2022-ųjų rezultatai „ypatingi“, ketvirtadienį pranešė Šiaurės Italijos Maranelo mieste įsikūrusi prabangių automobilių gamintoja. Anot duomenų, įmonė 2022 metais pristatė 13 221 automobilį – 18,5 proc. daugiau nei 2021-aisiais. Pardavimai augo 19,3 proc. iki 5,09 mlrd. eurų.
Dabar tai „pagrindas dar stipresniems 2023 metams“, – sakė „Ferrari“ vadovas Benedetto Vigna. Sportinių automobilių su žirgo logotipu paklausa pasaulyje esą išlieka didelė. 2022 metų vasarą pristatytas įmonės strategijos planas numato iki 2026 metų apyvartą padidinti iki 6,7 mlrd. eurų. Ik tada tikimasi rinkai pateikti 15 naujų modelių.
Pateiktais duomenimis, „Ferrari“ ir toliau daugiausiai automobilių pardavė Europoje, Šiaurės Rytuose ir Afrikoje. Tačiau ypač smarkiai pardavimai augo Kinijoje, Honkonge ir Taivane. 21,8 proc. augimas fiksuotas ir Šiaurės bei Pietų Amerikoje.
„Ferrari“ garsėja savo galingais ir triukšmingais vidaus degimo varikliais, tačiau ateityje taip pat ketina pereiti prie elektromobilių. Remiantis strateginiu planu, iki 2026 metų 60 proc., o iki 2030-ųjų 80 proc. pagamintų automobilių bus elektriniai ar hibridiniai.