A. Juknevičius po sunkiai pasiekto ketvirtosios dienos finišo neslėpė nerimo: esame nežinioje

Tūkstančius lietuvių prie išmaniųjų įrenginių ir kompiuterių ekranų vakar dieną prikausčiusi Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio Dakaro drama tęsiasi. Į maratoninį greičio ruožą paskutiniai iš visų Dakaro dalyvių stoję „Craft bearings“ komandos vyrai išmaltoje ir dar lyderius klampinusioje trasoje praleido daugiau nei 10 val. ir finišą pasiekė, tačiau susidūrė su atsinaujinusia variklio temperatūros problema. 

 Antanas Juknevičius juokavo, kas pastarosiomis dienomis galėjo parodyti savo šturmanui Dariui Vaičiuliui tikrąjį Dakarą. <br> Komandos nuotr.
 Antanas Juknevičius juokavo, kas pastarosiomis dienomis galėjo parodyti savo šturmanui Dariui Vaičiuliui tikrąjį Dakarą. <br> Komandos nuotr.
 Antanas Juknevičius juokavo, kas pastarosiomis dienomis galėjo parodyti savo šturmanui Dariui Vaičiuliui tikrąjį Dakarą. <br> Komandos nuotr.
 Antanas Juknevičius juokavo, kas pastarosiomis dienomis galėjo parodyti savo šturmanui Dariui Vaičiuliui tikrąjį Dakarą. <br> Komandos nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 11, 2019, 10:43 AM, atnaujinta Jan 11, 2019, 3:19 PM

Nepaisant to, kad į finišą 10-ąjį kartą Dakare dalyvaujančio A. Juknevičiaus bolidas atriedėjo jau aklinoje tamsoje 6 val. vietos laiku, lietuviai nemenkai pasigerino savo pozicijas. 

Kovojo su technika ir tamsa

Startavę paskutinieji iš 82 vietos, A. Juknevičius ir D. Vaičiulis finišą pasiekė 49-oje. Kaip teigia lenktynininkai, ši vieta, galėjo būti ir geresnė, jei ne atsinaujinusios bėdos ir tamsa. 

„Paskutinius kilometrus važiavome aklinoje tamsoje, todėl apie jokį greitį jau nebuvo galima kalbėti. 

Visą diena turėjome nuolat stoti dėl matomumo – po mano kūlverstuko mašinoje nebėra sandarumo, todėl tokioje dulkinoje, smėlėtoje trasoje visos dulkės sulenda į saloną ir mes nematome nieko, net patys savęs, taip važiuoti negalim, – baltu dulkių sluoksniu pasidengusiu veidu finiše pasakoja A. Juknevičius.

– Variklis kaista, bet mažiau nei prieš tai, kadangi mechanikai spėjo pakeisti vieną variklio galvos tarpinę, bet šis variklis turi dvi, todėl tai, kad rytoj laukia ilgiausia diena Dakare labai neramina – esame nežinioje.“

Lietuviai į stovyklavietę, kurioje jau seniai miega varžybų lyderiai atvyks naktį ir su satelitiniu telefonu susisiekę su technikų komanda sieks kaip įmanoma labiau užsandarinti bolidą. 

Laukia ilgiausias greičio ruožas

Likusios poilsio valandos bus labai svarbios, nes rytoj jų laukia dar ilgesnė diena Dakare. 

„Kasdien mes vis sakom, kad rytoj bus sunkiausia – šiais, mums lyg užkeiktais metais, Dakaras tolygiai sunkėja. 

Šiandien kasdami automobilį juokėmės, kad pagaliau Darius pamatys tikrąjį Dakarą, nes prieš tai atvažiuodavo tik rekordų susirinkti“, – juokėsi A. Juknevičius. 

Antroji maratoninio etapo diena iš vieno piečiausių Peru miestų bus ilgiausia šių metų varžybose. 

Dalyviai naktį praleidę be techninės pagalbos iš savo komandų turės įveikti net 517 km greičio ruožais ir dar 197 km pervažiavimais.

Oficialios Dakaro legendos statusą prieš šių metų Dakaro ralį gavęs A. Juknevičius šiuo metu bendroje įskaitoje užima 50-ą vietą. Ekipažas praėjusiais metais pagerino Baltijos šalių rekordą finišuodami 12-oje bendrosios įskaitos vietoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.