Susipažinkite: 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių

„China Southern Airlines“ tapo brangiausia Kinijos aviakompanija tarp brangiausiai vertinamų pasaulio oro bendrovių. Taip rodo „Brand Finance“ – pirmaujančios pasaulyje nepriklausomos prekių ženklų vertinimo konsultacinės bendrovės – skelbiama naujausia ataskaita, rašo Kinijos portalas chinadaily.com.

 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
 10 brangiausių pasaulio oro bendrovių atrodo taip.<br> Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

2018-05-26 22:01

Prekės ženklo „China Southern“ vertė šiais metais išaugo 10 proc. – iki 4,1 mlrd. JAV dolerių (3,436 mlrd. Eur), o „China Eastern Airlines“ ir „Air China“ – atitinkamai iki 3,8 mlrd. ir 3,4 mlrd. dolerių (3,184 ir 2,849 mlrd. Eur).

Labiausiai augo prekės ženklo „China Eastern Airlines“ vertė – 21 proc., o prekės ženklo „Air China“ vertė padidėjo 19 procentų.

Tuo tarpu visų JAV aviakompanijų prekės ženklų vertės nukrito, nors jos ir užima keturias viršutines pozicijas iš penkių dešimties brangiausiai vertinamų oro bendrovių sąraše.

Štai šis sąrašas:

10 vieta: „Lufthansa“, Vokietija
9 vieta: „Air China“, Kinija
8 vieta: „British Airways“, Jungtinė Karalystė
7 vieta: „China Eastern Airlines“, Kinija
6 vieta: „China Southern Airlines“, Kinija
5 vieta: „Southwest Airlines“, Jungtinės Amerikos Valstijos
4 vieta: „Emirates“, Jungtiniai Arabų Emyratai
3 vieta: „United Airlines“, Jungtinės Amerikos Valstijos 
2 vieta: „Delta“, Jungtinės Amerikos Valstijos 
1 vieta: „American Airlines“, Jungtinės Amerikos Valstijos 

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.