Viskas rimčiau, nei atrodė: „Kamaz“ planuoja pasaulį prajuokinusio autobuso gamybą

Serijinę autonominio elektrinio autobuso gamybą ketinama pradėti 2022 metais. Apie tai rusų naujienų agentūrą TASS informavo „Kamaz“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Irekas Gumerovas. 

 „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“ serijinę gamybą rusų kompanija ketina pradėti 2022 metais. <br> Gamintojo nuotr.
 „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“ serijinę gamybą rusų kompanija ketina pradėti 2022 metais. <br> Gamintojo nuotr.
 „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“ serijinę gamybą rusų kompanija ketina pradėti 2022 metais. <br> Gamintojo nuotr.
 „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“ serijinę gamybą rusų kompanija ketina pradėti 2022 metais. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 12, 2018, 5:16 PM

„Turime keturis bandomuosius modelius, su kuriais dar tobuliname technologijas. Kitais metais daugiau prototipų jau nekonstruosime – tik atliksime papildomus testus. 

Šiuo metu nagrinėjame pritaikymo sritis, bandome juos uždarose teritorijose ir stovėjimo aikštelėse. 

Tikimės sulaukti ir potencialių klientų atsiliepimų. 2021 turėtume pradėti visapusišką eksploataciją su priežiūra“, – komentavo jis. 

Greitis įspūdžio nepadarė 

I. Gumerovas pareiškė, kad 2022 metais jau turėtų būti paruoštas serijinės gamybos modelis. Visgi jo pirmieji vėl bus atliekami uždarose teritorijose ir ribojant maksimalų greitį. 

Kaip jau skelbėme, šių metų birželio mėnesį Kazanėje įrengtoje uždaroje trasoje buvo atliekami pirmieji vieši „Kamaz 31221 Š.A.T.L.“ testai. 

12 keleivių vežti galinčio autobuso galimybės buvo demonstruojamos izoliuotame 650 metrų kelio ruože. 

Nepaisant specialių sudarytų specialių sąlygų, maksimalus mikroautobuso greitis vis tiek buvo apribotas iki 10 km/val. 

Pastarasis rodiklis nustebino į demonstraciją susirinkusiu rusų žurnalistus, kurie juokavo, kad kelionės tikslą taip pat greitai galima bus pasiekti einant sparčiu žingsniu. 

Važinės tarp gamyklų

„Kamaz“ inžinierių ir NAMI instituto mokslininkų bendromis pajėgomis kuriama transporto priemonė skirta keleivių pervežimui miestų teritorijose. 

Autobusas gali važiuoti tik kietu paviršiumi, o kelią pasirenka pagal skaitmeninių žemėlapių ir įrengtų daviklių bei kamerų informaciją. 

„Kamaz“ jau ateinančiais metais ketina paleisti tarp savo gamyklų kursuoti autonomines transporto priemones. 

I. Gumerovo teigimu, kompanija šiuo metu laukia įstatymų pakeitimų, kurie leistų eksploatuoti tokias mašinas bendrojo naudojimo keliuose. 

„Nuo vienos iki kitos gamyklos važinės vienas automobilis ir pažiūrėsime, ar viskas veikia. 

Jeigu prototipas pasiteisins, pradėsime ir masinį technologijos pritaikymą“, – komentavo kompanijos atstovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.