Teksto dydis:
2019-05-24 16:50
LTU

70 to 62

Pats noretum labai papulti i tokia mobilios tech.apziuros priverstini sustabdyma ir masinos nutransportavima i centra, kai tuo tarpu skubi i kokias laidotuves, i baliu, vestuves ir pan. ?

0
2019-05-23 13:28
USA

69 Katherine Walton

„Google“ šiuo metu moka $ 17,000 iki $ 22,000 per mėnesį namuose. Prie šio darbo prisijjungiau prieš 2 mėnesius ir per pirmuosius savo darbo mėnesius uždirbau $ 20,544. Galiu pasakyti, kad mano gyvenimas visiškai pagerėjo! galite jį patikrinti >>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m

4
2019-05-23 12:05
LTU

68 Algism

Kažkas tai labai nori atsiriekti gerų pinigėlių iš auto patikrinimų. Galiu pasakyti tik vieną - atidavus patikrinimus į autoservisus patikrinimai pradės smarkiai brangti, o už pinigus pradės keliuose riedėti techniškai netvarkingi automobiliai. O skelbiami duomenys apie kažkokius auto patikrinimus keliuose ir pateikti skaičiai yra grynas "bried_s". Tarp kitko šią temą kelia tik šis portalas...

7
2019-05-23 09:31
LTU

67 Vestas

Daug priekaištų į vienus vartus... Rietavo TAS eilę metų dirba puikus specialistas, mandagus, taktiškas, bet teisingai reiklus - vairuotojai neturi kuo skųstis: jei yra trūkumų automobilio techninėje būklėje, tai ramiai ir suprantamai kiekvienam vairuotojui paaiškinama, jokių nesusipratimų ar dviprasmybių nebūna. Jausmas toks, lyg apsilankei pas labiau patyrusį kaimyną, o ne pas kontrolierių. Geros sveikatos tokiam darbuotojui!

1
2019-05-23 09:08
USA

66 Alexandria Anderson

„Google“ šiuo metu moka $ 17,000 iki $ 22,000 per mėnesį namuose. Prie šio darbo prisijungiau prieš 2 mėnesius ir per pirmuosius savo darbo mėnesius uždirbau $ 20,544. Galiu pasakyti, kad mano gyvenimas visiškai pageerėjo! galite jį patikrinti >>>>>>>>>>>> w­­w­­w.W­­e­­b­­J­­o­­b­­9­­9.C­­o­­m

6
2019-05-23 08:35
LTU

65 Kitas

dalykas yra TAC darbuotojų įžūlumas! Apie ką galima kalbėti jeigu tiesiai šviesiai pasako,kad 10m ir senesnė mašina negali TA praeiti iš pirmo karto??? Prisiminimai prie tokių smulkmenų kur jokios įtakos saugumui ar auto tech stoviui neturi, kad tik dar kartą atvažiuotum.

2
2019-05-23 07:58
LTU

64 To daugelis

Asile jeigu visi gyventų kaip Vokietijoje arba Austrijoje,niekas netaupytų,o Lietuvoje priversti taupyti vien tam kad išgyventų,o seni auto reikalingi tam pad vargšas žmogelis galėtų laiku nukakti į darba ir užsidirbtų nors ir varganai egzistencijai,ne visi pinigais pertekę kaip tamstelė ir nėra ko tuom taudidžiiuotis nes gali fortūna ir tamstai atsukti užpakalį.

3
2019-05-23 07:43
LTU

63 daugelis

cia reiskentys pasipiktinima del dabartines TA vazineti nori o remontuoti nenori ir visaip bando savo vezimaiti prastumti pro TA kad tik dar du metu galetu ramei vazineti,o jeigu jau kas pabyra tai tik ta dali ir remontuoja ir tai iesko ne naujos o srotuose jau naudota,gyvenime dar neteko duoti uz tai kysio ir net mintis nekilo tai bandyt daryti,pries TA pasitikrini,susitvarkai ir ramei vaziuoji TA,tai nei su kontroliereis nekyla konfliktu nei nuotaika niekam nebuna sugadinta

