KOMENTARAI

272. botanical slimming soft gel

Slimming tablets similar to clenbuterol are produced working with unique technological innovation and also unique measures are usually utilized in like manner steer clear of any type of work with unwanted effects of people supplements. They're 100 % safe for use but botanical slimming soft gel http://361meizitangbase.blogspot.com/ they won't suit you actually for the reason that every last human body answer diversely to your drugs.

271. lida pills

you can buy fruta planta at mynicnaxs.com the have the true ones.. i bought 5 pack for 40.00 great luck also the have great evaluations.., find them at facebook.. lida pills http://www.buydaidaihua.com/1-box-lida-daidaihua-p-45.html

270. Swedbank'o eilinė klientė

226. Atsargiai 18:12 02-24 IP: 78.63.253.141 "UAB " Santaviltė" - Vadovas: Andrius Čapas, direktorius. Atsargiai su šia kontorėle ir ypač su Andriumi Čapu..." Atsargiai su šio komentaro autoriumi (ar autore), kuris, priešingai nei staipsnį parašęs žmogus, viešai savo vardo neišdrįsta pasakyti... Bailus ir piktas šuo visada kanda iš pasalų... Kol kas nesu nukentėjusi nuo Swedbak'o, tačiau straipsnis ir komentarai (objektyvūs, o ne tokie, kaip mano pacituotasis) privertė suklusti. Ačiū visiems, kurie perspėjo... Ir ne ambicijose esmė - jeigu visada tylėsime, kai žemina, nemandagiai aptarnauja, apsuka, apvagia, tai išsikeros, kaip piktžolės.

269. aha

i desimtuka! Niekuo ne geresni uz suomiska telekomo varianta. Vikingai valdo vikingu tradicijom. O su paskolom tokiam banke is tiesu geriau neprasidet-suvalgys gyva, be duonos ir druskos. Jei per ziopluma ir naivuma pateksi i ta tinkla, apnarplios, kad neissikapstytum-ne kiekvienas turi asmenini advokata, konsultuojanti parasiuku klausimais

268. taip

SEB ir Swedbank, labiausiai susireiksmine bankai Lietuvoje, su kuriais geriau netureti jokiu reikalu

267. sutinku su 263

paziurekit ir is kitos puses - banke klientu daug (dauguma pensininkai), kurie niekada nepatenkinti, kad reikia laukt eilese atsiimant pensija ar mokant mokescius, nes bijo naudotis kortelem arba sumoket mokescius prie terminalo. planai nerealus, visi nepatenkinti ir staiga ateina koks imones vadovas ir pradeda visus sokdint. aisku, jisai aptarnaujamas pirmesnis, bet tada prasideda burbuliavimai is pensininku puses. ir taip kasdien. siaubas!!! bet aisku, visi zmones skirtingi ir nemalonu kai i klienta ziuri is auksto...

266. Jo

Jo. Aisku senai.

265. Viktoras

Tikrai galiu patvirtinti, kad DnB Nord bankas už komunalinius mokesčius, mokamus internetu, jokių mokesčių neima. Jau daugelį metu esu šio banko klientas ir esu juo labai patenkintas

264. MIRA

zmones, saugokites skandinavijos banku jiems nera nieko svento sues jus gyvus, suzlugdys Lietuva dar greiciau, gaila kad valdanciuju galveles kai kuriu kaip kirkilo, be ismanymo, be kompetencijos. nesugalvokit imti paskolu is tu banku, paskui liks tik pasikarti.

263. Kintai

Jei sio banko vadovai skaitys komentarus, o manau tai butina, turetu kazkas keistis ju supratime apie banko darbuotojus. Metami lauk geriausi, paliekami per kitu galvas lipantys karjeristai. Nerealus planai, iteisintas slaptas skundimas neduodan pasiaiskint kitai pusei. Jei svedai perskaitytu, lektu pirmosios galvos. Straipsnis pasirode labai laiku, paliesta monopolininko "nelieciamybe". Susiduriantiems su siuo banku aisku, kad iskabos pakeitimas, nepagelbes. Tai istaiga, moraliskai supuvusi is vidaus. Gal niekam tai neidomu, o man del to labai liudna. Zmogaus nematoma-, tik planas ir amzinos anketos.

262. ?

Tai cia buves Hansa , o pries tai buves Taupomasis, taip? Oj, tada aisku, ten tokios tradicijos-zmoniu negerbimo , visisko neprofesionalumo ir, beje, dirba vos ne vien rusakalbiai arba lenkakalbiai.

261. Sutinku 100%

turiu paskola siam banke, kiek teko bendrauti su vadybininkemis paliko labai nemalonu ispudi. Jaunu7tes ozkos is saves stato specialistes tokias kad ojojoj, pokalbiuose kazkoks familiarumas, nereikalinga itampa, zodziu pravalas. Bendravimo su klientais igydziai lygus nuliui.

260. ME

skirtingai nei eiliniam UABui, bankui naturaliai keliami aukstesni reikalavimai. Kuo paslaugu lygis aukstesnis, tuo patrauklesnis bankas. Kol nebuvau VIP klientas, tol stengdavausi apeiti si banka, nors ne visada pavykdavo del atsiskaitymu uz ivairias paslaugas bei ivairiu rinkliavu valstybei mokejimo. O del imoniu aptarnavimo, tai kiek susiduriau, tiek blogai, nerealus biurokratizmas ir nelankstumas, todel jei gali, visada renkiesi ir patari rinktis mazesni Lietuvos mastu bankeli, geriausia uzsienio, aka Danske, Nordea, UniCredit. O hanza/swedbank matyt nesugeba nei atsirinkti tinkamu darbuotoju, nei ju motyvuoti.

259. :)

Nieko naujo. Taip daroma ir Stomatologijos klinikoje , Universiteto gatvėj.

258. Šilutė

apie sveb banka gryna tiesa.Šilutės aptarnaujantis personalas toks pats baisus,vadinasi nieko naujo ir gero tame banke nėra.Nukentėjus ir aš esu,nekompetensija baisi,nemoka net saskaitos likučio pažiūrėti,o ką jau apie operacijų atlikimą.Nemoka net kvito už šiukšles priimti,tai čia apie banko kompetenciją nešnėkėti jau neįmanoma...

257. KLk

:D na cia tj geras! Man irgi teko patirti nemalonuma siame banke, bet kadangi finansiskai nuo to nenukentejau, niekur nieko nesakiau.

256. Autoriui

Labai ačiū už informaciją, kad prie sąskaitos gali atsirasti toks prierašas. Pasistengsiu, kad ir prie mano sąskaitos atsirastų. Gal tada mandagiau aptarnaus ir pagarbiau žiūrės. O ką apie mane galvoja banko kasininkės, man vienodai.

255. cha cha

nu tai nematau problemu - imi tapkes ir eini i kita banka..... Aciu dievui dar liko vienas kitas bankas ant Lietuvos. :))

254. to 249

suprantu atmata, matyt tokie kaip tu tuos irasus ir iveda, gaila, kad tokios ziurkes kaip tu tik pasislepe rasyti gali. Nori mane pamokinti kaip mintis tureciau destyti, parasyk i info@duomena.com

253. 11

rinkos ekonomika, vienintele iseitis mesti ta banka i siuksliu deze ir pasirinkti kita banka kad ir brangesni taciau malonesni aptarnavimo atzvilgiu, taigi neverta verklsenti , reikia spirti von tokius bankus , ko ir linkeciau visiems !

252. xxx

Po sio straipsnio prie tamstos pavardes tuoj atsiras uzrasas-atsargiai piktas suo,o jeigu panoresit atsiprasymo,isgirsit-mars i buda,nes musu bankininkai musu jiems paskolintus piningus laiko jau savais.

251. DILMA

UZSUKIT I KAZLU RUDOS hansa. NEMOKA KAS ANTROS OPERACIJOS. PAGRINDINIS PASAKYMAS-MES TOKIU OPERACIJU NEATLIEKAM, EIKIT KITUR ARBA VAZIUOKIT I MARIJAMPOLE.

250. Fui

Vieną dieną sprogsi iš arogancijos ir pasipūtimo, antras Valinskas.

249. Giedriui

tai nereikia nei i tave ziureti, uztenka tavo mintis paskaiyti, ir juokas ima

248. UZKNISO SWEDBANKAS JUODAI!!

tikra tiesa, mane irgi STULBINA sio banko darbuotoju NESISKAITYMAS su klientais. Totalus issidirbinejimas - pvz, kartais tenka skubiai apmoketi aviabilietu saskaitas perkant internetu, imones vardu - tai tos arogantiskos vistos [banko klerkeles] prievartauja pateikti visa eile asmens duomenu - mat jiems BE GALO SVARBU, K A S mokejo, nors daznai IMONES pavadinimo [kuri yra tikrasis moketojas uz paslaugas] NET NEIRASO i kvitus - - ir dar drasko akis, kviecia visokius vyr. vadybininkus ar visokius ten vedejus, kurie DEJA, taip pat NETURI ELEMENTARIOS PAGARBOS KLIENTUI. Vienintelis bankas, kuriame REALIAI - IR BEVEIK KIEKVIENA KARTA!! - MOKANT PINIGUS [ne ATSIIMANT!!] - tenka kesti tokias patycias,

247. :))

Esu šito banko klientė ir liksiu.Aš manau,kad ne bankai kalti,o žmonės .Kaip ir klientų,taip ir aptarnaujančio personalo yra visokių...O žmogelis,matyt,tikrai buvo vertas tokios pastabos.Yra tokių žmonių,kurie visada būna viskuo nepatenkinti...

246. suklastoti eurai

Dar Hansa banke "pasiseke" nusipirkti padirbtu euru. Pries vaziuodami i uzsieni Kaune Hansa banko filiale Senamiestyje nusipirkome 3000 euru. Grize likusius nuejome keisti atgal. Kasininke sako, kadangi jus daznai uzeinate, ir as jus pazistu, tai nekviesiu apsaugos, bet sitie 50 euru padirbti. Sakau, kaip taip gali buti, juk is jusu padalinio pirkau. O ji sako, neskites ponia ta banknota ir tylekit, nes pranesiu apsaugai, policijai ir t.t. na ir issinesiau, nes ant kiekvieno banknoto nepareikalavau bankininku pasirasyti pries isduodant.

245. keista

o as is vienam banke sudariau tesioginio debeto sutarti kad man siauliu banke skola dengtu.ir ka jus manot?viena menesi pastebejau kad visus metus man nuskaiciodavo po 0.5-1 lita delspinigius uz neva nelaiku nesumokietas inasas.pinigu saskaitoje niekada netruko,turiu daug tesioginio debeto sutarciu,bet toks pirmas atvejis!

244. Nesvarbu

Na as irgi naudojuosi Danske banku, tai labai padoriai ir tvarkingai aptarnauja. Pries pora metu norejau imti busto paskola, tai SEB banko vadybininkes arogantiskumas mane atbaide nuo sio banko... Teko grizti i Danske :)

243. baisu..

Kas cia per prierasai gali buti.Absurdas!!!As taip pat naudojuosi Svedbanku,reiks pasidometi kas apie mane prirasyta....

242. vv

Atsargiai Swedbank.!!!!!!!!!!!!!!

241. senukas

Nutrūko mano draugystė su Svedbank Tuskulėnų g.Vilniuje.Turėjau jame kelias sąskaitas:firmos ir asmeninę.Pinigų sąskaitose pastoviai būdavo.Taigi ateina man į namus kažkokio reikšmingo piemens grąsinantis laiškas,kad jei vos ne pusvalandžio eigoje nesumokėsiu metinio mokesčio už kortelę tai bus...Nuėjau į banką ,sakau,jeigu trūksta bankui mano dvidešimties lt.,tai imkite be jokių grąsinimų.Atsakymas buvo toks,kad net aš piukiai laikydamas šlapimą,pradėjau..į kelnes.Klausikete debilo atsakymą."Tai ne mes jums grąsiname,tai kompiuteris.""tada-sakau-ir bendraukite su mano kompiuteriu,o aš pasiieškosiu banko,kuris su manimi šnekės žmonių kalba.Viso gero" Nors gyvenu vos ne tame pačiame kieme,apeinu tą banką šonu.

240. As

pries dvi savaites pirma karta pasinaudojau Danske Banko paslaugomis ir buvau maloniai nustebintas. Pires taui buvau ir Hansa 9Swedbank) ir SEB klientas, nors dideliu skundu neturiu, bet Danske aptarnavimo kultura ir kokybe tikrai nustebino. Galbut zmones ten maziau pavarge (del mazesnio klientu srauto) ir maziau pikti, gal geresne personalo atranka, taciau rezultatas puikus. Rekomenduoju visiems.

