„Mūsų paplūdimyje važinėja traktoriai“, – neiškentęs telefonu iš paties kurorto lrytas.lt pasakojo vyras.
Paplūdimyje – traktoriai
Kaip atviravo Gabrielius, jis viešbutį sužadėtinės staigmenai rinkosi tikėdamasis gerai pailsėti ir pasimėgauti prabanga.
„Man buvo aktualu, kad viešbutis būtų ant jūros kranto, kad būtų prabangus. Kelionių organizatorius viešbutį „Amara Premier Palace“ paženklino 5 žvaigždutėmis nurodydamas, kad jis yra eksliuzyvinis, todėl turėjau daug vilčių, kad jis bus labai geras“, – pasakojo jis.
Anot keliautojo, čia buvo žadamos tokios pramogos, kaip tinklinis, 6 barai, vandens sportas ir kiti užsiėmimai, tačiau atvykus vaizdas to visai nepriminė.
„Esmė, kad viešbutis yra atsidaręs vos prieš keletą dienų“, – supykęs kalbėjo Gabrielius. Pasak jo, viešbutyje nevyksta jokie pramoginiai renginiai, paplūdimyje važinėja traktoriai, o darbuotojai po viešbučio teritoriją zuja statydami poilsio būdeles.
„Čia – tikros statybos. Net maitinimas vyksta tik tam tikru laiku, nors skelbiama, „ultra viskas įskaičiuota“. Kai atsidarė restoranas, pusė jo veikė, o pusė – ne“, – negalėdamas patikėti, kur atsidūrė, sakė klientas.
Jo teigimu, neteisinga, kad paklojus 1200 eurų už savaitės atostogas dviem, jiems reikia ilsėtis tokiomis sąlygomis.
Ketina kreiptis į teismą
Gabrielius prasitarė, kad išvydusi visai kitokį vaizdą, nei tikėjosi, pora nusprendė kreiptis į kelionių organizatorių ir paprašė juos perkelti kitur.
„Taip, „Tez Tour“ mums pasiūlė kitą viešbutį, tik jis buvo ne ant jūros kranto ir pačios įmonės nebuvo įvertintas kaip ekskliuzyvinis. Štai, pavyzdžiui, statybos vyksta 90 tūkst. kvadratinių metrų ploto viešbutyje, o mums buvo pasiūlytas 16 tūkst. kv. metrų pakaitalas, kuris net nebuvo prie jūros. Tai buvo daug prastesnis variantas“, – nepatenkintas pasiūlymu kalbėjo vyras.
Taip pat porai buvo užsiminta, kad, norint geresnio varianto, jie privalo primokėti.
„Su tuo nesutikome ir paprašėme daugiau variantų, bet jie mums nieko daugiau nepasiūlė“, – teigė Gabrielius.
Šiuo metu vis dar statybose „besiilsintis“ vyras sakė besijaučiantis apgautas.
„Jaučiuosi apgautas ir jie bando mane apgaudinėti toliau, perkelti mus į prastesnį viešbutį. Aš kelionę pirkau, kad būtų prabanga, kad būtų aptarnavimas, kad būtų maisto, o čia nėra ką valgyti, vien daržovės ir vištienos sparneliai“, – sakė jis.
„Mūsų atostogos sugadintos. Niekada nebesirinksiu šio kelionių organizatoriaus. Grįžęs ketinu kreiptis į teismą, nes patyriau tiek finansinę žalą, tiek moralinę, juk tai buvo dovana 20-ojo gimtadienio proga, o mes turime ginčytis“, – įpykęs sakė jis.
„Tez Tour“: klientas buvo informuotas
lrytas.lt susisiekus su „Tez Tour“ atstovais, šie patikino, kad situacija įmonei yra žinoma.
„Prieš įsigydamas kelionę turistas buvo informuotas, jog vyksta atostogų ne sezono metu ir kad yra tikimybė, jog dalis paslaugų viešbutyje gali būti neteikiamos, gali vykti paplūdimio priežiūros, tvarkymo darbai ir kiti.
Keliautojas, pasirašydamas Turizmo paslaugų teikimo sutartį, patvirtino, kad su šia informacija susipažino“, – sakė kelionių organizatoriaus rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.
Pasak įmonės, kelionių organizatoriaus atstovai palaiko ryšį su Turkijoje esančiu vyru.
„Pastarajam geranoriškai buvo pasiūlyti keli kiti apgyvendinimo variantai bei suteikta galimybė pakeisti viešbutį, tačiau klientas šios galimybės atsisakė.
Pasitaiko atvejų, kuomet turistai, būdami vietoje, pageidauja keisti įsigytą apgyvendinimo paslaugą. Tai atliekama ne tik įvertinant turistų lūkesčius, bet ir atsižvelgiant į kitų apgyvendinimo paslaugų teikėjų siūlomas sąlygas.
Todėl viešbučio keitimo atveju gali atsirasti ir papildomos priemokos sąlyga“, – teigė atstovė.
Kaip po keletos dienų informavo Gabrielius, vyras sulaukė „Amara Premier Palace“ direktoriaus atsiprašymo, o patirta žala buvo kompensuota.