Vežėjai nesipriešino miesto politikų sumanymui suvienodinti visuomeninio transporto priemonių spalvas, nors nudažyti vieną autobusą kainuoja 1,5 – 2 tūkst. eurų. Jiems tiko ir šiai naujovei įgyvendinti skirtas terminas – iki kitų metų rugsėjo.
Per metus mėlyni turės būti visi autobusai, išskyrus varomus dujomis. Dėl mėlynos spalvos didesnių ginčų nekilo: klaipėdiečiams patinka ši spalva, simbolizuojanti uostamiesčio sąlytį su jūra.
Ant visų mėlynai perdažytų autobusų nubrėžiamos geltonos ir raudonos spalvos juostelės – tokios spalvos puošia Klaipėdos vėliavą ir herbą.
43 metus autobuso vairuotoju dirbantis Česlovas Andriulionis tvirtina, kad kai esi tvarkingai apsirengęs, tai ir keleiviai kitaip elgiasi. Jis džiaugiasi vaizdo registratoriais autobuso priekyje: dabar važinėti žymiai saugiau, nes baimindamiesi būti užfiksuoti eismo taisyklių bus priversti paisyti maršrutinių autobusų vairuotojai. Iki šiol jie autobuso priekyje staiga išnirdavo netikėčiausiu metu ir sukurdavo avarines situacijas.
„Klaipėdos autobusų parko“ vairuotojai jau seniai dėvi melsvos spalvos marškinius ir megztinius vėsesniu oru, ryši kaklaraiščius su įmonės simbolika. Netrukus jie įsisegs ženkliukus su savo įmonės logotipu, bus nurodomos ir vairuotojų pavardės.
27 metus autobusą vairuojantis Algis Katkus pamena keletą konfliktinių situacijų su keleiviais. Paprastai tai būna vyresnio amžiaus žmonės. Įlipę į autobusą jie ne visuomet iškart atsisėda, nesilaiko už turėklų, o jei stabdant autobusą parvirsta, reiškia pretenzijas. Dabar atsukus vaizdo kameros juostą nekils neaiškumų, kas kaltas.