Ketvirtadienio rytą susirinkę Kačerginės „Nemuno žiede“ „NP Team“ nariai Tadas Adomaitis ir Povilas Lencevičius prisijungė prie dar keleto žiemos šios sporto rūšies entuziastų ir pirmą kartą oficialiai Lietuvoje pabandė šonaslydį važiuodami vorele - būtent tokie pasivažinėjimai itin dažnai praktikuojami šonaslydžio tėvynėje Japonijoje, taip ugdant vairuotojų reakciją į daug kelyje kintančių faktorių.
Tipinėse varžybose važiuojama poromis. Pasikeisdami pozicijomis abu vairuotojai važiuoja du važiavimus, stengdamiesi išlikti kuo arčiau arba pabėgti vienas nuo kito. Tačiau ketvirtadienį vienas paskui kitą važiavo net 7 automobiliai ir išlaikydami minimalų atstumą džiaugėsi žiemos teikiamomis linksmybėmis.
Žinoma, taip važiuojant neįmanoma išvengti susidūrimų. „NP Team“ komandos su 5 litrų darbinio tūrio V8 varikliu sukomplektuotas BMW E30 M5 prarado abu buferius, abi galines lempas, buvo stipriai sulankstytos vairuotojo pusės dureles, keleivio pusės galinis sparnas.
Tačiau komanda teigia, kad įgyta patirtis važiuojant minimaliu atstumu nuo priekyje važiuojančio automobilio ir įgūdžiai, reikalingi žaibiškai keisti judėjimo kryptį priekyje važiavusiam automobiliui padarius klaidą, yra neįkainojami ir būtini, norint ateinantį sezoną siekti prizinių vietų.
Artėjančiame šonaslydžio sezone „NP Team“ atstovauti ketina abu šiame pasivažinėjime dalyvavę vairuotojai – T. Adomaitis ir P. Lencevičius. Abu pilotai vairuos klasika tapusius trečiosios klasės BMW su aštuonių cilindrų varikliais ir didele dalimi P. Lencevičiaus suprojektuotų ir pagamintų detalių.
„NorbeFilms“ projektas „Ruošk roges“ pasirodys jau vasario mėnesį. Šis pasivažinėjimas tik maža dalis to, kuo Norbertas Daunoravičius ir komanda ketina nustebinti Lietuvos auditoriją.