239. klientas

As visiskai sutinku su autoriumi. Kiek budavo vargo kol susitvarkai viena ar kita reikala, prazudavai tiesiog. Vadybininka buvo priskyre - arogantiskas, lakuotas ir tiek. Ziniu lygis balansuoja ties nuline riba. Kiekviena karta melsdavausi pries eidama i banka. Vyras jau juokdavosi is manes. Sakydavo jausmas toks, kad bankas tavo klientas o ne tu banko. Lemtis pasisuko kitaip. Susipazinom viename viesame renginyje su banko valdytoju. Na ir prasidejo. Visus nors prie sirdies dek. Keista net, vos ne mieliausias bankas tapo su paslaugiausiais darbuotojais. Bet vis tiek isejau i kita banka. Nekenciu tokiu veidmainiu. Jei tu neturi kokio pazystamo tame banke, ir tau ne tik pinigus pasideti, nusiimti ir apmoketi saskaitas reikia. Prazusi. Kaip ir su Hanza lizingu buvusiu. Norejau masinyte nusipirkti. Popieriu kruva reikejo pristatyti, vargo vakarienes buvo daug daug daug. Numojau ranka ir pasakiau kad busiu laiminga ir be jos. Bet velgi situacija kartojosi analogiska. Pazystamui pasijuokus kad dar vis be masinos, papasakojau situacija. Sako negali buti: pakalbejo telefonu kelias minutes. Uz pusvalandzio man skambina is to pacio Hanza lizingo ir klausia kada patogiau butu susitikti, ar masina jau esu issirinkusi ir panasiai. Trukau gal 20 minuciu su sutarties pasirasymu ir masina buvo mano dar ta pacia diena :) Taip kad tai, apie ka rase Autorius yra 100 proc. tiesa. Beje, komentatoriams iskart sakau. Nesu balso pakelusi banke ar dar kur nors. Sutinku kad sukaudamas ir kitaip keldamas samysi, nieko nepasieksi. As is tu zmoniu, kurie numos ranka ir nueis. Gal ir blogai. Reiketu koki karta pastoveti ir nenusileisti. Bet... sveikatos gaila.

238. Giedrius

galiu papasakoti kaip man yra su Swedbanku. Pries pora metu vilniuje zveryne ju skyriuje atejau pasikeisti doleriu. Jaunai kasininkei nei is sio nei is to pasirode, kad doleriai suklastoti, ji, nieko man nesakiusi, paspaude mygtuka, atbega apsauga, ji jiems kazka pakuzdejo, tie prisoko prie manes, siaip fiziskai nepaliete, bet liepe neiseiti is banko, kol nebus issiaiskinta. Banke kruva zmoniu, visi i mane ziuriu kaip i zulika... o as puikiai zinau, kad tiek pinigai seniai buvo imti is kito banko. Atejo matyt vyr. kasininke, paziurejo dolerius, sako tai merginai, vaikuti, juk jie geri... nu cia jau as neiskenciau.... ziurke, sakau, tu blet is pradziu savo darba gerai daryk, o ne apsaugas ant manes siundink! o kodel dabar cia rasau, po to ivykio gal po savaites buvau atejes i swedbanka tik i kita skyriu sumoketi uz kazka, priejo mano eile, daviau dokumenta, jauna kasininke ivede mano duomenis, tada kad pakelia galva ir ziuri i mane... pauze... tada man nieko nesakydama pakviecia kitas kasininkes, tos prieina, joms kazka kompe savo rodo, tada visos i mane isistebeilija kaip i paskutini idijota, pradeda krizenti... nu jausmas....

237. as

didele problema, vaje, kazkoks uzrasas... as dar ne tokia etikete uzdeciau... deja, negaliu ;) Jei rimmciau tai kur tobula aptarnavimo sistema? Rimi, Maximoj, kur skanuodamos tavo prekes meto i kaire ir i desine???? Ar uzejus i kokia imonele, sekretore sedi atkisusi ka tik nulakuotus nagus bijo pajudeti ir pasitikti atejusi klienta??? O pats kaip elgtumetes??? Kai turi prie kiekvieno kliento prieiti, jam sypsotis, pakalbinti, pasiulyti, padeti spresti problema... Jus patys ne kiek nepadedat, tik reikalaujat ir reikalaujat... kokybes, kiekybes, greicio ir t.t. Kai busit zmogiskesni, supratingesni ir bendrauti bus malonu ir tokiu uzrasu nebus... paskaitykit patys tuos piktus komentrus, matot su kokiais tenka susidruti??? As pakankamai esu tolerantiskas zmogus ir nedarau problemu is nieko...

236. na

na supratau kodel atsirado toks komentaras,ponas labai priekabus esate ir matosi kas ka besakytu ar bedarytu butu blogai...gal dar norejot kad rankas isbuciuotu atsiprasant...

235. 229-am

Eik i Ukio. Kuo blogas Romanovas. Kad futbola is duobes traukia, kad super kanalas SPORT1???

234. Milda

Man labiausiai patiko, kad tik jam taikomas aukstas ir isskirtinis aptarnavimas :D Tai paprasietm, zemes gyventojam, tokiems kaip as, aptarnavimas nera aukstas ir nera isskirtinis. O taip noretusi... :D Manau autorius pasieke savo, jei reiketu spresti banko pasirinkimo klausima, nelikciau abejinga siam laiskui ir Swedbank nepasirinkciau. Nes jei jis ryzosi taip argumentuotai isdestyti nuomone viesai, tai turbut visai ji uzkniso! :D Daugiau tokios kritikos ir sulauksim aukstos ir isskirtines aptarnavimo kokybes KIEKVIENAM KLIENTUI !

233. hmmm

As niekaip nesuprantu ko cia visi klienta vadina netikusiu, arogantisku? Tai vadinasi Lietuvoj reikia buti nuolankiu, kukliu, ir tyleti nuleidus galva kai kiekviena banko k..... is taves issidirbineja. Jei tu keli problema - ja privalo spresti, o sprendzia visu jusu, t.y. musu, lietuviu naudai, ar ne taip? O apie Swedbanka, neturiu zodziu, pati esu iklimpusi iki ausu su jais... Kartais gaunu tokiu laisku, kai taip ir lieku nesupratusi ar pas juos is viso dirba nors kokie nors teisininkai konsultantai?....

232. to 231. ???

ir kur čia matai lietuviškas paslaugas bankininkystėje? Nėra lietuvoje lietuviško kapitalo banko.

231. ???

Ar netiktų šiuo atveju šūkis: pirk paslaugą lietuvišką? Vietoj to kad remti Švedijos finansų sistemą.

230. Braunikas

Prisijuokiau is komentaru. Manau, autoriau, tamstai si uzrasa bus parode neatsitiktinai. Buna tokiu klientu, kuriuos aptarnauji tik is labai didelio reikalo, ir jau geriau butu, kad jie eitu pas konkurentus. Aisku jie jauciasi patys teisiausi ir labai greiti aprekt (kas jau savaime yra gana iskrypes ir neefektyvus budas, susidariusius neaiskumus sprest).

229. laukiu patarimo

SWEDBANK prisidirbes, SEBas irgi svedu, UKIO Romanovo, yra darvisokiu bankeliu tipo NORDas ar DANSKE, tad su kuriuo geriausia susidet ?

228. teisuole

noriu priminti gerbiamam autoriui, kad lietuvoje ir uz jos ribu yra tukstanciai banku. Kas jus trukdo spjauti i Swedbank puse ir ideti savo kapitala i kita banka. Ar nera, kad pats musate, pats rekiate

227. to 223_ as_219_199_203 IR TT

Faktai patikrinti. Matau, kad pati esi sio KAC darbuotoja:) tik kazin ar dar ilgai ja busi:) tad nepersistenk komentuodama

226. Atsargiai

UAB " Santaviltė" - Vadovas: Andrius Čapas, direktorius. Atsargiai su šia kontorėle ir ypač su Andriumi Čapu...

225. jei

galima klijentui prirasyti jo neigiamus bruozus,tai bankas prie savo kasose sedinciu kvaiku turetu irgi parasyt kaika,pvz:letai aptarnaujanti;siandien turi PMS;etc...

224. a.s.

o as manau, kad tai banko politika, ir klientai neturetu landzioti pas darbuotoju kompiuterius ir pan.Tokia onformacija yra pasiekiama tik darbuotojams.Nesuprantu, kaip klientas gali matyti kazkokius uzrasus???Juk nuvykstant i parduotuve ar dar kazkur...nelendate prie personalo, pardaveju monitoriaus.O poto rasinejat cia kazkokius straipsnius, ir komentuojat ne i tema.Dirbkit geriau:)

223. too 222 komentaras

o is kur tokios zinios?O neatrodo, kad parasei kazkokia nuogirda, arba savo sapaliojimus, kurie neatitinka tikroves?:) Aplamai, nepatink, eik ieskotis kur geriau...

222. Maironio fil Kaune

Nu kaip ten gali buti geras aptarnavimas, jei filialo vadoves neturi tam nei reikamaos patirties, nei kompetencijos. Vienas didziausiu personalo kaitu Kauno mieste. Beje, dauguma isejusiu darbuotoju sekmingai isidarbina kituose bankuose. Nei viena isejusiu darbuotoja apie sita banko Kauno padalini nera pasakiusi nieko gero. Manau, darbuotojai nera kalti - vadovai formuoja atarnavimo lygi. Koks vadovu mentalitetas, toks ir banko padalinys.

221. kodel nespauzdina komentaru?

Kol gyvenau Rokiškyje, Hansa bankas man buvo geriausias: ir aptarnavimas malonus, ir paslaugos kokybiškos, ir išsamiai paaiškina. Kai persikrausčiau i Vilnių, apie banko aptarnavimą nuomonė pasikeitė: pvz., Akropolyje kartą aptarnavo atmestinai, kituose skyriuose taip pat norėjosi malonesnio ir išsamesnio aptarnavimo. Prasčiausias aptarnavimas Žirmūnų KAC. Čia lankiausi tris kartus:pirmą kartą buvo suteikta nemokama paslauga. Buvo pasakyta,kad ji yra nemokama, bet po kelių dienų per hansa.net sužinojau, kad iš sąskaitos nurašyta 20 Lt. Nuvykus į skyrių, pažadėjo grąžinti (net atsiprašė, o pinigų laukiau dvi savaites). Tuo pačiu pasinaudojau dar viena paslauga, kuri, kaip paaiškino, kainuoja 5 Lt. Kiek vėliau kitame skyriuje už tą pačią paslaugą nereikėjo mokėti ir labai nustebo, kad Žirmūnų skyriuje ši paslauga mokama. Trečią kartą apsilankiau tik dėl to, kad važiavau pro šali. Laukdamas eileje pastebejau, kad aleje virš bankomato esanti vaizdo kamera nukreipta tieiai į klaviatūra-kaf filmuoti klientu PIN kodus? Apie tai pasakiau banko darbuotojai, atsakyta buvo taip, suprask- ne tavo suši...tas reikalas. Pranešiau administratorei-pradejo inirtingai aiškinti, kad taip reikia, kad filmuoja klijentu veidus. Galite patis įsitikinti-kabo virš galvos ir filmuoti gali tik pakaušiūs. Bukite atsargus kai lankysites Žirmūnų KAC: saugokite PIN kodus, tikrinkite saskaitas po apsilankimo ir nesitikekit malonaus aptarnavimo bei kokybišku paslaugų.

220. @

vejei, kokia problema! nu, neatsiprase, nu ir kas?pasiputelis kazkoks.arba amzinai viskuom nepatenkintas pizonas.

219. :)))))) to 213

"kad lito ir euro santykis operacijose, kurios atliekamos internetu, nesvyruoja nei i viena puse" Parodyk kurioje vietoje tai parasyta??:)))

218. teisingai 204

retai kam tokia pastaba rasoma ir tikrai ne bereikalo :) ... pabandyk tu atsiprasinet del to - ko tu nekaltas ir kai alga mizerna ir kai kiekvienas atejes tau puola akis draskuti kad tu vagis ir pan.