28
2019-05-23 07:41
LTU

62 Stanislovas

Siūlau aplamai panaikinti privalomą ech apžiūrą,o įvesti drakoniškas bausmes,jeigu įvyko avarija dėl automobilio tech. būklės,jeigu jo variklis teršia orą daugiau nei leidžia standartai,jeigu jo šviesos maišo kitiems eismo dalyviams,o keliuose sukurti mobilias techninės patikros grupes ir suteikti policijai galia pasirinkta automobilį nusivežti į tech. apžiūros centrą. Jeigu jis techniškai netvarkingas visas išlaidas patikrinimui išskaičiuoti iš automobilio savininko. Tai tikrai atitiks demokratiškos o ne policinės valstybės įvaizdį,nes dabar labai daug gudručių giriasi kad palikau automobilio peleninėje 25 eurus ir viskas ,jis praėjo tech. apžiūra,nors realiai yra netinkamas važinėjimui.Po apžiūros peleninė paliko švari. Visur kur yra prievarta ten yra ir apėjimas jos,na o jeigu žinosi kad bet kuriuo momentu su dūmų monstru gali pakliūti į akis policijos spec, ekipažui,pagalvosi kad gal geriau tuos pinigus bus išleisti automobilio variklio remontui...

15
2019-05-23 07:22
LTU

61 muilas

TA centrų kontrolieriai pasipūtėliai, negali nieko paklausti, jaučiasi didžiuliais viršininkais

3
2019-05-23 06:45
LTU

60 užduokime sau klausimą (retorinį):

ar autoservisas nebus suinteresuotas rasti automobilio techninės būklės "trūkumų" ?

2
2019-05-23 00:01
NOR

59 Atsakymas į 35 klausimą...

Kiekvienas sudverslininkis norintis prigrobti valstybinį turtą pradeda pezeti apie monopolija... Tie sudverslininkiai gatavi ir mamą parduoti, kad tik pralobti... Jie norėtų, kad net ir Lietuvos prezidento nebūtų, nes tai irgi monopolija...tokios įmonės turi būti valstybinės... Dar reikia alkoholiui įvesti monopolį, kad tik per valstybines imones pardavinėtų...

4
2019-05-22 22:49
LTU

58 Klp

Kodėl visi tai pyksta ant tų kontrolierių, taigi kiek teko girdėti ir domėtis, visus šiuos reikalavimus automobiliams sukūrė europos parlamentarai, o patvirtino mūsų susisiekimo monisterija kartu su LTSA. Visų pirma reikėtų tų dundukų paklausti, kodėl patvirtino tokį įstatymą, kad dėl neveikiančios nr. apšvietimo lemputės, negali praeiti TA.

4
2019-05-22 22:32
LTU

57 TO 44

ale tu ir bukas , neatskiri kada lempute dega kada ne

3
2019-05-22 22:32
LTU

56 faktas

lengvosiso mašinos tai dar nieko, bet jūs pažiūrėkit, kokie sunkvežimiai, mikriukai ar net autobusai gatvėmis važinėja... kiaurai supuvę, dūmai kamuoliais verčiasi, bet kur ilgiau pastovėję palieka tepalų balas - ir arkliui aišku, kad praeina už pinigus

0
2019-05-22 22:32
LTU

55 SISTEMA

Tenka pripažinti, kad galiojantį Lietuvoje monopolinė TA sistema yra naudinga visiems. Tiek įmonėms, kurios turi garantuotą pelną, tiek vairuotojams, kurie su bent kokiu „laužu“, o tokiu mašinų yra didesnė dalis, gali „praeiti“ TA. Skiriasi tik apžiūros „praėjimo“ kaina. Todėl niekas nesuinteresuotas tokios sistemos keisti.

