Teksto dydis:
2019-07-14 10:58
NOR

prekta gluspetria i tiek...

nenoryt ka automobilia vaziuotu pastatot zenkla...vsio... nenorit ka parkuotusi - pastatot zenkla i vsio... a daba idomu kaip jus gluspetria te gatves ziema valysit kai jum sniego ir ledo puse metro bus... paaiskinkit neisprususiai tautai...

0
2019-07-13 14:33
LTU

Iš didelio rašto

Išėjo iš krašto. Pirmiausiai tai šioje atkarpoje kažkokių didelių bėdų niekada nebuvo, turint galvoje, kas eismas vienpusis, o greičiai maži tame tarpe dėl akmenų dangos, gatvės pločio užtekdavo visiems ir eismo įvykių žemėlapis tai patvirtina (jų nėra užfiksuota). Antras momentas - dviračių takas savaime yra beprasmis šioje atkarpoje, nes tai gyvenamoji zona su visomis pasekmėmis. Tai reiškia, kad nepriklausomai ar takas nupieštas, ar ne, visoje zonoje visa važiuojamąja dalimi gali vaikščioti pėstieji (kurie, be kita ko, turi absoliutų prioritetą) ir važinėti dviračiai, o automobilius galima parkuoti tik ten, kur pastatyti tą leidžiantys ženklai. Pakeitimai šioje atkarpoje vyksta nuolat, eismo tvarka per keletą metų keista ar tik ne 6 kartus, tačiau panašu, kas eismo valdytojai užsižaidė ir pamiršo tikslą, kurio siekią - per N "tobulinimų" gavosi labai sudėtingas reguliavimas, kuris nesprendžia jokios problemos. Kurios, beje, gal net ir nėra.

0
2019-07-13 14:33
LTU

Pusė gatvės dviratininkams?

Bet kad jie vis tiek šaligatviais labiau linkę lekioti ir pėsčiuosius gąsdinti

1
2019-07-13 09:51
LTU

Jo

Šypsenėlės klapčiukai totalūs 🤯🥴🤪

0
2019-07-12 21:40
LTU

Cha

Kam dviračiams pusė gatvės ? Ar jie tokie dideli ?

2
2019-07-12 20:39
LTU

Vilnietis

Savivaldybej vieni debiilaii susirinke is kaimu

0
2019-07-12 13:25
LTU

M

Pritariu dėl neprotingo šios problemos sprendimo Vilniaus gatvėje, tačiau tuo pačiu reikia mokytis, kad dviračiams, pėstiesiems ir viešajam transportui miesto centre turi būt pirmenybė. Žinoma, reikia laiko pakeisti mentalitetą ir įpročius. Beje, trys labiausiai dviračius minančios šalys pasaulyje - Nyderlandai, Danija ir Belgija orais labai nesiskiria nuo Lietuvos, ypač kritulių kiekiu. Mums tiesiog reikia išmokti labiau vieni kitus gerbti kelyje.

3
2019-07-12 08:31
LTU

snaiperis

aš tai išvis tam tikrose vietuose drausčiau su dviračiais senamiesti važinėtis

6
2019-07-12 07:43
LTU

Darko

Projektuoja gatves, uždaro senamiestį tik pėstiesiams ir dviratininkams, pamiršdami, kad didžiąją dalį laiko pas mus blogi orai ir gatvėje nebent kokį bomžą sutiksi. :) puiki logika. Paklausė hipsterių ir davai. Tuos dviratininkus įdarbint krovėjais, kai gali išsikrauti už kelių kvartalų tik, baigtų skųstis mygom.

5
2019-07-12 06:08
LTU

Izno

Kai valdzia masto tik stuburo smegenim taip ir gaunasi

0
2019-07-12 05:04
LTU

Sunku lietuvai!

Pilna plitikieriu ir valdininkeliu profesionalu-idijotu-neadekvatu! Ir vaidzioj ir Seime...