217. Zemaitis

jokiu problemu su hansa (be reikalo pavadinima pakeite, cia tai prasove juodai). Aptarnavimo greitis ok, matant kokie kiekiai zmoniu, kasininku ismanymas aukstumoj, nes eiline atsako i belekoki klausima ar sutvarko reikaliukus per minutes. Begaline kantrybe, nes randames visgi provincijoj (Telsiai, Mazeikiai), ateina daug kaimo zmoniu, amziuj ir visiskai nesigaudanciu ka yra. Skustis hansa manau gali tik Vilniaus ponas, inzinierius ir vadovas, firmos savininkas, zmogus artimas imperatoriui :)

216. faktas

Ponui Gintui iš 205 komentaro: vat ir netiesa, kad visi bankai mokesčius ima, aš asmeniškai jau senai esu NORD banko klientas ir internetu moku mokesčius - jokių atskaitymų bankui aš nemoku, o ir šiaip net iš namų eiti nereikia, patogu ir šilta, kad ir terminuotą indėlį imu ir pasidedu internetu, o už tai net didesnes palūkanas duoda.

215. ausra

del valiutos svyravimu tai nesuprantu - kazkada konvertavau internetiniame banke USD, GBP - koks pardavimo kursas buvo parasytas, tokiu ir konvertavo :)

214. Ausra

o vat i klubus nepraleidzia face control zaliukai apsauginiai - kodel nepraleistieji nesiskundzia? :))) jei prisidirba - skustis neverta.. Nors neteisi esu - zinoma, skuskites, bet Europos ir USA geriau nepainiokite, ten gali pasieiti gerokai ir gerokai ziauriau...

213. Neisspausdino mano komentaro

Neisspausdino mano komentaro, kai rasiau, kad uzpernai dar buves Hansabankas mano saskaitoje konvertavo litus i eurus man nepalankiu kursu. Bankas deklaruoja, kad lito ir euro santykis operacijose, kurios atliekamos internetu, nesvyruoja nei i viena puse. Taip ir yra, isskyrus ta vieninteli atveji. Bankas taip ir nesiteike man paaiskinti, kodel taip atsitiko. Nors klausiau. Kadangi suma buvo simtatukstantine, tai ir mano nuostolis sieke kelis simtus euru.

212. Pikta

Va del tokiu priekabiu ir arogantisku klientu zmones darbo netenka krizes metu... Del menkiausio nesusipratimo iskart darbuotoja atleidzia...

211. komentuotojams

as tai siulau pasiziureti visu pirma i save: kokia tavo kultura,koks bendravimas, kaip patys dirbate ir gyvenate.Manote esate tobuli, ir gyvenime nedarote klaidu?O gal jus dirbate tokiose darbovietese, kur nebuna nesusipratimu, pykciu ir nepasitenkinimu?Jei taip, parasykit man jos pavadima, isidarbinsiu ir as ten.Manau visur buna nesusipratimu, buna jumis nepatenkintu ir pan.Tai ko cia rekiat, kad tie blogi, tie blogi ir dar tie blogi.Kuom jus esate isskirtiniai?Kad nepasake "atsiprasau" yra tregedija?O kiek jus kartu sio zodzio nepasakete kazkam, nors galbut reikejo???Nematau cia nieko ypatingo, del ko butu reikeje deti straipsni i laikrasti.Jei atvirai, net juokinga...Bet...juk mes lietuviai, mes visuomet esame sau patys geriausi...

210. Juozas

Nepagarba klientui įprasta švediškų bankų dirbančių Lietuvoje praktika. Deja. Tai žinau iš bendravimo su seb. Deja...

209. Edas_206 Ausrai

Jeigu turi Tėvus ir žinai nors kiek biologijos tai ir pas tave yra homosovietikus kraujo-nusišauk..

208. Netrieskite miltais

Netrieskite miltais, papasakosiujums istoriją. Buvau Vokietijoj, užsukau į SEB, tai, nors klientų nebuvo ir iki darbo pabaigos dar buvo 50 min., 15 min turėjau pralaukti, kol tarnautoja teikėsi su manim pasikalbet moterėlė jau matyt tikejos, kad iki darbo pabaigos jos niekas netrukdys. Pasakiau gryniausia vokiecių kalba, kad esu LR valstybės pareigūnas ir privalau atidaryti sąskaitą, kur LR finansų ministerija pervedinės man dienpinigius ir algą ir kitas lėšas, tai pasiūlė ateiti kita dieną, neva labai ilgai truks, nespės iki darbo pabaigos, pasakiau, kad dar 35 minutės iki darbo pabaigos, tuomet ji sako, kad aš negaliu būt jų klioentas, nes nemoku vokiškai... Atsakiau, kad puikiai moku, tada ji paėmė lapelį popieriaus ir kažką pakraigaliojo savo ranka, pamojavo man prieš nosį ir klausia ar suprantu kas parašyta. Sakau: negaliu perskaityt šito rašto, tai, sako, mes negalim atidaryt sąskaitos žmogui, kuris nesupranta kas parašyta, be to, jos darbo laikas jau baigiasi..... Susinervavau ziauriai, isejau is tos kontoros ir kityoj gatves pusej nuejau i Deutsche Bank, ten atidare saskaita ir sutvarke visus dokus bei elektronine bankininkyste per 5 min.... tai tokiu buna banku tarnautoju... Lietuvoj dar tokiu fokusu man nebuvo iskrete...

207. NEPASITIKIU BANKAIS

VISI JIE VIENODI, KAD TIK APSUKTŲ, APGAUTŲ IR PRIGLAUSTŲ TAVO PINIGĖLIUS. NEGI NEŽINOT, KOKS ŠNIPŠTAS GAVOSI SU INVESTICINIAIS GYVYBĖS DRAUDIMAIS, PENSIJŲ FONDAIS. VISUS TUOS BANKUS REIKIA KABINTI ANT VIENOS ŠAKOS. GERIAUSIA INVESTICIJA - TAI KOJINĖ. PRARADAU PASITIKĖJIMĄ BANKAIS. IR KRIZĘ SUKĖLĖ TIK BANKAI. kAŽKAM REIKĖJO NUSIGVELBTI MILIJONUS AR MILIJARDUS. SĖKMĖS IR TOLIAU BŪTI MULKINAMAIS.

206. > ausra 13:55 02-24

neteisingai teiki pavyzdžius. Nei Rusija, nei Baltarusija mums nepavyzdžiai. negalima teigiamais pavyzdžiais imti sovietinės sistemos suluošintų šalių. Geriausias pavyzdys mums tarpusavio bendravimas ikikarinėje Lietuvoje. Labiausiai patikrintas argumentas Vakarų Europos šalys su jų piliečiais- tarpusavio pagarba ir ramybė. Kas keliavo, tie žino. Na, nebent homosovietikai komentuotų :))

205. Gintautas

Kažkada šitas bankas buvo paskelbęs vietiniam laikraštį reklaminį straipsnelį, kad jis yra vienintelis bankas, nereikalaujantis pinigų už komunalinių mokesčių mokėjimą. Ėjau susimokėti mokesčių ir pasiėmiau tą laikraštį. Kai pareikalavo iš manęs susimokėti, parodžiau jiems tą straipsnelį. Buvo atėjus skyriaus vadovė, sakė kad visa spauda yra melagė, jų bankas tokių nesamonių neskelbia. Be to pas juos toks darbuotojas, su kuriuo imta interviu, nedirba. Iš tikrųjų toks darbuotojas dirbo jų banke, ir aukštu pareigūnu. Nuo to laiko stengiuosi su apsimelavusiu banku reikalų neturėti. Visi ima mokesčius, bet nors nemeluoja.

204. :)

manau nebereikalo toki prierasa uzsidejo darbuotojai :) kazko pons inzinierius cia dar nepapasakojo... ir tiek to, nelabai kam idomu. yra kategorija zmoniu kuriems viskas negerai- maistas neskanus, kedes nepatogios, visi uz juos menkesni, per mazai pagarbos ir pan. buna pasitaiko visose sferose ir kvailu situaciju, ir prastai issimiegojusiu darbuotoju ir nesklandumu. pabambu sau panosej, nusispjaunu ir toliau gyvenu :) ramybes!

203. ausra

na ir laiskas tiesiog tryksta emocijomis.. sudetingas zmogaus budas tai ir ispeja darbuotojus buti atlaidesniais :))) dar geriau koki ausinuka uzsideti tuo metu kol tokie zmogenai issilieja (gal namuose ar darbe problemos uzede?) ir mandagiai palinkseti galva nieko negirdint :))))) O dar geriau tokius pagydytu isvyka i Kaliningrado sriti ar Baltarusija - ten uz toki elgesi dar kokiu skuduru tekstu per veida :)) Ir nereikia pasakoti kad klientai visuomet teisus - anava kiek UK parduotuviu ar aviakompaniju kurios sudarineja NEPAGEIDAUJAMU zmogenu sarasus ir jokie pinigai ar visuomenine padetis neisgelbes jei ant kiekvieno kampo megsta pasikt.. Puikus pavyzdys broliai Galaheriai is Oasis grupes.. lektuvuose girtuokliaudavo ir kabinedavosi, dabar gal privaciu lektuvu skraido :))) visiems gerai :)))

202. d

Atsargiai su siuo priekabiu ieskotoju!

201. Taip,

manau tai nenormalu. Bet tai tik bankas. Dar nenormaliau yra tai, kad sovietinė kolaborantinė sistema ( ją šiandien atstovauja LR Prezidentas, Premjeras,LRS, teismai,prokuratūros, VSD, KAM su R.Juknevičiene priešakyje, VRM, VMI ir kitos) partizanams, nebendradarbiavusiems su LKP/ KGB ir pasirinkusiems mirtį, bei jų šeimos nariams šiandien visuose lygiuose ( ne tik banke) uždėjo etiketę " svetimas ir nepageidautinas". To pasekoje naikinamas verslas, darbo vietos, sveikata, galimybės, kompetencija. Tai jau tragedija. Tik ne kolaborantinei šunaujai.

200. Algis

Nu nieksai. Prie mano pavardes tokio uzraso nera. Tai ka, vadinasi mane jie aptarnauja nekokybiskai ir pagal zemus standartus?

199. ausra

na va inzinieriumi save vadina, o kad atsiskaitymas visu banku kortelemis vyksta per kazkokia korteliu atsiskaitymo imone nezino :))) Kodel pretenziju aniems nesiunte? :))) Kai Tailande bankomatas 5 minutes kazka virskino vos neisprotejau :) o kitas bankomatas iskart piniguciu isdave.. O kad grynuju tureti kazkiek reikia uzsienyje - tai aksioma.. O jei pvz bankomatas "suvalgytu" kortele - kas tada? :))

198. asilas jis

protinga bando save pastatyt ir kabinejasi prie visko,matyt anksciau yra aprekes arba sau isskirtinio demesio rekalaves ispuikes ponulis todel ir parase kad atsargiau su situo debilu o jam "tipo" nedaina dabar kas cia ir kodel.Nusileisk ant zemes ereli ble:)

197. to 194. mari

Tai kokioj čia mokykloj, ar kokiuose klientų aptarnavimo kursuose yra taip mokinama, kad su psichais ir šizofrenikais reikia elgtis kaip su ligoniais ir dar prie jų įrašus pasidaryti? Ilgus metus dirbau klientų aptarnavimo srityje, daug kursų buvo, bet visuose buvo deklaruojama pagarba bet kuriam klientui. Diagnozes jiems nustatinėja daktarai o ne banko pelės ir ne joms nustatinėti naujus klientų aptarnavinmo standartus. Jei žmogus reikalauja pagarbos ir kad jo nemulkintų, tai jis iškart patampa ligoniu? gražu...

196. virginija

As irgi stengiuosi netureti reikalu su Svedbanku, toks jausmas kad sis bankas dar vis isgyvena sovietmecio laikus.

195. :))

nu tikrai su tokiu klientu reikia atsargiai :) nervai matyt zmogui nelaiko :)

194. mari

Prie tokiu klientu ir daromi tokie prierasai.Aisku,jie turetu buti "vidaus" vartojimui.Kas dirba klientais,tas puikiai zino kokiu ju buna-paranojikai,šizofrenikai,isterikai,psichai....Cia tarp daugybes normaliu zmoniu,zinoma.Tam ir rasomi tokie dalykai. As esu sena ju kliente,iskilus skandalui del banko mokumo buvai atsiemus indeli,paskui vel grizau...Bet kas del aptarnavimo-tai tikrai super.Nors lankiausi vos ne visuose sio banko filialuose Vilniuje. sekmes,

193. kaimas

nepykit ant eilinių šio banko darbuotojų - tai suvargusios darbo pelės, atmosfera šiame banke vergvaldžių ir vergų santykiai .

