KOMENTARAI

333. .

gaila.

332. gabriele

nezinau kaip galvojet jus bet as esiu nusiteikus pries grinda 90 proc gyvunu yra uzmigdoma ir kai kurie bando aiskinti kad jie seni kurti akli taip zinoma galima baikti suns kancias jei jis kurcias senas galu gale aklas su seiminino ledimu bet kuo nusi kalto mazas sunukas kad ji uzmigdytu taip teisinga? ar ir taip darytu zmone rade benamius vaikus uzmigdytu nerade jiem tevu..

331. wysne

Jus cia kazkaip ta pati per tapati rasot ir komentarai tokie patys,atsiprasau gal tik pasirode bet kai paskaitau kai drasesni zmones isreiskia nuomone tai visi pradeda visokiais urodais ir debilais vadint.Matosi ,kad jus visi lietuviai ir ziaurumas jusu piktai snaudzia... Nu gerai parase ,kad reik migdyt gyvuna tai nereik pult ant zmogaus nesupranta jis to jausmo nemates kaip grinda atrodo tai taip ir sneka ,jus manot ,kad ten yra raudonas kilimas i mirti patiestas o istiko jiems tame paciame nerve nusuka spanda arba marina badu...Sakau senukais ir neigaliais pasirupina bet kai grindiniai gyvunai po savo sudus braido ir vaiksto kurkianciais pilvais tai iskart visi varo ant gyv. myletoju pati savanoriauju tuose vagoneliuose kur grindos teritorijoj.

330. Danguole

Džiugu,kad visuomenei žinomi žmonės sukilo už gyvūnus.Bet noriu paklausti jų -ar nors kiek paaukojote beglobiui,iš namų išmestam gyvūnui.Tuo reikia užsiimti šalies mastu.Turime 4 priglaustus gyvūnus,kurie nebuvo reikalingi šeimininkams.GYvename iš minimalios algos, ,bet maisto užtenka visiems.Džiaugiamės,kad ir mūsų dviejų sūnų požiūris yra panašus-meilė viskam.Jei galite naikinti negalinčius už save pastovėti gyvūnus, ką darysite su savo tėvais, kurie negalės Jums mokėti už savo priežiūra, O juk tai visa atsigreš prieš Jus pačius. "Lese" gyvuok,džiaugiuosi ir meldžiu už visus joje dirbančius.

329. Kamane to raisa

Ar jus is medzio iskritote ar Brigitos is Pifos svaiciojimu prisiklausete. Niekur Europoje taip nera, kad gyvunai butu laikomi prieglaudose kol suranda naujus seimininkus arba patys numirsta. Tai tik pavienes prieglaudos, kurios priima tik tiek gyvunu, kiek pajegios islaikyti, visi kiti gyvunia, kuriems neteko laimes patekti i paminetas, keliauja i eilines prieglaudas, kur po nustatyto laiko uzmigdomi.

328. as

maziau rasukit ,daugiau darykit.tik kalbeti ir mokat,verkia jie mat.eikit narvu valyti ,suniuku pavedzioti ,maisto nupirkit ir nereikes verkti,busit gera darba padare.

327. raisa

Iš kur atsiradi toiks istatymas,kad gyvunai laikomi tik 14 d.ir užmigdomi.Visoje Europoje gyvunai kuriems ilga laika ne randa šeimininkus gyvena globos istaigose. Lietuvoje kiti istatmai, bet mes gyvenama kaip ir Europo.Pagal Europos konvencija kiekvienas gyvas padaras turi teisė gyvenimui. Grinda reikia likviduoti ir finansavimą skirti gyvunų globos namams.Arba iš vis jeigu Lietuvoje gyvunams nėra vietos išleisti ištatyma neveisti gyvunus,ne laikyti ir iš vis neturėti.Lietuvai gyvunai ne reikalingi,jai ir žmonės ne reikalingi,išskirus Seimą ir turčius. Galu galia ar atsiras žmonių kurie pastatys tai betvarkei tašką.

326. del patalpu

manau ,kad lesei dėl patalpų galėtų pagelbėti ir kuri nors senūnija,nejaugi neatsiras neabejingų žmonių-juk yra įvairių tuščių savivaldybei priklausančių patalpų-tik reikėtų geranoriškumo,nejaugi grindai finansuoti pinigų yra,ogeram darbui nėra net gerų norų. beje,patys auginam katytę iš lesės-visi labai džiaugiamės,katytė manau,irgi.ir dar keli mūsų draugai pasekė mūsų pavyzdžiu ir paėmė po gyvūnėlį iš prieglaudų-siūlau visiems prieš įsigijant augintinį,gerai pagalvoti ar neverta jį priglausti iš prieglaudos arba benamį.

325. To "nesvarbu 306"

Rasot visiskas nesamones, pradziai pasigilinkit i situacija, o paskui komentuokit. Gal dar zinot ir kokia ta stebuklinga organizacija, kuri rupinasi gyvunais? Ir apskritai, kodel lyginat pagalba zmonems ir gyvunams? Ar gyvunai, jusu nuomone, isvis neverti demesio? Ar bent zinot, kad beveik visos gyvunu organizacijos gyvuoja tik deka nesavanaudziu zmoniu, kurie savanoriskai priziuri gyvunelius ir finansiskai padeda? Iskrypes ir jusu supratimas apie kazkokie "gyvunu mada"... Manau tie zmones, kurie padeda gyvunams, padeda ir zmonems, pamastykit laisvalaikiu apie savo paties\pacios morale

324. to 311

Po kiek superki? aš turiu ir riebių šunų. Mėsa tikrai skani :)

323. durbir

labai GAILA, KAD SVEIKI ISGYDYTI , BUVE PRIZIURIMI, STAIGA NETENKA TOS PRIEZIUROS IR TURI BUTI UZMIGDOMI. nORS KITA VERTUS, KAD NETEKTU KANKINTIS, KAI LIEKA BENAMIU IR SADISTU AUKOMIS

322. kodel?

siandien Leses telefonas tyli?

321. informacija

Informacija, kuria Nuaro direktore prase "Leses", jog paskelbtu savo tinklapyje, taciau sios informacijos "Lese" savo tinklapyje gyuvunu globa, kuriame talpinamos Nuare laikomu gyvunu nuotraukos, taip ir nepaskelbe iki siol. Kauno regiono gyvūnų globos namų "Nuaras" dėka, nuo darbo pradžios 2006 kovo mėnesį iki 2009 gruodžio mėnesio nauji namai surasti 2355 gyvūnams, net 234 gyvūnus pavyko sugrąžinti jų tikriesiems savininkams. Bendradarbiavimo su GYVŪNŲ GLOBĖJŲ ASOCIACIJA dėka per 2009 metus Kauno regiono gyvūnų globos namuose "Nuaras" neatlikta nė viena eutanazija sveikam, geros psichikos globotam gyvūnui. Kviečiame asmenis ir kitas organizacijas paimti karantino laikotarpį praėjusius sveikus gyvūnus laikinai ar nuolatinei globai.

320. to 306

Matosi,kad nesate niekam padejes,o galvojate tik apie save. Kai kurie ir mazai turedami moka dalintis. Visada yra kam blogiau negu Tau. Kai tai suprasit Jus,ir kiti zmones, visiems gyventi bus geriau. O svarbiausia reikia pradeti nuo saves.geros dienos :)

319. valio

gal muilas atpigs?

318. to 309

Čia 313. Atsiprašau, tikrai nenorėjau Jūsų įžeisti. Iš tiesų šiek tiek ne taip supratau Jūsų pasiūlymą. Noriu pasakyti tik tiek , kad privalome pasirūpinti tais, kurie patys negali savimi pasirūpinti: vaikais, senais žmonėmis, gyvūnais.

317. to:312.

Padejau ne vienam. O del globos - cia jie globojami, ne taip kai LT.

316. ...

Kaikurie rašo, kad geriau kokį senuką pagloboti, ar pervesti varstantiems, užuot gyvūnėliu gelbėti. Gerbiu jūsų nuomonę, bet turiu skaudžios patirties. Kartą pritrūkau centų talonėliui, uk kartais taip pasitaiko. Niekad nieko nesu prašiusi, bet teko. Tai viena moterėlė išgėdino baisiausiai, tipo, kaip negėda tokiai jaunai prašyti, dirbt reikia ir pan. Teko kulniuoti 5 km pėstute. Anksčiau visuomet paaukodavau, ir elgetoms duodavau, dabar ne. Tegul eina dirbt, o gyvūnėliai savim negali pasirūpinti, jie priklausomi nuo mūsų.

315. to: 313

pasiulymas ir nurodymas labai skiriasi. As ne tavo bosas, kad tau nurodyneciau. Pabandyk dar karta perskaityti, ka rasiau, gal suprasi. P.S. Nurodymai pateikaimi liepiamaja nuosaka, prasymai - tariamaja. Gal padejau?

314. meile gyvunams

Kiek daug ir t0kiu mielu miksiu siuose gyvunu namuciuose, ir kaip tvarkingai, graziai sutvarkyta aplinka!!! Negi daugumai tu kurie PERTEKE TURTAIS IR TASKOSI PINIGAIS - neskauda sirdies PADETI TIEMS GYVUNELIAMS IR JUOS GLOBOJANTIEMS ZMONEMS, kurie daznaisuiai aukojasi is idejos, IS SAVO SIRDIES GERUMO!!! Gal tokiems ispindejusiems 'ponams' reiktu nuolat priminti, KAD VISI MES - TIK LAIKINI SIO PASAULIO SVECIAI, ir kad nieko su savim is tu prisivogtu turtu i zemem nenusinesim!!!

313. to 309

Nenurodinėkite kitiems kuom rūpintis ar kam padėti. Padėkite seneliams, vaikams, žodžiu kam Jūs pats norite padėti. Aš padedu beglobiams gyvūnams. Tam aišku naudoju savo laiką ir savo pinigus. Ir čia yra mano asmeninis reikalas.

312. 309 - tai

O tams KIEK pati asmenishkai senuku esi priglobusi? - gal savo asmeniniu pavyzdziu agituoti pradetu, uzuot komandavus?

311. CEBUREKAI

Priimu riebius katinus(tel (8-5) 265 16 00 ))

310. beje

keturkoju myletojai, gal dar pelems ir ziurkems reikia globos?

309. to: 307. raisa

o tau senu vienisu zmoniu negaila? Gal galetum koki neigalu senuka pagloboti? Nemadinga? Neidomu?

308. to 293

Valstybinese gyvuno globos namuose gyvnumai migdomi po 14 dienu, jei ju niekas nepaima, Leseje, GGT Pifas ir pan. gyvunai nemigdomi, musu globos namai gyvevuoja is 2 proc, ar zmoniu paaukotu pinigeliu, gyvunu gydymui, maistukui, kraikui ir pan. tuo ir skiriasi valstybiai globos namai, nuo tu, kuriem gyvuoja del geru zmogiu paaukotu lesu. Ir dar tuo skirais, kad Valstybiniuose globos namuose yra darbuotojai, kurie gauna algas, o Leseje - savanoriai, kurie savo noru padeda beglobiams be jokio atlygio. Taip kad nemaisykit visiskai skirtingu istaigu ir neklaidinkit zmoniu. Pati esu Leses savanore, per mano savonoriavima buvo uzmigdyta viena katyte, kuriai buvo labai blogai, butu buve kankinimas, jei nebutumem migde. Geriau ateikite padekit gyvunams, negu smeizia globos namus, kurie padeda, o ne skriaudiza gyvunus.

307. raisa

Ne galių suprasti, kaip galima užmigdyti gyvą padarą, kuris žmogaus dėka atsidure gatveje.Geri žmonės davė jam antra gyųvenimą ir prašaui vėl į gatvė, arba į dujų kamera. Ne jaugi Lietuvoje nėra žmonių kurie išgelbes vargšus gyvunus.Geda Valdžiai

306. nesvarbu

kazkaip dabar svarbu/madinga tapo gyvunas, zydrunas ir dar koks nekrofilas ar nusikaltelis. O normalus zmogus yra tik paprastas mirtingasis, jis niekam neidomus, ju dar like ne visi prispausti genocida vykdancios vyriausybes nusizude ar emigravo. Taig nesvarbu, kad senais laikais kates sunis bado metais valgydavo, kad zmones isgyventu, dabar svarbiau kad kates pavalgytu, o zmogus, na nusispjaut i ta zmogu.... Nesvarbu, kad beglobiams gyvunams yra ikurta ir sekmingai gyvuojanti istaiga, svarbiau, kad kazkas gali pasidaryti gera bizni, juk atsiras lengvatikiu, kur paverksi ir sekantys nauja mada prades siusti pinigelius.