0
2019-05-22 22:12
NLD

54 Tai jeigu pries pat nosi

Is TA isvaziuoja taksisto dziaugsmas (Audi A6, 1992-1996, "perechodas") lydimas juodu dumu sukuriu, tai kaip galima vertinti bet koki bandyma paneigti tai, kad si valstybine istaiga yra siuksliu deze... Privatus verslas bijotu savo licenzija prarasti, jei turetu teise atlikti akreditacijas. O cia aprupinti visomis technologijomis atsakinguma supranta kitaip :(

5
2019-05-22 21:54
UKR

53 Aloyzas

Džiugu kad korupcija po truputį išgyvendinama, bet dar reikia nemažai padirbėti, kol jos visai neliks. Ypač reikėtų dažniau tikrinti atokesnius, periferinius skyrius, ten nemažai manau praslysta netvarkingų auto, didmiesčiuose manau ir patys kontrolieriai prisibijo praleisti TA už €, o periferijoje kaimynas kaimynui, draugo kūmui, kaimynės meilužiui kaip sakoma negaila... :D

2
2019-05-22 21:49
LTU

52 Ukrainoje 44 milijonai gyventojų

Ir ten jokios tech.apžiuros nereikia visai ,jei neišvažiuoji iš šalies .Beja keliuose didesnė tvarka nei lt

7
2019-05-22 21:39
ESP

51 dan

kai ima kysy irgi pas juos tai vadinama klaida

1
2019-05-22 21:12
LTU

50 jjjjjj

noretusi is tu tikrintoju bent kazkokio mandagumo,dabar vaiksto visi tokie svarbus,snukiai kaip politbiuro nuotraukose,klientai moka pinigus uz patikrinima-aptarnavima,todel ten turetu buti,kaip betkurioje prekybos-aptarnavimo imoneje,ne tu turi paskui kontrolieriu begioti,o jis su sypsena tave prie iejimo pasitikti su klausimu kuo galiu padeti.

2
2019-05-22 21:09
LTU

49 Cha

Servisiukams leidimas atlikt apziura butu aukso kasyklos,matytu viska absoliuciai viska kas yra blogai nes remontuot jusu masina jiems auksiniai pinigai,bet atminkit viena seni lauzai TA nepraeis nes uz ju remonta serviso kainom ju remontuot neapsimokes,vergs vargsai ir pensininkai

9
2019-05-22 21:08
LTU

48 Šoke

Šiandien nepraėjau TA. Nuo dabar visi dujomis važinėjantys turės pasikeisti dujų vamzdelio tvirtinimus. Jie turi būti įgręžti į korpusą.

0
2019-05-22 20:29
LTU

47 lins

kazkas gaus nebloga otkata,paipyle straipsniai,kad prastumt istatyma,anksciau taip buvo piknaudziavimo .bet dabar tai retas atvejis

4
2019-05-22 19:57
LTU

46 to 38 A-HA TAI VILMAI

o jūs galvojat Amerikoj lavonais nevažinėja ? ten tokių auto mačiau, kad nesuprantu kaip jos iš vis dar važiuoja, o išvaizda...garažinė spyna ant bagažinės, faneros vietoje stiklų, aprūdijusios, skylėtos, tokioms ten net technikinės dėl dūmingumo nereikia, leidžia natūraliai numirt

2
2019-05-22 19:51
LTU

45 87

Transeks'ta

1
2019-05-22 19:48
LTU

44 Ng

As tai neturiu pretenziju. Paskutinis atvejis pries kazkur 2 men. Variau darbo masina. Auto 5 metu senumo. Viskas is paziuros puikiai veikia, stabdziai kaip ikalti, variklis benzinas, kaip laikrodis, patikrinau rankini, daugiau net nieko neziurejau. Bac, per patikra nedega numerio apvietimas, nedega vienas priekines lempo gabaritas, nedega vienas galines lempos gabaritas. Ir vistiek praleido, be jokiu prasymu, ar maldavimu, sako lemputes pasikeisk. Ok, sakau. Gi galejo spirt pro duris.

16
2019-05-22 19:46
LTU

43 r

pusė?..........ar dvidešimt kažkeli iš pusantro milijono.........korespondentas nesupranta?

1
2019-05-22 19:43
LTU

42 lentvario 7

antra karta 1990 m dvi valandas krate pakartotinai dugnna bade atsuktuvu o jis kapitaliskai atrestaurjotasviskaspakeista.atsiprase bet tu 2-juvalandu niekasnekompensavo....o siaip turetubuttokia tvarka i ukraina ar eksportui tech praleidzia ir visogero.

0
2019-05-22 19:29
LTU

41 teisingai cia raso

nafig tos apziuros - patikrinai duminguma ir viskas. Del netvarkingu auto avariju procentas nykstamai mazas. Vis girtas arba durnas uz vairo...

4