Naudotų automobilių pardavėjas atskleidė vairuotojų naivumą: ką slepia mašinos kaina

Ukrainos valdžia sugriežtino įstatymus ir nurodė šalies gyventojams muitą už automobilius, kurie šalyje iki šiol važinėjo su lietuviškais numeriais. 

 Kaune įsikūrę ukrainiečių verslininkai pasakojo, kodėl jiems patogu užsiimti naudotų automobilių prekyba mūsų šalyje.<br> Ekrano nuotr.
 Kaune įsikūrę ukrainiečių verslininkai pasakojo, kodėl jiems patogu užsiimti naudotų automobilių prekyba mūsų šalyje.<br> Ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 23, 2019, 12:09 PM, atnaujinta Jan 23, 2019, 6:10 PM

Prekybos apimtis sumažėjo, tačiau ukrainiečių įpročiai nepasikeitė – jie ir toliau įveža automobilius iš užsienio. 

Kaip paaiškino Kaune įsikūrusios naudotų mašinų prekybos paslaugas teikiančios kompanijos „Griznes Auto Group“ atstovas, lyginant du kitomis šalimis, Lietuva turi akivaizdžių privalumų. 

Visa tai jis išdėstė naujausiame vaizdo siužete.

Taip daroma ir kitur

Vyras taip pat pasistengė paneigti mitą, esą Lietuvoje parduodamos mašinos dažnai yra suvirintos iš trijų sudaužytų. Anot jo, tai – visiškai netiesa.

„Nežinau, iš kur atsirado šis mitas ir kas jį sugalvojo. Turbūt tai buvo žmonės, kurie nieko nesupranta apie automobilius ir nemoka jų išsirinkti.

Tokie nori už 1 tūkst. eurų įsigyti mašiną, kurios rinkos vertė – 2–2,5 tūkst. eurų. 

Savaime suprantama, kad už du kartus mažesnę kainą ji bus ir suvirinta, ir vairas perkeltas iš dešinės į kairę pusę“, – įsiaudrinęs kalbėjo verslininkas. 

Anot jo, natūralu, kad tokia mašina bus bloga, bet ne tik Lietuvoje – tas pat būtų ir Ukrainoje, Rusijoje ar kitoje šalyje. 

Vilioja kainomis

Verslininkas pastebėjo, kad nedidelės Lietuvoje parduodamų automobilių kainos daug kam gali sukelti įtarimų. Ne vienas pirkėjas gali pagalvoti, kad taip yra dėl prastos būklės. 

Anot ukrainiečio, tai nėra tiesa.

„Taip, yra automobilių, kurie nuperkami itin prastos būklės, o vietos meistrų čia sutvarkomi iki idealiai atrodančios išorės, nors viduje – prasta situacija. 

Tačiau atidžiai renkantis galima tokių išvengti“, – tikino vyras. 

Jo teigimu, geros kainos Lietuvoje yra todėl, kad vietos prekeiviai naudotas mašinas iš Vokietijos veža dideliais kiekiais. 

Taip pat lietuviai automobilius įsigyja iš ankstesnio savininko negaudami jokių garantijų dėl jų būklės. 

Anot ukrainiečio, garantijos neturinčios mašinos yra pigesnės ir jei viskas gerai, pardavėjas gali daugiau užsidirbti. 

O jeigu atsiranda kokių nors defektų, lietuvis turi lėšų, kurias panaudoja jiems pašalinti. 

Iš turko – geriau nepirkti

Ukrainiečiai taip pat mėgsta automobilių paieškų išvykas, o pastarosios mūsų šalyje kainuoja mažiau. 

Verslininko teigimu, vienos dienos išvykos išlaidos, įskaičiuojant nakvynę Lietuvoje, siekia 50, o Vokietijoje – apie 150 eurų.   

Svarbus aspektas ukrainiečiams yra ir kalbos barjeras. 90 proc. lietuvių automobilių prekeivių kalba rusiškai, o tai labai palengvina bendravimą.

Vokiečių kalba – rimtas iššūkis, o patys vokiečiai ne visuomet linkę kalbėti angliškai, o dėl to gali iškilti keblumų. 

Verslininkas atkreipė dėmesį, kad Vokietijoje gerai išlaikytus automobilius parduoda tik vokiečiai. 

Visgi, anot vyro, jų dabar šioje šalyje yra mažiau nei turkų, o pastarieji – netvarkingi ir neprižiūri savo turto. 

„Netgi pasakyčiau, kad jie nevisiškai atsakingi. Būdavo atvejų, kad susitardavome, o atvykę į vietą sužinodavome, kad automobilis parduotas. 

Srautas ten didelis ir jiems neįdomu, iš kurios šalies tu atvykai“, – kalbėjo ukrainietis. 

Nemėgsta ilgų apžiūrų

Jis taip pat pasakojo, kad vokiečiams nepatinka, kai potencialūs pirkėjai pradeda priekabiai apžiūrinėti automobilį. 

Ypač juos erzina, kai yra tikrinamas 500 eurų kainuojančios mašinos dažų sluoksnis. 

„Naujesnių ir brangesnių automobilių apžiūros vertinamos palankiau, bet vokiečiams tai vis tiek labai nepatinka“, – pasakojo verslininkas. 

Ukrainiečiams taip pat patogu tai, kad naudotas mašinas Lietuvoje galima perregistruoti labai greitai. 

Taip pat atvykėlius vilioja ir platus naudotų asortimentas – į Lietuvą suvežami automobiliai iš įvairiausių Europos šalių.

Ką įveža iš skirtingų šalių?

Verslininkas taip pat užsiminė, kokie yra iš skirtingų šalių įvežtų automobilių privalumai ir trūkumai. 

„Jei mašina įvežta iš Danijos, jos rida bus nedidelė, tačiau, kaip ir Suomijoje ar Švedijoje, kėbulas gali būti pažeistas korozijos.

Prancūzijoje ar Italijoje pirkto automobilio kėbulas bus idealus, nes šiose šalyse temperatūra nekrinta žemiau 0. 

Vokietijoje pirktos transporto priemonės rida bus didelė, bet ten žmonės techniką prižiūri – investuoja pinigus“, – patirtimi dalijosi ukrainietis.

Jis taip pat pridūrė, kad iš Belgijos dažnai pasitaiko vogtų automobilių, tačiau tai galima patikrinti „Regitros“ duomenų bazėje. 

Privalumas – šios šalies plotas nedidelis, todėl ir rida bus mažesnė. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.