305. KODEL

EGALIMA SUTARTI SU OPERATTORIU IR PO KELETA LITU KIEKVIENAS SKIRTU PASKAMBINES TRUMPUOJU NR? TIK PASKELBTU IR MES SU MALONUMU PRISIDETUME O DABAR DEL KELETOS LITU STOVETI BANKE EILESE NE VISI PAGYVENE ZMONES GALI

304. to 293

Pasidomėkit prieš šnekėdamas, nes kalbat visiškas pievas. LESĖJE gyvūnai nėra migdomi, jie gyvena tol, kol randami šeimininkai. Kartais tai užtrunka net metus, bet nei vienas sveikas gyvūnas čia nebuvo užmigdytas. Sergantys irgi gydomi, savanoriai skiria visas savo pastangas ir daugybę laiko jiem išgydyti, tik besikankinantys nuo nepagydomos ligos gyvūnai gali būti užmigdomi (veterinarijos klinikoje, suleidžiant neskausmingų vaistų ir, aišku, tik tada, kai veterinarijos gydytojas pasako, jog vilties išsikapstyti nėra).

303. kada

Kada pagaliau bus uzdrausta veisti ir pardavineti gyvunus bet kam? Kaimyniniame name gyvenantis diedas vedzioja kalyte, kuria pastoviai kergia, o suniukus parduoda. Ta vergse vos ant koju laikosi. Reikia istatymais uzdrausti veisti ir pardavineti gyvunus turguose ir pagal skelbimus, tai juk gyvi padari, o ne zaislai vaikams, kurie atsibodus ismetami i gatve ar nuzudomi !!!!

302. gyvūnų mylėtoja

Kaipmalonu, kad Lietuvoje tiek daud gerų žmonių, kurie neabejingi gyvūnėlių likimui. Šiandien pat paaukosiu 2 proc tiems vargšams. Paimčiau į savo šeimą, bet turiu mažą katytę, kurią parsinešiau nusilpusią, apspardytą dvikojų gyvūnų. Teko išleisti nemažai pinigėlių ir sveikatos kol pastačiau ant kojų. Sėkmės Jums gerieji žmonės, Jums bus su kaupu atlyginta.

301. astulka

apsoliutus nuzmogejimas.

300. liudna

Dieve mano, kaip liudna gyventi Lietuvoje. net kraupu, matant kaip cia elgiamasi su gyvunais. juk pagal tai galima spresti apie apie sali, jos zmones. lietuva niekada netaps civilizuota ir moralia valstybe, nes dauguma jos zmoniu - tikri kraugeriai. gal del to lietuvai taip nesiseka. zmones, atsipeikekite!!!

299. uspaskichai

kodel sitas straipsnis ne pirmam puslapy?tai reikejo ji padaryti pagrindiniut egu visi pamato isgirsta kaip cia pasmus juk taip lyginames i uzsieny o ten gyvunai mylimi!!!grybauskaite nepjauk grybo atsibusk pagaliau!!!!1uspaskichai o tu negali vieno savo milijono paukoti?kodel visi tokkie akli?

298. kita

žmonės piktinasi kad gatvėse daud valkataujančių kačių , šunų . O KAS dėlto kaltas .Patys žmonės . Paima į namus mažą gyvunėlį , palaiko , o kai nusibosta išmeta į gatvę ,o paskui stebisi iš kur tieki jų priviso .Kad taip jiems pabuvus alkano katini ar šuns vietoje , tada gal suprastų , kad šitaip daryti nagalima .Paėmei gyvunėlį į namus ir turi atsakyti už jį , o neišmesti į gatvę kaip nareikalingą daiktą .

297. tai gal tegul Grindą

panaikina ir su gyvūnais viską atiduoda Lesei,juk ten savivaldybei priklauso

296. as

Gyvenu ne Lietuvoje , bet daugelis nuomuojamu butu nepriima su gyvunais , ir po skyrybu buvo l. sunku surasti toki buta , mano kaciukai -broliukai jau 7 metai gyvena su manimi , matau daugybe zmoniu ismeta , kai issikrausto gyvunus i gatve , nors zinau , kaip gerai jie gyvena .Neisivaizduoju , jie man yra kaip seimos nariai , nors buna sunku , kai reikia kur isvaziuoti turi moketi zmogui , dar priedo moki prie nuomos kiekv. menesi , kad ir kaip sunku butu neisivaizduoju , kaip zmones nesutinki padeti gyvunams , jug patalpos stovi tuscios , jug niekas nepraso patalpu uz aciu .Is kur toks zmoniu besirdiskumas

295. Algirdas

Nu pirmas garas prasigaravo, siaip viena savanoriu raso savo dienorascius su daug fotografiju bangoje pridekite taska ir lt (banga taskas lt) jos nickas ABBA, busite tikrai nustebe kokie ten zmones susirenka

294. Algirdas

tikrinu ar cia mane uzbanijo...

293. #

Neras ta tu patalpu ir gerai - viena koncentracijos stovykla bus maziau ... jug manau visi zinotia , jog tos visokios Leses , Nuarai , Grindos ir tt.... tai tik gyvunu zudimo fabrikai , kiekvienas pagautas gyvunas poros savaiciu begyja neatsiradus seimininkams yra nuzudomas , tik darbuojai gali jums pasakyti , kiek simtu keturkoju jie nutrenkia elektra ar nunuodyja per metus ...

292. Dainiusda

Siūlau iš visų šunų iškepti daug kepsnių alkstantiems vaikams haitije ir nusiųsti kaip labdarą:) Būkime humaniški!

291. Arturas

Labai gerai kad yra tiek daug palaikanciu ir besirupinanciu gyvunu likimu (net jei ir tik geru zodziu ir paraginimais). Taciau skaitant kai kuriuos kitus atseit "labai protingus" pasvaisciojimus - apima neviltis - nes supranti kad tokiu dar neprazydusiu "Beniuku" vaiksciojanciu ant Lietuvos nors vezimu vesk. Ir tada nenorom pradedi galvoti - nejau Lietuva is tikruju besirdziu "marozu" ir siaip beviltiskai nelaimingu zmoniu tauta... As pats laikau namuose tris priglaustas kates, kieme taip pat maitinu kelias niekam nekliudancias seimyneles. Ir kaip ZMOGUS - esu isitikines, kad padeti kazkam, kas ir taip yra priklausomas nuo zmogaus malones arba jo ziaurumo - priezasties nereikia...

290. dovile

Leses globotiniai laikinai glaudziasi neabejingu savanoriu namuose, nei vienas is ju nepateko i grinda ir tikrai su Leses zinia ten nepateks

289. Sodas

Savivaldybe pinigu neturi išlaikyti gyvūnus,bet nuomuoti Lexus automobilius turi,bl,kuo daugiau bendrauju su žmonėmis tuo daugiau myliu gyvūnus,ne šalis o šds

288. Gediminas

Pavyko susisiekti su gyvūnų tarnyba ,,Lesė'' , man atrašė, kad žurnalistė ,,persistengė''... Pats turiu gyvūną, todėl kviečiu kitus, kas norite, padaryti gerą, priglausti sau gyvūną, daugiau informacijos ir kontaktus rasite jų tinklalapyje, parašykite ,per google paiešką ,, Lesė'' ir rasite tinklalapį ir aktualią informaciją.

287. ?????

as turiu suniuka 9 metu ir kai panoramoje buvo katinukai paemem katyte ,kaip jei graziai draugauja ,as neggaliu pakest to ziaurumo ,babkes babkes tik terupi ,as irgi noriu pinigu ,ir kai savo meile duoti kitiems pinigai irgi ateina ,as galiu islaikyt suni ,kate ,su dukra atostogaut uzsienyje ,nuomuotis automobili,nors alimentu negaunu ,ir nesu verslininke nes buves seimo narys sako ,kad virs 18 metu,vieninteliai dukrai jam nebutima moketi ,ji gina istatymas ....taip ...o koks istatymas apgins siuos vargsus gyvunelius

286. Valkata

,,Liet.rytas" galėtų įsteigti ir keturkojų gyvūnų prieglaudą, o tai vien dvikojų galvijų pilna redakcija.

285. Ji

auginu rastus lauke 3 katukus.nors gyvenam dviese 1 kambario bute iš super-minimalių pajamų.tikrai visiems pakanka vietos ir maisto,dalinamės paskutiniu kąsniu.kas galite,priglauskite savo namuose bent po vieną vargšą gyvūną!jie tikrai jums atsidėkos savo meile..

284. 282 brudui

kad tave koks pridurkas iskastruotu ir ismestu i konteineri

283. mn

bl kas slykstyniu valstybe

282. labdara

Tai imsit kas, ar ne? Ryt nesu i kitaicu restorana, vistiek suvalgysit.

281. Pazintys suaugusiems

S M 5 f r i e n d. It (vietoj 5 rasykit S ) - populiariausios pazintys Lietuvoje! Cia renkais karsciausios moterys ir vyrai ! Cia rasite neipareigojancia draugyste, vienos nakties nuotykius, skelbimus su tikrais numeriais !! Uzsukite cia ir raskite sau partneri !!!

280. graudu

Matau kad kuo toliau, tuo labiau Lietuvele nebesusitvarko visais gyvenimo atvejais, net ir ES nepadeda...

279. labdara

O tai uzkniso visai sitas rudis. Turetu buti skanus, ekologiskas...

278. labdara

Jau geriau mano suniuka lai ideda i ceburieka, arba karsta suni. Skanaus

277. Lese

dekavojame Lrytui uz sukelta audra! Tik viesai paskelbus apie beda, galima sulaukti greitos pagalbos. Aciu visiems geriems zmonems, svanoriams uz operatyvuma, priglaudziant laikinai globai katytes ir sunelius. Lese jusu nepamirs.

276. Gediminas

Nežinau kur konkrečiai galima kreiptis dėl tokio atvejo, tačiau siūlau visiems parašyti el. laiškus valdžios institucijoms, tegul jos sprendžia problemą ar persiunčia pagal kompetenciją. Esu tikras jei visuomenė gerai paspaus dėl šio reikalo, tai problema bus pradėta spręsti. Taip pat galėtų prisidėti kokie nors politikai, ypač tie kurie pasisako už gyvūnų apsaugą.

275. Gediminas

Būtina nedelsiant spręsti problemą, gyvūnai juk negali pasirūpinti savimi, jų mirčiai negalima pasmerkti. Kas turi gyvūną, tas tikrai turi suprasti. Čia galėtų ir Vyriausybė padėti spręsti problemą ar kitos institucijos.

274. Petras

Gal surandam naujas patalpas lesei pirmadienį , užuot čia svaicioje.

273. brigita

viskas kas vyksta Lietuvoje -siaubinga.noriu,bet negaliu sugrizti.gal esu per silpna kovoti pries visas neteisybes.del prokuroru,del gyvuleliu,del vaiku tvirkinimo,vargsu senuku,nemokamu algu,laiku neivesto euro.nezinau kokio stiprumo turi buti moterys-prezidente,kad galetu ramiai uzmigti.

272. kodėl

žmonės tokie urodai - išmeta globotinius į gatvę. Tikrai ne pirmą "našlaitėlį" - kažkieno išmestą kačiuką dabar laikau, o prieš kelias dienas atklydo rudas šunelis. Tai dabar negaliu katės į kiemą išleisti. Be to, naktį be reikalo loja. Nežinau, kaip atsikratyti.

271. S

Prasau, tik nepalikite ju likimo valiai!!!!!

270. Īrīšaš

Tj ir migdykit, kur cia beda? Gi migdomu gywunu gaila, o skerdziamos kiaules ne.

269. suniukas

dovanoju suniuka. nieko neklauskit, nes nieko apie ji nezinau, isskyrus, kad jam (patinelis) apie 2 savaites. radom konteineryje ir palikti negalejome, todel prasau priglauskite 861293755

268. OPS

pasmus surastu bet apsiruke oska

267. Cikagietis, 2

Baisi antraste: beglobiai gyvunai, ziaurumo reklama.. Kuo gi skiriasi Amerikos ir 1940-1990 m rusu okupacijos nelaisveje ikalintos ir dar 15 komunistu/ valdytos Lietuvos shunu/kaciu gyvenimas? ... Ar jie kaip Lietuvoje: priristi su geleziniu lenciugu, ziema shala, vasara pilni blusu, nusitrynusiais kaklais, istroske be vandens dubenio, be sheiminko svelnumo, isproteje, skalija, puola uz gerkles pirmam pasitaikusiam?... Ne. Amerikos gyvuneliu gyvenimas skiriasi komunistu suluosintos Lietuvos kaip diena ir naktis. ... Amerikoje yra milijonai pauksciu, ropliu, zuvu bet labiauisai paplite: 60 milijonu kaciu ir 60 milijonu shunu, jie yra pazymeti -ties sprando, po kailiu yra miniatiurinis "chipsas"- gyvunelio pasas Policija bet kada suras jo sheimininka. O be to patys sheiminkai siulo 200-500 doleriu atlyginima, kuris suras ju pabegusi shuni ar kate....(Putkinrusijoje uz tiek nuzudo zmogu!)...

