„Dakaras yra kaip liga. Vos grįžę 2018-ųjų sausį į Lietuvą, pradėjome kurti planus, kaip ten apsilankyti 2019-aisiais.
Ieškojome partnerių, tobulinome automobilį, rinkome komandą ir dabar jau galime drąsiai teigti – važiuojame!
Pranešime dar daugiau naujienų iš Dakaro ralio ir pateiksime jas dar operatyviau bei patogesniais formatais“, – teigia vienas projekto „iGo2Dakar“ iniciatorių, komunikacijos specialistas Mindaugas Plukys.
Didesnė komanda
Į artėjantį Dakaro ralį keliauja trys „iGo2Dakar“ projekto autoriai: M. Plukys, fotografas Andrius Laucius ir operatorius Mantas Vilimas.
Praėjusiais metais į Dakarą keliavo tik pirmieji du, tad daug laiko trukdavo nufilmuotos medžiagos siuntimas į Lietuvą – montuotojas dirbo Vilniuje.
Pietų Amerikoje interneto ryšio kokybė nėra įspūdinga ir vaizdo medžiaga lietuvišką auditoriją ne visada pasiekdavo operatyviai, tačiau šiemet ši problema nebus aktuali – vaizdo medžiagos paruošimas vyks pačioje Peru.
Komanda vežasi nemažai filmavimo įrangos.
Pikapo bagažinė yra didelė, tad joje telpa bene pusė parduotuvės asortimento: vaizdo kameros, dronai, stabilizatoriai, kompiuteriai ir daug kitos įrangos.
2019-ųjų Dakaro ralyje dalyvaus net penki lietuviški ekipažai: trys automobilių (Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu, Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu ir Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu) bei du motociklų (Balys Bardauskas ir Arūnas Gelažninkas).
„Mes siekiame objektyviai pateikti naujienas apie visus lietuvius ir Dakaro gerbėjams suteikti kuo daugiau informacijos apie mažiau matomus šio sporto užkulisius.
Pavyzdžiui, 2018-ųjų sausį didelio dėmesio sulaukė „iGo2Dakar“ parengta medžiaga apie didelių komandų sunkvežimius, kurie registruojami kaip lenktyniniai, tačiau dėl pozicijų nesivaržo – jų misija yra tik vežti papildomas dalis automobilių ekipažams.
Skaitytojai įsiminė reportažus apie aukštikalnių ligą, interviu su Dakaro operatorių sraigtasparnio pilotu, paaiškinimus apie kelio knygos įdomybes.
Artėjančiame ralyje dirbsime tuo pačiu principu. Pateiksime standartines naujienas ir ieškosime įdomių dalykų, kurie ne visada pasiekia entuziastų akis“, – sako M. Plukys.
Patobulintas automobilis
Projekto automobilis – 2017 metais pagamintas „Nissan Navara“ pikapas.
Praėjusiais metais jis buvo gerokai patobulintas ir parengtas Dakaro išbandymams: „Hardman“ dirbtuvėse pakeista pakaba, padangos, sumontuota stogo bagažinė ir daugybė kitų patobulinimų.
Šiemet daugiau dėmesio skirta išvaizdai ir praktiškumui kelionėse – ant pikapo bagažinės atsirado kietas uždangalas, pakeistas priekinis buferis ir sumontuota tempimo gervė.
Šiuo metu automobilis pilnai paruoštas laukiančiam kelių tūkstančių kilometrų iššūkiui.
Lapkričio 22 dieną jis pradės didžiąją kelionę Prancūzijoje, Havro uoste – iš ten kartu su kitais Dakaro ralio dalyviais perplauks Atlanto vandenyną ir pirmomis sausio dienomis pasieks Kaljao uostą Peru.