Naujienos / lrytas.lt
Išplėstinė paieška >>
46. jeronimas
2012-02-11 03:38
IP: 213.191.251.19
4
 

Lietuvos standartai patys auksciausi.Kam jie naudingi irgi beveik aisku.Airija irgi eurosojuzo valstybe.Cia vairuotojams apie EB59 ar RU95 niekas nakalba ir niekam nerupi.Vairuoja sunkvezimius diedukai su vairuotoju pazymejimais ant paprastu popieriuku paspausdintu.Jiems ir jokiu mokyklu nereikejo iki siol.Visi savamoksliai.Ir uzdirba i savaite po 700-1000 euriuku.Tiesa,atvykeliams moka nuo 550-750 euriuku per savaite.Bet cia vairuotojai dirba tik savo darba.Cia nuvyko pasikrove pristate issikrove ir taskas.Cia savininkai nevercia pypkiu vezioti,masinas remontuoti,ar grynus pinigelius uz vezima kaulinti ir su pilna atsakomybe seimininkui vezti.


45. goga
2012-02-11 02:37
IP: 89.101.29.23
4
 

...girdejau ... i ruskyna. vairuotojui 400 litru degalu.700eur. visi ismutinimai ,doku tvarkymai,kysiai ruskyne, gryzus kas liko tavo,parvesta kura is ruskyno kiek sugebejai parsiduodi nes cia tavo bus alga. Todel lietuvai ir gerai prie pasieniu,todel kad jiems jau visikai nusisikt.


44. goga
2012-02-11 02:29
IP: 89.101.29.23
 
-2

to tomas . tu asilas


43. goga
2012-02-11 02:26
IP: 89.101.29.23
2
 

to zenka... nevisi laikosi to taisykliu suskiu yra visur,,,na bet netiek kiek lietuvoj.


42. goga
2012-02-11 02:22
IP: 89.101.29.23
4
-1

...keliu mokeciai metams (scania 420 ) UK 600 svaru ,airija apie 4000 eur. lietuva 600 litu. draudimai pigiausi lietuvoj,atlyginimai maziausi europoje, spekite koks pelnas.kuras is ruskyno,transporto kompanijos gyvena kaip inkstai taukuos,kaip vilniaus taksistai gyveno,sukos dar verkslena lubdami kaili nuo vairuotojo. Girdejau kad daugelis seime sedinciu uzsima transporto verslu,kur tau jie kazka darys.


41. Zenka
2012-02-11 02:04
IP: 86.100.103.98
3
 

to Tomui,vakaru verslininkai nesupranta kas tas yra moketi uz km,pas ju civilizuota ir jie laikosi istatymu,apmokejimas uz paras,o kas varo po vieta uz val.


40. Zenka
2012-02-11 01:58
IP: 86.100.103.98
3
 

to Tomui,parasyk savo firma uzsuksiu po kadencijos,galiu pasiulyt tavo vairam darba 70eur i para ir sefas perka lektuvo bilietus,visi sveikatos-gyvybes draudimai,jokiu kuro normu ir cia dar ne pati didziausia alga,NOLAN 115eur i para yra ka lyginti?geriau papasakokit kiek vairam ragu pristume esat,o del rastingumo,mano issilavinims aukstesnis kaip tavo,kiekviens gina savo kiema,buozes savo,vairuotojai savo.


39. emigrantas
2012-02-11 01:41
IP: 89.100.138.24
12
 

Esu pareigingas, atsakingas, negerentis, energingas, tiesiog pinigu kalimo masina, bet niekam manes nereikia Lietuvoje, Nes musu darbdaviai jiesko patirties, apsimyzusio, prasigerusio, vagencio kura vadilos, juk ant tokiu lochu lengviau viska nurasyt, tai ir nereikia verkt kad tik 2 lieka is 10, reiskia dar musu tauta neprasigerusi, ir savo kaina zino.