192. Sigitas

Visur tas pats,nervuokis tu kiek tik nori.Taciau,cia labai ir idomu,banku pozicija verslininku atzvilgiu neprognozuojama.Akivaizdziai tyciojamasi is verslininku patekusiu siuo metu i sunkia padeti,dabar mes visi pagal juos esame ju vergai ir mokesim tiek,kiek pasakys ir tada kada "gudruciai" sugalvos."Didieji ponai" pamirsta ar nenori apie tai pagalvoti,kad be musu t.y. verslininku ar siaip pilieciu paemusiu paskolas ir mokanciu jiems palukanas kokias jie susigalvoja,jie viso labo tik didelis "specialistais" save laikaiciu niekseliu ir aferistu burbulas,kuris be musu pinigu sprogtu kaip mat.Ka tie "specialistai" tada darytu,kai verslininkai ir pilieciai masiskai nemoketu imoku,o kreditoriai pareikalautu savo pinigu?Tada turbut ir procentai nekiltu ir sutartys prasitestu ir ant keliu sliauziotu,kad tik ikeisto turto jiems nenumestum,o nors kiek nors pinigeliu pamoketum.Su tokia banku politika toks laikas tuoj ateis,tada bus aisku kas vergai.

191. Atsargiai_Komentaras

Inzinierius :)))) Vadovas :)))))))))))) Deciau stampa: "Jei dabar matote si klienta prie savo stalo - eikite susitvarkyti pastato duru, nes tas klientas jas kojomis atidare!"

190. to 185.

Turėtų būti ,,šaunuolis A.Č."Žmogus save gerbia ir nenori, kad kiekviena pasipūtus ,,slyva" savo neprofesionalumą dangstytų vartydama akis ir rašinėdama pastabas prie žmogaus pavardės. Cinizmo pas mus ir taip per akis

189. Teisingas laiskas

O as ir galvoju, ko taip man pradejus bendrauti su banku, atsiprasant, konsultantemis jos ziuri i mane akis isputusios kaip papuasai i lasinius. Tikriausiai isimetus mano pavarde irgi kompas joms ismeta kokia apie mane parasyta bjaurasti. Ko noret, jei bankai turi teise savivaliauti kaip nori lyg kokioj bananu valstybelej, kur nieks uz nieka neatsakingas.

188. 175-ta 182-am

tikrai netikiu ir nepatikesiu nei uz ka ,kad darbuotoja taip galejo pasakyti...

187. to ps

Tu visiskai neteisus, nes bankas privalo buti ne tik mandagus su visais, bet ir duoti issamia informacija apie asmens saskaitas, draudimo paskaiciavimus, uz ka jie nuima didziules sumas nuo draudimo isperkamosios sumos ir pan. - o viso to jie stengiasi isvengti nieko neaiskindami, o tik paduodami konkretu skaiciu, daznai apsirikdami net kokia valiuta parase

186. Jurbarkas

Likau ir as be pinigu Slovakijoje, tik gerai zmogus sutiko priimti i kredita, kol issiaiskinau su jais, gyventi. dar su vaikais buvau. Geda apturejau. Stengiuosi ten kojos nekelti. Nes visos darbinykes susiraukia kaip nezinia kas. O darbuotoju kokia kaita - vis kitas veidas budavo kada ateini...

185. taip turėtu būti

Atsargiai Andrius Čapas

184. to 182

manau,jog elementariai meluojat,nes ne viename banke niekas taip nekalba

183. viskas paprasta

pastoviai turiu reikalų su šiuo banku,ne vieno karto nebuvau blogai aptarnautos,taip ,kad vieno arogantiško zanudos balsas į dangų neina,užuojauta darbuotojams,kurie dirbą pas tokį besmegenį vadovą.

182. 175ai

Paklausus kažko, ko nesupratau, buvo atsakyta:"Valink iš čia jei nepatinka". Čia profesionalumas??????

181. reikejo pakeisti įrašą

prie autoriaus pavardes derėjo prirašyti atsargiai arogantiškas ir piktas stuobrys,tada butu patenkintas,bet įdomiausia dėl ko šis straipsnis pasirodė,nejaugi Swedbank parėmė Žalgirį:)

180. 178-ai

Ūkio banke -klientas visada teisus. Ir manau, kad taip ir turi būti.

179. 160ai Slyvai

Va tokios slyvanosės ir dirba tame banke. Kai šypsosi-jai skauda, kai protauja-gelia galvą. Klientas jai tik trukdo.

178. sp

jo, laiskas tik patvirtina, jog autorius yra uzknisantis elementas, ir tokiu reikia saugotis. Bankas teisus, tik ne autoriui tai suprast.

177. to 175. pamastykit...

Žinot, yra paprastas sprendimas. Jei sunku šimtąjam klientui pasakyti ,,labas". Galima keisti darbą arba papildyti bedarbių gretas - bus poilsis. Ar banko darbuotojai turi išskirtines teises LABIAU pavargti nei kitų profesijų darbuotojai ir būti nemandagesniais?

176. viskas paprasta

bankas toks pat kaip ir kiti,o autorius elementarus zanuda,kuris galvoja ,kad pasaulyje egzistuoja tik jis,išsilavinęs ir mandagus žmogus,visur elgiasi normaliai ir dažniausiai su juo taip pat,o arogantiškas šiknius,yra tik arogantiškas šiknius,tai beje labai būdingas bruožas naujaturčiam

175. pamastykit...

kur jau kur, bet swedbanke klientu aptarnavimas yra tikrai AUKSTO LYGIO, nors klientu srautai ten yra milzininski, ir kaip jus visi kurie cia lojate ant swedbanko ir jo darbuotoju drystate teigti, kad darbuotojos yra neprofesionalios ir t.t. Argi neprofesionalumas yra kai per diena atkonsultuoji koki simta klientu ir visiems jiems sugebi nusisypsoti ir laba diena pasakyti ir dar informacija teisinga suteikti???????? tikrai esu turejusi reikalu ne su vienu banku, bet geresnio aptarnavimo nei swedbanke nesu maciusi ir taskas!!!!!!!!!!!!!!

174. nukenteusioji

Taip tai tiesa,as sutinku su tu zmoniu nuomone,kad ,,Swedbankas''tai tikrai blogai dirba,butent pasvalyje kur labiausiai tenka lankytis,ten dirba darbuotojai kurie zmogui negali paaiskinti paprastu dalyku,jos ten sedi ir augina lasinius ir mulkina prasciokus,tikrai tikiu kad deda i kisene,esu daug praradus pinigu siame banke nes darbuotoja patare pasirasyti tokia sutarti kad po metu turejau dideli nuostoli,bet pries rasant sutarti kas idomiausia pakise kazkoki popieriu kad parasyciai,kiek turto turiu,ir kaip man bunant nerastingai neprotingai parasiau teisybe,tai prasau pamate kad kvaila reiskia galima apmulkinti ir po metu netikejau ogo praradau nemaza suma pinigu,ir nieks negalejo man paaiskinti kodel taip atsitiko.ACIU LABAI NEKOJU!

173. ooo

Teko tureti reikalu su siuo banku aptarnavimas priklauso nuo to koks darbuotojas aptarnauja yra kulturingu bet yra tarp ju melzeju...

172. Asilėliai

Kvailių šalis ir ne kitaip. Kai mausto mus, mes nepatenkinti, burnojam sau panosėj ir vaidinam teisuolius. Kai kažkas pasako apie tai garsiai, puolam kaip pasiutę šunys ,,kas Tu toks būsi, kad tvarką įvedinėji, svietą lyginį?". Vadinasi, peršas pati teisingiausia išvada-esam asilai, asilų krašte gyvenam, turim asilų valdžią, tai ir džiaukimės, kad su mumis, kaip su asilų banda ir elgiasi visi-kolegos, viršininkai, seimas, valdžia, bankai, savivaldybės klerkai ir net autobusų kontrolieriai.

171. Kika

Koks pasiputimas.... Mat tamsta taip neracionaliai samprotauja ir vis reikalauja demesio - islygu, kad JUSU atsiprasinetu... Ar sunku suvokti iprasta sutrikima telekomunikaciju? Juk ne visi taip sureaguotu, kaip Jus? Isivaizduoju, koks Jusu tonas - priekabus ir t.t. - todel ir lentele prie pavardes atitinkama...

170. zinas sabas

KALČIAUSI YRA lietuvių kalbos nemokantys tarnautojai, vadovai, net žinomi žmonės. Arba vartoja svetimybes - rusicizmus, anglizmus, germanizmus, barbarizmus, nesugeba išsiversti iš svetimų kalbų, arba pataikauja savininkams, viršininkams, bet ne klientams. Juk pakako parašyti ..."mandagiai su šiuo klientu", ir būtų banko darbuotojai perspėti, kad jis gali parašyti skundą. Ir aš esu ilgametis minėto banko klientas, bet nežinojau, kad yra "lygesnių" už lygius klientų... Z.

169. As

Mes buvom irgi nepatenkinti sio banko paslaugomis. Perejom i SEB, tai ten normaliai ir zmoniskai elgiasi, maloniai paaiskina kas ir prie ko.

168. ABC

Siaip tai toks poziuris i klieta yra tikras skandalas, deja, LT tai yra norma. Zinoma, galima ieskot teisybes (ir jos nerasti), bet gal geriau pataupyt nervus ir pasirinkt solidesni banka (yra dar pora LT). As irgi turiu saskaita siame banke, reiks pasidomet, ar ir as nesu pavojinga...Turejau, beje, ir as problemu su siuo banku del prastos darbuotoju kvalifikacijos, bet nusprendziau pataupyt savo nervus.

167. itarusis

154. mastantis yra is hansu ir bijo prisipazinti

166. pimpa

SEB banke niekada neturiu jokių problemų.Anksčiau pabėgau iš Hansabanko.Ir labai džiaugiuosi.

165. Kvaila pensininke

Vis sutaupydavau lituka kita nuo pensijos ,kad pasinaudoti ligos ar kitokios bedos atveju einamoje saskaitoje,bankas galejo be procentu naudotis mano pinigais,kai istiko beda nutariau pasimti ta trejeta tukstantanteliu,pasirodo be mokescio galima gauti ne daugiau kaip tukstanti,DAR PRIMOKEJAU UZ SAVO PINIGUS TIEMS VARGSAMS MILIJONIERIAMS TEGU PASPRINGSTA,negi su lazdele vaiksciosiu kasdien del to lito,daugiau laikysiu po pagalve,kada susirgsiu,tai pasimsiu.

164. tokių daug

apie vieno veikėjo skambutį mano telefonas praneša priešgaisrine sirena, o įrašas ekrane skelbia RŠ, kas reiškia rakštis šiknoje, iš anksto ir viešai jo atsiprašau, apie tokio perspėjimo priežastis galiu paaiškinti aiškiai ir tiesiai į ausį

163. lllllllll

Kažkodėl susidaro įspūdis, kad šis "Vadovas" (aš apie autorių) niekada neatsiprašytų nei savo pavaldinių, nei klientų.

162. alina

niekaip nesuprantu kodel dar iki siol sis zmogus nepasirinko kito banko, jei swedbank toks blogas? niekad nusiskundimu neturejau dnbnord, tad juo ir naudojuosi jau daug metu. jei butu blogai - pereiciau kad ir i VB.

161. sav

Manau,kad tikrai reikėjo atsiprašyti (SMS siunčiant) už nepatogumą, bet ne už nusikaltymą at apsileidimą. juk klientas tikrai nukentėjo. mes vis pamirštam,kad niekas nekainuoja taip mažai,kaip mandagūmas

160. slyva

burbulas. krizės veikiamo verslininko isterijos. suprasciau, kad butu pinigus nurasę nuo saskaitos už nieką, o čia - i piktų klientų sarašą įtraukė. ko čia nervuotis, kad uždėtas štampas - atsargiai su šiuo klientu? reikia džiaugtis, kad tris metus atsargiai elgėsi. o kad nesuveikė atsiskaitymų sistema užsienyje - nejaugi čia tragedija. tokiems atvejams reikia kelias atsiskaitomasias saskaitas keliuose bankuose tureti. didesniu ir mazesniu nesusipratimu tarp kliento ir paslaugu tiekejo pasitaiko kiekviename banke.

