Kelio atnaujinimo projekto kritikai: reikėjo platinti gatvę, o ne greta įrengti dviračių taką

Kauniečiai ir Kauno rajone gyvenantys žmonės, važinėjantys į Lapes, kritikuoja kelio atnaujinimo projektą, nes mano, jog liko neišspręsta opi šio gana siauro, bet labai judraus ruožo problema.

A.Marčiulionis įsitikinęs, kad kelią į Lapes, kuriuo važiuoja daug automobilių, reikėjo platinti, o ne greta įrengti platų dviračių ir pėsčiųjų taką.<br>M.Patašiaus nuotr.
A.Marčiulionis įsitikinęs, kad kelią į Lapes, kuriuo važiuoja daug automobilių, reikėjo platinti, o ne greta įrengti platų dviračių ir pėsčiųjų taką.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 12, 2020, 10:14 AM

Šią vasarą buvo pradėtas remontuoti ir dabar jau atnaujintas Panerių gatvės pabaigoje prasidedantis 232-asis kelias, kuriuo daugybė žmonių važiuoja į Kauno rajone esančias Lapes. Juo į Lapėse esantį sąvartyną lekia ir atliekas vežančios sunkiasvorės mašinos.

Už šio kelio rekonstrukciją atsakinga Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Kaunietis Antanas Marčiulionis pasakojo, kad dažnai važiuoja į Lapes, kur yra jo sodas.

„Palei 232-ąjį kelią gyvena daugybė žmonių. Vieni įsikūrę soduose, kiti pasistatė ar dabar statosi naujus namus. Taip pat šiuo keliu važiuoja daug krovininių automobilių ir šiukliavežių. Eismas labai intensyvus. Kad kelias atnaujintas – puiku“, – pasakojo kaunietis.

Bet A.Marčiulioniui ir kitiems greta šio kelio gyvenantiems žmonėms užkliuvo viena naujovė.

„Greta kelio įrengiamas takas dviratininkams ir pėstiesiems. Kad jis bus – gerai, bet jis labai platus. Kyla abejonių, ar tiek jau daug žmonių čia važinės dviračiais ir eis pasivaikščioti“, – svarstė A.Marčiulionis.

Vyras įsitikinęs, kad labiau vertėjo paplatinti patį dviejų eismo juostų kelią, nes ypač rytais ir vakarais čia susidaro automobilių spūstys, įvyksta ir nemažai avarijų.

„Dar vienas keistas dalykas – kelias nuo pėsčiųjų ir dviračių tako atskirtas metaliniais atitvarais.

Manau, kad krovininės mašinos tikrai į juos nuolat atsitrenks. Dėl to gali kilti pavojus ir greta važiuosiantiems dviratininkams ar pėstiesiems“, – svarstė A.Marčiulionis.

Reikia ne platinti, o laikytis tinkamo greičio

Evaldas Tamariūnas

Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus komunikacijos vadybininkas

„Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta ruožas nuo 2,64 iki 8,567 km rekonstruojamas įrengiant pėsčiųjų ir dviračių taką, kurį nuo važiuojamosios dalies skiria apsauginis metalinis atitvaras.

Šio kelio ruožo rekonstravimo darbai buvo atlikti pagal patvirtintą ir suderintą projektą – apsauginiai kelio atitvarai buvo įrengiami vadovaujantis Automobilių kelių transporto priemonių apsauginių atitvarų sistemų projektavimo taisyklėmis.

Atkreipiame dėmesį, kad naujai įrengtu pėsčiųjų ir dviračiu taku naudosis mažiausiai apsaugoti eismo dalyviai. Apsauginis kelio atitvaras būtent tam ir įrengiamas, kad apsaugotų pėsčiuosius ir dviratininkus nuo užvažiavimo ant jų.

Rekonstruojamo kelio ruožo parametrai pritaikyti 70 km per val. greičiui. Analizuojant eismo įvykių statistiką šiame ruože galima daryti išvadą, kad pagrindinė eismo įvykių priežastis yra leistino važiavimo greičio nesilaikymas, o ne kelio plotis.

Atsižvelgdama į tai, Kelių direkcija valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta ruože nuo 2,74 iki 8,42 km artimiausiu metu planuoja įrengti vidutinio greičio matuoklį, kuris padės užtikrinti, kad vairuotojai laikytųsi nustatyto važiavimo greičio.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.