Lietuvis kartingo trasoje lenktyniavo su M.Schumacherio sūnumi

Šiais metais Europos kartingo čempionato „KF Junior“ klasėje, kur rungtyniauja jauni sportininkai iki 15 metų, pirmą kartą dalyvauja vienintelis lietuvis Rokas Baciuška. Jis lenktyniauja gamyklinės Italijos komandos „Energy Corse“ sudėtyje. Iki šiol niekas iš lietuvių šioje klasėje Europos čempionate nėra dalyvavęs. Toje pat klasėje šiemet važiuoja ir legendinio Michaelio Schumacherio sūnus Mickas Schumacheris.

R.Bačiuška neaplenkė M.Schumacherio sūnaus.<br>„RKV-Racing“ komandos nuotr.
R.Bačiuška neaplenkė M.Schumacherio sūnaus.<br>„RKV-Racing“ komandos nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 15, 2014, 4:11 PM, atnaujinta Feb 13, 2018, 9:55 PM

Tiesa, čempionate jis važiuoja pasivadinęs tiesiog Mick Junior.

Šių metų KF Europos čempionatas susideda iš keturių etapų. Pirmasis vyko Italijos „La Conca“ trasoje. Šiame etape lenktyniavo net 67 dalyviai.

Rokas Baciuška, važiuodamas į pirmąjį etapą tikėjosi patekti į pagrindinį finalą, o jeigu pasiseks, galėjo kovoti ir dėl vietos greičiausiųjų dešimtuke.

Nors jau nuo pirmųjų treniruočių Rokas visą laiką gerino savo važiavimo laikus, iki lyderių jam šiek tiek trūko.

Kvalifikacijoje jis parodė 39 rezultatą ir prieš prasidedant atkrintamiesiems važiavimams buvo tikras, kad pateks į pagrindinį finalą. Į jį patenka 34 greičiausi sportininkai. Deja, prieš finalus vykusių atkrintamųjų važiavimų metu nutrūko Roko Baciuškos karto grandinė ir jis vieno iš keturių važiavimų nebaigė, nors tuo metu važiavo dešimtoje pozicijoje. Po šios nesėkmės Rokas buvo kvalifikuotas 44 vietoje ir lietuviui teko tenkintis taip vadinamu „Antrojo šanso“ finalu.

Šiame finale Rokas užėmė 13 vietą ir tarp visų 67 dalyvių liko 44 pozicijoje.

“Gaila, nes jeigu ne tas nelemtas gedimams tikrai galėjau pakovoti pagrindiniame finale. Bet nėra ko nusiminti, prieš akis dar trys etapai, dar visko gali nutikti”, – po finišo sakė Rokas Baciuška.

Tuo tarpu legendinio lenktynininko sūnui sekėsi geriau. Mick Junior kvalifikavosi ketvirtoje pozicijoje. Finale jis po keleto ratų buvo išsiveržęs į pirmąją vietą, bet, pradėjus streikuoti karto karbiuratoriui, jo tempas šiek tiek sulėtėjo ir vokietis finišavo ketvirtoje pozicijoje. Antrasis CIK-FIA Europos kartingo čempionato etapas šios klasės sportininkams vyks paskutinę gegužės savaitę Ispanijoje, Zuera trasoje.

Tuo tarpu, kai Rokas Baciuška kovėsi Italijoje, jo ir „RKV Racing“ komandos pagrindinis mechanikas Matas Kiznis tobulino savo žinias Kanadoje, „Rotax“ būstinėje.

Ten lietuvis pateko praėjęs atranką praėjusių metų gale, kai „Rotax Max“ finalo lenktynių metu Amerikoje padėjo Simui Juodviršiui laimėti pasaulio taurę.

Matas Kanadoje ne tik pamatė, kaip gaminami kartingo varikliai, bet apžiūrėjo ir kitas BRP kompanijos gamyklas, mat ši kompanija pasaulyje puikiai žinoma kaip „Ski-Doo“ sniego motociklų ar „Can-Am“ keturračių gamintoja.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kokių klausimų vengia prezidentas G. Nausėda?