159. milda

nuojauta kuzda, kad klientas tikrai nera labai mielas...pati dirbau aptarnavimo srityje, tai zinau kokiu buna "direktoriu" "imones vadovu" :) tokiu, kad ne prierasus reikia daryt, o apskritai neisileist

158. NEPRITARIU AUTORIUI

PATI DIRBU KLIENTU APTARNAVIMO SFEROJE IR MAN VISAI SUPRANTAMA, KAD KLIENTAS GALI BUTI PAZYMETAS KAIP TAS, I KURI REIKETU ATKREIPTI DEMESI. TAI YPAC AKTUALU, JEIGU KLIENTAS YRA TOKS REKSNYS KAIP SIO LAISKO AUTORIUS, KAI ISPUCIA BURBULA IS KIEKVIENOS SMULKMENOS IR PASKUI REIKALAUJA RASTISKO PAAISKINIMO AR PAN. SUVOKIANT KOKIO DYDZIO YRA BANKO KLIENTU APTARNAVIMO SISTEMA, ISSIUSTI DARBUOTOJAMS LAISKA IS SERIJOS: "TAS IR TAS KLIENTAS REIKALAUJA YPATINGO DEMESIO, NES KITAIP GALI TAPTI TIKRA RAKSTIMI ATITINKAMOJE VIETOJE" GAL IR NESUDETINGA, TACIAU PRABEGS KIEK LAIKO, PASIKEIS KELI DARBUOTOJAI IR INFORMACIJA JAU BUS PRAZUVUSI. GALU GALE, JUK NEPRIVERSI VISU BANKO DARBUOTOJU ISIMINTI VIENO AR KITO NEMALONAUS KLIENTO PAVARDE... TAIGI TOKIOS PASTABELES TAMPA LABAI NAUDINGOMIS, SIEKIANT ATKREIPTI DARBUOTOJU DEMESI. GAL BUVO GALIMA IR KITAIP TAI PAZYMETI, TACIAU MANO KUKLIA NUOMONE, TOKS PRIERASAS NERA NEI KIEK IZEIDZIANTIS. VISI KITI ARGUMENTAI SIAME LAISKE JAU YRA PRIEKABIU IESKOJIMAS. LIETUVA TOLI GRAZU NERA PASIEKUSI AUKSTO LYGIO KLIENTU APTARNAVIMO SFEROJE, IR IS TIESU, GAL REIKETU KELTI I VIESUMA SI KLAUSIMA IR REIKALAUTI IMONIU, AUKSTESNIO DARBUOTOJU APMOKYMO LYGIO, TACIAU TAI JAU KITA TEMA...

157. Naudojuosi

šio banko paslaugomis jau lb seniai, ir esu lb patenkinta, net neįsivaizduoju prie ko galėčiau prisikabinti.

156. 13

Prancūzijoje,Lenkijoje,Vokietijoje,turėjom nesusipratimų atsiskaitant su šio banko kortele.Gerai,kad Vilniaus banko turėjau,nes nežinau,kaip būtumėm toliau keliavę.

155. jo

palikau autorių, ir man panašiai nutiko....bet atsiprašė. Tai gi nesismulkinsiu.

154. mastantis

Lietuvos Rytas pasiūlė bendradarbiavima Hansabankui - šis atsisakė nes tas pasiūlymas neteikė jokios naudos išskyrus LR- tai laikraštis kaip Lietuvoje įprastą užsiėma dabar šmeižtu, vietoj parašyti kažką naudingo visuomenei. Kuo skyriasi toks laikraštis nuo turgaus bobos?

153. lituoklis

Turiu saskaitas keliuose bankuose, tai labiausiai atgrasus Swedbank.

152. Autoriui

Dalyvauk prezidento rinkimuose. Padarysi tvarką ant Lietuvos. Pilvelis jau iškėlė savo kandidatūrą. Su šituo prierašu dabar jau būsi visuose Lietuvos bankuose. Šiaip su jis tikrai neatsirado,

151. to 145

Kvailys esi ir tiek, bankas sitoje vietoje yra absoliuciai nekaltas kortele pametei pats, o kad prekybos centrai ar aptarnaujancios korteles imones netikrina parasu yra ne banko kalte

150. mesk

Mesk t tą Swedbanką. Aš jau seniai įsitikinęs, kad šis bankas šūdas. Tai mano asmeninė nuomonė. Galite prie mano pavardės banke pasidaryti atitinkamą įrašą. Tik aš šiame banke sąskaitos neturiu. Bet jei kartais nuspręsčiau atsidaryti, tai avansu įrašykite mane į "neprognozuojamų klientų" sąrašą.

149. P.I.

Problematiška įstaiga, ............

148. nuomone

Puikus, išprususio žmogaus, motyvuotai pateikiančio klausimus ir nelinkusio nutylėti problemas, laiškas. Smagu, jog Lietuvoje turime ir tokių verslininkų.

147. ***

JIS PATS KALTAS KAD ĮKIŠO SAVO TRIGRAŠĮ KUR JAM NEPRIKLAUSO. SAU GERIAU JIS NEPADARĖ . DABAR SAU REKLAMĄ PASIDARĖ. VIEŠIEJI RYŠIAI - BAISU.

146. Vezys

Sutinku atsargiai su SWEDBANK! Vis pagalvoju kodel jie pakeite Hansa pavadinima i swedbank? Ar tik ne del to, kad buves labai pelningas Hansa bankas, padengtu dideles Swedbanko skolas. Ir veliau suversti beda ant Baltijos saliu, kad mes juos i tas skolas ivarem??????

145. R

Ir dar. Turėjau Hansobanko-Maximos nuolaidų kortelę. Pagal sutartį į nesusieta su einamąja s-ta.Šia kortelę iš manęs pavogė. Einamojoje s-toje hanso banke buvo nedidelė suma kažkur apie 400 lt. Žiūriu nebėra .Parašiau policijai pareiškimą. Išsiaškino kur ir kada išleido mano pinigėlius , tik nepajėgė išsiaiškinti kas(o ne kiek trukus -likimo ironija- ir pats tardytojasbuvo uždarytas į belangę). Pinigėlių neatgavau. Ir dar ir šiandien nesuvokiu tai kaip be slaptažodžių galėjo pasinaudoti.Su suklastotu mano parašu.Net nepanašiu .Man tokio banko nereikia kur nėra jokio saugumo.Raminu save, kad ačiū dievui tik tiek tepraradau.

144. vitas

nu tokio kliento geriau neturėti. jis tikrai vertas to prierašo. turiu saskaitas nuo LTB laiku ir esu patenkintas. aišku yra yra buvę keli atvejai kai negalėjau atsiskaityti kortelėmis. jei nepatinka firma tai eikit i kitą. yra tekę susidurti su tokiais žmonėmis kurie prie kiekvieno žvilgsnio ar žodžio kabinėjasi košmaras su tokiu dirbti ar turėti toki kliantą.

143. Reziume

psichinis klientas p.s. gerb. banko darbuotojai jusu pastaba "atsargiai su situo klientu" pataike i 10uka

142. To

O as galiu.Viesinu;Siam bankui ateina galas,eina kalbos,kad svedai atsisako savo skyriu Baltijos salyse.Tai rimta.

141. A

Kad swedbankas zemo lygio, seniai aisku. Karta pirkau 2 avia bilietus internete, tai bankas nuskaite pirma visa suma, o po to, du kartus po puse (2 bilietai), kol atsauke sprendima, kokios 3-4 dienos, turejau skambineti ir pats rupintis, kad istaisytu klaida Galiausiai, kai nuvykau i banka ir atlaukiau eileje, darbuotojai uzteko vieno 30 sekundziu skambucio ir po keliu akimirku problemos neliko

140. vaje

oi kokios ambicijos ir susireiksminimas, zmogau, pati dirbau banke ir gerai zinau, kad yra tokiu etatiniu veikeju,, kurie vis kazkuo nepatenkinti. Normalu, kad kazkas prisirase "kad su jumis reikia elgtis atsargiai", nes vel kazkas nepatiks: gal zvilgsnis, gal tai, kad i subine nelenda.... Vargas su tokiais ala vadovais.

139. R

Eiliniam piliečiui šitame banke iš vis geriau neturėti jokių rekalų. Pieš 3 metus dirbau vienos įmonės buhaltere . Įmonė nedidelė(apie 20 darbuotojų). Norėjome atlyginimus mokėti per banką. Dauguma darbuotojų turėjo atsidarę s-tas šiame banke. Vadovas paprašė , kad aš kaip buhalterė nuėjusi į banką sužinočiau kokia galimybė atlyginimus mokėti į darbuotojų s-tas internetu (vienu failu).Kreipiausi į šio banko vadybininką . Na dar ir dabar jaučiuosi nesmagiai , kad sutrukdžiau šį poną. nužvelgė mane kaip kokią prekę - o kadangi mano amžius jau nebe "kondicinis", na ir išvaizda ... Na ,žodžiu, buvo nebylus klausimas "Na ir ko ta boba čia nori?"... Nesusikalbėjome. Visa tai padariau Vilniaus banke .Darbuotojams buvo atidarytos naujos s-tos ir t.t. Vadinasi ,SWed bankas smulkių savo klientų iš vis nevertina , jų darbuotojai negerbia eilinio piliečio...

138. O

ka nekreipti demesio i issikalinejanti klienta? Nebutinai parases zmogus tai dare, bet banko darbuotojai turi zinoti su kuo dirba. Jus patys priimdami ka i darba ziurite kaip zmogus elgiasi. Arba pasirinkdami antra puse ir t.t. Taip, kad netrieskit i bata del tokio prieraso.

137. Al Jazeera

Jau senokai itariai ziurejau i si banka.. Aciu uz gera informacija! Netrukus issitustinsiu ten saskaitas ir pereisiu i kita banka!

136. Braunikas

Note to myself: atsargiai su visur skundus rasinejanciu, pasipiktinimus i laikrasti reiskianciu, besikabinejanciu prie zodziu Andrium Čapu.

135. tadas

Ko jūs verkiat kaip mazi vaikai, jei nepatinka - eik kitur, juk čia laisva šalis. Kai žmonės neturi problemų tai iš nieko jas pagamina. Per prievartą niekas nelaiko nei viename banke, o jeigu esi megejas kelti bangas dėl menkniekių tai manau ant kaktos užsirašyk "atsargiai", tada aplinkiniams tikrai bus lengviau.

134. m

ambicingas klentas.

133. hm

Jei jums trenkia į žandą, atsukate kitą? O po to trečią?.. :) Suprantama, kad bankas kaip ir bet kokia kita komercinė institucija turi gerbti klientą. Bet lygiai taip pat klientas turi gerbti banką. Kai kurie sugeba išsidirbinėti, apgaudinėti ir paskui dar stebėtis, kad bankas kreivai į juos žiūri. Bankas prisiima kliento riziką, jis negali žinoti, kuris klientas yra "geras ir teisingas" ir kuris "blogas". Kartais net sunku įsivaizduoti, kokiais automobiliais važinėjantys ponai nevykdo savo įsipareigojimų ir kvailina bankus. Todėl bankai tiesiog iš prigimties įtarūs, panašiai kaip VMI. Taigi patarimas autoriui - nepriimkite asmeniškai.

132. To Daiva 116

Pritariu, Daivai, kad kredito unijoje gerai, ten nariais esame beveik visa gimine, ir su jokiais dar sunkumais tekeko susidurti, kad ir isvykus i uzsieni, turi kortele ir viskas gerai.ir tikrai zinau, kad ten budami pinigai neisplauks kazkur i uzsieni ar placiuosius vandenis.

131. ziuzia

Įtariu, iš 130 komentarų 75 proc. svedbank vargšai vadybininkai.

130. sujuokino

nu ir loxas rasliavotojas :) asmeni galima ivardinti NARCICIZMAS 100%. Nes jam matai visi turi paklusti... nusileisk inzinieriau ant zemes.

129. Nuomonė

P.S. Šiaip toks marazmas tikrai ne visuose bankuose. Kai iš mano sąskaitos kitame stambiame banke (reklamos čia nedarysiu)nepagrįstai buvo nurašytas mėnesinis mokestis, tai į mano vieną laišką internete reaguota buvo labai greitai, parašyti net keli laiškai kaip sprendžiamas mano klausimas, kaskart su atsiprašymu dėl patirtų nepatogumų. Kitą dieną lėšos buvo grąžintos ir trečia kartą atsiprašyta. Viskas čiki, ir jokių pretenzijų vieni kitiems. Arogancija niekam nedaro garbės.

128. Egle

Labai dziaugiuosi,kad yra zmoniu,kurie nebijo garsiai ir atviru tekstu issakyti savo nuomone.Jusu laiskas tikrai labai etiskas ir argumentuotas.Gana lietuviams buti nuolankiems ir nusizeminusiems-drasus nuomones issakymas ir savigarba butina!

