Numatomi pokyčiai 2021-ųjų Dakare – atsiras nauja automobilių klasė

Ispanijos nacionalinis sporto dienraštis „Marca“ ir tarptautinis tinklalapis Motorsport.com praneša, jog nuo 2021-ųjų Dakaro ralyje sulauksime naujovės iš praeities – istorinės automobilių klasės „Dakar Classic“. Tai dienraščiui „Marca“ patvirtino pats sunkiausių planetos lenktynių vadovas David Castera.

Nuo 2021-ųjų Dakaro ralyje sulauksime naujovės iš praeities – istorinės automobilių klasės „Dakar Classic“.<br>Ryčio Šeškaičio nuotr.
Nuo 2021-ųjų Dakaro ralyje sulauksime naujovės iš praeities – istorinės automobilių klasės „Dakar Classic“.<br>Ryčio Šeškaičio nuotr.
Nuo 2021-ųjų Dakaro ralyje sulauksime naujovės iš praeities – istorinės automobilių klasės „Dakar Classic“.<br>Ryčio Šeškaičio nuotr.
Nuo 2021-ųjų Dakaro ralyje sulauksime naujovės iš praeities – istorinės automobilių klasės „Dakar Classic“.<br>Ryčio Šeškaičio nuotr.
David Castera.<br>Rallyemaroc.com nuotr.
David Castera.<br>Rallyemaroc.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 4, 2020, 1:10 PM, atnaujinta May 4, 2020, 1:21 PM

Istorinių automobilių lenktynės mums turbūt geriausiai žinomos dėl lietuvių pasiekimų Monte Karlo ralyje („Rallye Monte-Carlo Historique“). Tokio pobūdžio lenktynėse dalyvauja senovinius automobilius pilotuojantys sportininkai, tačiau automobilių amžius kiekvienose varžybose gali skirtis.

Pavyzdžiui, Monte Karlo ralyje važiuoti gali tik 1955–1980 metais pagaminti automobilių modeliai, kurie gamybos metais dalyvavo šiame ralyje.

Istorinių automobilių klasės reikalavimus Dakaro ralio organizatoriai ASO („Amaury Sport Organisation“) dar ruošia, tačiau jau dabar aišku, jog naujoje kategorijoje dalyvauti galės transporto priemonės, Dakare besivaržiusios iki 2000 metų. Taip tikimasi sulaukti apie 40 ekipažų.

„Dakar Classic“ vyks paraleliai su Dakaro raliu: lenktynės prasidės ir baigsis tą pačią dieną, dalyviai įsikurs tuose pačiuose bivakuose. Tačiau istorinių automobilių klasei lenktynių formatas bus adaptuotas – trumpesnė ir lengvesnė trasa, kurią saugiai įveikti pajėgtų senesni automobiliai.

D. Castera sporto dienraščiui „Marca“ pasakojo, jog jau kalbėjo su keliais privačiais istorinių automobilių savininkais ir sulaukė susidomėjimo, tačiau negali atskleisti daugiau detalių iki birželio, kuomet pasirodys oficialus ASO pranešimas.

„Inbank team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas mano, jog toks organizatorių sprendimas pritrauks automobilių kolekcininkų dėmesį: „Savo ruožtu pakils istorinių Dakaro bolidų vertė.

„Dakar Classics“ kategorijoje atsiras ypač turtingų sportininkų, kurie dar daugiau pakels renginio vertę. Sveikinu tokią iniciatyvą“.

Įprastai kovo–balandžio mėnesiais Dakaro ralio organizatoriai atskleidžia pirmąsias detales apie būsimą Dakarą. Deja, dalyviams buvo pranešta, jog lenktynių maršrutai dar nėra aiškūs.

Dėl koronaviruso pandemijos keitėsi ne tik šie planai – vis dar nėra žinoma, ar Dakaro ralio maršrutai plėsis į kelias šalis kaip buvo planuota, ar liks tik Saudo Arabijoje. 

Tinklalapiui Autosport.com D. Carera atskleidė, jog per artimiausias dvi savaites ASO priims galutinius sprendimus ir juos praneš birželį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.