Jis gyvena Vilniuje.
Justinas nemato.
Jis atskiria dieną nuo nakties.
Bet negali matyti žmonių veidų ir daiktų.
Paauglystėje Justinas norėjo kurti internetinius žaidimus.
Draugas pasakė, kad Justinas to daryti negalės.
Nes Justinas aklas.
Justinas nepasidavė.
Jis ėmė ieškoti internete, kaip tai padaryti.
Geriau išmoko anglų kalbą.
Dešimtoje klasėje Justinas jau pradėjo kurti paprastus žaidimus.
Justino sukurtą žaidimą tada žaidė apie penkiolika žmonių.
Programavimas neregiams patinka.
Kompiuteriu jie gali daug nuveikti.
Justinas studijuoja Mykolo Romerio universitete verslo vadybą.
Anksčiau jis bandė studijuoti programavimą Vilniaus kolegijoje.
Buvo per sunku.
Justinas tikisi, kad ateityje jis galės grįžti į šias studijas.
Universitete neregiams sunku.
Dėstytojai nežino, kaip su jais elgtis.
Justinas jiems paaiškina.
Pasiūlo sprendimų.
Jis nori, kad kitiems neregiams būtų lengviau studijuoti. Justinas greitai baigs šias studijas.
Galbūt jis studijuos toliau.
Arba dirbs kokioje nors įmonėje.
Justinas kartais galvoja apie gyvenimą užsienyje.
Bet ir Lietuvoje yra ką veikti.
Svarbu netingėti.
Šiuo metu Justinas dirba vienoje įmonėje.
Jo vadovas yra draugiškas.
Justinas tokį darbą susirado per tris dienas.
Jis kreipėsi į kelias įmones.
Kai kurie vadovai išsigando, kad Justinas nemato.
Žmonės dažnai nesupranta, kiek daug gali neregiai.
Jie neįsivaizduoja, kaip gerai neregiai naudojasi kompiuteriu.
Justinas sukūrė programėlę neregiams.
Ji padeda sužinoti kelią.
Ir nepaklysti bet kuriame mieste.
Justinui nepatinka, kai žmonės gailisi neregių.
Kai kurie žmonės galvoja, kad aklieji yra kvaili.
Jie stebisi, kad aklas žmogus gali važinėti autobusus ar troleibusu vienas.
Arba nustemba, kad aklas žmogus lanko mokyklą.
Justinas svajoja padėti neregiams ir žmonėms su negalia.
Jis nori pritaikyti jiems naujus išradimus.
Matantiems žmonėms paprasčiau.
Jie mato, kad toli yra siena.
Aklieji nesvajoja praregėti ir ją pamatyti.
Jie nori tik sužinoti, kur ta siena yra.
Justinas nori rasti būdą, kaip sužinoti tai, ko akimis negali pamatyti.