266. 253ciajam

tau nuopysa reikia psihuskej gydytis netykeli ant dvieju koju is taves nemazai muilo iseitu o dar geriau toki duha i duju kamera ir bus valio neliks asilu reikia isvalyti visuomene nuo brudu

265. Cikagietis, 1

"Pet" Amerikos naminai gyvuneliai yra tarsi sheimos nariai, turi savo kabari, lova, su jis uzsiima, juos maudo, tvarko dantis, shukuoja, eina pasivaikscioti o ju paliktas "kakas" plastmasiniame maishelyje parsinesha. namo, i siuksliu deze. Gyvuliuku maisto skyriai yra beveik visose stambiose parduotuvese o labiausiai - Pet Food Shop. Juos reguliariai tikrina Animal Hospital -ligonines, jos irengtos zymiai geriau nei komunistu palikimas "respublikines ligonines", nes ten juo persviecia Rentgenu, operuoja, klizmuoja, gipsuoja, slaugo, skiepyja, sterelizuoja ar kastruoja.... Vieno draugo vilksunis pakliuvo gatveje po masina ir sulauze dvi kojas. Gydymui isleido 4000 doleriu - shuva kaip sveikas!.. O jei sheiminkui nebereikia gyvunelio?... Ji atiduoda i gyvuliuku prieglauda, paskelbia kataloguose ir daugeliu atveju suranda nauja sheimininka. O kas buna, jei gyvuliukas mirsta?.. visaip: dazniausiai ji kremuoja Gyvuliuku Krematoriumuoise ir shemininkui attiduoda urna su pelenais, kuri jis uzkasa ties augintinio megstama vieta. Kiti tiesiog paprastai palaidoja.... Mokinkimes is Amerikos. Neapykanta, zveriskumas pries bejegi gyvuneli Lietuvoje traumuoja vaikus, sunaikina gailescio, pagalbos silpnesniajam jausma, iteisna homosovietini ziauruma, sadizma. Veliau jie be jokio gailescio numes shuni, pastums mergina nuo tilto, o paauge prievartaus, zudys...butu gerai. kad koki nors rusu kgbist lizdo BNS/ELTA raseiva...

264. xxx

kaip nekenciu zmoniu jie nevykeliai zudikai

263. to 262

Tu gal rašyt pirmiau išmok, ar pas jus kebabinėj visi tokie beraščiai? :)

262. OPS

radvilskio kebabine priglaus tuos givunus tik atvesti reikia adresas radvilskio masinu turgus uz kate 1 kebabas nemokamai o uz suni 2 SKANAUS NUKARELIAI GYVUNU MILETOJAI

261. VM

Ir aš perskaičiau Leses puslapį, net nuotaika pagerėjo. Šaunuoliai.

260. p

ilindau i Leses puslapi, niekas tu gyvunu neatiduos i Grinda, ka cia raso lrytas nesamones? Kaip supratau yra like mazu suniuku, kuriuos reiketu priglausti

259. Anonimas to 244

O klausyk, kas tu busi? Psichiatras, psichologijos profesorius ar siaip sarlatanas, kad nustatineji diagnozes? Prasau argumentu, o ne "nuo senoves zmones gyveno", nuo tos senoves zmones ir medziodavo juos, ne tik del maisto, bet ir del kailiu ir pan., ir ka tuom nori pasakyti? Turejau ir rotveleriu ir dobermana, zinau apie sunis, nei kart nenuskriaudziau ir seimoje buvo silkiniai. Pries gailedamas kitu i veidrodi paziurek...

258. Nagi nesiplūskit

O pagalvokit, kaip padėti. Negi leisti tokiems gražiems katukams numirti? Aš turiu ir negaliu paimti kito. Bet jūs pasiryžkite, jei kas neturit. Visų pirma, jūs gausite sveiką gyvūnėlį ir tikrą draugą nelaimėj ir džiaugsme. Mano sūnėnas kažkada parsinešė iš prieglaudos kačiuką, tai dabar neatsidžiaugia visa šeima. Pilnas kompas jo fotografijų.

257. reikia lipalo

i klijus!!!

256. joo

uzpisot su tais gyvunais, tuos visus benamius gyvunus reik utilizuot kad nebutu apie ka sneket

255. VM

Argumentuoju: taip sutvarkytas vilkų gyvenimas, yra gaujos vadas ir lyderiaujanti vilkė, jie vadovauja, jie veda vaikus, kitiems negalima, jei nepaklūsta išvejami iš gaujos(vienas vilkas neišgyvena). Taip kontroliuojamas gaujos dydis. jei kta patelė atveda vaikus nuo vado, lyderiaujanti vilkė juos išpjauna. Baisu, bet tai nei gerai, nei blogai, taip sutvarkytas gaujos gyvenimas. Jie tokie.

254. pikta

""""Geriausiu atveju gyvūnai gali patekti į valstybinę įmonę „Grinda“"""""" KĄ čia rašot!!!!!!!!!! Niekas į Grindą jų neduos!!! TUO labiau , kad čia būtų BLOGIAUSIAS VARIANTAS!!! GRINDA MIRTIES FABRIKAS!!!!!!!!!!

253. MUILO FABRIKO DIREKTORIUS

PRIIMU ŠUNIS, KATINUS (85 2124875257)

252. to as

Jus gal paskambinkit Lesei ir paklauskit.

251. :(

Patys mes zmones esame kalti (nevisi) juk uz gyvunus mes patys esame atsakingi, negalvodami ima gyvunus, paskui nepatinka ar kas ir atsikrato, Butume atsakingesni nereiketu net gyvunu prieglaudu.

250. nesuprantu

tai kitas patal;pas gali issinuomuoti

249. aš

Nors prisiekiau daugiau gyvūnų nebelaikyti, paimčiau antrą katytę iš nuotraukos, bet gyvenu už 180 km. Autobusas į mano miestelį iš Vilniaus tiesioginis, bet gyvo krovinio tikriausiai nieks neveš? Čia aš rimtai. Turiu katę, bet ji jau sena ir sunkiai serga.

248. - -> pasiūlymas

Dėl lėšų stygiaus Lesė neįdarbina darbuotojų, visas "personalas" tai savanoriai ir labai dažnai žmonės, kurie važinėja viešuoju transportu, todėl patalpų ieškoma Vilniaus mieste. Žinoma, nėr net kalbos, kad tinkamiausia vieta tokiai prieglaudai yra užmiestyje, kur niekam netrukdytų, tačiau šiai dienai tai nėra įmanoma.

247. zukas

nu jo.savininikas yra gaigys.

246. STALINS

ACIU LANDZBIRGUJ TEVYNEJ, KURI NUO CCCP BORDAKO APGYNE.

245. reikia globos istatymo

prieglaudose niekas gyvunu neveisia. Zinovas atsirado, o kad Lese juos gydo ir sterilizuoja ir nezudo yra aiskiau negu aisku. Tik va, ja pacia beda istiko. Iskrausto savininkas. Po sito signalo turi gi kas pagaliaui atkreipti demesi i gyvunu teises. Ar Lietuva laukiniu krastas?

244. Anonime

ir vistik paciam kazkas negerai su galva.Nejaugi atrodo kad kazkoki stebukla cia destai.Nuo senu senoves zmones gyvena kartu su gyvunais be jokiu ten animalu ir puikiausiai zino kas yra suo,kas kate,ko is ju laukt ir pan.Jei gyvenime neturejai jokio gyvunelio,tai gal ir radai stebukla per telika ar kompa.Nors nemanau kad tamsta galetum ka nors priglaust,bet gal augintinis bent kiek pamacytu,gaila gi paties,toks kaip sugedus plokstele...:(

243. Veronikai

nueikit i LESES puslapi,ten viskas surasyta.

242. Anonimas TO VM

Va butent, kad gyvunai yra geri ir blogi. O tai kaip paaiskintum, kad vilku seimoje buna lyderis ir duchas, kuris paskutinis eda ir kuri visi skriaudzia? O jei tau animal planet profesoriu, kurie visa savo gyvenima pasvente rusies ar keliu rusiu tyrinejimui, nera argumentas, tai kas tada argumentas? Jei pasidometum, yra tarp gyvunu tokiu, kurie zudo del malonumo. Beje, galetum bent kiek argumentuoti tokisu teigius "gyvunu nera blogu" :/

241. Veronika iš Vaškų

gyvūnų gaila, nes dėl jų likimo kalti žmonės. Paimti laikyti negaliu, nes auginu katiną Čarlį, bet galiu gyvūnų priežiūraipervesti savo 2%. Ne viena pervesčiau, ir daugiau norinčiųjų yra, bet nežinome sąskaitų kam aukoti.

240. del veisimo

Lese visada pasisake uz gyvunu sterilizavima.uz suaukotas lesas sterilizuoja benames kates.taip pat beveik visi jos dovanojami gyvuneliai yra sterilizuoti

239. nemyliu gyvunu

bet uztat zinau, kad niekada nelaikysiu, nespardysiu ir neismesiu gyvuno i gatve. O kai kuriuos myletojus su mielu noru prispardyciau.

238. Juste

eilinį kartą išpūstas straipsnis.. Pati Lesė tikrai nesiruošia tų gyvūnėlių migdyti ar į grindą atiduoti, o visom išgalėm laikinų globėjų ieško!

237. žmogus svarbesnis

šiaip tai mažiau jų veisti reiktų. namuose nei šuo, nei katinas nereikalingas. geriau daugiau dėmesio telkti savo vaikams, namiškiai vienas kitam. Gyvūnų veisėjai tinkamai nenupasakoja visų bėdų, o poto nusipirkę gyvuliuką žmonės nesusitvarko. Galų gale nereikia maišyti kaimo ir tvarto su miestietišku gyvenimu.

236. pasiūlymas

išsinuomuoti patalpas rajone, su sklypu, toliau nuo žmonių. Kad gyvūnai galėtų palakstyti. Ir šiaip dėl švaros.

235. Audrius

Kokie slykstus zmones kurie atsikrato gyvunais, zmones patys gyvunai

234. To 183. nesuprantu

Cia tu esi issigimelis, bejausmis debilas kuris gali taip kalbeti. Kas tu pasaulio valdovas, kad sprendi ka zudyti reikia? negaliu pakest tokiu sadistu kurie apsiorgazmave rasineja savo iskrypusias famtazijas. Daug metu gelbeju gyvunus, ko tik per tuos metus nemaciau, pakartus, nukirstdintus, ketvirciuotus, sudegintus..sunis ir kates, labai daug urodo aplinkui kurie daro nesuvokiamus protu dalykus, o tokios iniciatyvos kaip lese labai daug padeda gyvunu padetie sgerejimui Lietuvoje, bet ne tokiems begalviams sadistams suprasti, gyveniam sjums atseikes.

233. VM

Liūtas hanibalas būna senas arba ligotas vienišius, nes žmogus yra lengvas grobis, o hiena gali būti papuolusi į svetimą medžioklės teritoriją, laikinių gyvūnų nėra nei gerų, nei blogų, ten savo taisyklės ir gana sudėtingos. Animal fimukai dar ne gyvūnų pažinimas.

232. Ak

Kaip gaila gyvūnėlių. Ir gaila, kad gyvenu toli nuo Kauno ir Vilniaus, galėčiau paimti katinuką į draugystę savam..

231. nuomone

Ziauru bankrutuoja Lietuva, siandien nera lesu patalpu, gyvunu prieglaudai, rytoj galbut jau gali nebuti lesu patalpu, vaiku ir seneliu namams.

230. zurnalistei

Straipsnis supainiotas, atrodo, kad p. Montvydiene kalba kaip "Grindos" atstove, nors, atidziau paskaicius, aisku, kad taip nera. Tokia patyrus zurnaliste, o nesugebate normaliai parasyti lengvo straipsnelio. Gaila.

229. Jurgita

vargsai gyvuneliai:(((

228. Anonimas to VM

Dar karta sakau, pasiziurek Animal planet, pasiskaityk apie gyvunus (ne lietrytyje ar delfyje), labiau specializuotuose puslapiuose, o tada ateik ir gincykis, nepykit, bet nematau prasmes diskutuoti, kur vietoje argumentu girdziu "debilas, neissivyste pusrutuliai ir pan". animal.discovery.c om/videos/kill er-clips-lio n-at-nigh t.html animal.disco very.com/videos /weird-tr ue-and-fre aky-show-lif ts-lion-ca nnibal.html Prasau, per minute suradau 2 video: pirmu atveju zudo del malonumo, nes hiena jam nei maistas, nei priesas, antru atveju liutas hanibalas, apie sunis ir daugiau panasiu gali pats susirasti. Taigi, pasikartosiu, pries diskutuodamas bent minimaliai faktu susirask, o ne rasyk absurdus "gyvunas nekaltas", "gamtoje taip nebuna" ir pan. Aciu.

227. Yra taip

Koks seimininkas,toks ir jo suo.Cia viskas ir pasakyta.Tai atsakymas,kad sunu buna visokiu:kvailu ir protingu,ziauriu ir svelniu...

