Ką vertėtų žinoti vykstantiems į Palangą: vairuotojų laukia 2 didžiausi iššūkiai

Šiemet neįprastai anksti prasidėję karščiai prie jūros poilsiautojus vilioja nuo pat gegužės mėnesio.

Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

Jun 19, 2018, 10:45 AM, atnaujinta Jun 19, 2018, 11:19 AM

O ten, kur karščiai, neretai pasirodo ir spūstys: prie įvažiavimo į Palangą vis dar vyksta kelio rekonstrukcijos darbai, kurie tęsis iki pat rudens.

Taip pat lrytas.lt primena, kokie su eismu gatvėse pernai įvykę pokyčiai šiame kurorte sutinkami ir šiais metais.

Įvažiuojant – kelio darbai

Palanga nuo šių metų miesto svečius bei gyventojus siekia pasitikti svetingiau – įvažiavimas į miestą dar rudenį taps erdvesnis.

Visgi toks gražus tikslas turi savo kainą – pavasarį prasidėję kelio rekonstrukcijos darbai tęsis iki pat rugsėjo, taip sudarydami šiokių tokių nemalonumų vykstantiems poilsiauti.

Įvažiuodami į miestą poilsiautojai yra priversti daugiau nei kilometrą riedėti kelininkų išrausta gatve.

Kelio darbai apima 1,1 kilometro ilgio Kretingos gatvės ruožą nuo Palangos miesto ribos iki šviesoforinės sankryžos su Klaipėdos plentu.

Rekonstrukcijos metu Kretingos gatvėje bus įrengtos 4 eismo juostos (vietoje dabartinių dviejų), taip pat centrinė skiriamoji juosta, apsauginiai barjerai, pėsčiųjų ir dviračių takai, sutvarkytos autobusų stotelės ir nuovažos į sklypus.

Siekiant nukreipti transportą iš gyvenamųjų namų kairėje Kretingos gatvės pusėje, bus įrengta vienšlaitė 5,5 metro pločio jungiamoji gatvė.

Eismo dalyvių saugumą gerins Kretingos gatvėje planuojamos įrengti trys žiedinės sankryžos: su Klaipėdos plento atkarpoje bus įrengti apsauginiais barjerais nuo važiuojamosios dalies atskirti ir moderniai apšviesti pėsčiųjų ir dviračių takai, šalia pėsčiųjų takų numatytos poilsio aikštelės.

Rekonstrukcijos metu kelininkai darbuojasi vienoje gatvės pusėje, o dvipusis transporto eismas kol kas yra nukreipiamas kita gatvės puse ją išplatinus šalikelės sąskaita.

Vidurvasarį eismas bus nukreiptas naujai išasfaltuota kelio dalimi, o kelininkai darbuosis kitoje gatvės pusėje.

Kelio remonto darbų pabaiga numatyta rugsėjo 22 dieną, tad tokia situacija turėtų tęstis visą vasarą. Projekto vertė – per 7 milijonus eurų, rekonstrukcija turi būti atlikta per 6 mėnesius.

Vienoje iš pagrindinių gatvių – pokyčiai

Lrytas.lt primena, kad dar pernai viena iš pagrindinių Palangos gatvių – Vytauto g. atkarpa nuo S.Dariaus ir S.Girėno g. iki Druskininkų g. – tapo vienos krypties eismo gatve, tad įvažiuojantieji į miestą turėtų atkreipti dėmesį į kelio ženklus.

Esminės eismo pertvarkos centrinėje miesto dalyje Palangos savivaldybė ėmėsi nerasdama kitokių būdų, kaip Vytauto gatvę pritaikyti dviračių eismui.

Dešiniojoje Vytauto gatvės pusėje (nuo Kretingos pusės) dar pernai buvo įrengta dviejų krypčių dviratininkų eismui skirta juosta.

Siekiant atkreipti šalutiniu keliu važiuojančių vairuotojų dėmesį į dviratininkų pirmenybę, sankryžos buvo papildomai pažymėtos horizontaliuoju ženklinimu.

Nuo Birutės parko pradėjus statyti naujus kelio ženklus buvo suprasta, kad paženklintoje Vytauto gatvės atkarpoje išlaikyti ankstesnį dvipusį eismą būtų pavojinga.

Beje, dviratininkai itin atidžiai kelio ženklus turėtų stebėti atkarpoje nuo Jūratės g. iki Kretingos g., kadangi šioje gatvės dalyje eismo juosta jiems tenka dalintis su visuomeniniu transportu.

Vienpusis eismas Vytauto gatve vyksta pietų kryptimi – nuo Šventosios link Klaipėdos, priešinga kryptimi automobiliai gali važiuoti Ganyklų bei Plytų gatvėmis, kur eismas išliko dviejų krypčių.

Dėl pokyčių Vytauto gatvėje keitėsi eismo tvarka ir pačioje Plytų gatvėje (nuo S.Dariaus ir S.Girėno iki Ronžės gatvių).

Čia važiuojamosios dalies plotis yra per mažas, jog būtų galima leisti dvipusį eismą ir automobilių stovėjimą šalikelėse, todėl nuo pernai minėtoje Plytų gatvės atkarpoje statyti automobilius – draudžiama.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.