„Volkswagen“ nusprendė sugrąžinti legendinį modelį

Ko gero dar neišblėso atmintyje tie įdomūs "Volkswagen" furgonai ir sunkvežimiukai su varikliu gale bei įspūdingai aukštai iškelta krovinine platforma, kurie dešimtajame praeito amžiaus dešimtmetyje iš Vokietijos masiškai buvo užtvindę ką tik nepriklausomybę atgavusios Lietuvos kelius?

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 23, 2014, 3:11 PM, atnaujinta Jan 29, 2018, 11:53 PM

Tai legendiniai „Volkswagen Tristar Syncro“, kurių visais ratais varomos modifikacijos davė pradžią „Volkswagen“ T serijos padidinto pravažumo minivenų šeimai.

Šiemet, minint modelių šeimynos trisdešimtmetį, „Volkswagen“ komercinių automobilių gamybos padalinys tarptautiniame IAA autosalone pristato šiam jubiliejui skirtą konceptą.

Į ateitį orientuotas nesenstantis dizainas

Iš išvaizdos naujasis „Volkswagen Tristar“ – vis dar tas pats tvirtai suręstas pikapas su sudvejinta kabina ir įdomiais krovos sprendimais. Padidintą pravažumą užtikrina nuolatinė visų ratų pavara su galinės ašies diferencialo blokatoriumi ir 30 mm padidinta prošvaisa.

Išorės dizaine vyrauja žvilgsnį traukiantis naujoviškų bei gerai atpažįstamų elementų derinys. Iš priekio šviežumo suteikia visiškai pakeistas priekinės dalies dizainas ir modernūs LED žibintai, o žvelgiant iš šono, žvilgsnis slysta laiko patikrintomis tiesiomis linijomis ir funkcionaliais paviršiais.

Atvėrus vairuotojo dureles, pasitinka modernia įranga komplektuotas, tačiau praeitų „Volkswagen“ pikapų kartų stilistiką atkartojantis monolitinis prietaisų skydas. Panašia klasikos ir modernumo derme pasižymi ir kiti salono elementai – sėdynės, apmušalai, puošyba.

Parodoje eksponuojamas maksimalios įmanomos komplektacijos konceptas, kuriame sumontuoti šiuolaikiniai ekranai, pramogų ir vaizdo konferencijų įranga ir net kavos automatas.

Pikapo šone – atpažįstamas užrakinamas apatinis krovinių skyrius, kuriame bagažas visiškai apsaugotas nuo neigiamo atmosferos poveikio. Be abejo, niekur nedingo ir dideliu universalumu bei pritaikomumu pasižyminti viršutinė krovinių platforma.

Neprilygstamas universalumas

Pasižymėdamas išskirtiniu pravažumu bei kraulumu, „Volkswagen Tristar“ puikiai praverstų aktyvaus gyvenimo būdo bei ekstremalių sporto šakų entuziastams, lauko sąlygomis dirbantiems specialistams – miškininkams, kelininkams, sodininkams ir pan. Kartu tai ir puikus ekspedicijų automobilis keliautojams.

Komercinių automobilių gamybos padalinio „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ vadovas Dr. Eckhardas Scholzas įsitikinęs, jog naujasis modelis vykusiai apjungia padidinto asmeninio kraulumo bei komercinio transportavimo praeitį ir ateitį bei tiki, kad netrukus šis modelis pasieks masinės gamybos konvejerį.

Skaičiai ir faktai

Matmenys:

Ilgis: 4788 mm; plotis: 2320 mm; aukštis: 2066 mm; (30 mm paaukštinta prošvaisa)

Pavaros mechanizmas:

4Motion nuolatinė visų ratų pavara, mechaninis galinės ašies diferencialo blokatorius; Lengvo lydinio ratlankiai „Rocadura“ 245/70 R17

Variklis / galia / pavarų dėžė:

2,0 l TDI 150 kW, 450 Nm 150 kW esant 4000 aps. per 1 min. 450 Nm esant 1400 aps. per 1 min. 7laipsnių DSG Maks. greitis 185 km/val. 0 – 80 km/val. per 6,7 sek. 0 – 100 km/val. per 10 sek.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.