Kelio darbai apima 1,1 kilometro ilgio Kretingos gatvės ruožą nuo Palangos miesto ribos iki šviesoforinės sankryžos su Klaipėdos plentu.
Dabar esanti dviejų eismo juostų gatvė po rekonstrukcijos išplatės iki 4 eismo juostų su skiriamąja 2 metrų pločio dalimi.
Rekonstrukcijos metu kelininkai darbuosis vienoje gatvės pusėje, o dvipusis transporto eismas bus nukreipiamas kita gatvės puse ją išplatinus šalikelės sąskaita.
Vidurvasarį eismas bus nukreiptas naujai išasfaltuota kelio dalimi, o kelininkai darbuosis kitoje gatvės pusėje.
Jau balandžio viduryje Kretingos gatvės ir Klaipėdos plento sankirtoje nebeliks šviesoforų, o transporto eismas čia vyks žiedu.
Turbožiedai atsiras ir rekonstruojamos gatvės ruože sankirtose su Vasaros bei Sodų gatvėmis.
Nebeliks tiltelio per Rąžės upę, kuriai po naujuoju keliu bus įrengta pralaida.
Vietoj iškirstų medžių rekonstruotos gatvės šalikelėse ir skiriamojoje juostoje numatyta pasodinti apie 150 keletos metrų aukščio skroblų, klevų, pušų sodinukų bei daugiau nei 500 raugerškių, sedulos krūmų.
Spūstys jau pastebimos
Rekonstrukcija apėmė ir daugiau nei pusės kilometro ilgio Klaipėdos plento ruožą abipus pagrindinės sankryžos.
Į šiaurinę pusę keturios eismo juostos su skiriamąja dalimi bus nutiestos iki pėsčiųjų Virbališkės tako, o į pietus pasieks kraštinį įvažiavimą į „Maxima“ prekybos centrą ties sankirta su Vasario 16 – osios gatve. Šioje vietoje taip pat bus įrengta žiedinė sankryža.
Darbų metu bus uždaromas vakarinis įvažiavimas į autobusų stotį, kuriuo įvažiuojama ir į „Maxima“ prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelę.
Kovo pradžioje rekonstrukcijos darbus pradėję kelininkai jau iškirto daugiau nei 400 pakelėje augusių medžių ir pradėjo gremžti senąją asfalto dangą.
Darbininkams ir jų technikai užėmus pusę gatvės rytais ir po darbo jau dabar čia kyla automobilių spūstys.
Šylantis oras į pajūrį vilios vis daugiau žmonių, tad šiuo keliu lėtai riedančių automobilių tik gausės, todėl eismo sąlygos šioje gatvėje bus nepavydėtinos.
Ypač sudėtingas važiavimas bus tamsiuoju paros metu, nes rekonstruojamose gatvių atkarpose yra atjungtas miesto apšvietimas.
Yra kiti įvažiavimai
Nenorintiems vargti spūstyse ir skendėti dulkėse patariama nuo viaduko rinktis Palangos aplinkkelį ir į kurortą už kelių kilometrų nusukti ties pirma sankryža.
Važiuojantys nuo Jakų žiedo gali išnaudoti nusukimą link Nemirsetos. Norėdami išvengti rekonstruojamo kelio ruožo, poilsiautojai iš Klaipėdos plento į miestą turėtų įvažiuoti Vytauto gatvės pradžioje arba prie stadiono.
„Esame įsipareigoję darbus baigti per pusmetį, nors tokio dydžio projektai paprastai įgyvendinami per pusantrų – dvejus metus.
Stengsimės dirbti greitai, kuo mažiau trukdant poilsiautojams. Iš karto bus dirbama keletoje vietų, o rekonstrukcijai įsibėgėjus čia darbuosis apie 200 žmonių.
Su eismo sunkumais šią vasarą susidursiančius poilsiautojus galiu paguosti, kad kiek pakentėję jau nuo šio rudens į Palangą važiuosite patogiu, keturių eismo juostų keliu“, – teigė pagrindinio rangovo „Hidrostatybos“ bendrovės generalinis direktorius Ignas Daunys.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakyta Palangos įvažiavimo gatvių rekonstrukcija valstybės biudžetui kainuos apie 7,1 mln. eurų.