Naujienos / lrytas.lt
Išplėstinė paieška >>
Gaukite lrytas.lt naujienas kiekvieną rytą
Komentarai
Vardas
El. paštas
Komentaras (iki 3000 simbolių)
Reporteris
2015-03-29 08:33

Troleibuse – nutikimas, po kurio tapo šlykštu sėstis ant sėdynių

118|4

Trečiadienį Vilniuje teko garbė važiuoti 19-ojo maršruto troleibusu. Tuskulėnų rimties parko stotelėje įlipo, kaip supratau, benamis arba bent jau į tokį asmenį panašus žmogus. Tik įlipęs privertė dalį keleivių atsitraukti maždaug dviejų metrų spinduliu ir dengtis nosis dėl šlapimo kvapo.

2015-03-29 08:32

Pakviečiau draugę iš Čikagos į Vilnių. Ji juokėsi, man buvo gėda

443|23

Labai mėgstu bendrauti. Ir ne tik realiame gyvenime, bet ir interneto erdvėje. Mano tokio komunikabilumo pasekmė – daugybė draugų iš įvairių mūsų Žemės kampelių. Kartą per pokalbį draugė iš Čikagos prasitarė: „Būtų neblogai aplankyti jūsų šalį.“

2015-03-27 09:53

Palangoje jauna šeima patyrė nuoskaudą

6|2

Savaitgalį pajūryje buvo puikus oras. Su šeima praleidome trumpas atostogas Palangoje ir vieną dieną nusprendėme nuvesti vaikus į visai neseniai atidarytą didžiulę žaidimų aikštelę. Jos teko gerokai paieškoti, nes nėra jokių nuorodų, o tankus pušynas gerai slepia ryškias laipynes.

2015-03-26 16:57

Kol į stiklainį bėgo sula, prie jo susirangė pavojingas gyvis

36|2|

Jei ruošiatės važiuoti į mišką pasivaikščioti ar sulos prisileisti, nepamirškite, kad pavasario saulute skuba pasimėgauti ir žmogui pavojingi sutvėrimai. Tą patyrė vilnietis Tautvydas Gaidelis, kovo 15-ąją su žmona ilsėjęsis Ignalinos rajone, Azos kaime. Vyras pasidalijo nuotrauka, kurią padarė miške – prie poros palikto stiklainio susiraitė gyvatė.

2015-03-24 22:31

Žvejai pasidalijo įspūdingų laimikių nuotraukomis

4|3

Po to, kai „Bendraukime“ buvo publikuotas kauniškio žvejo laiškas apie viename miesto tvenkinyje gyvenančias egzotiškas žuvis, sulaukėme dar dviejų žvejų nuotraukų, kuriose jie rodo, kokius laimikius jiems šiemet pavyko ištraukti. 22 metų Haroldas atsiuntė nuotrauką, kurioje jis laiko įspūdingą lyną. Nemuno deltos parke, Aukštumalėje pagauta žuvis svėrė 2,6 kg. Tą pačią dieną vaikinui užkibo ir 2,5 kg sveriantis karšis.

2015-03-24 17:24

Lietuvos patriotę įsiutino prekybininkų triukas

127|3

Esu dviejų nuostabių vaikučių mamytė, kuri motinystės atostogas leidžia kartu su savo mažyliais. Kartais randu laiko sudalyvauti dabar populiariuose „Facebook“ konkursuose, smagu laimėti.

2015-03-24 14:24

Kauno žvejus stebina iš tvenkinio traukiami egzotiški laimikiai

79|6

Sekmadienis, kovo 15-ji, pasitaikė saulėta, todėl aš su Virginijumi Rugieniu neišlaikėme – čiupome lengvas plūdines meškeres ir patraukėme prie Neries. Neryje tik vienoje nedidelėje įlankoje, į kurią įteka upelis, kibo aukšlės. Bet mes, nusprendę netrukdyti čia gaudžiusiam žvejui, patraukėme pakrante tolyn.

2015-03-23 15:58

Moksleiviai liko sužavėti pamatę amerikiečių karius

50|10

Mes, 10-tos klasės mokiniai, kartu su kitų klasių moksleiviais, gavome iš mūsų pavaduotojos pasiūlymą keliauti į Pasvalį, pažvelgti į JAV kariuomenės techniką iš arti ir įsitikinti, kaip realiai viskas atrodo.

2015-03-23 09:02

Prabangaus automobilio vairuotojas Kaune šoko aukščiau bambos

46|3

Prieš keletą dienų Kaune tapau nemalonaus incidento liudininke. Vyras paliko savo automobilį šalia privataus namo. Kai jis sugrįžo ir jau ruošėsi išvažiuoti, privažiavęs prabangus automobilis užstojo jam kelią ir neleido to padaryti. Iš automobilio išlipo namo savininkas ir pripuolęs prie vyro pradėjo kamantinėti.

2015-03-21 08:21

Nemuno ledai į krantą išmetė 40 metų saugotą paslaptį

150|4

„Vytai, mano meile, Vytai. Liepsnojant laužui, norėjau ir Jūsų šilumos nors mažo lašelio. Pyniau gražiausius vainikus iš savo svajonių. Bet aš laiminga, jausdama šalia alsuojantį žmogų, kuriam atiduota širdis“, – taip 1973 metais savo meilę laiške apdainavo vieno Lietuvos kaimo gyventoja. Šiuos jos žodžius praėjusį savaitgalį pirmoji perskaitė biologijos studentė Karolina, kuri daugiau kaip 40 metų senumo meilės laišką rado sename butelyje ant Nemuno kranto.

Populiariausi per 24 val.