226. Iš Žemaitijos

kuo geresnės kloties "Lesei", jos darbuotojams!Turime gyvūnėlį iš "Lesės", tikiu,kad šie pasiaukojantys žmonės išgelbės visus gyvūnus, kik čia beliko iki vasario 1 d.

225. mazi ir dideli dalykai

kazkas rase, kodel patalpos ieskomos ne uzmiestyje. dauguma savanoriu yra mokyklinio amziaus, vazineja visuomeniniu transportu, mokosi, dirba ir visa savo laisva laika NEATLYGINTINAI dirba, kad musu mazieji draugai rastu namus. Todel prieglaudelei reikia tokiu patalpu, kurias butu galima pasiekti viesuoju transportu ir kur ir gyvunai ir savanoriai galetu jaustis saugiai. I veterinarijos klinikas gyvuneliai is prieglaudos taip pat dazniausiai keliauja viesuoju transportu, jei neatsiranda koks geras zmogus reikiamu laiku galintis nuvezti pvz. katineli i klinika. sos gyvunu prieglaudele uz paaukotas lesas baigia gaminti mobilia prieglauda, bet beda ta pati, reikia zemes ant kurios prieglaudele pastatyti butu galima. Iesko savanoriai visokiu iseiciu. Ir tik neabejingu zmoniu deka ivyksta stebuklai. Nesvarbu ar apie rupesti gyvunais, vaikais, gamtosaugos problemom ar pan kalbetume. Visur reikia neabejingu zmoniu. Savanoriai priglaudzia tuos, kurie niekam nereikalingi,kazkam atsibodo, ar dar del nezinia kokiu priezasciu niekada ir neturejo namu, juos socializuoja, gydo ir suteikia šansą būti pastebėtiems ir rasti SAVO NAMUS visam gyvenimui. Reikia ne pulti vieniems kitus, ar skustis , kad kazkas kazko nedaro, reik pradeti nuo saves. Gal ir gatves bus tada svaresnes, jei kiekvienas komentatorius bent po 1 siuksle pakels nuo zemes ar koki vaika lauzanti medi sudrausmins. Nes dabar atrodo, kad apsimesti zmonems, kad nieko nemato yra paprasciau. Viskas prasideda nuo mazu dalyku. Ir mes galime buti tu mazu geru dalyku pradzia.

224. Edita

Kokie grazus katineliai... Kad tik galeciau tai pasiimciau. negaliu net ziuret, asaros vos ne rieda... Kaip zmones sitaip drista elgtis?!

223. VM to anonimui

O gal žinote, gerbiamasis kas ir kam tas neprognozuojamas veisles sukūrė, ar ne tas pats žmogus. Gamta sukūrė visas prognozuojamas veisles. Tiesa- gal tik žmogus išimtis.

222. Aidai Grabauskaitei

nekelk panikos, Aida, skaityk atidziau, o ne tik pirmaji sakini. Lese viska daro teisingai, visi tai zino, kad ji gyvunu nemigdo, o tu kaip pilypas is kanapiu soki pries miega. Geriau gelbekime gyvunus ir pasirupinkime, kad taip dar karta neatsitiktu.

221. to Aida

Aida, paskaityk straipsnį iš naujo, su savo komentarais jau labai pavėlavai...

220. pritariu 210

Niekada gyvūnas nebus kaltas - jei šeimininkai debilai šunį žmogžudžiu paverčia, ar puodus su karštu ėdesiu ne ten padeda kaip kad jūsų pavyzdyje, ar palaidus laiko kaimuose, kad patys maisto susiieškotų - ir šie taip kaimynų vištas retina, ar šiaip pagaliu paauklėja nuo ko tie po to sužvėrėja, ar vietoj to, kad prižiūrėtų ir su pavadėliu vedžiotų - palakstyti vienus paleidžia ir dzin ar mašina partrenks, ar šiaip namo negrįš, ar žmogų užpuls, ar kas nors patį sužalos... va nuo tokių "šeimininkų" auklėjimo pradėti reikia, kad nors kiek atsakomybės prieš savo augintinį atsirastų, o tai augina gyvūnus nei kiek nesirūpindami ar jis paėdęs, ar vandens laiku paduota, ar ta kartoninė dėžė jam pamesta išvis būda galima vadinti, ar pusės metro grandinė pakankama šuniui pririšti...oi kiek tokių, iš kurių už tokius pažeidimus visus gyvius surinkti reiktų, pagal vieną ir tą patį straipsnį - dėl gyvūno žalojimo... Ir anonimui: to šuns savininką reikėjo bausti, nes tai jis kaltas, kad šuo tau įkando, reikėjo jam dantis išmalti, o šuo tik dėl to, kad jam su šeimininku nepasisekė gali būti kaltas...

219. Aida

Netikėkite nei vienu straipsnio žodžiu, šlykštus žurnalistų triukas. "Lesė" NEI VIENO gyvūno nesiruošia užmigdyti ar atiduoti "Grindai". Kaip tik dabar, šią minutę visi savanoriai dalijasi gyvūnus, kuriuos laikinai paglobos savo namuose. Lietuvos rytas buvo informuotas, kad straipsnis melagingas, tačiau jie net nesiteikė atsakyti.

218. egidijus

Vezkite juos i kauna

217. Anonimas to 210

Tokie teiginiai, kad gyvunas niekada nekaltas, rodo tik neisprusima. Gyvunai, kaip ir zmones, buna ivairus, pasidomek kodel europoje kai kurios sunu veisles uzdraustos, ogi del to, kad neprognuzuojamos, gali imti ir uzpulti, pasiziurek animal planet, apie gyvunus. Suo net labai gali uzpulti zmogu "is lempos" ypac agresyvesnes veisles. Kartais net buna "zmogedros" gyvunai, pvz. tigrai, kurie atakuoja ir pjauna zmones. www.the sun.co.uk /sol/ homepage/ news/article7 36518.e ce Pasidomek, kiek atveju europoje, kai rotveileris nei is sio, nei is to sudrasko seimos nari, ypac vaika, tada diskutuok, o ne metyk frazes "gyvunas niekad nekaltas"

216. Paskaitykit Nuaro puslapį

Kaip gražu, skaičiau Nuare, kad Mino koncertuos ir surinktus pinigėlius skirs beglobių gyvūnų paramai. SVEIKINU, jau pirmi žingsniai daromi!!!

215. Dima

Padaras gimsta zinduoliu, ir tik savo ir aplikiniu zmoniu deka tampa zmogumi. ..o cia...

214. kaip valstybeje

gyvena zmones, taip ir zmoniu naminiai gyvunai.

213. a

skelbiu(.)lt/skelbimai/7213302.html

212. Efka

Taigi musu seimo komisija nustate kad yra patalpos modernios tinkamos CZV kalejimui.... Kaliniu ten ner....Na tai pirmyn - keliam prieglauda ten.... Nors nauda bus.

211. fakts

2010 01 17 17:35 Žmogus tam sutvertas, kad pasirūpintų ir savimi ir gyvūnais.O kurie to nenori daryti -neverti žmogaus vardo.

210. Anonimui ir kt

Niekada gyvūnas nebūna kaltas, reiškia kažkaip išprovokavot jo tokį poelgį. Pvz. kai kažkada rašė, kad kaime šuo išalkęs pamatė ėdalą padėtą pravėst, jį numetė ir nudegino vaiką, tai jį užmušė už tai. Tai, pasakykit, kas kaltas, jei gyvūnas 3-5 dienas neėdęs?

209. Renatas

To namo savininkai-tikriausi pidarai.Gaudavo lituku,uz savo sudnami.Tai ir,isvaryti,dabar sugalvojo.Gerai,kad dar,turime zmoniu,kurie tikraja ta,zodzio prasme,turi sirdi.

208. Anonimas to Rama

Tai sakau, kad jei taip nekenti, tai yra galimybe pasitraukti ;)

207. CEBUREKAI

Priimu katinus (tel (8-5) 265 16 00 ))

206. to 84 savanore

aciu, kad pasakei taip, perskaicius ta straipsni net apsiverkiau.. man ju taip gaila... tureciau savo nuosavus priimciau kiek tik galeciau...

205. Rama to Anonimas

Na va, atsakei kuo puikiausiai del ko tureciau nekesti zmoniu, ypac tokiu kaip tu.

204. Anonimas TO 197

Jo, ekstrasensu dirbi? Mano pusrutuliai neissivyste, man rodos, kad tavo, jei nesamones rasai. Pasidomek, del ko kai kurios veisles europoje uzdraustos, isijunk natgeo ar animal planet, ten apie gyvunus laidos, gyvunai kaip ir zmones: vieni ramus, kiti megsta zudyti ir pan. As ejau namo, o suo atbeges kando nei is sio, nei is to, mano draugui pitbulis gabala nugaros isplese irgi siaip pribeges. As gyvenau ne mieste, o uzmiestyje, kur gan nemazai zmoniu laike sautuvus. Kai sakant, truputi praplesk akirati pries kitus debilais vadindamas.

203. VM to radau

Šiaip jau katės ir šunes puikiai sutaria. Suaugusios katės mažų (jaunų) šuniukų net nemuša, tik šuniui reikia daugiau priežiūros, t.y. 3 kartus vesti į lauką.

202. VMto anonimas

Užtai ir anonimas, kad niekas nežinotų, koks esi durnas.

201. to radau

idekit maziuko nuotraukyte i "Gyvunu globos"puslapi,graziai prie skelbimuko parasykit,jei seimininkai neatsiras,tai padovanosit.

200. skylė

Lietuvoje nėra vietos nei žmonėms, nei gyvūnams

199. -

nebereikia.

198. Anonimas to Rama

Nu tai jeigu taip nekenti zmoniu pats budamas zmogus tai siulau puikia iseiti - pasikarti, nusokti nuo viaduko, palisti po traukiniu, apsivalys zeme ;)

197. to 193. Anonimas to 191

juk ne zmogus esi......smegeneliu pusrutuliai nepilnai issyvyste,todel ant taves pykti kaip ir negalima.....o kalba neina cia apie kudikius...zmones gali apsiginti,gyvunai...ne...kur cia minimi kudikiai....O ar tave uzpuole kas ,tai irgi klausimas...tikriausiai erzinai....su pasigardziavimu rasai,kad medziotojai nusove....sapne...

196. Rama

Kuo labiau pazistu zmones, tuo labiau pradedu mylet gyvunus. Zmogus pats baisiausias padaras zemej.

195. VM to nesuprantu

Aš irgi nesuprantu ko jūs nesuprantat, dėl tokių nesuprantančių ir velniava ant Lietuvos. Užauginau dukras, padedu anūkams, globoju kates ir šunis, net kaimo pijokėlių šeimai nuolat padedu ir nieko nekaltinu, kad ne tuo o anuo kažkas rūpinasi. O dėl paėmimo globoti, baisu ir neramu, kol susitaikai, o gyvūnai užima nedaug vietos ir nekelia didelių problemų, ypač katės, tiesa, kartais jas reikia kastruoti.

194. radau

Ketvirtadieni sausio 14 Kaune Zukausko gt. radau grazu suniuka( kalyte )kokiu 4 menesiu baltos spalvos tik galvyte juoda. Gal seimininkai iesko? Kalyte dabar pas mane, bet neturiu salygu laikyti, nes turiu 2 kates

193. Anonimas to 191

Aha, kudikis tikrai gali pats apsiginti, neigalus irgi, o pats irgi "Bruce Lee" ir apsigintum uo 3 kampuotu vyru. O ka, jie neturi nagu, dantu? Kai buvau 6 metu mane tas "negalintis apsiginti" uzpuole ir apkandziojo, tai po to kaimynas is medzioklinio nukirto ta vargsiuka "negalinti apsiginti".

192. sd

Ko labiausiai nekenčiu - medžiotojų. Brakonieriui visad galiu atleisti nes ji gyvūną nušauna idan yra alkanas arba nori pasipelnyti (na bala nematė), o medžiotojas "dėl kaifo"... Griešnas aš, bet džiaugiausi kai medžiotojai vienas kitą peršauna, lai pajunta "kaifą"....

191. 183iam

Gal todėl kad žmogus gali apts apsiginti, o gyvūnas ne...

190. help

padekit kas pervesti blemba. cia praso Sąskaitos Nr. ! Vardas ir pavardė/Pavadinimas ! Fizinio/Juridinio asmens kodas Kliento kodas mokėtojo informacinėje sistemoje Mokėjimo paskirtis! Įmokos kodas padekit uzpildyti tuos laukelius,nes man rankos dreba nervai ima ir galit pasakyti kiek kainuos persiuntimas?

189. NAIKINTI

PENSININKAIS pirma rupinkites, beglobiu bus dar daugiau. Analogija sEIMAS, patarejai, ministerijos ir visokiie padaliniai.!!!

188. to nesuprantu

o pats kelis valkataujancius zmones priglaudei,o gal vaiku issisunijai, kad nurodineji kam ka globot? nepastebejau kad gyvunu globotojai trugdytu kitiems zmonems daryti gerus darbus.