127. Nuomonė

Labai gerai, kad žmogus parašė šį straipsnį, nes nutylėjimo taktika bankams tik į naudą. Labai nekokios nuomonės apie šį banką esu ir aš. Šiaip iš esmės nei vienas bankas nėra žmogaus draugas, ir ne toks jųjų tikslas, bet šiuo atveju iš šio banko visas savo lėšas be kalbų permesčiau kitur. "Jeigu Jums pasirodė, kad įžeidimas", tfiu...

126. xxx

muilo burbulas, sitaip nepatenkintas banko paslaugomis, gali pasirinkti kita banka, ir nera cia ko verkslenti pries visa Lietuva.

125. Auksinis kardas

Na matote, dargi šitokį laišką suraitėte - prierašas buvo visiškai teisingas, su jumis reikia labai atsargiai, nes tuojau užsiplieskiate dėl smulkmenų, laikinų nepatogumų. Ir, leiskite spėti, jūsų įmonė teikia techninės priežiūros ir serviso paslaugas?

124. Vietinis

hansoj per keliolika minuciu prasuka keliasdesimt zmoniu, Norde keliese laukia puse valandos. Tai kur kokybe? palyginkit zmoniu srautus, jei i koki ukio banka per diena ateina 1 zmogus tai ir sokineja aplink ji ten.

123. 98 skaitytojui

Man atrodo, kad tau paciam reiketu gramatikos pasimokyti...

122. :)

Ne veltui tas užrašas atsirado :D Neduok dieve tokių "klientų"... :D Net priešui tokių palinkėt peržiauru būtų... :DDDD p.s. Beje, kas leido tam "klientui" lįsti į darbuotojui skirtą kompiuterio ekraną?

121. rt

Swedbank- Hansabankas? Tada nieko stebetino...

120. as

snoras ir savo turi sistema kaip apgauti,o kas sumoka eilinis pilietis

119. keiskit banka

.

118. zmogelis

dar didesne nesamone yra su DnBNORD banku, buvau lojalus klientas, kol vadybininkai pradejo daryti klaidas, o as uz jas turejau sumoketi, kai pabandziau pakalbeti su ju vadove, buvo drastiskai pakeltos kredito palukanos ir buvau apkaltintas, kad mano prasymu jau keistos kreditavimo salygos, nors to nebuvo. Galu gale perejau i kita banka, tada teko sumoketi 10000 lt bauda, apie kuria uzsiminta tik interneto taisyklese, zodziu nepatariu tureti reikalu su ta sukciu agentura....

117. QQQ

Jei taip užtikrinami „aukšti ir išskirtiniai aptarnavimo standartai ir kokybiškos paslaugos“ man..._atsirado PASAULIO BAMBA.

116. Daiva

Va taip ir buna kai bankas nuperkamas uzsienieciu ir jokius informacijos normalios negausi, kuri rupi zmoguj, pinigai keliauja kur tik nori, del to ir yra apribojimai. kodel nepasidomejus kitais bankais, arba kad ir kredito unija? ten tai isvis gerai, kodel gerai? apsilankykit ir patys nuspresit.

115. nu jo

senai girdejau,kad hansa didele kruva sudo

114. gans

SWEDBANK- PATS DEBILISKIAUSIAS BANKAS o aptarnavimas tai nu nx!!!

113. Nuomone

Ko gero cia vieno is banko vadovo problema.Paprasciausiai atsakingas pareigas uzimantis zmogus turi ribota supratima apie atsiliepimus ir pastabas.O straipsnio autoriui patarciau pakeisti paslaugu tiekeja,nes tik tai supurto sistema.

112. Svedijoje labai

prastas aptarnavimo lygis, nors ir kiek pinigu jiems sukisi.

111. 109-am

ka cia nusisneki. Nesamoniu kazkokiu prirsei.

110. AH05

nelabai suprantu šito veikėjo: na, nepatinka bankas - juk yra dar minimum 5 stiprūs bankai. O panašu, kad iš tų, kurie mėgsta skandalus kelti. Aišku, po šito straipsnio nuo jo pavardės jokios žymos nedings, bus, ko gero, dar kas nors pridėta. O bankui reikia tiesiog sugalvoti sistemą (kaukolė, šauktukas, arba šakių simbolis)

109. Kas

,kas bet bankas privales atsakyti i, uzduotus klausimus! O :), kur jie nabagai desis? Kaip ten bebuve, mes randames ES, panasiai kaip jie (Swedai) ir kiti Skandinavai, Anglija ir gale mes. Ir kaip visi yra pasirase ES sutarty, su Istatymu pakeitimais ir ju laikimosi! O ES neatsakineti i tokio vieso pobudzio Incidento nukentejusio, klausimus- tai cia priligtu visiskam absurdui, farsui, komedijai! Nes visi juoktusi ne is tokios situacijos kaltininko prazangumo, klaidingumo, ar absurdiskumo! O is visisko nesupratimo GINCITIS, prasizengusi banka................. Maza salis, per tiek metu egzistencijos LT ZMONIU, kurie kencia del savo kantrumo, taip iseina kad Sweda bankas isnaudoja siu zmoniu naivuma, ne kazkoki prazanguma, o paprasciausia tautos naivuma??????? Swedijoje ar visuose Skandinavuose tokio lygio GINCAS prilygtu armagedonui ar dar neispasakojamam, jei taip atsitiktu Swedui pacioje Swedijoje? Ar taip jums pasidaro iki visisko isaiskumo???? :) :DDD ES Teismuose, manau net Lietuvoje uztektu, kad butu isaiskinamas Ginco , ginco tikraja tiesa? :DDD Galvoju ir manau 90% visoje LT Advokatai, kad yra visu N % garantuoti, kad gincas Swedams atnestu LAVYNA kuri jau ilgus metus susidare del paciu vikdomos veiklos klaidu SNAIGES? ;)

108. pritariu

Visiškai pritariu kai kuriems komentarams apie Swedbank aptarnavimo kokybę.Nesu piktybinis žmogus,bet i Swedbank nlb norisi ateiti dar kartą,tikrai turiu su kuo palyginti,ir deja pliusai ne Swedbank naudai.

107. Valdas

Atsargiai , SWEDBANKUI !!! GALAS( Brisiaus galas)!!!

106. virginija

dirbau LTB beveik 10 metu, galiu pasakyti kad ir tada prie kliento pavardes, jei ne kompiuteryje buvo daromas irasas jei klientas buvo kuo nors ypatingas

105. Arturas

Taip, sunku turtingiems gauti kokybisku paskaugu vargsu saly...

104. Kodel

neiseinate is sio aplaidaus , nemandagaus banko ir neapsirupinate pagarbiu aptarnavimu? Jau seniai jais nusivyliau.

103. :) :) :)

IDOMUS STRAIPSNIS, IDOMUS IR KOMENTARAI, KAD GALIMA PAMATYTI KOMENTARA IVESTA SWEDBANKO LIGHT TELLER PROGRAMOJE YRA FAKTAS - TEREIKIA PASKAMBINTI I PAGALBOS DARBUOTOJAMS SKYRIU HELP DESK. IR VISKAS AISKU, KADA IR KAS? o sitoks komentaras Swedbanke dar gelytes, buna tokiu kad ohoho.

102. :)

manau reikėtų nuo saves pradeti ir bent lietuviška kalba savo sutartis paruošti.Kaip jums skamba ištrauka iš Gerb.vadovo Čiapo sutarties:kad Pardav÷jas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų trūkumus ?Kažin kokiu matu matuojamas "protingas terminas"????????

101. sypsenele

viskas priklauso nuo pacio zmogaus, jei esi viskuom patenkitas ir sypsaisi,tai ir visi aplik sypsosi ir visur gyvenime sekasi, o kai esi niurzglys, tai visur ir nesiseka :)

100. VOVA

KAS CIA NAUJO? KLIENTUS APIBUDINA NE TIK BANKAI BET IR RYSIO BENDROVES, DAR DRAUDIKAI, TAIP IR TURI BUTI. TAI PADEDA APSISAUGOTI NUO VISOKIU VELNIU.....

99. ani

o koks bankas geras neatrasys niekas :( ???

98. Skaitytojas

Ponas Čapai, eikite "nusiimkite" visus pinigus nuo bankomato ir pasikiškite po pagalve, nereikės nesamonių rašynėti. Geriau išsitaisytumėte rašybos klaidas savo įmonės internetinėje svetainėje, o ne straipsnius apie nieką rašytumėte į Lietuvos Rytą.

97. joooooooooooo to 93

Gal ponas Čapas ir susireiksmines, bet turiu pasakyti, kad jis visiskai teisus. Tokios palaidos balos kaip siame banke nesu mates nei viename Lietuvoje dirbanciu banku, nors esu ne vien sitos taupkases klientas. Aptarnavimo lkultura bei lygis tikrai jokia svedija nekvepia. Labai jau daug ten like sberkasiskumo.

96. bite

ar mazai banku ? keisk banka

95. klientas

nelaikykit swedbanke valiutos - norėsit pasiimti, mokėsit bankui, nesvarbu kiek 10 ar 100 eu ar kitos valiutos, vis tiek mokėsit

94. litvinui is Svedijos

galima tiketi, kad Svedijoje tokiu dalyku nebuna, ten aplamai kitas pasaulis, ne postkomunistinis. Gyvenkit dar 10 metu.

93. Autoriui

O aš puikiai suprantu banką.Tamsta esate perdaug susireikšminęs.O auksine kortele galit nesigirti,pusė mano šeimos jas turi.

92. cha

patiko autoriaus principingumas. Bankas privalo duoti issamu atsakyma. Ir nepakenktu ta atsakyma paskelbt viesai - kaip sito straipsnio tesini.

91. Is Swedijos

Gyvenu Swedijoj jau 10 m. ir esu visa laika sio banko klientas jokiu problemu neturejau ir tikiuosi neturesiu,nes visi swedai butent siuo banku labiausiai pasitiki salyje,o del straipsnio autoriaus tai abejoju ar jis verkslendamas padarys didele ytaka siam bankui su savo keliom "kapeikom" autorius klaidina LT zmones ir tiek .pirmiausiai tai Swed Bank tik nuo 2007 m. vadinasi sitaip,oiki tol vadinosi (Forenings Spar Banken)ir y LT visai neseniai koja ykele nusipirdamas kazkokia bankrutuojancia ir apsivogusia ,nustekenta "taupkasiu" sistema ir pakele ant koju ..Isviso litvinai tik dziaugtis turetu kad skandinavai nupirko daugeli salies banku, o ne kokie Amerikonai "Lemmons & Broders" ar kaip ten juos vadina ,ir butumet dabar visiskam bankrote ir biedni palike.

90. to ip.78.63

bankelio klerkas alga uždirbinėja

89. MM

Tai kad visur tas pats.. Nordea, Parex.

88. Shamanas

Swedbank ten visiems reiktu siaip pasimokyt biski ;) galima gi sugalvoti simbolius, spalvas ir kitokius budus trenkitiem klientam pazymet ;) teko ne viena klientu valdymo sistema daryt ir kazkaip nei vienoj (jei yra kliento tikimybe kad jis galva ikis i ekrana) nebuvo atvirai suprantamu komentaru :)

87. :)))

va dbr ATSARGIAI bus raudonom raidem ir su trim bruksniais :D :D lb jau priekabus matyt ponas ir izeidus, bet raso argumentuotai :)

86. Shamanas

Todel patartina laikyt dali lesu kituose bankuose. Visada vaziuodamas i uzsieni turiu poros skirtingu banku korteles. nes keliaujant visokiu nesamoniu nutinka. O kas del auksiniu klientu ... as is to statuso pliuso jokio nepajutau, na tik eilej stovet nereikia, bet interneto laikais pats ejimas i banka gana retas ...

85. R

Pritariu 67-am. Jei visi vieni su kitais butu mandagus, tokiu problemu butu maziau. O mandagumas tai nuo zmogaus priklauso. Pataike ant kokios nepraustaburnes, ir neislaike zmogui nervai. Taip tikriausiai ir tas irasas atsirado. Ir apskritai pritariu, kad uz savo teises reikia paciam pakovoti ir nebijoti pasakyti, kai su tavim, bet kokios istaigos klientu, elgiasi netinkamai. Banko vadovai turetu daryti isvadas.

