Tačiau „Borjomi“ prekės ženklo istorija prasidėjo 1890-aisiais, kai mineralinių vandenų parke įrengta pirmoji natūralaus mineralinio vandens išpilstymo linija.
Smaragdo spalvos stiklo buteliai tuo metu būdavo pripildomi rankiniu būdu, sandariai uždaromi kamščiu, siekiant užtikrinti saugų gabenimą, įpakuojami į storą šieno sluoksnį ir dedami į medines dėžes.
Nuo to laiko vandens pakuotės ir etiketės daug kartų keitėsi, ant jų atsirasdavo vis daugiau aukščiausių specializuotų parodų apdovanojimų, suteiktų už kokybę ir unikalias, sveikatai naudingas savybes, simbolių.
Išskirtinėmis skonio bei kitomis savybėmis garsėjančio vandens populiarumas nuolat augo, nei vienas jo paragavęs nelikdavo abejingas.
Vieniems „Borjomi“ tapo nepakeičiamu mineralų šaltiniu, kitiems – tiesiog mėgstamu gėrimu, o kai kuriems ir neatsiejamu kiekvienos dienos ritualu.
Šiuo metu natūraliu mineraliniu vandeniu mėgaujasi milijonai žmonių daugiau nei 40 pasaulio šalių.
Tačiau, nepaisant pasaulinio įvertinimo, pripažinimo bei puikių pasiekimų, kūrybinga prekės ženklo komanda neketina sustoti ir toliau džiugina savo gerbėjus išskirtiniais sprendimais.
Kasmet kelis kartus ji pristato inovatyvius limituoto leidimo butelių ir aliuminio skardinių dizainus, kuriuos pamėgo daugelio šalių, tarp kurių ir Lietuvos, Latvijos bei Estijos gyventojai.
„Remiantis tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, matome, kad „Borjomi“ jau keletą metų užima lyderiaujančias pozicijas vandens kategorijoje Lietuvos, Latvijos bei Estijos rinkose.
Džiaugiamės, jog šis natūralus mineralinis vanduo tapo tokiu mėgstamu mūsų šalyse ir didžiuojamės, kad esame šio unikalaus vandens atstovai“, – sakė bendrovės „IDS Borjomi Europe“ generalinė direktorė Aušra Nasevičienė bei žada ir toliau džiuginti vartotojus.
Minint prekės ženklo jubiliejų ir siekiant, kad džiaugsmingą šventinę nuotaiką pajustų kiekvienas nusprendęs pasimėgauti „Borjomi“, sukurtas naujas limituoto leidimo 130-ečio progai skirtas pakuotės dizainas.
Šiuo metu šventinėmis etiketėmis padabintus butelius jau galima rasti prekybos vietų lentynose.
Nepaisant 130 metų besitęsiančios prekės ženklo istorijos, naujasis dizainas yra modernus ir drąsus, perteikiantis veržlų unikaliojo vandens charakterį.
Ant jubiliejinės etiketės puikuojasi prekės ženklo totemas ir neatsiejamas „Borjomi“ simbolis – elnias, sukurtas pagal šiuolaikinio grafinio dizaino tendencijas.
„Paveldas ir istorija persipynusi su modernumu bei inovatyvumu atspindi tai, kuo mes didžiuojamės.
Tačiau, nepaisant drąsiausių sprendimų pristatymo, legendinis vanduo išlieka ištikimas skoniui, kokybei ir savo ypatingai savybei – aprūpinti 60-ies natūralių mineralų kompozicija.
Juk kai esi pilnas gyvybingumo, nuotykiai tęsiasi vėl ir vėl! Mėgaukimės ir švęskime kartu!“, – entuziastingai kviečia A.Nasevičienė.