187. 183 To nesuprantu

O kiek tamsta priglaudėt iš vaikų namų, iš senelių namų? Ir kol bus kai kurių žmonių toks požiūris į gyvūną ,, kad ai, čia tik gyvūnas", tol tokie nusikaltimai prieš bejėgius egzistuos. Gerai, kad tokių žmonių, kaip tamsta mažuma. Pagarba visiems užjaučiantiems ir suprantantiems silpnesnį už save

186. aukokite

butinai aukokite kas kiek galite givuneliu globejams,tik isitikinkite kur tos jusu aukos nukeliauja,as irgi aukosiu,jau nupirkau 100 pakeliu prezervatyvu sunims,kad zaisdami su globejais palikuoniu nepriveistu,tada jau ir tokiu givunu globos fazendu nebeuzteks.Siulau tuos valkatsunius ir katinus padalinti seimoriams,ju pavaduotojams,patarejams,ir rotai ministru,ju atlyginimai geri,pavaduotoju greitu laiku vel dides,tai ir tegu savo rumuose apgivendina,juk namai aptverti graziom tvorom,turi tarnu,tegu rupinasi musu brangieji vagys.

185. TO nelabs

Ar zinai,kad medziotoju gali buti ne visi.reikia tureti savyje daug ziaurumo.

184. xxx

Tie kurie nemyli gyvuneliu, kazin ar zmogu taip jau labai myli. Garantuoju, kad ne vienas nera pasirupines naslaiciu ar ivaikines vaika is globos namu. Tokie zmones netgi artimo neuzjaus, ir labai abejoju, kad ir savo tevais tinkamai pasirupins...

183. nesuprantu

kova del zmoniu isgivenimo antram plane,o sunys,kates ir dar kokios givates pirmam plane,uzmikdyti visus valkatas,pamestinukus,gaudyti ir mikdyti,juk ju tiek priviso lietuvoj,baisu,istatimu niekas nekuria,o tik plauna pinigus ju islaikimui,rupinkites tie gerasirdziai ne sunu,kaciu globa,o naujagimiu,vaiku,bedarbiu,seneliu prieziura,negi jums zmogus nevertas suns,kodel apie zmogu nekalbama,nerasoma kaip jam sunku dabar,o visos pajegos mestos sunu ir kaciu globai,ar cia ne tautos issigimimas,o galtie globotojai kraunasi milijonus kaip seimoriai,juk ir ju nieks netikrina kiek tu sunu,kaciu jie seria ir kiek pinigu isleidzia apsimestinai prieziurai,geda visiskai lietyviai isprotejo,vaiku ,invalidu namai neuztenka issilaikyti,o cia sunims,katems veislynus atidare,issigimeliai

182. nelabs

Aha, žiaurumas. Ką tada pasakyti apie medžiotojus ?

181. bruds

niekas tu gyvunu ten nemigdys!

180. >160tam

nemanau kad daugumai zmoniu toks geras gyvenimas kad jis tik vaiksto ir aiskinasi kuris suo, katinas globojamas, o kuriam padet reikia. dabar nedarbas per kelia eina uzsisvajoje apie problemas po ratais palenda, o pensininkai rupinasi ir pauksciais ir katem nors pas pacius ne fontanai. reklama l. svarbus dalykas siuo metu. Tas pats kaip ir atsvaitai kiek i galva kala -tamsiu metu nesiokit juos. pofik neidomu, nors pazanga matosi

179. miau

Kas nenorit ar nekenciat gyvuneliu, globokit naslaicius vaikus ar vienisus senelius ir nepuskit burbulu. Kiekvienam savo, pasirinkti yra is ko. As uz gyvunelius, bedaliais jie liko del zmogaus kaltes. Pasirinkimo jie neturi, o zmogus,dazniausiai, pats pasirenka gyvenimo buda. Spauda dar per mazai raso apie zmogaus ziauruma gyvunu atzvilgiu.

178. nelabs

Ne "užmigdyti", o nudvėsinti. Kam tie eufemizmai.

177. to CEBUREKUI

Ei CEBUREKE gal apsiraminsi ka?Niekas nekreipia i tave demesio tai reikia simta kartu ta pati rasyneti.As esu ceburekines viriausioji vireja ir mielai tave priimsiu, isdorosiu, patroskinsiu ir i beliasus supakuosiu.Gyvuli tu!!!CEBUREKAS mat atsirado jei cebureku pasivadinai tai realei pavaidink cebureka.

176. STALINS

VISKUO IR UZ VISA BETVARKE LT, KALTI VALDZIOS VEIKEJAJ, KURIEMS RUPI, TIK SAVO ZOPAI. TAIP IRA, TIK DEGRAD, NEISSIVYSCIUSIOSE NIEKAM NEREIKALINGOSE SALYSE. GEDA

175. vv

butinai paaukosi tokiems fainiems gtyvuneliams

174. taigis

tai gal dabar bent kaikuriems pilieciams daeis,kas yra Grinda.Si istaiga yra zudymo fabrikas o ne jokia ten gyvunu globa.

173. Vida

Nereikia galvoti, kad paaukoti 2 lt, tai naudos neduos. Duos, dar ir kaip, nes tokių aukojančių būtų šimtai, tik reikia viešumo, raginti žmones, kitaip atrodo, kad problemos nėra. Juk sakoma, nematai ir širdies neskauda, bet čia toks didelis skaudulys susidarė, kad jau tylėti nebegalima

172. CEBUREKAI

Zinau kaip padeti katinams. Skambinkit paimsiu (tel (8-5) 265 16 00 ))

171. xe

Galetu Europos Sajunga kada susidometi siais dalykais! Nes tik musu salyje engiami gyvynai.

170. gelbetoja

R.Montvydiene yra gyvunu globeju draugijos nare, jokia Grindos atstove. Straipsnyje jos komentaras ka padarys ta Grinda su beglobiais gyvunais. Cia viskas aisku, skaitykite atidziau. Bet reikia is esmes spresti sita reikala Lietuvoje! Labai gerai, kad pasirodo tokie straipsniai, jie gal privers perziureti istatymus, baudas ir t.t

169. zzzz

jei padet negalit, nejuokaukit kvailai. neprisikslbekit patiems gali keturiolika dienu likt gyvent, kitaip pasijuoktumet

168. Ernesta

Yra zmoniu ir organizaciju kuriuos rupinasi beglobiais gyvunais o yra kurie rupinasi benameis, naslaiciais vaikais.

167. bronka

turiu du katinus ir šunį, siūlau visiems priglausti beglobius vargšiukus.

166. to klausimelis

JO:) o dabar klausimelis LESEI,kaip cia yr,kad nepirmas kartas vos pasirodzius kokiam straipsniui apie jusu istaiga,staiga nebeimanoma i jusu puslapi patekt.Kaip ten taip uzluzta ar kas nutinka.Turetumet naudotis visuomenes susidomejimu,gerai jums patiems bus kai kuo daugiau zmoniu pamatys ir suzinos apie jus.

165. ji to 163

Bet kokiu atveju nepamirsk, kas zmogus gali apsiginti pries zmogu, gyvunas tam neturi galimybiu. Niekas benamiu nenustumia i paskutine vieta, yra kas jais rupinasi tik jie patys kartais to nepriima.. Kaip ir dienos centrai ir pan, bet jie atsisako laikytis elementariu taisykliu ir patys eina i gatve. Yra suteiktas sancas jei atsisako, tai dar reikia tokiem lysti i subine ir toliau siulyti?? Gyvuno bet kokiu atveju niekas nieko neklaus, arba ji paspirs arba suteiks namus. Jis pasirinkimo neturi jokio.

164. ji to 160

Oj zinok neteisus, pasiimti daug kam nera galimybiu laukiniu gyvunu (pirmiausiai del sveikatos aplinkybiu), o visu antra visada pamaciusi gyvuliuka ir turedama galimybiu ji pamaitinu. Eidama i parduotuve nuperku desreliu ar sausiuku, juos atiduodu jiems. Esant namie/darbe isnestu ne tik maisto, bet ir vandens. Bet sakau jei turiu tam palankias aplinkybes. Todel lietrytis ka raso, man itakos neturi, tik jis neleidzia to dalyko pamirsti.

163. Anonimas to 161

O kodel patalpas naudoti gyvunams, isivaizduoji kiek benamiu zmoniu lietuvoje? Kodel zmogu i paskutine viena nustumi?

162. klausimelis

Kiek supratau, ta "grinda" - tai Svonderiu lizdas, ar taip?

161. ji

as ir noreciau padeti, bet tik nezinau kaip... pasiimti negaliu, seima pries, o as vis dar gyvenu pas gimdytojus. Paaukoti pinigu, kolkas neturiu pakankamai, kad galeciau paaukoti, o tas 50 lt nemanau, kad pades... Pasiulyti kur butu galima issinuomuoti taip pat nezinau... Palaikau tik tuos, kurie gali kazka padaryt. Bet kodel negali savivaldybe paieskoti kokiu patalpu, kur niekas negyvena, nedirba ir jos stovi nenaudojamos? Sutartyje parasyti, kad butu grazintas pastatas, vieta tokia kokia rado ir psio, kad gyvunai nekeltu triuksmo ir viskas. Bus atsakingi zmones, jie bus suinteresuoti vykdyti sutartinius isipareigojimus ir visiem bus gerai. Manau Vilniuje tokiu pastatu tikrai yra, tik valdininkam permazai sumokama uz sia paslaugele....

160. Anonimas TO 156

Matai, kur as gyvenu tai dabar +7, tai niekas neuzsalo. Matai, esme ta, kad tokie kaip tu ir daugelis daro tik tai, kas "madinga", ka per telika rodo. Dabar atsakyk kiek tu sutikes benamiu kaciu, sunu ir kiek ju priglaudes? Kodel iki tol, kol niekas nerasydavo apie juos jus net nematydavote ju, bet va, lietrytis paraso visi pasidaro "gyvuliuku myletojais". Seniau buvo mada "padek afrikos negriukams" tai visi irgi aukodavo, dedavosi humaniskais, taciau benami lietuviu vaika tai ne tai, kad nepadedavo, bet dar ir apspjauti galedavo.

159. as

o del pinigu aukojimo tai jei nors dirbciau tai tureciau is ko paaukoti, o kadangi tevai islaiko, tai mano keli litai nieko nepakeis.

158. ji

kaip nuzmogeje istatymai, taip aplamai zmogiskumo lietuvoje senai nebera.... slykstu gyventi tokioje salyje, kai visiem svarbiausia isnesti savo isdidzia subine, kai vietoj to kazkas turi kenteti...

157. as

o siaubas, kaip gaila gyvunu.... deja, net negaliu paimt nei vieno is ju, neturiu tam salygu.... :((((

156. to ANONIMAS

uzsalo pilka mase? o gal pas tave jos net nera... jo, lietuva tikrai proto isgamu salis, pradedant valdzia baigiant tokiais "ANONIMAIS" ar "adolfais"

155. to 141

kuo daugiau perkaitau tokiu komentaru kaip tavo, tuo labiau nekenciu marozu, tokiu kaip tu.. jei esi kausas , tai nors nesidemonstruok komentaruose, nes susidaro ispudis, kad Lietuvoje debilu tik daugeja

154. siulau

Keliasdesimciai dvikoju gyvuliu priedus nuo atlyginimu nubraukti ( tie, kas turi nuobaudu) , ir atsiras gyvuneliams kaip gyventi. Paprasta ir efektyvu, ir naudinga. Taip dvikojai gyvuliai ispirktu savo nuobaudas ( ir ju sazine taptu svari)..

153. Anonimas

Ziaurus jus, blemba vaikus is vaiku namu pasiimkite geriau globoti, o ne kazkokius gyvunelius. Nauja mada atsirado, gyvuneliu myletojai. Daugeli tokiu tai mygdyt kartu su tais gyvunais...

152. CEBUREKAI

PRIIMU KATINUS (tel (8-5) 265 16 00 ))

151. to 130

Tas ir yra blogiausia šiame straipsnyje, kad R. Montvydienė čia aprašyta kaip Grindos atstovė, o iš tiesų ji viena iš tų, kurios iš Grindos gyvūnus traukia, kad suteikti jiems šansą gyventi...

150. bbs

Zinau 141 dvikoji gyvuly kuriems reiketu pasara sumazinti.

149. marko

lietrytis susipainiojo eililini karta...jei nereklamuot NUARO su pipirais,su kitais keturkojais,tai sikt ant kitu.O autore,tai tikra kale.

148. Aš pats

Žmogai jei jau taip užjaučiat tuos gyvius,tai būkit geri,pagal galimybes susimeskit ant tos nuomos,už internetą susimokėt lėšų dar pakanka,taip,kad pirmyn.

147. OPS

laiko gaisimas svarstyti tokias nesamones ka su jais daryti? kuo greiciau,pigiau sunaikinti

146. eva

tai zinoma, tai gyvunu myletojai, ismeta gyvunus lauk is namu, ten mielieji - gyvunu vartotojai taip elgias...