84. boo

autorius siaip naivus zmogus, jei mano kad bankams labai rupi klientai. Klientai banams rupi tik tol , kol pasideda pas juos pinigus, poto JIE(bankai) tiesiog padeda ant klientu

83. Buvo

ir man nesklandumų, kai norėjau išsiaiškinti kada ir kur buvo siųsti informaciniai laiškai apie atkurtuosius indėlius, nes jokio pranešimo nebuvau gavusi niekada. Atrėžė, kad reikia dažniau tikrinti jų pranešimus internetiniame puslapyje, pačiam skambinti ir teirautis, užeiti ir pan. Nustėrau ir pasakiau, jog gyvenime nesinaudojau, o ir niekada neturėjau sąskaitos jų banke, todėl neprivalau gaišti laiko naršydama jų puslapyje ar pan. Neturėkite nieko bendra su šiuo banku. Aš juo niekada nepasitikėjau. Ir, pasirodo, ne be reikalo.

82. UAB

UAB "Santaviltė" - Vadovas: Andrius Čapas, direktorius. Gal kas turėjo reikalų? Pagal straipsnio stlių, tai pasikėlęs kaip reta... Tik įmonėlė visiškai nežinoma...

81. taip

keisciau banka .man asmeniskai sis bankas ne koks aptarnavimo atzvilgiu ,buvau susidurusi.

80. ....

koke etikete sau prisilipdome tokia ir turime, patarciau nelisti ne i savo darbo vieta ir nebus problemu...i tavo darbo kompiuteri manau nenoretum kad klietai listu ir ziuretu ka ten prisirases....

79. Jooooooo

Manau, kad tas irasas banko sistemoje atsirado labai pagristai. Straipsnis tiesiog tai patvirtina. O kalbant apie problemas atsiskaitant banko kortelemis - tai visi daugiau keliaujantys Jums tai patvirtins: pradedant nuo smulkiu vagysciu is saskaitos atsiskaitant restorane uzsienyje ir baigiant prarytom kortelem bankomate uzsienyje. Ir visuose bankuose taip :)

78. to 74

O kas yra skola ir kaip ji gali tapti is 2.45 Lt iki 300 LT? Uztenka, kad laiskas su info nepasiektu kliento, o gal aplamai galima jo niesiusti. Tada skola perduok anstoliui, o anas jau prasuks bapkes su visiais "aptarnavimais". As jau nekalbu apie tai, kad jie visi nurodo depozitines saskaitas, tad visi sumokeje jiems milziniskas skolas perveda jiems i tas depozitines, o is ten jau jos dvigubinasi pagal banko mokamus procentus, kur tau ne LAFA?! gyvenk ir zvenk. Bankai, Anstoliai, Teisejai, Valdzia, Ministerijos- tai didelis ir galingas birokratinis subjektas, uzprogramuotas daryti pelna sau. Jokie istatymai dar nesugebejo pazaboti juos, nes patys istatymai priversti buti administruojami, tad cia, kaip anekdote vechny kajf!

77. Žinoma, kam neteko ....

kelionėje tris dienas nevalgiusiam ir negėrusiam būti - tas ir nesupranta.Mums irgi taip mergužėlės primelavo....bet teisybės ieškoti Lietuvoje??? Na, paga komentarus- viskas gerai Lietuvos piliečiams....gera valdžia, geri bankai....geri įstatymai, puikus Seimas....

76. 737

saugiausias bankas _konservų bankė

75. patarimas

Keiskit banka .

74. kitas klientas

Visu pirma reikia susimoketi viska, kas priklauso. Cia esme ne sumoje. 2 LT irgi skola. Jeigu ne tai kiek yra skola??? 4, 10, 30, 200, 1000 ?

73. Klientas

Oi nervina tokie seni pirdylos kaip autorius.. gali prie kiekvieno prisikabineti iki gyvo kaulo..

72. linas

is musu bankas atimineja buta, kuri tevai turi 20 metu. o cia tik tokios problemos...

71. xxxx

keista tai, kaip per dvi savaites aplankyti 9 salis?

70. iii

Irasas "Atsargiai su siuo klientu" tikrai daugiaprasmiskas. Gal jis atsirado del to, kad zmogus nesumokejo 2.45 lt, o dabar kokia nors aptarnaujanti merguzele galvoja, kad jis kazkada grasino ginklu ar yra koks psichinis.... Nepagarba klientams tikrai.

69. turėjęs taupkasėje pinigų

teisingai, absoliučiai sutinku su komentaru . Per privalomąjį būtinumą teko atnaujinti šiame banke sąskaitą, nes visi puikiai prisimename, kad TSRS laikais kitų bankų nebuvo tik liaudiškai vadinama taupkasė, dėl indėlių grąžinimo.Taupkasę privatizavo švedai ir šiuo metu apskritai išnyko frazės ką nors turinčios su buvusios taupkasės praeitimi. Išėmiau banko kortelę, po to , kai pervedė pinigus paprasčiausiai nuėmiau juos nuo sąskaitos. Po 1 metų grąsinantis įspėjimas laišku su įtraukimu į juoduosius sąrašus dėl <30 litų dėl už kortelės aptarnavimą nesumokėtos sąskaitos. (P.S. kalima paprasčiausia išsiųsti priminimą, paaiškinimą). SUPER APTARNARNAVIMO LYGIS: pasinaudojo buvusių TSRS laikų indėlininkų priverstinai privalomu kompensuojamų indėlių atsiėmimu per šį banką ir po to demonstruoja savo "malonų" rūpinimąsi klientų gerbūviu.

68. linuks

Autorius pagal visą rašliavą labai panašus į seimūną Gražulį- krūva arogancijos ir atitinkamas mentalitetas. Vargas visiems su tokiais klientais.

67. Ir KLIENTAS,ir DARBUOTOJAS

Ir KLIENTAS, ir DARBUOTOJAS turi ne tik žinoti, bet ir naudoti žodžius - PRAŠAU, ATSiPRAŠAU, AČIŪ --- taip elementaru,kad net negera. Tada nebus įrašų "atsargiai", nes jie šiaip sau,prie bet ko nerašomi...

66. Gaidynas

Buvi ir mane dar Hansa bankas (jis gi kaip prostitute keicia pavadinimus), itraukes i juodus sarasus nes buvau "nesumokejes" 2.45 lt., delspinigiu kuriuos uzmirso priskaiciuoti banko darbuotoja. Kai apie tai kad jie paskaiciuoti kai jau as jau buvau grazines vartojimo paskola pasakiau siauliu skyriaus tuometiniam valdytojui mane susinervines itrauke virsininkelis i juodus sarasus.

65. LT gyventoja

Perskaičius straipsnį,susidaro nuomonė, žmogus- ne dovanėlė,kad toks smulkmeniškas.Turbūt gyvenime rimtų problemų neturėjęs,vargšė žmona,neįsivaizduoju kaip reikėtų gyventi su tokiu.Turbūt eina paskui ir zurkia tas negerai,tas negerai

64. Monika

Visai sutinku su autoriaus nuomone.Vasarą su šeima atostogavome užsienyje - aplankėm 5 šalis, o su banko kortelėmis turėjome daugybę problemų, pinigų ten buvo (sąskaitose),tačiau įsivaizduokit situaciją,kada susitari dėl nakvynės viešbutyje, o negali atsiskaityti, pasijunti kaip aborigenas iš vidurio miškų. O tie skambučiai iš banko mane asmeniškai varo į neviltį. Vis pasiūlymai ir pasiūlymai, ponai bankininkai, jei reiks Jūsų paslaugų tikrai pati susirasiu, žinau kur yra Klaipėdos mieste bankai.Sėkmės dirbant

63. hmm

Skaiciau atsiliepimus, kad net policija ant teisiu daro tusinuku ispaudus ant fotografijos, kad persiusti kolegom ispejima sifruota, apie problematiska "klienta" :)

62. Ačiū autoriui,

visiškai sutinku su jumis - nutraukiau ryšius su šiuo banku. Bendravimo kultūra su klientais - trūksta žodžių. Jiems svarbu tik, kad atneštum kuo daudiau pinigų, bet apie jų pareigas ir atsakomybę........Baisu.

61. jj

paziuretumet jus i kokiu nors amerikonu. islepintu paslaugu super kokybe, atsiliepimus apie kokios nors Meksikos ar Prancuzijos viesbucius, ar parduotuviu arba restoranu personalo darba kur nors Vokietijoje ar Svedijoje. Taip deda i suns dienas, kad sitas zmogelis, su savo svelniu nepasitenkinimu atrodytu malonumo virsune

60. jj

ka, negi taip gali buti, kad policininkai ir savivaldybes tarnautojai - daunai, o banku darbuotojai toje pacoje salyje - genijai? visi tokie patys, tik per skirtingas duris i darba eina

59. .

Oj negrazu, negrazu tokiom antrastem svaustytis zinant dabartine lt banku situacija

58. ani

tai kad visur man rods tas pats, parasykit tie kurie patenkinti paslaugom. ir kokio banko?

57. metas begti

Metas begti is to banko, jei tokie dalykai darosi.

56. ani

sunku tuo patiket bet tai vadovybes nurodymai, ir tu gauni alga uztai kad ju laikais ....

55. Petras

man atrodo straipsnio autorius nuplaukes ;)

54. nerejas

Visas, vengiau sio banko. O nuo 2008 gruodzio nutraukiau visas sutartis. Taip bankas elgiasi ne su jumis vieno. Bet gerai, kad atsiranda zmoniu, kurie tai isviesina.

53. ani

as ir ziuriu komentarus kolegu apie asmenis pvz daryk viska ka praso pasiusk graziai ismusk piniogus, nemoka nesileisk i kalbas irrrrr .......atsargiai, bereikalingos problemos :D

52. abelis

Nuskriaustasis vargsas. Nebejuokink! Ateina nervus isdrasko, uzsigeidzia zibuciu ziema ir lakstyk kaip patrakes, nes jis "važnas" klientas labai. Dar sugebejo pasigirt kad 9 salis per 2 savaites aplanko, su seima atostogauja uzsienyje, turi nemenka saskaita, ka dar turi? Dzipa prabangu? nuosava nama? vandens motocikla tvenkiny? na na? Neturi ka veikt tokie nagai ir eda nervus paprastiem tarnautojam. Geda!

51. Tai nelaime tai beda

o iseitis paprasta nepatinka bankas rinkis kita ir bedos nera.

50. ash

tiesa pasakius , menkas dziaugsmas pamatyt tki irasa apie save. taciau - tai vidiniam darbuotoju vartojimui. tarkim sis klientas buvo sudares toki ispudi apie save. ir kaip kazkas paminejo kometrauose- po sio straipsnio - veikiausiai ne veltui, nes ne kurie jo pateikti kaltinimai - absurdiski. savoka - klientas visuomet teisus- visiska atgyvena - vis dazniau taikomas face control- t.y. tokie klientai atsisakomi aptarnauti - ir tai placiai taikoma vakaruy europoj , net ir bankuose, siekant isvengt veliau galinciu kilt problemu.

49. minusas

Matosi, kad laiska parase protingas ir kulturingas zmogus. Bankininkai yra lupikai ir palukininkai. Man irgi tenka bendrauti su tuo banku. Labai akivaizdu, kad kai kuriu jo darbuotoju intelektas -- minusinis.

48. na na

viskas priklauso nuo poziurio - nematau nieko izeidaus, tikrai nerasyciau aibes rastu ,pamates toki apibudinimas kaip tik apsidziaugciau

47. Lora

Didžiausia problema tame, kad darbuotoja leido pamatyti tą užrašą. O iš straipsnio aišku tik viena: ne be reikalo jis ten atsirado.

46. nu ir prisikabino prie

kazko del triju zodziu. Dziaugtusi, kad su juo atsargiai elgsis. Atai kartais buna tokiu darbuotoju, kur visai dienai nuotaika sugadina.

45. Autoriui

Ambicingas ir kvailas skundas. Tokioms rastliavoms yra svetaine www.skundai.lt Sekmes autoriui, nenoreciau tokio sutikti savo kelyje , priekabus, arogantiskas, ir kabinejantis prie bet ko...toki vaizda apie save sudarote. O dar jei Jums neatsakys i Jusu pateiktus klausimus, dar laisku plieksite, absurdas.

44. ani

nu gal ir nieko nuomone :)

43. sam

"Lietuvoje truksta elementaraus mandagumo ir pagarbos zmogui, Keista, kad gyvendami is kliento pinigu, banko darbuotojai niekina klienta... " Banko darbuotojai negyvena is kliento pinigu, jie gyvena is savo atlyginimo, kuris yra labai mazas, palyginus su atsakomybe ir itampa, kuria jie patiria darbe. Bankai gyvena is kliento pinigu ir niekina tiek savo darbuotojus, tiek klientus. P.S.Cia yra mano nuomone. Va taip.

