2018-ųjų „Press ralyje“ – trasos oro uostuose ir didesnis greitis

Dvidešimt trečiąjį kartą rengiamo tarptautinio „Press ralio“ varžybų vadovas ir trasų sumanytojas Donatas Liesis šiomis dienomis baigia dėlioti paskutiniuosius taškus būsimų lenktynių maršrutinėje knygoje.

2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
2017-ųjų „Press ralio“ akimirkos.<br>Vytauto Pilkausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

Apr 23, 2018, 6:18 PM, atnaujinta Apr 23, 2018, 6:21 PM

Ir nors kol kas Donatas stengiasi kalbėti užuominomis, pagal jas galima įtarti, kad renginys bus itin azartiškas.

Tampa profesionalesni

„Gerai pažįstu automobilių bei automobilių sporto temomis rašančius žurnalistus. Didžioji jų dalis iš tiesų neprastai perpratę ralio abėcėlę ir visai neprastai atrodytų netgi varžydamiesi Lietuvos mini ralio čempionate.

Būtent į šias lenktynes buvo panaši praėjusių metų „Press ralio“ trasa, todėl 2018-ųjų varžybų programa evoliucionuos būtent šia kryptimi“, – teigia D. Liesis.

Per dvi pirmojo birželio savaitgalio dienas sportinės „Press ralio“ grupės įveiks maždaug 400 kilometrų Lietuvoje bei Latvijoje.

„Pirmoji ralio diena bus šiek tiek sunkesnė ir ilgesnė: sportinės grupės ekipažai startavę Šiauliuose iš viso nukeliaus apie 250 kilometrų ir trumpai pasisvečiavę Latvijoje sugrįš ilsėtis į „Atostogų parką“ greta Palangos.

Antrąją dieną teks nuvažiuoti apie 150 kilometrų, tačiau galiu garantuoti, kad nuobodu tikrai nebus.

Bendras greičio ruožų ilgis sieks 40–50 kilometrų – kiek tiksliai paaiškės, kai baigsis derybos su Palangos oro uosto vadovais“, – teigė D. Liesis.

Atsiras nauja klasė

Toks kompaktiškas formatas leido išplėsti ir varžybų dalyvių ratą – šiais metais „Press ralyje“ pirmą kartą bus įsteigta atskira elektromobilių klasė.   

Elektra varomos transporto priemonės varžysis tose pačiose trasose kaip ir sportinės grupės dalyviai, tačiau dėl prizų kovos savo atskiroje įskaitoje.   

„Kartu su kolegomis iš laidos „Ne vienas kelyje“ neseniai atlikome kelių elektromobilių testą uždarame oro uoste. Jie daugelį nustebino ne tik puikiu įsibėgėjimu, bet ir geromis valdymo savybėmis.

Dėl žemai sumontuotų baterijų elektromobilių svorio centras yra žemas, o tai – labai svarbus dalykas siekiant geresnio valdymo“, – teigė „Press ralį“ organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

Jis pridūrė, kad pagreitėjant iki 60 ar net 100 km/val. elektromobiliai aplenktų daugelį tradiciniais degalais varomų automobilių.

Didžiausias elektra varomų transporto priemonių greitis nėra didelis, tačiau įsibėgėti jos dėl bet kada pasiekiamo maksimalaus sukimo momento gali labai sparčiai.

Oro uostai ir aikštelės

Varžybų vadovas patikino, kad net jei pavažinėti automobiliais Palangos aviacijos bazėje pasirodys pernelyg sudėtinga, bent vienas orlaivių kilimo-tūpimo takas tikrai lauks visų sportininkų.   

Taip pat tiksliai aišku, ką teks nuveikti Šiaulių darbo rinkos mokymo centro ir Klaipėdoje esančio Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro autodromuose.

Čia parengtos panašaus stiliaus rungtys į buvusias praėjusių metų ralio programoje, tik pakoreguotomis schemomis ir judėjimo kryptimis.

Kitaip tariant – vairuotojams akceleratorių teks spausti iki pat dugno, itin tiksliai darbuotis stabdžių pedalu ir vairu.  

„Galiu atskleisti, kad šiais metais nebus tikslaus pravažiavimo rungčių bei su griežtomis laiko normomis susietų trasos atkarpų.   

Be to, atsižvelgiant į naujos kartos serijinių konstrukciją, slalomų schemas dėliosime taip, kad jas įveikiant nereikėtų naudoti rankinio stabdžio.  

Žiūrovams skirti etapai Kretingoje bei Klaipėdoje bus kur kas dinamiškesni nei anksčiau.

Apskritai vidutiniai greičiai šiais metais pastebimai ūgtelės“, – patvirtino D. Liesis

Klausiamas apie žvyro trasas, varžybų vadovas patikino, kad šįkart atstumas, kurį teks įveikti ne asfaltu, neviršys kelių šimtų metrų.

„Press ralyje 2018“ taip pat vyks paralelinės lenktynės Klaipėdoje ir Kretingoje, o vienas specialus ruožas numatytas Vilkyčiuose, kur yra garsiausia Lietuvos ralio-kroso trasa – čia vyksta ir Europos autokroso čempionatas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.