Avariją patyrusiam Stasiui Brundzai – dar viena bloga žinia

Ketvirtadienį vykusios pirmosios „Eneos 1006 km lenktynių“ treniruotės ne visoms komandoms susiklostė sėkmingai.

S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
S.Brundza per treniruotę sudaužė automobilį.<br>M.Bučnio nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

2016-07-22 17:04, atnaujinta 2017-05-18 02:14

Didžiausia nelaimė ištiko pačią vyriausią komandą „Cor Euser Racing“. Prie vairo sėdęs patyręs lenktynininkas Stasys Brundza sudaužė „Marcos Mantis Cup“ automobilį.

Automobilis – nepataisomas

Komanda dar turėjo vilčių automobilį sutaisyti, bet galiausiai nusprendė jo vis tik neberemontuoti.

Po stiprios avarijos „Marcos Mantis Cup“ buvo pernelyg sumaitotas, kad mašiną pavyktų saugiai ir patikimai sugrąžinti į trasą.

Ekipa tikėjosi, kad organizatoriai leis startuoti atsarginiu BMW automobiliu: „Mes jo neregistravome, nemanėme, kad Brundza gali sudaužyti mašiną per treniruotes“, – liūdnai pasakojo Lietuvos automobilių sporto veteranas S.Brundza.

Tačiau teisėjų sprendimas ekipai buvo nepalankus. Kadangi automobilis buvo neregistruotas lenktynėms, jam teko pereiti techninę komisiją. Vis tik paaiškėjo, kad ekipos BMW neatitinka techninių reikalavimų – jame sumontuoti netinkami saugos lankai, todėl tokiu automobiliu, koks jis yra, sportininkai lenktynėse startuoti negali.

Vienintelė ekipos viltis – skubiai perdaryti saugos lankus. Veteranų ekipai bando padėti mechanikai iš Klaipėdos. Jie turi laiko iki penktadienio 16 val. 15 min., kuomet prasidės kvalifikaciniai važiavimai.

Jei ekipa nespės gauti techninės komisijos patvirtinimo iki tada, paskutinė jų viltis startuoti 1006 km lenktynėse – dirbti per naktį, sutvarkyti automobilį iki lenktynių starto ir pradėti varžybas paskutiniams, iš techninės priežiūros zonos.

Jei BMW saugos lankai nebus perdaryti, S.Brundza su kolegomis negalės startuoti lenktynėse.

Netikėta nelaimė

Avarija įvyko 69-erių metų amžiaus sportininkui nusileidus nuo viaduko, prieš pat posūkį į starto/finišo tiesiąją.

Po avarijos S.Brundza lrytas.lt pasakojo, kad prieš pat smūgį užsiblokavo galiniai automobilio ratai. Sportininkas spėjo, kad per anksti įjungė antrą pavarą.

Nesėkmės aplankė ir kitus dalyvius.

Svečiai iš Latvijos „Zvaigzne Motorsport“ komanda (BMW) pirmieji pasinaudojo techninės pagalbos automobilio „paslaugomis“ – dėl turbinos gedimo automobilis nebegalėjo važiuoti.

Komandos narių teigimu, tai antroji per savaitę sugedusi turbina: viena sugedo testuose, o kita – tik pradėjus treniruotes Palangoje.

Penktą kartą lenktynėse dalyvaujanti „Carre&MVP by Algirdai“ komanda („Aquila CR1“) pirmose treniruotėse pasiekė geriausią rezultatą, tačiau komanda pripažįsta, kad kol kas – tai tik ilgo lenktynių savaitgalio pradžia.

Tam, kad šeštadienį būtų galima startuoti iš pirmos vietos, penktadienio kvalifikacijoje tikrai reikės vieną distancijos ratą įveikti greičiau nei per 1 min. 12 sek.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.