42. ani

"ir jis yra auksciau uz eiline merga, sedincia uz kompo kitoj stalo pusej. kaip jums nedaeina? ir nedaeis, nes esat kaimai, kurie visada nusilenkia pries kaz ka..." stai ir issilavines zmogus, negrazu algi taip :D

41. ani algiui

hm , o kodel tau kazkas turi but dekingi , tai yra elementarus perki gauni, tu moki jos atnesa, tas pats ir su banku, issilavinimas, cia ne prie ko. Labiau issilavines, daugiau pinigu turi , auksinis klientas. Iliuzija susikurta jusu paciu :) jei netinka paslauga, keisk jos tiekeja .

40. ash

p.s. naudojuos RBS paslaugom. atostogaujant sveicarijoj viena diena negalejau pasinaudot kortele...mane turejo istikt isterijos priepuolis? pinigus draugas atsiunte po 40 min prasymo, western union.... ir nereikejo straipsniu rasyt...

39. Ziu

Vaikigaliai, turintys tik "Ezio" kortele, tikrai nesupras zmogaus, kuris uzsienyje liko be pinigu, situacijos. Visur Lietuvoje truksta elementaraus mandagumo ir pagarbos zmogui,Keista, kad gyvendami is kliento pinigu, banko darbuotojai niekina klienta... Nesusipratimu buna ir su Sveicarijos bankais, bet...

38. Algis kt komentatoriams

tiems, kas sako, kad cia blogas klientas: gi jis yra klientas!!! ir jis yra auksciau uz eiline merga, sedincia uz kompo kitoj stalo pusej. kaip jums nedaeina? ir nedaeis, nes esat kaimai, kurie visada nusilenkia pries kaz ka...

37. ash

senai nebesinaudoju sio banko paslaugomis , nes realiai jos mane netenkina. Priminimas informacineje programoje apie klienta - svelniai tariant, nera labai korektiskas. taciau kaip klientas sugebejo pamayty apie save si irasa, jei i monitoriu deretu zvelgti tik darbuotojui : panasu i kazkoki saskaitu suvedinejima , del sios priezasties manau,kad pats autoriaus pasipiktinimas menkavertis : si informacija nebuvo issiuntineta nei kitom finansinem institucijom ar pan. ir dar : visiskai normalu,kad sutrinka kartais atsiskaitymai elektroninemis mokejimo kortelemis: tai netik sio banko problema , o absoliuciai visu banku. tam yra ir skirtos cekiu knygeles, kelioniai cekiai ir panasiai : statyti is saves auka siuo atveju- kvaila. o del asmenines bankininkes sms zinutes: daugelis darbuotju dirbantys sioje istaigoje jau senokai man sudare ispudi, netik kartais stokojantys kompetencijos bet ir bendravimo kulturos. taciau rpeisingai nei sis klientas, as tiesiog pakeiciau banka, tad ir straipsnio rasyt nebera apie ka...

36. Eina gandai

Apie ta banka sklinda labai negrazus ir negeri gandai, kuriu paviesinti del zinomu priezasciu negaliu.

35. is tikro atsitikimo

buvo toks atvejis kai, bankomatas kortele atidave, bet pinigeliu nesulaukiau, suma nemaza, stoviu ir nors bankomata kratyk... paskambinu nurodytu telefonu o mergaite letai pagal instrukcija padiktuoja daugmaz ateikit i filiala, parasykit prasyma, mes patikrinsime ir per 30 dienu isipareigojame grazinti...man pinigu reikia dabar, o ne po 30 dienu, o ji vel ramiai - nieko padaryti negalime ,visogero. Gerai kad nenuskaite, o tai buciau nezinau kaip isgyvenusi :)))

34. Algis

is vis mane stulbina banku darbuotojai. jei ateini i banka, tai ziuri i tave maziausiai, kaip i valkata. nors esu 100proc tikras, kad uz 90proc darbuotoju as esu visais poziuriais labaiu issilavines. tiesiog tai ppriimta gal pas mus, kad jei ateini i istaiga, tai - del "malones". ne tai, kad jie man turetu but deklingi, kad esu ju klientas,o gaunasi kaip visada Lietuvoj viskas atvirksciai (net ir padavejos baruose jauciasi, lyg as joms dekingas tureciau buti uz atneshta patiekala).

33. +

O KO JOS LINDO Į TĄ MONITORIŲ? TA INFORMACIJA JUK DARBUOTOJAMS , NE JAM SKIRTA.

32. gal

klientas ir is priekabesniu, bet darbe su klientais turi buti bent elementarus mandagumo zodeliai prasau'' atsiprasau '. Na, o jei ir to neisgali islementi tai jau laikas paieskoti laimes su kitais bankais.

31. ausra

as taip pat negaliuatsiskaityti v i s a kortele uzsienyje, nors del to ja issiemiau. kosmaras, o sake supper bankas.

30. atsargiai

joooo, panasu, kad su tokiu klientu tikrai reikia atsargiai, matosi, kad zmogeli babkes sugadine...

29. vytas

aciu ponas uz toky laiska as jau galvojau perkelt indelius y kita banka del aptarnavimo kulturos as dabar tvirtai nusprendzeu nutraukt su banku bet kokius piniginius rysius ir kitiem parekomenduosiu paskaityt jusu pareiskima aciu

28. Oho...

Atsargiai su šiais komentatoriais..

27. žmogus

būna ir geriau.Mano sąskaitoje esamus pinigėlius atidavė kitamasmeniui ir nei pranešė nei atsiprašė ,gerai kad žinojo kam atidavė.

26. Neduokdie,tokio kliento niekam

nelinkeciau

25. ach

kokios izeistos super verslininko ambicijos. laukim naujienos, kai su juo maximoje nepasisveikins

24. pilietė

Kai man šio banko bankomatas 2 kartus per mėnesį nuskaitė, bet neišdavė pinigų, nesulaukiau nei atsiprašau nei kriu kriu.. Krūva reikalų - skambučiai kainuoja, nuvažiavimas iki banko taip pat, dar pabandyk pasistatyt Kauno centre mašiną, o visa tai atlikt turi darbo metu - kodėl ne dėl savo kaltės tiek problemų?

23. ani

as tai permastyciau 18 komentaro pastebejimus :D

22. ali

na ne visiems teko susidurt su bankais matyt kad palaiko banku puse.. va dirbu vienoj imonej, imone gavusi kontrakta darbo turi daug ir numatoma daugiau, o bankai vykdo viena politika neduoti paskolu, ir neduoti net tiem kas turi darbo.. tai dirbam sukames, o po krizes ieskosim kt banku..

21. to 19

nemanai, kad kartais zmonems truksta kantrybe? Jei tu butum to zmogaus vietoje, geriau tyletum? ir nieko nedarytum ?

20. gerai

Citata: "Jei taip užtikrinami „aukšti ir išskirtiniai aptarnavimo standartai ir kokybiškos paslaugos“ man, tai kaip aptarnaujami kiti, eiliniai banko klientai?". Labai geras klausimas. Tikrai teko ir pačiam susidurti su Swedbank "rūpinimusi" klientais.

19. oho

niu jei jis toks aršus ir puola rašinėti straipsnius, tai įsivaizduoju, kaip ten ne saldu toms darbuotojoms su tokiu klientu...

18. Vejas

Tai , kad tokie dalykai paviesinami manau yra gerai. Bet zinia, kad nebuna ugnies be dumu. As esu kliente to banko ir kol kas negaleciau nieko blogo pasakyti. Bet gal problema buna giliau, nei zmogus apraso, nes ne karta teko stebeti, ale didelius virsininkus. Kai vos speja isokti i ta virsininku traukini, o jau aplinkui turi visi rodyti isskirtini demesi, perdaug zmogus save susireiksmina ir pradeda elgtis taip, lyg pats butu visa laika nuo gimimo kazkoks isskirtinis. Tai , kad banko darbuotojai taip akivaizdziai susirusiuoja klientus, tai jau neprofesonalumas. Visus konfliktus galima spresti labai ivairiai, siuo atveju direktorius pasirinko diktatoriaus vaidmeni. Ogi tame banke dirba tokie pat kaip ir jis ir idomu, kuris kuriam dabar nusileis ?

17. ani to 16

kur neatiduos, manes atsiimant net dokumento nepaprase .

16. mare

čia dar nieki, o mano kortelę SEB bankas kitam atidavė ir nei nepaaiškino, nei atsiprašė, tik parašė gero bendradarbiavimo, reikia į Švediją parašyti, ką čia išdarinėja.

15. Faktas

Ko noreti is Taupkases? O autoriui patarciau maziau skustis. Nepatinka-nesinaudok, rinkis kita, o kliauzas rasyti nu ne vyriska.

14. ani

aha paskaicius straipsni tikrai atsargiai :D manau todel kad konfliktiskas asmuo. perspejimas kad turetu PERSONALAS TAI OMENY BENDRAUDAMAS. tik geda bankui kad jus tai pamatet.

13. zy

Straipsnio autorius įsiširdo, kad išgirdo apie save teisybę? visi pykstame už teisybę :) idomu ką pasakytu jo darbuotojai? taip pat ne ką geresnes mintis turi galvoje, o su kokiais srautais dirbama bankuose, ne jam suprasti, nes ne tokį darbą dirba, pripratęs, kad nukeltu žemai kepurę ir lankstytus kaskarta užėjus. fui, kur dingo tas paprastumas?

12. Autorius...

...verkia, rasineja straipsnius, vat cia tai lopas! NEbahuras!

11. Mindaugas

Straipsnio autorius visiškai teisus. Tokie prierašai iš tiesų yra įžeidžiantys ir puiku, kad ši problema paviešinta. O dėl tų komentatorių, kuriems tokie prierašai atrodo normalūs, norėčiau pamatyti jų veido išraišką, kai jie prie savo duomenų pamatytų prierašą "nieko nenutuokiantis asilas".

10. Sviseris

Manyciai ir netgi primygtinai siulyciau autoriui nusiusti si laiska Swedbank motininio banko Svedijoje atsakingiems asmenims kad bent jau susipazintu su padetimi viename is ju filialu.

9. ameli

PALAIKAU AUTORIU!

8. Skaitytojas

Pritariu, kad banko kliento išsakytos mintys yra teisingos, bet tuo pačiu manau, kad banko pastabėlė apie klientą irgi neklaidinga.

7. vartotojas

O aš savo išrašus pradėjau gauti man nesuprantama kalba, pvz. "EGO püsimakse ", ir tik ateityje jie žada rašyt lietuviškai, o dabar - taip, o tu, jei nori suprast kas rašoma, malonėk mokykis, ko gero švedų ar danų kalbą...

6. kaunietis

O ko klijientas nori tokio nepaprasto? Tik normalaus aptarnavimo. Galima pereiti i kita banka. Tik bijau, kad prierasas ,,rakstis subinej" draugiskai nukeliaus kartu...

5. GERBĖJA

Jau iš rašymo matosi, kad klientas '' ne iš lengvųjų'', toks su pričiūdais.

4. ole

tai vien is teksto turinio galima spresti kodel sis klientas pavojingas bankui :D jei visa seima panasaus charakterio tai visiems po toki uzrasa reiktu pakabint.juk tie uzrasai darbuotoju savisaugai,kad jie zinotu kaip bendraut su panasiom personom

3. +

KLIENTAS NEBŪNA VISADA TEISUS. IR TIKRAI NEPAGEIDAUJAMŲ KLIENTŲ BŪNA. TEGUL TOKIE GADINA NUOTAIKĄ KONKURENTAMS.

2. skaitytoja

hansa bankas taip sutinku bludija karts nuo karto,o snoro bankas o dieve net is vis apsiurusiais plaukais tarnautoja siauliuose net i klausima atsakyt nemoka,kuri laika esu dnb kliente rodos neblogai

1. gumas

na juokingas tipas :D ..... na kaip verslininkas tai turetu zinoti, kad tokia praktika egzistuoja praktiskai visur kur dirbama su klientais. zinoma bankas pasielge diletantiskai atviru tekstu rasydamas tokius ispejimus (tam naudojami ivairus kodai). mazose kontorose paprasciau, ten klietus daug maz pazista ir zino kas yra kas, o klientu juk buna laaabai ivairiu, tame tarpe spriskiriamu "rakstis subinej" kategorijai :D