38. na
2012-02-11 01:27
IP: 109.148.126.95
4
 

ir sneka nesamones, jiems kazkas kazka turi kompensuoti. kiek pavagia is valstybes uz atlyginimus pavadinimu dienpinigiai. neblogai, atlyginimas 800 o dienpinigiai menesio gale 3000 :)))


37. maukit is lietuvos
2012-02-11 01:05
IP: 109.148.126.95
8
 

tik aisku ne ten kur visa vadiba lietuviu, jie varys kaip lietuvoje. eikite pas angla ar voketi, aisku reikalinga nors kiek kalba zinoti. dirbu pas angala, i diena gaunu 100 svaru. per sventes trigubai moka, atostogos kaip atostogos o ne ant popieriaus tik, be avariju dirbi gauni plius 1500 svaru ppremija. perdirpti niekas neleidzia, net grieaztai baudzia. va kaip. ismokinot kaip galima juodai varyti, dabar turite pasekmes, dirbat uz minimuma vadinama. kaip iseisit i pensijas bus smagu nuo minimimo ja gauti :D


36. aaa
2012-02-11 00:35
IP: 78.57.140.208
8
 

Jus kazka sumaiset brangieji"darbdaviai",anksciau dirbdavo ir ekspeditoriais , ir krovejais, ir mechanikais,...Dabar jaunimas taip nedirbs, nes taip nedirba EU.Europieciai tiek nepatempia ant savo kupru.Mes savo sunu gasdindavom furisto darbu jei jis nesimokys.Nes toki darba gali dirbti visiskai nusizemine zmones arba tiek sarbu uzsiaugine, kad jau jiems vienodai, kaip juos kokioja darbdavys, kiek jam pinigu atskaiciuoja...Labai daug susijusi su siuo darbu(bet netiesiogiai)Ir jei man ji reiketu dirbti, eiciau kur akys mato.Juos tiek visi engia, kad apsakyt zodziu nera,Rusija prota knisa,muitinese baisi padetis,o kaip sugrizta pas darbdavi ir nunesa ataskaita, tai net pastatas kilnojasi nuo rekimo.O cia stebisi, kad is desimties 2 lieka, Dziaugites ir rankom plokit , kad lieka 2 ir taip issivaizduoju arba visiski avinai, arba laikinai.Koks jaunas zmogus dirbs be iseiginiu,24 val.per para ir taip istisai.Aaa sakysite, kad jiems priklauso poilsis, jooo priklauso, bet jie miegodami turi jausti ar niekas kuro neisledzia, ar masina nebus apvogta....Uzuojauta bratkoms!


35. IP
2012-02-11 00:15
IP: 212.251.148.52
5
 

Ir taip, Lietuva galetu gerai uzsidirbti ant transporto, bet tada darbdaviai turi suprast kad uzsienij galiuoja ju teisykles, t.i.masinos tech.stovis, padangos, dokumentai turi but tvarkingi, ne galima viso to versti ant vairuotojo, nes galu galia tai nostolis bus firmai.


34. IP
2012-02-11 00:10
IP: 212.251.148.52
4
 

Tomai, jei tu esi toks darbdavis kaip sakai tai daugiau tokiu reikia, nes viskas eis gerai kai kiekvienas dirbs savo darba ir vieni kita uz tai gerbs. Ne kiekvienas yra gymes vadovauti, ir butu keista jei vadovai pradetu nosi kist prie ratu ir motoru


33. praeivis
2012-02-11 00:06
IP: 208.54.38.170
7
 

....per daug verkslenimo is darbdavio puses. Manau kad problema ir yra pas ji,jo mastyme,jau siam straipsni jauciu darbdavio pabreztinuma,kazkoki atotruki tarp vairuotuojo ir jo pacio BOSO! Manau ,kad jei bosas verkslena ,vadinas jis pats nesugeba susitvarkyti su savo ukiu ir darbuotuojais.... . Be to koks gali jis but dievas jai pats bosas yra tarpininkas tarp tiekejo ir gavejo,manau kad jis pats turetu pluseti taip pat kaip ir vairuotuojas ar kontoros dispeceris ar saltkalvis eilinis. Pats dirbu USA truck driveriu ir zinau kas ir kaip! Imkit patyrima is kitu valstybiu firmu,kompaniju,vairuotuoju...,o ne kazkokios Linavos asociacijos kaimo dvarponio!


