Užsienietė su „CityBee“ sostinėje prisivirė košės: po linksmybių bare pasigedo mašinos

Sekmadienio vakarą į namus sostinės senamiestyje norėjusi grįžti vilnietė sulaukė siurprizo – tiesiai ant įvažiavimo į kiemą stovėjo kažkieno paliktas „CityBee“ automobilis. Paaiškėjo, kad jį rezervavusi užsienietė linksmai leido laiką vietiniame bare.

Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Užsienietė „CityBee“ automobilį paliko ten, kur jai buvo patogu.<br>lrytas.lt skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2019-05-14 20:13, atnaujinta 2019-05-15 16:24

Kai grįžo, mašinos ji neberado – įsikišus policijai „Toyota“ buvo išvežta į saugojimo aikštelę.

Norėjo pavaryti į šalį

Vilnietė A.L. (tikrieji vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.) iš pradžių sugalvojo planą – užsisakyti automobilį, kuris užblokavo įvažiavimą į kiemą, nuvairuoti jį į kitą vietą ir grįžti į namus.

Deja, automobilio programėlėje ji nematė.

Vilnietė susisiekė su „CityBee“ – įmonė prižadėjo susisiekti su klientu, kuris turėjo patraukti automobilį į šoną.

Praėjus 15 minučių situacija nepasikeitė.

Moteris buvo atkakli – vėl paskambino į „CityBee“ – įmonės atstovė pažadėjo pabandyti susisiekti dar kartą.

Bandymas buvo nesėkmingas – perskambinusi darbuotoja informavo, jog su automobilį vairavusiu įmonės klientu ji negali susisiekti, ir pasiūle kreiptis į policiją. 

Pareigūnai nesismulkino

Atvykęs patrulis susisiekė su „CityBee“ – policijos atstovai išgirdo tą patį: automobilį išsimuomojusio kliento pasiekti įmonei nepavyko.

Pareigūnai pasakė, kad reikėtų kviesti techninės pagalbos sunkvežimį, tačiau patys to nepadarė.

Mieste atsirado svarbesnių reikalų – ekipažas išvažiavo į iškvietimą pagal smurto artimoje aplinkoje atvejį. 

Vilnietė užpildė pareiškimą, o pirmasis policijos patrulis pasiūlė paskambinti į policiją ir sulaukti kito ekipažo. 

Atvykę pareigūnai nesismulkino – iškvietė evakuatorių, kuris pasirūpino „CityBee“ priklausančiu automobiliu.

Moteris vėliau išsiaiškino, kad kol ji sprendė, kaip patekti į kiemą, automobilį išsinuomojusi užsienietė laiką leido viename sostinės bare. 

Be sutikimo atrakinti negali

„CityBee“ transporto skyriaus vadovas Svajūnas Aliukonis patikino, kad kompanija visada atsakingai ir operatyviai reaguoja į visus žmonių pranešimus apie situacijas, susijusias su nuomojamais automobiliais bei galimais jų vairuotojų padarytais Kelių eismo taisyklių pažeidimais. 

„Minimas atvejis buvo neeilinis, mat „CityBee“ komanda, vos tik gavusi pranešimą, net kelis kartus bandė susisiekti su užsieniete „Toyota Yaris“ vairuotoja. Deja, nesėkmingai. 

Todėl buvo blokuota vartotojo paskyra ir vis bandyta prisiskambinti vairuotojai, kuri turėjo neatsakingai palikto automobilio raktelius“, – komentavo jis.

S. Aliukonis pažymėjo, kad pagal sutartį „CityBee“ neturi teisės be kliento sutikimo atrakinti jo rezervuotą automobilį, todėl gavus panašaus pobūdžio pranešimą visada reikia skambinti klientui ir prašyti nedelsiant patraukti automobilį. 

„Jeigu klientas nebūna linkęs bendradarbiauti, informaciją apie jo pažeidimą perduodame policijos pareigūnams“, – patikino pašnekovas.

Turės kompensuoti nuostolius

Jis pridūrė, kad jeigu pažeidžiant taisykles paliktas automobilis yra nerezervuotas, jį operatyviai patraukia „CityBee“ komanda. 

Todėl pranešti telefonu apie neleistinoje vietoje paliktą kompanijos automobilį daugeliu atvejų ypač efektyvu.

S. Aliukonis pridūrė, kad, vadovaujantis paslaugų teikimo sutartyje nustatytomis taisyklėmis, klientas turi kompensuoti laiką, kai dėl jo kaltės ir nusižengimo „CityBee“ automobilis buvo neprieinamas kitiems naudotojams.

Užsienietė kompanijai taip pat turės kompensuoti patirtus nuostolius dėl pareigūnų skirtos baudos už Kelių eismo taisyklių pažeidimą ir automobilio transportavimą bei laikymą saugojimo aikštelėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.