Dėl menko įbrėžimo draudimo kompanija nurašė automobilį, o remonto kaina – neįtikėtina

„Lotus Elise“ yra išvaizdus ir puikiai valdomas sportinis automobilis, tačiau svarstantys apie tokį pirkinį turėtų žinoti ir su tuo susijusią riziką. Pasirodo, draudimo kompanija šį modelį gali nurašyti dėl paties mažiausio kėbulo pažeidimo. 

Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Dėl neįtikėtinai brangaus „Lotus Elise“ kėbulo remonto draudimo kompanija nurašė visą automobilį.<br> Ebay nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Oct 14, 2018, 2:38 PM

JAV būtent taip nutiko nuotraukose įamžinto dailaus bronzinio atspalvio „Elise“ savininkui. Automobilis buvo parduotas kaip nurašytas, nors nebuvo patekęs į rimtą avariją ar skendęs. 

Problemų ankstesniajam savininkui kilo dėl nedidelio pažeidimo dešinėje priekinio buferio pusėje. Daugeliui modelių dėl to nereikėtų rimto remonto – blogiausiu atveju tektų pakeisti patį buferį. 

Tačiau „Elise“ priekis yra viena didžiulė kėbulo detalė, kurią sutaisyti yra itin brangu. 

Lėmė neįprasta konstrukcija

Roadandtrack.com žurnalistai kalbėjo su ankstesniuoju automobilio savininku Philipu Kinstonu, kuris patvirtino, kad „Lotus“ teko nurašyti vien dėl nedidelio įbrėžimo.

Kėbulo meistrai vyrui pateikė orientacinę darbų sąmatą, kurios suma siekė 19 tūkst. dolerių (16,5 tūkst. eurų).

Draudimo kompanija nusprendusi, kad tai pernelyg brangu, nupirko iš Ph. Kingstono automobilį už 33 tūkst. dolerių (29 tūkst. eurų).

Naujas priekinis kėbulo gaubtas kainuotų daugiau nei 5 tūkst. dolerių (4,4 tūkst. eurų), o dar daugiau tektų sumokėti už jo pakeitimą. 

Situaciją apsunkino ir tai retas šiam modeliui bronzos atspalvio dažymas.

Ph. Kingstonas savo „Twitter“ paskyroje rašė, kad vien dažai kainuotų 6 tūkst. dolerių (5,2 tūkst. eurų). 

Dėl įbrėžimo pardavė pigiau

Neskaitant įbrėžimo ant priekinio buferio, „Lotus Elise“ būklė yra puiki. 

Paskutinis savininkas, kuris automobilį įsigijo jau iš draudimo kompanijos, skelbė, kad neseniai buvo pakeisti visi eksploataciniai skysčiai, stabdžių diskai, kaladėlės ir oro filtrai. 

Taip pat sumontuotos naujos viršutinės pakabos svirtys, anglies pluošto durų apdaila, kėbulas aptrauktas skaidria plėvele ir uždėti nauji lengvųjų lydinių ratlankiai.

Nors kėbulo pažeidimas vos pastebimas, dėl jo šio 2005 metų „Lotus Elise“ kaina buvo gerokai mažesnė. 

Už 64406 mylias (104 tūkst. km) nuvažiavusį automobilį pardavėjas prašė 24 tūkst. dolerių (21 tūkst. eurų).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.