Prieš pat renginį norinčių užimti bendroje stovėjo aikštelėje buvo tiek daug, kad automobiliai sudarė beveik kilometro ilgio spūstį aplink areną.
Į sezono atidarymą susirinko apie pusę tūkstančio bavarų gamintojo mašinų.
Visos jos į vieną aikštelę, kurios dalį Vilniaus mieto savivaldybė atskyrė ne itin populiariai „Statyk ir važiuot“ paslaugai, tilpti tiesiog negalėjo.
„Statykite automobilius bet kur nuošaliau, pavyzdžiui, prekybos centro „Ozas“ aikštelėje, nnes tiesiog fiziškai netelpame.
Atsiprašome už nesklandumus“, – socialinio tinklapio paskyroje skelbė renginio organizatoriai.
Spūstyje laukiantis 3 serijos BMW (E46) vairuotojas sakė, kad ant renginio organizatorių nepyksta.
„Pradžia 17 valandą, tai dar nedaug laiko praėjo. Kas nenorėjo stovėti spūstyje, galėjo atvažiuoti anksčiau“, – kalbėjo jis.
Vaikinas buvo puikios nuotaikos ir džiaugėsi bendraminčių gausa.
„Labai smagu, kad mūsų tiek daug susirinko. Anksčiau tiek nebūdavo“, – pažymėjo BMW entuziastas.
Dėl to, kad visi norintys nesutilps į organizatorių apribotą aikštelės plotą jis nesijaudino.
„Yra apačioje aikštelė ir šiaip erdvės aplinkui. Manau, visi draugiškai pasispausim ir tilpsim“ – optimistiškai pareiškė jis.
Daugumą renginio dalyvių į renginį atvyko kasdienėmis transporto priemonėmis, todėl aikštelėje buvo dešimtys niekuo neišsiskiriančių 3 ir 5 serijos modelių.
Tarp dalyvių išsiskyrė dviejų skirtingų kartų BMW modeliai – klasikiniai devintojo dešimtmečio egzemplioriai ir padailinti apynaujai automobiliai.
Apie 19 val. visi bavarų markės entuziastai buvo kviečiami atvykti į maždaug už 50 kilometrų nuo Vilniaus esantį apleistą aerodromą. Čia turėjo vykti traukos lenktynės, galinių padangų svilinimas ir kitos pramogos.