145. 141-am

Užtai tamsta ir nežmogus, o antžmogis, nes nemyli nieko, nei gyvūnų, nei žmonių. Apgailėtinas dvasios ubagas

144. reiketu

normalios zmogiskos pozicijos tokiu asmenu, kurie turi nenaudojamas patalpas. kodel negaletu laikinai leisti beglobiams gyvunams pagyventi?

143. Egis

Sioje salyje-zmogus,nereiskia nieko.Tai ka,jau kalbeti,apie gyvius.Normalioje salyje,viskas butu kitaip.Turetumete,ir patalpas,ir visko ko reikia,ir butumet finansuojami.Bet tai-lietuva...

142. Ingridas ir Andrius

Manom, kad reikia apmokestinti naminiu gyvunu seimininkus bei gaunamas is ju pajamas (paslaugas) natura.

141. adolfas

kuo daugiau gyvuliu myletoju komentaru perskaitau, tuo labiau nekenciu zmoniu.

140. Eva

pati turiu suniuka ir pritariu nuomonei, kad dauguma zmoniu negalvoja apie atsakomybe pirkdami gyvuna, kad reiks vedziot i lauka, surinkti kai padarys lauke, maitinti, skiepyti. Galvoja, kad cia kaip plisinis zaislas, nepatiko - ismeciau. Neseniai buvau parodoje, tai viena is vadinamo "elito" atstoviu teiravosi, kiek kainuoja, nes retriveris kuri buvo isigijus, tai atidave, nes grauze sienas???!!! Ir atejo naujo... Graudu... Dauguma net veisle nesidomi, o va pamaciau - grazus, tipo madingas ir noriu! Maciau per Tv, filme, va drauge turi... O po to ir ismeta, nes mat isivaizdavo kitaip...

139. CEBUREKAS

PRIIMU KATINUS IR KACIUKUS. (liesu nesiulyti)

138. 133-iam

Pritariu Jums, daugiau tokių žmonių Lietuvoj. Turi užtekti žemėj vietos visiems tiek žmogui, tiek gyvūnui ir ne žmogui spręst kam atimti gyvybę, o kam ne..

137. Kodel nemigdo nusikalteliu?

Jei valstybe valdyciau as tai nusikaltelius visus saudyciau, panaikinciau kalejimus nes nebutu kaliniu, ir ka jus man.

136. IR TIKRAI

Liaudies interesas - pasodinti Ūsą ir visus kitus pedofilus, iškastruoti gėjus, o mums mulkina akis u šunimis. Kodėl?

135. sarikovas

UZMYGDITI VISUS IR PROBLEMA ISSPRESTA,NESUPRANTU KO DAR CIA TRIDALIOTI

134. kaip zmonems Lietuvoj ner

gailescio, taip ir gyvunams, ir medziams Vis reikia pries savus kovoti, kai nori issaugoti juos.

133. totas

turiu suni nuolat seriu laukines ir zmoniu ismestas kates man tokio ziaurumo graudu ir dar vadinasi kataliku krastas gerbiamieji jus ne katalikai o BANDYTAI - NEAPKENCIU ZMONIU DARANCIU BLOGA GYVUNAMAS TOKIE MAN MIRE

132. Leses savanore

Labai aciu zurnalistams uz straipsni, svarbu zinoti kad musu bedos kitiems rupi ir aciu visiems uz palaikyma ir pagalba. Tikimes netrukus viskas issipres.

131. audra

Siulau Mis Lietuvai Vaidai Petraskaitei isreiksti savo pilietine pozicija, pasisakyti viesai apie susidariusia situacija, nuvezti keleta sunu savo tevams ukininkams, vis butu siokia tokia nauda. Mis Lietuva konkurso grazuoles prieglaudoje pozavo , o kur jos dabar ?

130. idomu

kaip atrodo ta r.montvydiene.Koks zmogus turetu buti, kad sugebetu bent penkias minutes istverti tokiame darbe?

129. su mielu

noru paglobociau ta tamsiaplauke:)

128. melas vardan

vietoj zmogus benamis,zmogudystes,prievartautojas,ir kt,NE SUO!

127. cinizmas

koks isgama sugalvojo zodi uzmigdomas? Kodel nenorima tiesiai sviesiai pasakyti, kad gyvunai zudomi. Bet koks daiktas turi savo kaina, taip vadinami zmones del ju riejasi, pesasi, brangina juos....o gyvunai beverciai, nes neturi etiketes su kaina...

126. žiurkė

geerbiu 107...ačiū.AČIŪ.

125. to 74. Imuka

Tai gal tu pasiimk pas save i namus visa prieglauda ir viskas issispres. Gaila man tokiu zmoniu kaip tu, tik kazka kritikuot ir rekt kaip kaimo bobai butina, o kad pati ka nors padarytu...

124. hm

straisnis papildytas-pataisytas

123. aha

Šunrytis savam stiliuje.

122. Gauk 10 litu i saskaita!

Gauk 10 litu i savo saskaita! Tereikia uzsiregistruoti! Skelbsi . It - Nemokami skelbimai! Automobiliai, Nekilnojamas turtas, Mobilieji , Darbo skelbimai! Perki? Parduodi? Uzsuk!

121. www

MIELIEJI,REIKIA PRIGLAUSTI 141 GYVUNA.

120. to nesuprantu

pritariu!

119. de

Gala : /

118. kur usas?

kuR TAS ISMATA USAS SU AIDU? NERASINEKIT NESAMONIU STUDENTAI L.RYTO,DARBUS DIRBKIT PEDOFILUS GAUDIKIT

117. nesuprantu su SUKU

kurie perka sunis, kaip zaislus ar madinga prikola, o po to juos ismeta, kaip sudevetus autus lauk. atseit gyvunu myletojai nachui. svolaciai paskutiniai. jei kam is tokiu zbrodu cia komentuojanciu nepatiko mano komentas, galit pareit zertvos ant smugio. pasitiksiu skvalu tinkanciu jums sinonimeliu.

116. dar karta ji

istikro,tai leses organizacija lb miela ir respectas jiems! daro gera visai visuomenei :)

115. 112-am

O kas juos spardo, jei ne HOMOSAPENS, nėra baisiau, už beširdį žmogystą

114. a

man lietuvos sunis daug mielesni negu Haicio nigeriai,remciau geriau sunu gelbejima

113. CHA

Juk turime gerą vietą šuniukams ir kačiukams. Tai Antavilių CŽV kalėjimas. Ten augintiniai bus saugomi

112. v

Gaila varksu gyvunu, bet geriau uzmigdyti negu paleist badaut ir kad butu sprdomi ir skriaudziami

111. nelabs

Nepereina. Nesąmonė.

110. Cha

Visada taip buvo. Pradeda naikinti gyvūnus, o paskui palengva pereina prie žmonių. Saugokitės

109. XXX

pervedziau siek tiek Lesei pinigu. Kiek galejau.

108. Reikia veiklos

Reikia daryti akcijas gyvūnų globai remti, kuriuose būtų aukojami pinigai, kaip ir vaikų globos namams, nes geraširdžiams žmonėms tai rūpi. Tikrai būtų suaukota, patikėkit, ne ką mažiau, nei kitur...

107. VM

Jau turiu iš gatvės šunį ir dvi kates, be savų, bet turiu 2%, galiu pervesti.

106. kuo prisidėjot?

Visi piktinates, verkslenat. .. O kuo padejot kad ir dabar Leses prieglaudai? Pradekit kievienas nuo saves, vis bus zingsnis i prieki. Nereikia sedet akis nukreipus i semo rumus ir laukti.

105. pritariu 101

kai kas nuo vaiku naikinima pradeda (kiek surandama siukslynuose) kiti nuo gyvunu, bet visi link ten pat einam - kaip tauta tai esam visi supuvę ir perpuvę...

104. rimas

visus ant miulo.kiek miulo iseitu.

103. 84 - tikri savanoriai

gerai kad yra tokiu zmoniu. Noreciau ir as paimti, bet jau turiu paemusi is gatves kale. Gyvenu Vilniaus pakrascio rajone. Pazistu ne viena, kuris priglaude pasiklydusi ar ismesta suni.

102. Pastebėjimas

Kokia neprofesionali žurnalistė. Nieko tikrai nežino ir rašo nesąmones. Nei vienas gyvūnas iš "Lesės" prieglaudos nebus nei išmestas į gatvę, nei užmigdytas, nei atiduotas į mirties namus "Grindą". "Lesės" savanorės iki šiol globojo ir rūpinosi gyvūnais, tai ras išeitį ir šioje liūdnoje situacijoje. O žurnalistpalaikę rašiusią straipsnelį išspirt be gailesčio iš darbo. Tegu gatves šluoja, jeigu nesugeba dirbti savo darbo.

101. lietuviai

pradziai isnaikinkinkim suniukus, paskui bomziukus, paskui dar ka nors... prie ko prieisim?

100. Kur

tas musu profesorius su polypais nosyje?Ot melagis,ot tautos apgavikas!

99. Pritariu daugumai,

Nebūtų alkanų vaikų, benamių gyvūnų, jeigu žmogus, aukščiausias gyvūnijos sutvėrimas, darytų, kas jam priklauso pagal jiems Dievo duotą protą. Visos problemos žemėje kyla dėl žmogaus elgesio. Pijokystės, narkotikai, vagystės, žudymai, prievartavimai,... Tokie visi, turi būti kremuojami ir trešiami laukai. Jeigu prieisim iki to, kad aš turėsiu teisę ramiai gyventi, o ne vagys turės teisę gauti pavalgyti, tada taip ir bus. Aš kentėsiu, daugelis žus, o jie turės teises gyventi. Koks absurdas. Prisilakė žmogus, kadnet ir gyvulys už jį protingesnis, išmetei iš bet kokio darbo, eina vogti, kremavai. Tada žmogus, kaip aukščiausia būtybė pateisins jam skirtą vietą šiame pasaulyje. Nusikaltėliams, vagims girtuokliams, prievartautojams neturi būti sąvokos, jis turi teisę. Teisė jo ten, pas Aukščiausiąjį. Ateis tokia diena tikrai, kai žmogus bus žmogus, o ne dvikojis krokodilas. Užjaučiu gyvūnus, žmogaus ne, nes duodi litą, atseit elgetai, o jis tą litą prageria.

98. Petrui

Labai gera idėja, manau super tiktų ta vieta...:))

97. laisvas

Per amžius lietuvių išbandytas būdas:šunis iškarti,katinus nuvežti į mišką ir paleisti.

96. zurnalistei

Gerbiame zurnaliste, jeigu Jūs ėmėtės rašyti straipsnį šia tema, tai gal reikėjo labiau įsigilinti į prieglaudų veiklą, o tai dabar tokių nesąmonių prirašėte, kad net juokinga skaityti...Kaip galima taip neprofesionaliai pasielgti - paviršutiniškai susipažinus su realybe surašyti visą straipsnį, kuris visiškai neatitinka to, kas iš tiesų vyksta tų vargšų gyvūnėlių padangėje. Jeigu jūs tikrai norėtumėte jiems padėti, tai tam reikalui reiktų įdėti šiek tiek daugiau pastangų ir bent jau atsirinkti, kas su kokia prieglauda ar "globos namais" turi ryšį, o ką jūs čia supainiojote...Ir išvis, jeigu lrytas labai norėtų padėti į bėdą papuoludiems gyvūnams, tai atsirastų kasdieninė skiltis dienraštyje, apie į Grindą patekusius gyvūnus (kurie ten kartais papuola visai prieš jų šeimininkų valią, kai pravažiuoja geredariai šungaudžiai ir surenka gerai prižiūrėtus katinus tiesiog nuo laiptinės suoliuko, nes šeimininkai ateidami atsiimti atneš jiems dešimt litų ar kažkiek už "laikiną prieglobstį dingusiam gyvūnui...) Gerbiama žurnaliste, linkiu jums profesionalumo, ir nuoširdžiai tikiuosi, kad jums užteks noro ir proto įsigilinti į tai, kas ištiesų vyksta...

95. Petras

Gali lesei atiduoti CŽV kalėjimą VSD avizieniuose, parodytų gera veidą .rasykit grybauskaitei peticija.

94. at

Širdis plyšta skaitant, ko verta visuomene... Lesės savanoriams reikia paminklą pastatyti už jų pasiaukojimą ir meilę. Va kas vertas didžiausios pagarbos - jiems nebaisūs ir augintinių nešvarumai ir ligos- jie paprasčiausiai yra TIKRI ŽMONĖS. SĖKMĖS..gal atsiras patalpos, tikiuosi...

