Pakeitęs elektros tiekėją gavo išpūstą sąskaitą: keturis mėnesius iš įmonės – visiška tyla

Kupiškio rajone gyvenantis Antanas J. turi saulės elektrinę – kiek pasigamintos elektros nesunaudoja buityje, ją parduoda. Tačiau jau keli mėnesiai, kai naujuoju elektros energijos tiekėju pasirinkęs „Enefit“, jis negauna sąskaitų.

Elektrą gaminantis vyras bijo, kad gaus milžinišką sąskaitą.<br>V.Balkūno nuotr.
Elektrą gaminantis vyras bijo, kad gaus milžinišką sąskaitą.<br>V.Balkūno nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, Antanas J. pasirinko „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Apr 17, 2021, 6:48 PM

Vyras nerimauja: paskutinę sąskaitą lapkritį jis gavo labai išpūstą – elektros tiekėjas neatsižvelgė į tai, kiek Antanas J. turėjo sukauptų kilovatvalandžių. O visą laiką iki pat šių metų balandžio bandydamas susisiekti su įmone ir išaiškinti, kas nutiko, likdavo tuščiomis – nei į skambučius, nei į el. laiškus elektros tiekėjas nereagavo. Tik kas kartą pažadėdavo susisiekti.

„Kai reikėjo pasirinkti nepriklausomus elektros tiekėjus, pasirinkau „Enefit“, nes jie dirba su žaliąja energija. Iš „Ignitis“ perėjęs pas juos, gavau žinutę, kad turiu sukaupęs beveik 5 tūkst. kilovatvalandžių elektros.

Tačiau kai lapkričio 31 d. iš „Enefit“ gavau paskutinę sąskaitą, joje nebuvo išskaičiuotas mano pagamintos elektros kiekis. Išrašyta sąskaita – 300 eurų. Man tai – labai didelė suma, tiek niekada nemokėjau“, – pasakojo Antanas J.

Jis teigė: kiek besikreiptų, telefonu atsiliepę elektros tiekėjo darbuotojai pažada problemą užregistruoti, tačiau visa tai baigiasi niekuo – nuo lapkričio iki pat dabar nėra jokio atsakymo.

„Paskambinęs prašau leisti su kuo nors pabendrauti, man pasako, kad tai neįmanoma. Pradėjau skambinti kas savaitę, nebe kas mėnesį. Tačiau tai – beviltiškas reikalas: kaskart vėl viską iš naujo aiškinu ir niekas nesikeičia.

Esu visiškoje neviltyje. Nuo balandžio 1 d. už sukauptas kilovatvalandes turėtų būti sumokėta kompensacija. Tačiau baiminuosi, kad jos gali būti nurašytos. Galbūt viskas ir gerai – kai sąskaitų negaunu, nežinau tikrosios padėties. O jeigu negerai? Už šį laikotarpį man susidarys žiauri suma“, – teigė pašnekovas.

Sutapimas ar ne, tačiau tą pačią dieną, kai kreipėmės į „Enefit“ prašydami paaiškinti Antano J. atvejį, vyras sulaukė žinių iš elektros tiekėjo. Tiesa, jo situacijos viešai įmonė nepakomentavo.

„Noriu pabrėžti, kad suprasdami klientų lūkestį gauti kokybišką aptarnavimą, nuolat su jais palaikome ryšį ir supažindiname su aktualia informacija, – komentare lrytas.lt tikino „Enefit“ rinkodaros vadovas Deividas Kranauskas. -

Š. m. kovo 31 d. visiems elektrą gaminantiems vartotojams siuntėme pranešimą dėl pasibaigusio kaupimo laikotarpio ir paaiškinome, kaip bus kompensuojamas sukauptas ir nepanaudotas energijos kiekis.

Artimiausiu metu iš Energijos skirstymo operatoriaus klientai sulauks duomenų apie sukauptą kiekį ir mes kiekvieną klientą informuosime atskiru pranešimu – kokia suma individualiai bus išmokėta kaip kompensacija už sukauptą, bet nepanaudotą elektros energiją“.

D.Kranauskas nurodė, kad su gegužės mėnesio sąskaitomis visiems elektrą gaminantiems vartotojams bus išrašytos kreditinės sąskaitos, kuriose bus nurodyta kompensuojama suma. Ši suma padengs neapmokėtas arba ateinančių laikotarpių elektros energijos sąskaitas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.