32. ups
2012-02-10 23:32
IP: 78.62.82.166
1
-10

siaip Lietuva galetu gerai uzdirbti is transporto, nes palanki mokestine sistema. Tik va, kaip ir visose srityse, darbuotojai linke tingeti, vogti, smeizti, alga gauti, o ne uzdibti... Siaip, ar zinot, kad per krize bankrutavo daugiau nei trecdalis, manot labai smagu bankrutuot???


31. Tomas to Zenka
2012-02-10 22:57
IP: 86.38.224.37
1
-9

Jauciu drasus tik kitoje ekrano pusejearba kaip sedi apsisiujes prie 2 butelio. Dazniausiai tokie ereliai kaip tu, ataskaitos nesugeba be klaidu uzsipildyt, o ka jau kalbet apie skaiciavima. Na tu man pasakyk, kuek tau D, UK ar kt. darbdavys mokes uz nuvaziuota kilometra:)))


30. Zenka
2012-02-10 22:50
IP: 86.100.103.98
10
 

to Tomas,greit galrsi pats pistis su savo lauzais,galesi minti apzerges iskart dvi galvas,galesi keist kalades,ratus parkinge,nes servise tau per brangu,galesi mint nemokamais keliais,galesi save parurint,nes nebebus kam pist proto,visi vairai mins dirbti i UK,NL,D,B,N,DK,o jus supuve verslininkai ir toliau galesit verkslenti,kad jum nieko nelieka.


29. goga
2012-02-10 22:49
IP: 89.101.29.23
13
 

darbdavys eilini karta tik verkslena ju pelnai dvigubi ,trigubi negu kitu ES saliu, bando isspausti is valstybes kad jinai moketu ilgesni laika,kodel is 10 lieka 2,todel kad suns gyvenima budoj uz centus asilu mazeja,,mokekit atlyginimus ir bus vairuotoju.


28. Tomas
2012-02-10 22:28
IP: 86.38.224.37
5
 

Taip ratu as nekeiciu. O apie vyrus, dirbancius pas save galiu tik gera zodi pasakyt. Kava pats darausi:) Man vairuotojas- komandos narys, o ne gyvulys. Paprastas dalykas- dirbam tai, ka kiekvienas turi dirbti.


27. atsipeikekit
2012-02-10 22:23
IP: 178.93.103.102
13
 

visi kurie dar vairuojat furas pas lietuvos savininkus jus gi esat pasmerktieji ar jus galvojat ka darysit senatvej ar pamastot kokia bus jusu pencija VISI CIA VERKIANTYS FURU SAVININKAI VAIRUOTOJUS FORMINA TIK MINIMALIA ALGA o pinigus ismoka kaip komandiruotpinigius tuo isdurdami ir valstybe ir vairuotoja kuris dirbdamas sunku pavojinga kenksminga darba uzsidirbs tik pacia minimaliausia pencija ir dabaigs savo gyvenimeli skurde


26. Iosifas to 24
2012-02-10 22:15
IP: 86.100.236.16
9
-1

Ponas Tomai jus tikrai pats nekeiciat ratu ir atliginima sau gera mokat, administrtore tikrai ju ne tik kavyte atnesa, pats garsiai apie viska prisipazinot, ir kitiems siulot,negi ir savo vaikus to mokot, ar jums negeda ???? geriau pagalvotumet apie savo darbuotoju ateiti ir manau tikrai vyrai nevogtu to kuro nes jie ir taip nevagia ir pan, manau kad sergat paraqnoja nes jau nerandat uz ka atskaiciuot nes truksta iki naujo komplekto uz 100 000


