Po 4 dienas trunkančių trikdžių ryšio teikėjas žada kompensacijas

Kažkada žmonės kentėdavo netekę karšto vandens ar net ir elektros energijos teikimo, bet šiais laikais ne ką mažesniu trukdžiu tapo ir ryšio dingimas – ar tą liudija bent kelių Lrytas.lt skaitytojų laiškai, klausiantys, kodėl sistemingai kas dieną trinka interneto ryšio teikėjo UAB „Init“ teikiamos paslaugos.

 UAB „Init“ teikiamas ryšys turėjo sutrikimų trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį.<br> 123RF nuotr.
 UAB „Init“ teikiamas ryšys turėjo sutrikimų trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 21, 2018, 9:12 AM, atnaujinta Apr 23, 2018, 8:37 AM

Pirmąkart apie problemą pranešė ponas Algimantas K., informavęs, kad ryšio sutrikimą pastebėjo trečiadienį apie septintą ryte, bet negalėjo apie jį pranešti paslaugos teikėjui, nes iš pradžių įmonės autoatsakiklis informavo, kad jis skambina ne darbo valandomis, o vėliau tiesiog nepavykdavo prisiskambinti, nes visi konsultantai buvo užimti.

Lrytas.lt žiniomis, ryšys trečiadienį atsistatė apie 9 val. 30 min, bet susisiekti su įmonės konsultantais tą rytą portalui taip ir nepavyko. Panaši istorija kartojosi ir ketvirtadienį – tik šaltinių teigimu, ryšys atsistatė apie 8. 30 val. o penktadienį į portalą kreipėsi ponas Darius J.: „Kelias dienas nebuvo interneto ryšio 2018 04 18, 19 ir 20 dienomis, 19d. paslaugos teikėjas pasakė, kad gedimai pašalinti, todėl problemos nebus, bus interneto ryšys – bet, deja, šiandien vėl tas pats“.

Lrytas.lt žiniomis, penktadienio rytą UAB „Init“ autoatsakiklis jau pranešdavo, kad įmonės teikiamas ryšys neveikia taip, kaip turėtų, todėl įmonė atsiprašo už nesklandumus.

Problema – programinėje įrangoje

Penktadienio pavakarę Lrytas.lt pavyko susisiekti su UAB „Init“ atstovais. Paslaugų valdymo departamento direktorius Audrius Gedgaudas pranešė, kad iš tiesų trečiadienio, ketvirtadienio ir penktadienio naktimis ir rytais dalis klientų Vilniuje iš tiesų patyrė ryšio trikdžius, ir kad tai lėmė programinės įrangos gedimas.

Pasak A.Gedgaudo, taip nutikdavo dėl to, kad serveris, atsakingas už ryšį, apie antrą valandą nakties pradėdavo siųstis ir diegtis programinės įrangos atnaujinimus, bet įvykdavo klaida, ir dalyje Vilniaus pasireikšdavo ryšio sutrikimai.

A.Gedgaudo teigimu, kiekvienu atveju būdavo pranešama serverio programinės įrangos gamintojui, bet problema vis atsikartodavo.

Pasak paslaugų valdymo departamento direktoriaus, dėl šio sutrikimo ryšio netekdavo keli tūkstančiai Vilniaus gyventojų, bet penktadienį įmonės vadovas sakė tikintis, kad problema yra galutinai išspręsta ir daugiau nebepasikartos. Vis dėlto, naujausiais duomenimis, ryšio sutrikimai pasikartojo ir šeštadienio rytą.

„Nors mūsų teikiamų paslaugų sutartis sako, kad mes garantuojame 95% laiko paslaugos pasiekiamumą, šiuo atveju mes neskaičiuosime, ar trikdžiai sudarė daugiau nei 5% laiko, ir visiems nukentėjusiems klientams pasiūlysime kompensaciją“, – telefonu Lrytas.lt teigė p. A.Gedgaudas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.