Japonų pensininkų pora turi per 700 tūkst. gerbėjų: iš jų meilės gimė verslas Japonų pora nepalieka abejingų: meilė juos įkvėpė imtis verslo

Ši pagyvenusių japonų pora turi 732 tūkst. sekėjų „Instagram“ tinkle ir jie netrukus pradės prekiauti savo kurtų ypatingų drabužių linija viename japoniškame prekybos tinkle.

 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
 Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.<br> „Instagram“ nuotr. 
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

2018-05-23 21:06

Kaip rašo „The Guardian“, kad ir kur jie pozuotų – prie meno kūrinio, prie savo namų ar už nugaros veriantis vandenyno vaizdui, matysite tik juos pačius. Šimtus tūkstančių jų gerbėjų domina vienintelis dalykas, žvelgiant į šią įspūdingą porą. Tai, kuo jie vilki.

Tsuyoshi ir Tomi Seki, pasivadinę BonPon511, gerbėjus sužavėjo, kai 2016 metų pabaigoje jų, vilkinčių suderintais drabužiais, nuotraukos pasiekė „Instagram“.

Per šešiasdešimt metų perkopusi pora, susituokusi prieš 38 metus, dėvi to paties stiliaus ir tų pačių spalvų drabužiais. Įspūdingoms nuotraukoms padaryti pora naudoja „iPhone“, pritvirtintą prie trikojo.

Išgarsėjusi pora, kuri prieš keturis dešimtmečius susipažino studijuodama menų koledže, jau gali kolekcionuoti Japonijos spaudoje apie juos publikuotus straipsnius.

O kitą mėnesį sutuoktiniai, bendradarbiaudami su Japonijos parduotuvių tinklu „Isetan Mitsukoshi“, pradės prekiauti savo kurtais drabužiais ir aksesuarais.

Tsuyoshi ir Tomi sėkmės krikštamotė, galima sakyti, yra jų duktė. Kaip „Guardian“ savo namuose Sendajaus mieste sakė Tomi, duktė padarė keletą jų nuotraukų ir paskelbė savo „Instagram“ paskyroje. Nuotraukos sulaukė tokios galybės komentarų, kad pora nutarė susikurti savo paskyrą.

Pora sakė, kad jų skonis visuomet buvo panašus, o derindami drabužius jie galvoja ir apie tai, kad apdarai tiktų prie aplinkos. Jiedu tikisi, kad jų pavyzdys įkvėps ir kitas vyresnes poras – padės suprasti, kad išėjus į pensiją prasideda antras gyvenimas.

„Dabar galiausia galime daryti tai, kam neturėjome laiko, kai rūpinomės šeima ir dirbome. Mes norime visiems parodyti, kad išėjimas į pensiją gali būti labai įdomus, ypač jei rasite tai, kas jums patinka abiem“, – kalbėjo Tomi.

Ji pabrėžė, kad jų drabužiai – paprasti, nebrangūs, tokie, kokius gali įsigyti kiekvienas.

Tomi ir Tsuyoshi susipažino mokydamiesi Tokijo menų mokykloje. Tsuyoshi ją baigęs pradėjo dirbti dizaino ir rinkodaros srityje, o Tomi rūpinosi dukra.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.