25. greit
2012-02-10 21:55
IP: 46.249.164.157
4
-1

greit aplamai su darbuotojais bet kokiais liudna bus liks tik vadybininkai gales ir uz vairuotojus ir uz inzinierius dirbti nes tik su mobiliakais plepet sugeba ir valdiskas masinas drozti


24. Tomas
2012-02-10 21:37
IP: 86.38.224.37
4
-12

Mielieji, kurie nepatenkinti darbdaviais ir ju suteiktais dabo irankiais. Uzbegate i atstovybe isigyjate darbo priemone, susirandate klienta ir dirbate sau. Busite patys sau ponai. Mokesite atlyginima sau:) ratus keisite siltame servise, nes evakuatorius jusu transporto priemone i ji pristatys. Turesite administratore, kuri issiurbs jums kabinos kilimelius. Reiso metu nakvosite siltame viesbutyje, nes jus gi padeties seimininkas. Ir klientai jusu lauks isskestom rankytem ir kojytem....


23. 12 metu uz furos vairo
2012-02-10 21:36
IP: 84.27.141.74
24
 

kai darbdaviai nustos vogti is vairu, tada ir atsiras darbuotoju, dabar gi jaunas vairuotojas kalbantis angliskai lietuvoje tik pramoksta vairuoti, o dirbti varo i vokiecius, olandus, airius. uz 3tukst litu tikrai sunku sedet uz vairo visa menesi. dirbu pas olanda, prase papasakot kodel atejau pas ji dirbt, kai suzinojo, kad lietuviai darbdaviai moka apie 3 su puse tukst i menesi ir dar daznai vietoj algos gauni atsakyma* biski palauk, nera pinigu*, tai jam akys ant kaktos issoko, juk fraktas uz pervezima yra arba vienodas, arba maximum 10 proc mazesnis. tai ponai kur pinigai.sunku gauti alga imoneje, kurioje yra tik 6 furos, bosas vaziuojasu nauju touaregu, bosiene su nauju lizinginiu bumeriu, dar aisku statoma nauja troba. visa laime kad dabartiniai soperiai laisvai kalba uzsieniu kalbomis ir deda skersa ant tokiu biznieriu. greit statysite furas i patvori ponai, geru jums komerciniu metu...


22. virginijus
2012-02-10 21:30
IP: 92.251.255.11
16
 

ponams is linavos siulau patiems pabandyt pakeist furos padanga ant kelio prie minus 20.vairuotojas ne saltkalvis.furos sudetingos ir reikalauja igudziu ir spec.irangos.kiekvienas geriau tegul dirba savo darba,o kai nori is sudo ispaust medu gaunasi sudas.prisiima naujoku ne del to,kad nesupranta,o todel ,kad nera kam vaziuot[visus jau apipiso].nera jie tokie durneliai ir vargseliai,kad netskirtu.nors ir vairuotojas vistiek zmogus,o ne;vairas;fuck off.


Gaukite lrytas.lt naujienas kiekvieną rytą
Komentarai (96)
Vardas
El. paštas
Komentaras (iki 3000 simbolių)
Naujienos
2014-04-19 13:50

Kas bus, kai draudikai imsis spręsti automobilių likimą?

11|2

Nuo liepos įsigalios naujovė, iš esmės pakeisianti Lietuvos kelių veidą. Jei po avarijos draudimo įmonė nustatys, kad remontuoti automobilį ekonomiškai netikslinga, tokia transporto priemonė niekada nebegalės grįžti į gatves.


2014-04-18 18:36

Sakurų karštligė paralyžiavo Vilniaus centrą

49|5| 

Po darbų iš sostinės centro važiavę vilniečiai liko be žado – Upės gatvėje nusidriekusi didžiulė automobilių spūstis, besitęsianti iki Žaliojo tilto ir Konstitucijos prospekto bei Žvėryno. Viena iš pagrindinių gatvių, vedančių iš Vilniaus centro į Žvėryną, Viršuliškes ir tolimesnius miegamuosius rajonus liko nepravažiuojama dėl itin pavasariškos priežasties


2014-04-18 11:07

Baudos balai vairuotojams stringa dėl nesutarimų

5

Ministerijos vis neranda sutarimo dėl baudos balų vairuotojams grąžinimo, nors dar pernai Valstybinė eismo saugumo komisija nusprendė, kad tai padaryti reikia. Baudos balų kritikai pastebi, kad nauja sistema galėtų tik padidinti korupciją.


