Nustebino žinutė
Vilnietė Gintarė neslėpė nuostabos, kai iš mobiliojo ryšio operatoriaus „Telia“ gavo žinutę, jog liepos 1 dieną baigiasi jos elektroninio parašo sutartis.
„Nustebau todėl, jog apie tai, kad baigiasi sutartis, buvau informuota dar balandžio pradžioje. Balandžio 24 dieną vykau į saloną ir ten pasikeičiau SIM kortelę.
Įdomiausia tai, kad salone manęs niekas neinformavo, jog vos po mėnesio vėl turėsiu keisti kortelę. Tokia situacija kiek piktina, visų gyvenimo ritmas įtemptas, tad lakstyti kas mėnesį į saloną keisti SIM kortelės nėra labai patogu.
Kur kas maloniau būtų buvę, jog salone darbuotojas būtų perspėjęs apie artėjančius pokyčius“, – pasakojo ji.
Žadėjo informuoti
„Dabartiniai mobiliojo parašo sertifikatai nustos galioti liepos 1 dieną. Siekdami, kad procesas vyktų sklandžiai, klientus iš anksto informuojame apie artėjančius pokyčius. Kviečiame žmonės mūsų svetainėje patikslinti savo adresą.
Taupydami klientų laiką, saugesnį m. parašo sertifikatą turinčias SIM korteles nuo gegužės visoje Lietuvoje pristatysime nemokamai. Todėl mūsų klientai gali būti ramūs dėl nenutrūkstamo m. parašo paslaugos veikimo“, – dar balandį aiškino „Telia“ technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius.
Tačiau tam tikrų nesusipratimų, pasirodo, būta.
Nutrauks sutartį
Nuo liepos 1 dienos mobiliuoju parašu galės naudotis tik klientai, atsinaujinę m. parašo elektroninius sertifikatus. To nepadariusių vartotojų m. parašo paslaugos sutartys, vadovaujantis ES reglamentu ir RRT sprendimu, bus nutrauktos. Norėdami šia paslauga naudotis toliau jie turės sudaryti naują mobiliojo parašo sutartį.
Mobiliojo parašo sertifikatai atnaujinami vadovaujantis ES reglamentu nr. 910/2014, aprašančiu „Elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimą paslaugų vidaus rinkoje“, ir Ryšių reguliavimo tarnybos sprendimu.