Tyrimo duomenimis, 39 proc. vyrų perka ekologišką maistą savo šunims, o tarp moterų tai darančių tik 29 proc. Apskritai 27 proc. tiriamųjų savo augintiniams rinkosi kuo natūralesnį maistą.
Vyrai taip pat dažniau rengia vakarėlius savo šuns gimtadienio proga – tokių 30 proc. O tarp moterų – tik 17 proc.
Tačiau vienu klausimu vyrai negali pranokti moterų. Tyrimas parodė, kad moterys dvigubai dažniau turi savo augintinių socialinę paskyrą, kad galėtų pasidalinti jų nuotraukomis socialiniuose tinkluose.
Remiantis Amerikos naminių gyvūnėlių produktų asociacijos (APPA) duomenimis, 2019 m. JAV naminių gyvūnėlių savininkai išleido 95,7 milijardo dolerių savo augintiniams, iš kurių 36,9 milijardo dolerių buvo skirta maistui, 19,2 milijardo dolerių – kitiems produktams ir nereceptiniams vaistams, 29,3 mlrd. dolerių – veterinarinei priežiūrai, 10,3 mlrd. dolerių – kitoms paslaugoms, įskaitant draudimą, naminių gyvūnėlių priežiūrą, mokymą ir kt.