L.Hamiltonas manė, kad toks jo manevras leistų jį įveikti lenktynėse.
„Tokios situacijos daugiau nebus, nes mėginame mokytis. Negalime tikėtis, kad lenktynininkai antrojoje sezono pusėje trauksis iš kelio pagrindiniams savo varžovams“, - BBC sakė „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas.
Vengrijos „Grand Prix“ laimėjo „Red Bull“ atstovas Danielis Ricciardo. L.Hamiltonas buvo trečias, o N.Rosbergas – ketvirtas. Pastarasis yra sezono lyderis ir vienuolika taškų įskaitoje lenkia L.Hamiltoną.
L.Hamiltonas mano, kad N.Rosbergui daugiau taškų pavyko sukaupti, nes jo bolidas patikimesnis.
„Dalyvauju lenktynėse ir nesuprantu, kodėl turėčiau jį praleisti, - sakė L.Hamiltonas. - Esu tikras, kad komanda sprendimą priėmė dėl svarbių priežasčių, bet jeigu būčiau praleidęs, iki finišo likus porai ratų jis būtų mane įveikęs.“
Dar prieš sezoną „Mercedes“ ekipos vadovai T.Wolffas ir Paddy Lowe nurodė, kad yra sukurta lenktynių strategija. Jie pabrėžė, kad nori, jog pilotai lenktyniautų laisvai, bet prioritetai teikiami ekipos nurodymams.
Strategijos detalės niekada nebuvo atskleistos, bet panašu, kad vienas punktų buvo, nurodantis, kad pilotas turi praleisti kitą ekipos draugą, jeigu jie naudojasi kitokia taktika ir toks veiksmas padėtų pasiekti maksimalų rezultatą.
„Kad ir kokia buvo taisyklė, ji šįkart netiko“, - sakė L.Hamiltonas.
T.Wolffas sakė, kad tokia strategija gali nebebūti taikoma, nes abu „Mercedes“ lenktynininkai kovoja dėl čempiono titulo.
„Turime išanalizuoti situaciją ir diskutuoti apie kovą tarp abiejų pilotų. Ji darosi vis įtemptesnė“, - sakė T.Wolffas.
Kalbėdamas apie L.Hamiltono dilemą, jis pabrėžė: „Jeigu praleidi komandos draugą ir jis laimi, prarandi aštuonis ar dešimt taškų. Tai didelis smūgis tavo rezultatui. Galėjome tada kalbėti griežčiau, bet situacija buvo sunku. Negalima pasakyti, kas tuo metu būtų buvę teisingiausia. Kai viskas bus išanalizuota, emocijos dings.“