Ši geležinkelio atkarpa yra ir „Rail Baltica“ linijos dalis.
Lig šiol iš sostinės riedėję keleiviniai traukiniai sustodavo Palemone, o toliau keleiviai buvo vežami autobusais.
Pasak „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, žmonės patirdavo nepatogumų ir keleivių srautas rekonstrukcijos metu krito maždaug 30 procentų.
„Ši geležinkelio linija keleiviams itin svarbi“, – tikino M.Bartuška. Jis pripažino, kad darbai užtruko maždaug 3 mėnesiais ilgiau negu planuota.
Nors keleiviniai traukiniai šiame ruože jau rieda, visi darbai bus baigti tik 2020-ųjų pabaigoje ir kainuos apie 50 mln. eurų. Kartu su Kauno savivaldybe statomi 3 viadukai automobiliams, tuneliai pėstiesiems bei dviratininkams.
Tuo pačiu metu europinės vėžės geležinkelio linija buvo tiesiama ir Kauno geležinkelio tunelyje. Ji unikali visoje Europoje, mat vienoje 2,2 kilometro atkarpoje driekiasi dviejų pločių geležinkelio linijos.
Pasak Kauno mero Visvaldo Matijošaičio, ši geležinkelio linijos atkarpa ir kiti infrastruktūros statiniai – labai svarbus žingsnis tiesiant rytinį Kauno apvažiavimą, kuris smarkiai sumažins transporto priemonių skaičių mieste.
V.Matijošaitis norėtų, kad darbai prasidėtų per dvejus metus. Dar tiek pat turėtų užtrukti aplinkkelio statyba.