2014-04-17 16:20

Grįžta nedrausmingiems vairuotojams skirti baudos balai

90

Seime įregistruotas Administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimų įstatymo projektas, kuriuo vairuotojų, pažeidusių Kelių eismo taisykles (KET), pražangos vėl bus vertinamos balais. Jeigu parlamentarai pritars projektui, nauja sistema galios nuo 2015 metų sausio 1 dienos.


2014-04-16 23:55

Planuojama, kad pasiekti Lietuvos pasienį bus gerokai paprasčiau

8

Tarp Dzūkijos miškų vingiuojantis Alytų ir Kalvariją jungiantis kelias nuolat drebinamas vilkikų, o Simnas virsta vis didesne transporto kryžkele. Tačiau ne už ilgo ir gyventojai, ir vairuotojai turėtų lengviau atsikvėpti – ruošiamasi statyti Simno aplinkkelį. Trečiadienį transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti.


2014-04-15 10:51

Dyzelino akcizo didinimas tebuvo nevykęs eksperimentas

33

Vis daugiau vairuotojų degalus perka nelegaliai. Taip degalus įsigyja neįtikėtinai daug, daugiau nei pusė Lietuvos vairuotojų – beveik 55 proc. Tik 45 proc. automobilių vairuotojų degalus perka oficialiose Lietuvos degalinėse.


2014-04-14 19:00

Pavasarį vairuotojai turėtų sunerimti dėl priekinių stiklų

Pavasarėjant norisi pavažiuoti greičiau bei išvažiuoti į užmiestį, tačiau per tokias keliones neretai nukenčia automobiliai. Po žiemos ant kelio gausu žvyro, smulkių akmenukų bei ištrupėjusio asfalto gabalėlių, kurie išsprūdę iš po ratų sulanksto kėbulą ar perskelia priekinį stiklą.


2014-04-14 09:33

Geriausias komercinis automobilis Lietuvoje paaiškės gegužę

Lietuvos žurnalistų autoklubo rengiami tradiciniai „Metų automobilio“ konkursai puikiai žinomi šalyje. „Metų automobilio“ konkursuose iki šiol varžėsi tik lengvieji automobiliai bei visureigiai ir buvo tarsi pamiršti lengvieji komerciniai, kurie kasmet įgyja vis didesnį populiarumą.


2014-04-13 14:07

Naujai išasfaltavo gatvę, kuria niekas nevažinėja

11|5

Nors miesto gatvėse užvirė darbai, jie jau stebina vilniečius: kelininkai remontuoja tikrai ne pačios prasčiausios būklės asfalto dangą ir šaligatvius. „Buvo atnaujinta Karaliaučiaus gatvė prie socialinio būsto namų – paklotas naujas asfalto sluoksnis. Atrodytų, tuo tik džiaugtis reikėtų. Bet padarytas nesuvokiamas dalykas – viena eismo juosta skirta automobiliams stovėti“, – Pilaitėje vykusiais darbais stebėjosi Kęstutis.


2014-04-12 22:46

Vaizdo registratorius naudoja kaip ginklą aiškintis santykiams

88|2| 

Vilnietis Andrius Burkša retkarčiais dalyvauja ralio lenktynėse, bet gatvėmis nelaksto. Save jis laiko atsakingu vairuotoju, vairuoja ramiai ir stengiasi nepažeidinėti kelių eismo taisyklių. Vis dėlto savo automobilyje Andrius jungia vaizdo registratorių. Ne tik tam, kad šis fiksuotų, kas vyksta kelyje.