93. Sigita

"GERBIAMA"LILIJA VALATKIENE,ką norit šiuo straipsniu paistalu pasakyt?Norit parodyt,kad nieko neišmanot apie gyvūnų globą?Tai sveikinu,apsitriochalinot totaliai...jūs nieko neišmanot,esat vieną iš tų žurnaliūgų,kuri rašo tik dėl to,kad rašyt,neįsigilinant į esmę.Tikiuosi,kad atsiprašysit vėliau,o ne slėpsitės po pernykščiais lapais.Jūs susapnavot tokią nesąmonę ar kokia boba vienaakė papliotkino ir jūs parašėt...LESĖS veikos principai visiškai kitokie,akivaizdu,kad norit kažkam įtikt,parašydama tokius paistalus,o ir Lietuvos Rytas,ką jūs mąstot,dedat visokių žurnaliūgų raštliavą nepatikrinę faktų...skaudu,kad taip elgiamasi,tikiuosi tik

92. tiesa

O ant žurnalistės nepykite, jeigu ji truputėlį baisiau aprašė nei yra. Čia dėl to, kad žmonės rimčiau pažiūrėtų į problemą ir padėtų. Juk matot kiek daunų (paskaičius kai kuriuos komentarus toks vaizdas susidaro) pas mums, kurie nebrangina jokios gyvybės....

91. žiurkė

pasiimkim visi po vieną!prašau... gyvenu kaune,panemunėj.manau,galėčiau priglaust kalytę sterilizuotą.vilkinę ar panašią. žinau,visiem sunku.turių vaiką,kalę ir begalę skolų. bet vistiek.....MALDAUJU...

90. piliete

Ir kodel kuo toliau, zmones darosi vis labiau ziuresni.Ka cia kalbeti apie gyvunus, kad siaip vienas kito nekencia, pavydi, jei tau geriau sekasi.Sunku sulaukti atjautos, gerumo is kito.Kiekvienas galvoja tik apie save.O ka jisai galvos apie vargsus gyvunus.Dabar krize baigia prispausti visus,iskyrus tautos isrinktuosius.Juk darykime ka nors del tu vargsu gyvunu.Dabar svarbu, kad tik as buciau sotus ir laimingas.Pagirtina,kad dar yra draugiju, kaip Pifas, Lese, kurie rupinasi gyvunais.Reikia dekoti zmonems, kurie ten dirba.As pati turiu namuose aiugintini, kuris tapes didziausiu draugu, kartais geresniu uz zmogu.

89. ji

KAM TRUKDO pagalba gyvunams? Juk kazkaip nepatinka valkataujantys gyvunai visiems, o kai tik kazkas padeda iskart " galetumet padet vaikam" ir tp tl. niekas netrukdo tolygiai gelbeti tiek zmones tiek gyvunus@!!!!!!!!Ir tau yra puiku! O LRyto strapsnis tikrai baisus, kaip jus galite teigti kad gyvunus migdys ar atiduos i grinda? Ar jum malonu skleisti mela? Jokio padorumo ir zmogiskumo.

88. 84 ajai

Ačiū jums už jūsų gerumą.

87. to 79

viska as puikiai suprantu, ypac is sitos citatos ''Geriausiu atveju gyvūnai gali patekti į valstybinę įmonę „Grinda“, kur jų gyvenimas bus pratęstas dar 14 dienų.'' is kur tokia informacija? kam klaidinami zmones?nieks gyvunu i jokia grinda neatiduos.pacios leses psl rasoma,kad sis straipsnis yra melas,turima omeny del gyvunu likimo

86. milli

Lese tikrai ne ta organizacija, kurioje gyvunai butu migdomi ar atiduodami grindai. Lese ir SOS gyvunai yra tokios organizacijos, kurios is grindos gyvunus traukia, kad tik ju gyvenima pratesti... geriau zurnaliste parasytu kaip grindoje gyvunai baigia savo dieneles ne tik nuo migdymo, o nuo ligu, nes dezinfekcijos ten aiskiai jokios nera. Paimas mazesnis suo ar kate neretai mirsta, nes buna pasigaves viena is daugybes Grindoje esanciu virusu, su kuriais visiskai nera kovojama. Siulyciau tokias organizacijas palaikyti, o ne smeizti ir nesamones rasyti, nepatikrinus situacijos ir nepasikalbejus su vadovais. Jau geriau padekite ieskoti patalpu.

85. to 79. savanore

Va ka raso: "Geriausiu atveju gyvūnai gali patekti į valstybinę įmonę „Grinda“, kur jų gyvenimas bus pratęstas dar 14 dienų" IR CIA YRA GRYNAS MELAS, nes gyvuneliai pateks ne i grinda, o pas savanorius (laikinai).. Zurnalistai kaip visada prikuria, noredami sustiprinti ispudi, o skaitytojai tada galvoja, kad atiduoti gyvunelius grindai yra normalu, nes gyvunu globos organizacija taip daro. Ar supranti?

84. savanore

Taip, lese iš patalpų varo lauk, tačiau nei vienas savanoris nesutiks su tuo, kad gyvunai butu išmetami į gatvę arga atiduodami į Gindą (čia gal labiau tiktų grąžinami į grindą, nes nemažai gyvūnų į lesę patenka gelbstin juos iš Grindos nuo užmigdymo. Visi savanoriai pasidalino gyvūnais ir paėmė juos priglausti savo namuose, kol rasime prieglaudai tinkamas patalpas. NEI VIENAS GYVŪNAS NEBUS UŽMIGDYTAS AR IŠMESTAS. Mes ir toliau tęsime pradėtą veiklą ir toliau rūpinsimės, kad pas mus patekę gyvūnai būtų tinkamai prižiūrėti iki suras sau pastovisu namus ir šeimininkus.

83. Dar ne

ne badas,bet internautu mazes.Rasau is sunaus saskaitos,o jis praso: ''Tevai baik naudoti mano pinigus!''Gal ir baikim loti,nes kariauti nepasiruose,o Kubilevicius tai zino.Kas turi pinigu,tas ir muzika uzsako!

82. minde

68. aqua ir kitiems vietoj pasipiktinimo pasiimkit juos

81. GEDA

PASAULIO SUO ISGELBEJO ZMONES GYVYBES NUO ZEMES DREBEJIMAS,KATASFORA,GAISRO, IR KT?!

80. Biglis

Ei, o kur Azaro Ciucevičiaus pasisakymas šiuo klausimu? Visad laukiame kolegas gyvūnus ginančio ir meilę keturkojams propaguojančio apžvalgininko Azaro straipsnių.

79. savanore to 75

taigi neraso, kad Lese juos Grindai atiduoda sunaikinti. Juos kaip tik Lese gelbeja nuo mirties, o dabar pacia Lese is patalpu ismeta, ar supranti?

78. mamutė to 63

Ne vaikų namų vaikai alkani, o dirbančių žmonių. Jei ne mano šeimos parama, tai mano pačios sesuo alkana būtų, nes mama nors ir dirba, bet algos jau kelis mėnesius negauna. Ir tokių šeimų Lietuvoje tikrai nemažai yra

77. 66-tam SMB

gal paaiškintum , ką reiškia žodis shunu, shudu, shudus

76. as

mano suo!

75. straipsnis-MELAS

zmones,netikekit tuo kas rasoma,zurnaliste jau buvo perspeta kad klaidina zmones,patys galite nueiti i leses puslapi, lese taskas lt, pamatysit,kad visus gyvunelius savanoriai bei kiti zmones laikinai pasiima pas save i namus!!!o sitas straipsnis,tai visiskas melas,kaip klaidinami zmones,kokia leses reputacija formuojama...kaip lese gali gabenti i grinda,kai pati juos is ten GELBEJA??

74. lmūka

nesuprantu aš tų žmonių kurie abiejigi šiems ketukjojams gyvūnėliams. Ka gamta sukūrė mes privalome tuo pasirūpinti, o valdininkai prarado žmoniškuma ir samoninguma kad dar prie mūsų gyvena mažieji draugai darosi siaubingai baisu.

73. Tomuze

Jo paskaicius cia daugiausia komentaru matosi kad lietuvos tauta degraduoja,ir kaip matau cia daug tokiu susirinko kurie sneka kaip Svajunas Beniukas,tai ka cia tada rasinejat,eikit tuos visus sunius nuo tilto pametikit,jei jie jums nepatinka,tik prie pc galit sedet ir vsio.

72. Belekas

Visa tai yra teisinga. Reikia visus beglobius sunis surinkt ir uzmigdyt. Tik jau karta pradejus, reikia but nuosekliems: surinkt visus bomzhus ir irgi uzmigdyt, po to - kudikius is kudikiu namu, dar veliau - vaikus is namu vaiku isnuodyt dujomis. Ir taip palengva, palengva bus Lietuvoj tvarka, grozis ir siaip zjbs. Grazu bus, ania?

71. O

Siuskit sunis i kinija, ten jie valgomi :) P.S pritariu 66-am SMB

70. laikinai

laikinai gyvunelius glaudzia savanoriai. "Grinda" perpildyta, tikrai ju ilgai nelaikys, sunaikinks? Bet kiek gali testis tas laikinumas?

69. hmmm

bet koks straipsnis bebutu , apie bet ka tiesiog visi iskart savo daineles issitraukia ir pradeda apie valdzios atstovus sneketi... ATSIMINKITE KOKIE PILIECIAI TOKIA IR VALDZIA ... patys ten nueitumete viska isvogtumete sau prisiimtumete ir viskas ... ka cia ir kalbeti... o su sunimis visur taip daro taip kad nera ko verkslenti ... nueikite ir pasiimkite bent po viena suni ir nebus tokiu straipsniu.

68. aqua

negalima sitaip elgtis, darykit ka nors !!

67. to 53. mamutė

Ar ka nors padaret del tu alkanu vaiku, ar cia tiesiog yra toks budas piktintis tais, kurie aplamai ka nors daro?

66. SMB

O mane uzkniso kiekviena karta einant taku is namu ziureti i shudu kruvas ir geltona sniega, toks vaizdas, kad po tvarta vaikstai. Tegul susirenka shudus tie visi shunu myletojai pirmiausia.

65. Skraiduolis

Kai adamkus buvo, kažkokie FTB kaleimai prasidėjo... Kai grybauskaitė atsirado, šunų žudymai prasidėjo... Kiekvienas prezidentas turi savo atokvėpį...

64. Beglobis

Kai paskaitai komentarus, susidaro įspūdis, kad gyveni idiotų krašte.

63. 53-iai mamutei

Mamute, parodyk nors viena vaiką kuris Lietuvoje yra alkanas? Vaikų namai gauna užtektinai paramos, o pažiūrėkit ka tie ,,globinukai'' krečia? Vagia, daro nusikaltimus. Yra labai geras posakis, kad žmonės kanda skaudžiau, nei šunys, taip kad turėkit omeny, mamute.

62. PIKTAS

Tai dar nebaigem suniuku temos ane?:DDD Apgailetina...

61. Trockis

Čia yra ĮMONĖS biznis. Todėl kištis į UABo ervdę nėra reikalo. be to, šunų pardavėjai yra turtingi. tegul susimeta. galų gale, tai jų sfera

60. eeei!

Grazuoles is konkurso!Atsiliepkite dabar!Parodykit savo gera sirdi-ape ka snekejot kai sieket karunos!Nors karta veiksmais irodykit ,kad ne tik skudurai jum rupi!

59. Nu bl

Visi zinom, jog tai - tik pradzia. Musu valdziai - nereikalingi zmones. Ka kalbeti apie gyvunus. Kokius sentimentus gali jausti uz savo nusikaltimus 1990- 1995 kartuviu nusipelne Kubilius, Landsbergis ar Vagnorius ar iki 1990 ju nusipelnyti speje Brazauskas su Kirkilu. Deja visi pas mus atpildo, jei ir sulaukia, tai po mirties . kaip ponas Juozas Petkevicius 1988 viesai pasigyres, jog tarnaudamas NKVD mete zmones is vaziuojancio traukinio. Musu valdziai zmoniu nereikia. Jie saukia - 'emigruokit!' Kas neemigruosit - dveskit. Kuo maziau zmoniu, tuo geriau valtybes turto grobstytojams. Situ gyvunu likimas - musu visu likimu alegorija. Arba istrenkti, lauk arba pasmerkti mirciai, ar geriausiu atveju vegetacijai. Is pradziu sunys, paskui benamiai, tada pensininkai. O visi kiti ir patys susipras nesimaisyti AMB, Zemekalnio, Kubilo, Abonento, Lubu ir grindu kelyje...

58. STALINS

NU VAT KODEL JUS LANDZBIRG IDIJOTAI PRIESTARAUJAT. JUG PATYS ZINOT, KAD SUDS DEDASI LT, BET NE, REIKIA SAVO NIEKSISKA SEILE PASKLEIST. UBAGAI NESVIETNI.

57. Anarchistas tam ;41. blinda

Save papirdolink aqsile nx , tai ir piniga sutaupysi , ir malonuma pajausi nx....

56. blindai

iš dalies gal ir neblogai parašei, bet tavimi turėtu susidomėti atitinkamos organizacijos, tokie kaip tu , esate pavojingas visuomenei

55. O

pas mus sunys turi dydele verte.PVZ. AMB taksas ir Adamkaus vilksunis....Jie valstybines reiksmes AU AU!

