 14:10
IP: 86.100.77.100
 
 

siaip sis traukinys turetu vaziuoti Klaipeda-Vilnius, o ne tokiu trumpu atstumu Kaunas-Vilnius. Nesuprantu, as ju logikos?Veluojanti kaip visada!!!!


Gaukite lrytas.lt naujienas kiekvieną rytą
Komentarai (69)
Vardas
El. paštas
Komentaras (iki 3000 simbolių)
Rinkos pulsas
2014-04-24 08:46

Suvienodinti europiečių algas R.Paksui vargu ar pavyks

Finansų ministras Rimantas Šadžius skeptiškai įvertino partijos "Tvarka ir teisingumas" siūlymą pasirašyti susitarimą dėl Europos Sąjungos (ES) šalių lygių minimalių pajamų.


2014-04-24 08:15

Eilės išsunkia mokesčių deklaruotojų kantrybę

23|5

Automobilių aikštelė ties Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) Vilniaus gyventojų skyriumi – sausakimša. Inspekcijos laukimo salėse – pavargę, pikti ar abejingi veidai. Kas verčia tuos žmones grūstis eilėse? Juk pateikti elektroninę pajamų deklaraciją internetu nėra neįveikiama sunkybė. Laikas jau spaudžia. Atsiskaityti su valstybe, - pateikti pirmines deklaracijas ir sumokėti mokesčius reikia iki gegužės 2 dienos. Todėl kaip ir kasmet mokesčių inspekcijos padaliniuose susidarė mokesčių mokėtojų spūstys.


2014-04-23 17:19

Aukso ir valiutų atsargos po euro įvedimo liks Lietuvos banke

12

Lietuvai tapus euro zonos nare Lietuvos bankas privalės išsaugoti sukauptą finansinį turtą. Reaguodamas į viešojoje erdvėje pasigirdusius siūlymus Lietuvai tapus euro zonos nare Lietuvos banko aukso ir užsienio valiutų atsargas pervesti į valstybės biudžetą, Lietuvos banko valdybos narys Tomas Garbaravičius tikina, kad tai yra neįmanoma.


2014-04-23 16:37

Į „Finastą“ nusitaikė bendrovė „Mokilizingas“

10

Lietuvos bankas priėmė bendrovės „Mokilizingas“ paraišką įsigyti „Finastą“. „Finastos“ įsigyjimas taptų reikšmingu plėtros žingsniu. Tiek „Mokilizingas“, tiek „Finasta“ klientų lauktų naujos galimybės bei palankesnės paslaugų įsigijimo sąlygos“, – sakė „Mokilizingo“ generalinis direktorius Jurgis Rubaževičius.


2014-04-23 16:35

Kramtomoji guma „Maša ir lokys“ – pavojinga

10

Vartotojai, įsigiję kramtomosios gumos „Maša ir lokys“, gali ją grąžinti į prekybos vietą ir atgauti sumokėtus pinigus. Inspektoriai patikrino didmeninės prekybos įmonę „Saldainis“ ir nustatė, kad iš Kinijos gamintojo buvo gauta 959 kilogramai kramtomosios gumos „Maša ir lokys“. Kuo ši Kinijoje pagaminta guma pavojinga?


2014-04-23 16:33

Ne bėda: jei rusų turistų bus mažiau, juos pakeis baltarusiai

35| 

Jei politinės aistros Lietuvoje sumažintų Rusijos turistų srautus, tikimasi daugiau privilioti į mūsų šalį baltarusių. Lietuvos atvykstamojo turizmo sektorius sukuria apie trečdalį šalies paslaugų eksporto. Atvykstamojo turizmo pajamos 2013 m. didėjo 7,6 proc. Apie 20 proc. viso turizmo paslaugų eksporto tenka Rusijos rinkai.


2014-04-23 15:35

Vengrai nebeskraidys iš Vilniaus į Kijevą

7

Kaip pranešama, oro bendrovė „Wizz Air Ukraina“ neapibrėžtam laikui stabdo skrydžius iš Kijevo į Vilnių. Taip pat kuriam laikui stabdomi skrydžiai iš Kijevo į Sofiją bei iš Charkovo į Kutaisį.


2014-04-23 15:35

Lietuvos aviacijos pasaulyje – naujas holdingas

3

Nauja kontroliuojanti bendrovė „Small Planet Group“ valdys „Small Planet Airlines“ bendroves Lietuvoje ir Lenkijoje bei kitas investicijas į aviacijos verslą. „Small Planet Group“ akcininkų struktūra nesikeičia – ir toliau pagrindiniais akcininkais išliks Vytautas Kaikaris ir Andrius Staniulis, kurie bendrovę „Small Planet Airlines“ įsigijo praėjusių metų kovo mėnesį.


2014-04-23 14:31

Kamštelių ir plastiko plėvelės gamintoja augina sparnus

„Danske Bank“ suteikė 19 mln. litų finansavimą „Retal“ grupės įmonėms. Lėšas jos skirs įrangai atnaujinti ir gamybos pajėgumams stiprinti. „Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas ir didžiausia PET ruošinių gamintoja Rytų Europoje „Retal Europe“ bei jos antrinė įmonė „Retal Baltic“ pasirašė 19 mln. litų šešerių metų trukmės kredito sutartį. Planuodamos plėtrą bei siekdamos toliau stiprinti savo konkurencingumą užsienio rinkose, bendrovės finansuojamas lėšas ketina panaudoti įrangos atnaujinimui bei gamybinių pajėgumų stiprinimui.


2014-04-23 13:34

Mažės cigarečių gamyklų?

4

Tradicinių cigarečių rinkai kasmet mažėjant 3-4 proc., bendrovė „Philip Morris“ uždaro didžiausią cigarečių gamyklą Europoje ir investuoja į alternatyvius tabako produktus.