Jau eilinį kartą mini ralyje nepralenkiamas buvo Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza“ automobiliu.
100 km per dieną
72 ralio mėgėjų ekipažai šeštadienio rytą susirinko Kauno rotušės aikštėje, kur po Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidento Sauliaus Girdausko sveikinimo žodžio išjudėjo į pirmuosius šio sezono greičio ruožus.
Ralį organizavęs „Kauno autoklubas“ atsisakė itin lėtų figūrinių slalomų ir painių trasų, kur ekipažai vietoje to, kad važiuotų kaip galima greičiau, turi ieškoti kur važiuoti ir suteikė jiems keturis po kelis kartus važiuojamus itin greitus ir techniškus greičio ruožus.
Pačiai ralio pradžiai – lengvas ir techniškas apšilimas V. Krėvės prospekte ir Kauno technikos profesinio mokymo vairuotojų rengimo aikštelėje.
Po to sekė lenktynės „ARV-Auto“ autodrome ir priešpiet – vyšnia ant torto tiek žiūrovams, tiek patiems vairuotojams – pakilimas į kalną Širvintų gatve, ekipažams palikusios bene didžiausius įspūdžius.
Galiausiai visi automobiliai prasuko po kelis ratus „Helisotos“ teritorijoje. Iš viso – kiek daugiau nei 100 km per dieną, iš kurių – 20 km greičio ruožais.
Laimėjo užtikrintai
Nors per žiemą sportininkai nesnaudžia, jau kelis metus iš eilės nepalieka Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, „Subaru Impreza“ automobiliu užtikrintai laimėjęs pirmąją vietą absoliučioje įskaitoje.
Jie visą lenktynių distanciją įveikė per 16 min. 55 sek. ir susirinko beveik visas rėmėjų įsteigtas taures ir prizus už laimėtus greičio ruožus.
Jiems pasipriešinti sugebėjo tik Jonas Skrebūnas ir Ilona Steponėnė, važiavę „Honda Civic“ automobiliu ir kiek mažiau nei puse sekundės V. Pauliukonį aplenkę „PC Savas“ greičio ruože.
Šie finišą galiausiai pasiekė ketvirtoje vietoje, OC klasėje pelnė 2 vietą, į priekį praleisdami Paulių Vasiūną su Ramūnu GIliumi, važiavusius BMW 323 automobiliu, kurie ralį baigė antri tarp visų dalyvių.
SGC3 klasėje laimėjo ir greičiausiųjų trejetuką absoliučioje įskaitoje užbaigė Vytautas Venclovas ir Steponas Mickevičius vairavę BMW.
Didžiulė persvara
Itin aukštai, į penktąją vietą bendroje įskaitoje pakilo istorinių automobilių įskaitos standartus atitinkančiu „Ford Sierra“ automobiliu važiavę Igoris Aleksejevičius su Gintare Palubinskaite, artimiausią savo konkurentą, vairuojantį senesnį nei 30 metų automobilį aplenkę beveik 2 minutėmis.
Greičiausias SGC2 įskaitos ekipažas – Aivaras Kručas ir Dinas Pakėnas, važiavę „Mazda MX-5“ automobiliu.
O SGC1 klasėje nugalėjo Aurimas Margevičius su Evelina Drilingiene, lėkę „Mitshubishi Colt“.
Veteranų įskaitoje be konkurencijos greičiausias buvo Antanas Akučka su dukra Akvile važiavę „Scion FR-S“ bolidu.
Komandinėje įskaitoje nugalėjo „AG Racing“ ekipa.