Skrydžių palydovės praskleidė prabangos uždangą: ko nori įžymybės ir kuo atsilygina

Daugeliui skrydis lėktuvu toli gražu nėra prabanga: daugybė valandų stovėjimo prie patikros punktų, kovos su kitais dėl vietos ir panašios bėdos visa tai paverčia nemalonia procedūra. O privačiame lėktuve verslo klasės keleiviai mėgaujasi ne tik nuosavu kino teatru, bet ir miegamuoju ar svetaine, rašo „CNN Travel“.

 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br>  AFP/„Scanpix“, „Reuters“/„Scanpix“ ir 123rf.com nuotr. 
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br>  AFP/„Scanpix“, „Reuters“/„Scanpix“ ir 123rf.com nuotr. 
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> „Reuters“/„Scanpix“ nuotr. 
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> „Reuters“/„Scanpix“ nuotr. 
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> 123rf.com nuotr
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> AFP/„Scanpix“ nuotr. 
 Prabangių lėktuvų keleiviai kelia aukštus reikalavimus, tad palydovams tenka daug ką išmanyti. <br> AFP/„Scanpix“ nuotr. 
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

May 24, 2019, 9:05 PM

Tai keliautojo privilegija, kuria naudojasi įžymybės, karališkosios šeimos, stambūs verslininkai ir oligarchai.

Skrydžių palydovai praleidžia valandų valandas siekdami užtikrinti, kad išskirtiniai klientai gautų aukščiausios kokybės – 5 žvaigždučių paslaugą.

Nors rūpinimasis VIP keleiviais ir galimybė skristi privačiuose lėktuvuose turi privalumų ir suteikia galimybę apkeliauti pasaulį, darbas čia sudėtingas ir keliantis daug streso.

Skrydžio palydovai turi patenkinti kiekvieną keleivio norą, tad darbuotojams keliami aukšti reikalavimai. Jie, be įprastinių dalykų, privalo mokėti plakti kokteilius, būti asmeniniais asistentais, kulinarais ar netgi šunų prižiūrėtojais.

Skrydžio palydovė Kimberley Benton dirba šioje srityje devynerius metus, ateiti į aviaciją ją paskatino aistra keliauti. Ji jau apkeliavo daugiau nei 130 šalių, skrido 27 skirtingais lėktuvais ir sutiko daug įnoringų klientų, kurie reikalauja, kad kiekvienas noras būtų patenkintas nepriekaištingai.

Mary Kalymnou trylika metų taip pat dirbo skrydžio palydove, skraidant jai teko sutikti tokių keleivių, kurie į lėktuvą atsineša papūgų, brangakmenių, daugiau nei 20 pirkinių krepšių ar netgi ginklų. Ne kartą lėktuve, kuriame ji dirbo, buvo skraidinami mirusiųjų kūnai. 

M.Kalymnou pasakojo, kad kartą, kone paskutinę minutę prieš skrydį į Londoną, ji išgirdo pageidavimą, kuris privertė pasitempti. Keleivis pareikalavo ryklių pelekų sriubos. O šiam užsakymui patenkinti reikia bent 48 valandų.

„Tai buvo tikras iššūkis, nes toks patiekalas uždraustas Jungtinėje Karalystėje, o užsakymus gali pateikti tik sertifikuoti tiekėjai ir restoranai“, – sakė M.Kalymnou.

Nors užsakymas, pasitelkus asmenines pažintis, buvo įvykdytas, keleivis apsigalvojo ir valgė mėsainius, kurių įsigijo važiuodamas į oro uostą.

„Tai yra tipinis mūsų kasdienio, kaip VIP skrydžio palydovų, gyvenimo pavyzdys. Mes siekiame geriausio, net jei to galiausiai ir neprireikia“, – aiškino ji.

Kartą K.Benton dirbo lėktuve, kuris buvo išklotas šilko kilimais, o tualeto sėdynes pagamino italų mados namai „Fendi“. Palydovė pasakojo kartą skridusi su „Formulės 1“ vairuotoju, kurio privataus lėktuvo daugelis detalių buvo pagamintos iš anglies pluošto, kas yra didelė prabanga, o tai reiškia aukštas kainas.

Nors VIP skrydžio palydovams nėra nustatytas aprangos kodas, K.Benton pasakojo, kad kartais užsakovai reikalauja avėti aukštakulnius. Tačiau dažniausiai aprangai ypatingų reikalavimų nekeliama. Palydovams tereikia atrodyti reprezentatyviai, o moterims dera rinktis akies nerėžiantį makiažą ir šukuoseną.

Jos teigimu, laisvai samdomi lėktuvo palydovai gali uždirbti nuo 195 dolerių (175 eurų) iki 587 dolerių (526,9 eurų) per dieną, priklausomai nuo patirties ir to, kaip bus susitarta su kompanijomis.

K.Benton sakė paprastai negaunanti arbatpinigių, tačiau yra lepinama prabangiomis dovanomis, pavyzdžiui, daug kainuojančiomis rankinėmis.

Tačiau ji pabrėžė, kad didžiauias jos darbo pranašumas – pažintys ir galimybė aplankyti naujas vietas, pvz., Maldyvus, Japoniją, Velykų salą ir Balį.

Privačiuose lėktuvuose dirbanti K. Benton sakė, kad kai kurios didelės komercinės avialinijos klientams tai pat įrengia privačius kambarius, tačiau tie kambariai vis dar negali konkuruoti su privačių lėktuvų išskirtinumu.

Pagal CNN.com parengė Akvilė Bružinskaitė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.