54. Kažkokia nesąmonė

Mūsų valstybė nesugeba pasirūpinti belobiais gyvūnais, o kliedi apie naują atominę elektrinę, ar kitus grandiozinius statinius.

53. mamutė

tiek daug vaikų alkanų Lietuvoje, o čia verkšlena dėl šunų...

52. Visus

LESES globotinius priglaude savanores ir ju giminaiciai. As nesu Leses savanore, bet laukiu atvykstanciu globon dvieju katyciu. Jei ne mes, tai kas pades gyvunams? Del migdymo - oi ne viena bjaurybe ant dvieju koju vaiksciojanti "PAMIGDYCIAU"

51. XXX

Zmones bukit zmones,paimkit gyvunelius-as jau turiu13,daugiau negaliu,nes neuztenka pensijos o dar ateme is tos ubagiskos pensijos,kaip gaila,kaip gali islaikyti tu zmoniu sirdys,kurie su jais dirba,kaip gaila,kai negali nieko padeti vargsams gyvuneliams.

50. Killer

I maisa ir ant duslerkes. Bus neskausminga eutanazija.

49. skalda

nesuprantu, negi tokiai įstaigai, kaip gyvūnų globos org. patalpų negali skirti savivaldybė? nemokamai! juk turi pilna visokių nenaudojamų rūsių, požemių, pastatų miesto pakraščiuose, etc. - tai kam juos tuščius laikyt su naivia viltim išnuomoti, jeigu niekas vis tiek nenuomos. negalima atiduot gyvūnų globai? juk šie žmonės daug prisideda prie miesto tvarkos, priglaudžia valkataujančius gyvūnus, kurių nėra mažai! tai turi bti viso miesto rūpoestis, ne tik vienos entuziastų organizacijos! (pvz. yra prie Halės turgavietės kieme visas kelių aukštų pastatas, kuris griūva ir niekam neišnuomotas, o ir nenuomos jo niekas - kodėl ten negalėtų įsikurt gyvūnų grlobos centras?)

48. visiems

apie veterinaru bukuma ir aferas skaitykite AZARO CIUCEVICIAUS straipsnius lietrycio portale....

47. kkk

normaliu zmoniu neismeta tik pijokus ir gopsuolius kurie pasieme po 400,000 t lit paskolu o dabar neikanda

46. MELAS

Tai, ka parase zurnaliste yra netiesa!!! niekas nesiruosia tu gyvuneliu atiduot i grinda, toks variantas net nesvarstytas!!! paskaitykit LESES puslapi ir pamatysit, kad savanoriai patys imasi gyvunelius i namus iki tol, kol bus rastos patalpos! GEDYTUMETES ZURNALISTAI!!!

45. to blinda

Gal tave ispirdolinti, ka...

44. gans

tai nuveskit ir paleiskit prie seimo !!! sunys su sunimis seimo teku draskosi!

43. gal as durns?

Kai rinkome prezidenta visi sake jei bus grybauskaite bus viskas gerai ten ir t.t. Ir kas gavos suds gavos gal tik protingai pakalba ir kas is to? Bet veiksmo jokio nera. Nekaltinu grybes cia mes kalti...

42. fdg

grazios merginos

41. blinda

b--let kaip erodai anstoliai meta zmones su vaikais is butu lauk tai niekam nerupi o kaip kazkokius uteletus sunis tai nera kam net nusaut, atveskit visa 120 ispirdolinsiu ,dar turiu soviniu

40. Nuomone

As cia rasau nuo gyvunu,pajamu nera,o seime ne gyvunai,tai ponai seimunai!

39. Zinau,

kad as neteisus, bet del sunu, tiek problemu. . Uzmigdyti ir nebeliks ju. Tik nesakykit, kad tai ziauru. Juk tarakonai irgi gyvi, bet niekam del to sirdies neskauda, juos trucijant. Arba kiaules- kazkur skaiciau, kad jos pirmoje vietoje is naminiou gyvunu, pagal protinguma. Arkli ir suni, kazkuir nustumdamos toliau. Ir ka? Ogi nieko. Ir uzauginame, be joko gailescio, kad ausi pakase, peili i pasone suvarytume. Bet to mazai- dar suedame ja kaip vilkai. Taigi suneliams, kaip gaila bebutu, vis tiek geresne dalia, negu kiauliems. Nors Korejoje ir dar kai kur- ir jas Homo sapiens, suvalgo.

38. olr

o kur ponas bosas kodel nepadeda ar tik moka zveriena valgyti juk toks gamtos myletojas ir milijonierius i savo uki galetu laisvai tuos 9 suaugusius sunis primti nors laikinai a bosai tai kaip' ''slaboka ,,,,,,,

37. Žygis

Kur Kubilius? Kur Grybauskaitė? Nejaugi tokie ponai, kurie išleidžia milijonus namų pertvarkimams Turniškėse negali skirti kelių dešimčių tūkstančių vargšams gyvūnams paremti. Šiandien gyvunai netenka namų, rytoj pensininkai, jaunos šeimos ir neįgalūs žmonės. Gėda man už tokią vyriausybę ir už prezidentę, žmonės rinko Grybauskaitę, kad ji kažką bent bandytų pakeisti į gerąją pusę, tačiau Kubilius ir toliau juokiasi iš Lietuvos gyventojų, nes jis gyvena kaip inkstas taukuose. Gaila Lietuvos, kaip valstybės, kad tokie žmonės ją valdo... P.S. O dėl gyvnūnėlių, tai tegul ,,Lesė'' bent kokią sąskaitą parašo, gal bent kiek pinigėlių surinks žmonės.

36. CEBUREKAS

PRIIMU KATINUS (tel (8-5) 265 16 00 ))

35. Elle

Dieve,darykit ka nors,zmones,pasigailekit vargsu gyvunu,duokit jiems gyventi,tikiuosi,kad viskas issispres,neturi juk taip atsitikti...

34. gal as durns?

Dekui uz atsakyta klausima

33. o kodel

tos Herojes is Foto dabar negaletu parodyti kazkokios iniciatyvos,JAU pasibaigus Konkursui????

32. Anarchistas

Adamkau ! Gamtinke paremk , nors uz vogtus pinigus....

31. RENĖ

Netelpa galvoje, kaip galima užmigdyti 120 gyvūnų.Nejaugi nėra visam Vilniuje vietelės gyvūnams.Gal čia problema tame,kad organizacija visuomeninė?Būtų privati tai atsirastų ir vieta,nes savivaldybei pakviptų pinigai.O iš savanorių nieko neišlupsi,už juos nėra kas galėtų "pastovėti".Mūsų šeimoj yra katinas ir šuo.Abu taip smagei sugyvena,vienas be kito negali-turi savas tarpusavio taisykles.Tai pavyzdys,kaip turėtų sutarti tarpusavyje žmonės.Negaliu įsivaizduoti,kad juos staiga užmigdytų-sveiku protu nesuvokiama.

30. Lietuve

Net sirdi suspaude skaitant si straipsni. Tik dar karta isitikinau, kad valstybei gyvunai yra nesvarbus. Nenustebciau, kad greitai ir zmones pasidarys nebesvarbus. Kaip daugelis komentatoriu rase- nenaudojamu patalpu- milijonas! Koks skirtumas, pagal kokia paskirti jos bus naudojamos, juk svarbu, kad savininkui butu mokami pinigai uz nuoma. Kodel valdzioje esantys yra tokie besirdziai?

29. VIVIVI

... nuotrankoj neblogos kalytes,a?!

28. durnam

tu ir dabar priklausai tarybu sajungai, niekaip atsibust negali.

27. VIVIVI

>22, tu ne durns..... tu siaip piktybinis.

26. 22-ajam

į savo klausimą gali atsakyti taip

25. to 22

Jus esate be galo izvalgus ir teisus: jus tikrai durnas.

24. to gal as durns?

TAIP

23. klaipediete

Yra begalės nenaudojamų patalpų, namų, tai niekaip negaliu suprasti kodėl ten negali glaustis "Lesė" ar kokia kita organizacija, juk niekas nuo to nenukentės. Žmonės tik vaidina gerus, o kai reikia ištiesti pagalbos ranką, parodo špygą ir užtrenkia duris priešais nosį.

22. gal as durns?

Man atrodo kai buvom priklausomi tarybu sajungai zymiai geriau lietuvelej...

21. STALINO ANUKAS

SUGRIOVE KOLUKY.....

20. nieko sau

Visiškai sutinku su komentaru nr. 7. Gyvūnus padalinus šešiems - dešimčiai ūkininkų nauda būtų abipusė. ..... gal koks fondas 2012m baigusis krizei ir garbės premiją išskirtų :)))......

19. J.

Pataisymas! "Lesės" organizacija norėtų patikslinti, kad gyvūnai jokiais būdais nebus migdomi arba atiduodami į "Grindą". Skubiai ieškome savanorių, galinčių laikinai priglausti nors po vieną gyvūną, kol persikelsime į naujas patalpas.

18. STALINAS

BE JOKIU ABEJONIU, NET BE BAJERIU, LIETUVA DEBILEJA VISUOSE VARIJANTUOSE. NERA ZODZIU, KAIP VISKAS GEREJA NIPRIKLAVSAMOJ LT, GILUS DUGNAS JAU SENAI PASIEKTAS. O KA MASTO LT MILIJONIERIAI, GAMTOS MYLETOJAJ IR NAIKINTOJAJ, BOSAI, BRAZAUSKO BENDRAZYGIAI IR KITI PINIGU LAIDYTOJAJ VEJAJS. KODEL NEPADEJUS, GYVUNAMS AR SUKURTI KOKI TAI FONDA. NU CCCP LAIKAIS TIKRAI TOKIO BARBARIZMO NEBUVO, O VISA TAI KAPITALIZMAS, JAJ JO PERDAUG, TAI VISKAS POXAM . DDDDDD

17. i

„Po keturiolikos dienų visi gyvūnai bus sunaikinti." beprotybe ... suprantu , jog sunku su pinigais , patalpom ,taciau sitaip daryti ? visa laika galima rasti iseiti , taciau poziuris i gyvunus vistiek yra kitoks . daugmaz , ai gal matomai nebera iseiciu , tai uzmigdysim ir viskas ... gyvunai yra gyvos butybes lygiai taip pat kaip ir mes . tarp musu ir ju yra daugybe panasumu , taciau zinoma , kaip "itin protingos ir issivysciusios butybes" mes juos laikome zemesne forma su kuria galima visiskai nesiskaityti ... tai yra nezinojimas , tai yra kvailumas .

16. Gerda

Supratimo apie demesi gyvunams tu tustukiu galvoje nulis,kad liest suni su pirstine...nes ko stebetis, ne tam reikalui jos sutvertos!

15. tai duokit

koki trumpaji numeri ar saskaita!

14. oler

ir taipismesti dar ant paciu salciu geda gal kas turi isnuomoti atsiliepkite

13. Agurkas

O kaip to gyvunelio, ilgais plaukais, vardas? Priglausciau.

12. to CHA

Ligoninės darbuotojai pacientus irgi čiupinėja su pirštinėmis. Suprask ir tai kad galima ne tik užsikrėsti, bet ir užkrėsti.

11. to 9.Kebabas

atosi, kad esi tikrų tikriausias kebabas: visiškas idiotas.

10. ceburekai

PRIGLAUDZIU KATINUS

9. kebabas

nusipirk 5 kebabus ir surink iš jų šuniuką:)))

8. anykštėnė

Sutinku su 1 komentaru. Ir tikrai nėra ko stebėtis tada, kad kuo toliau tuo daugėja žiaurių išpuolių prieš gyvūnus, jei jau tokia institucija pakibo ant plauko...Jei toks vastybės organų požiūris į gyvūnus, ko belaukti rytoj...ir vėl kraipysime galvas, kas ir ką nuskriaudė...

7. Armand

O ūkininkų pagalbos niekas nebando prašyti? Gal jie turi kokias laisvas patalpas išnuomoti. Kodėl šunų prieglauda butinai turi būti Vilniaus centre?

6. :(

pravalas ...

5. CHA

Jau taip myli šuniukius gražuolės, taip myli, kad glosto... su pirštinėmis. Ir kai negėda?

4. monika

labai gaila gyvuneliu ka padare ta krize prakeikta

3. FB

mielieji, reikia priglausti gyvūnelius tik LAIKINAI iki vasario 1 d.! nelikite abejingi.... yra apie 50 katinėlių, kuriems reikalingas prieglbostis, 15 mažų šuniukų ir 9 suaugę šunys

2. Aš

Dieve, kokia betvarkė. Vargšai gyvunėliai.

1. asd

NA IR KUO JIE GERESNI UZ TUOS DEBILUS KURIE NMUMETE SUNI NUO TILTO ? KAIP GALIMA UZMIGDYTI 120 SUNU? NEREIKIA TEISINTIS KAD NERA PINIGU. NERA NE PINIGU O PROTO.