Tokiu kreipimusi Kauno miesto vadovas V. Matijošaitis palaikė Vilniaus miesto mero Remigijaus Šimašiaus ir motociklininkų bendruomenės iniciatyvą eismą keliuose padaryti saugesnį.
„Motociklininkų bendruomenės nuomone, šis KET patobulinimas padidintų motociklininkų saugumą, mažintų parkavimosi problemą ir skatintų gyventojus vietoje automobilių rinktis dvirates transporto priemones“, – įsitikinęs Kauno miesto meras V. Matijošaitis.
Dakaro ralio dalyvis Balys Bardauskas teigia, kad motociklininkų bendruomenė jau seniai subrendo šiam sprendimui. Motociklininkai prašo vieno dalyko – iš namų išvažiavę gyvi, nori tokie ir sugrįžti.
„Visa mūsų bendruomenė ne vieną kartą ir skirtingomis formomis kreipėsi į valdžios institucijas įteisinti tik tai, kas seniai praktikoje taikoma daugelyje Europos valstybių.
Viliamės, kad motociklininkų bendruomenės balsą centrinė valdžia pagaliau išgirs ir patobulins Kelių eismo taisykles“, – komentavo jis.
Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius su analogišku prašymu į ministrą kreipėsi dar balandžio 30 dieną, tačiau iš Susisiekimo ministerijos atėjo kol kas neigiamas atsakymas, motyvuojant tuo, kad trūksta informacijos, ar išties keliuose padidėtų saugumas, jei motociklininkams būtų leista važiuoti A juosta.
Kaip rodo kitų šalių praktika, maršrutiniam transportui skirta juosta būna paženklinta ir motociklininko simboliu.
Į vieno automobilio vietą galima pastatyti nuo 3 iki 4 motociklų.
Motociklininkų bendruomenė linkusi nenuleisti rankų ir toliau kreipsis į valdžią, kad įtvirtintų tai, ko prašo net didmiesčių merai.