Naudotas „Opel Insignia“ - patikimiausias

Pasak naudotų automobilių techninės priežiūros asociacijos GTU (GesellschaftfürTechnischeÜberwachungmbH/Association for Technical Supervision) 2013 m. ataskaitos, „Opel Insignia” yra geriausias ne naujas vidutinės klasės automobilis dvejose metų kategorijose. „Opel“ flagmanas pripažintas kokybiškiausiu ir patikimiausiu ne nauju automobiliu nuo 1 iki 3 metų ir nuo 4 iki 5 metų.

„Opel“ flagmanas pripažintas kokybiškiausiu ir patikimiausiu ne nauju automobiliu nuo 1 iki 3 metų ir nuo 4 iki 5 metų.<br>Gamintojas
„Opel“ flagmanas pripažintas kokybiškiausiu ir patikimiausiu ne nauju automobiliu nuo 1 iki 3 metų ir nuo 4 iki 5 metų.<br>Gamintojas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 20, 2012, 2:55 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 4:23 PM

Šis pripažinimas papildo ilgą „Insignia“ modeliui jau skirtų apdovanojimų sąrašą už patvarumą ir aukštą kokybę. GTU asociacijos atliktų ne naujų automobilių tyrimų rezultatai, kurie nustatyti atlikus daugiau nei 5 mln. bendrų 240 skirtingų automobilių modelių patikrinimų, buvo pristatyti Vokietijoje vykusioje automobilizmo parodoje „AutomechanikaTrade Fair 2012”. „Opel Insignia“ pirmavo visose kategorijose.

„Džiugu, kad „Opel Insignia” antrus metus iš eilės tarp ne naujų automobilių tampa lyderiu vidutinės klasės automobilių segmente. Be to, ji pirmauja dviejose metų kategorijose – nuo 1 iki 3 metų ir nuo 4 iki 5 metų. Puikus meistriškumas ir pavyzdinė kokybė lėmė tai, kad vykdant patikrinimus, šiam modeliui buvo skirtas geriausias įvertinimas ir vidutinės klasės segmento nugalėtojo pripažinimas“, – sako Raineris de Biasis, GTU generalinis direktorius.

Aukštos kokybės „Opel Insignia“ galima rinktis iš trijų skirtingų kėbulo stilių, o kiekvieną iš jų dar galima rinktis su vienu iš dešimties skirtingų variklio variantų su mechanine ar automatine pavarų dėže.

Taip pat galima rinktis versiją su išmania visų ratų varoma pavara, kuri atsižvelgiant į važiavimo sąlygas ne tik paskirsto galia tarp priekinių ir galinių ratų, bet ir skirtingai galią perduoda kiekvienam ratui atskirai, kas suteikia daugiau saugos važiuojant.

„Opel” vidutinės klasės automobilių segmente pristato pačius ekonomiškiausius variklius „Insignia” modelyje. 1,4 l, 103kW/140 AG variklis su turbina, sunaudoja tik 5,7 l benzino šimtui kilometrų, o anglies dvideginio tarša – 134 g/kmCO2

Dyzelinių varikliu gamoje yra itin ekonomiškas 2,0 l „CDTI ecoFlex“, 118 kW/160 AG agregatas (4,3 l/100 km, anglies dvideginio tarša – 114 g/km) bei įspūdingas „Insignia BiTurbo“ variantas. Šis dyzelinis variklis su dvejomis turbinomis išvysto 195 AG, o sukamasis momentas yra 400 Nm. 80 proc. sukamojo momento išvystoma pasiekus 1200 aps./min. Degalų sąnaudos yra 4,9 l/km, o anglies dvideginio tarša – 129 g/km.

Ir tai dar ne viskas. „Insignia“ gamoje galima rinktis modelį, varomą ir alternatyviais degalais. 1,4 l turbo „LPG ecoFlex“ (LPG - suskystintos gamtinės dujos) variantas yra vienintelis modelis vidutinės klasės segmente, turintis turbininį variklį. Lyginant su benzininiu variantu, važiuoti LPG yra net 40 proc. pigiau – degalų sąnaudos sudaro 7,6 l/100 km, o anglies dvideginio tarša tik 124g/km. Vokietijoje, kur yra apie 6500 suskystintas dujas siūlančių degalinių, šių degalų litro kaina yra 0,77 eurų. Visoje Europoje yra 35 000 LPG degalinių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.