0
2019-07-12 02:42
LTU

haha

būtent tą ir sakiau, kai tik buvo pasirodęs šitas straipsnis, kaip pagerinimas dviratininkams :D , aš iš kart sakiau, kad taip bus, bet idijotams, kurie tuos guzus ant kelio sudėjo nedaėjo...

1
2019-07-12 02:35
LTU

Darnus judumas = Juodas durnumas.

Kai stovi visi rimti infrastruktūros projektai, lieka tik PiaRintis apie dviračių takus ir darnų judumą. Gavosi juodas durnumas. Toje gatvėje vietos užtektų visiems ir be Šimaßiaus gumbų.

0
2019-07-12 01:09
LTU

Dviratis

kodėl visi kalba apie gatvę o ne apie vairuotojus kurie nežino ke taisyklių ? užsineškit savo mašiną į savo lovą. mentalitetas neleidžia ?

9
2019-07-12 00:11
LTU

Proletkultas valdo

Kai ardys - reikia išieškoti iš autoriaus asmeniškai - pasibaigs tie eksperimentai iš mūsų mokesčių. Dar kai tepliodavo linijas po 6000 Eur. tai tylėjom, o čia kainą parašykit vieno to kringelio įrengimo - net ES fondai žagsės

0
2019-07-11 22:46
LTU

turtinga

salis....o gal tik ubagu sali galima taip plauti babkes ueropines su savom.....paziuri nuotraukas po turtingas europines salis tokiu siusliu nera...o pas mus kalneliu miesto gale kelije prikala kuolu per viduri kad sugedus kazkam stovetum pora valandu...parkus pirma ispiaunam paskui perkam naujus medzius.....o vienas klausimas islieka kai baigsis euras is europos is kuo priziuresim visa ta slamsta.......

0
2019-07-11 21:45
NOR

nordland

reikia buti su galva susipykusiu, kad tokias nesamones daryti, ne gatve o atrakcionu parkas kazkoks.

1
2019-07-11 21:30
LTU

Gumbai subinej?

Nepatogu, bet malonu. Kai kam

0
2019-07-11 21:29
LTU

Senolis

Stebina Roko glušiai ne tik užsienio svečius,bet mūsų protaujančius žmones.

1
2019-07-11 21:24
LTU

Jei jau plauti pinigus, tai

kodėl nepastačius metro pločio ir triju metrų aukščio marmurinės sienos gatvės viduryje? Būtų galima pretenduoti į miestų architektūros vystymo premiją.

1
2019-07-11 21:19
LTU

popatzyc jakie P i z n i e n t y litwini,

taip sako lenkų turistai ir fotografuoja šitą gatvę

1
2019-07-11 21:08
LTU

Jausmas

Toks jausmas, kad komercinis transportas vienas už kito stovi ir sunku apvažiuoti. Nuo dviračio ir nulipti galima ir kelis metrus pas įstumti. Važiuojant ar su stojant su mašina taip nepavyksta. Dviračio takas tai autostrada, nes visi trukdo ir vežimėliai ir pėstieji, mašinos. Kartais koja padedi ir jau skambina, kad autostradoje vaikščiojo.

20
2019-07-11 21:08
LTU

subingalvis

vilniuje vienas

1
2019-07-11 19:45
LTU

Vilnietis

Gal geriau nieko nežymėti. Tilpdavo gatvėje visi, kol subingalviai nepradėjo darbuotis.

3
2019-07-11 19:03
LTU

L

Nesąmonę projektavo niekad nevažinėję patys!

1
2019-07-11 18:59
LTU

Ui

Skirkite laiką komerciniam transportui,juk prekes reikia atvežti.Arba statykite aikšteles dronams...

4
2019-07-11 18:43
LTU

oi

bezdzione ant mociko...cyrkas

8
2019-07-11 18:24
DEU

Nu ja

Kaip pasakytu - nemoka vaziuoti dviraciu ir nepravaziuoja.

26
2019-07-11 18:22
LTU

Tipiška

Eilinis dabartinio eismo „saugumo“ didinimo rezultatas.

4
2019-07-11 17:56
LTU

ryšių kaminas

Masonai pamiršo antroj pusėj gumbus sudėti?

4