Paryžiuje debiutuos naujos kartos „Ford“ susidūrimų prevencijos technologija „Pres-Collision Assist“ su „Pedestrian Detection“ (PD) moduliu, padedančiu išvengti susidūrimų su pėsčiaisiais. PD skenuoja aplinką ir atpažįsta automobilio veikos zonoje esančius pėsčiuosius. Tuomet suveikia perspėjimo signalas ir, jei vairuotojas nereaguoja, aktyvuojami stabdžiai.
Sistemą sudaro vaizdo kamera, sumontuota ant priekinio stiklo, bamperiuose esantys radarai ir informacijos apdorojimo procesorius, kuris lygina gautus duomenis su atmintyje įrašytais pėsčiųjų siluetais. Sistema veikia važiuojant iki 80 km/h greičiu. Siekdami „išmokyti“ sistemą ir sumažinti klaidingų perspėjimų skaičių „Ford“ inžinieriai uždaruose poligonuose ir įprastuose keliuose įveikė daugiau nei 500 000 kilometrų.
Šiame bloke taip pat veikia susidūrimų su priešais esančiomis kliūtimis prevencijos sistema „Active City Stop“ veikianti važiuojant iki 40 km/h greičiu ir „Prie-Collision Assist“, veikianti važiuojant užmiesčio keliuose ir greitkeliuose. Saugumo bloke taip pat įdiegta adaptyvi greičio palaikymo sistema su atstumo nustatymo funkcija, kelio juostų atpažinimo bei kelio ženklų atpažinimo sistemos.
Paryžiuje debiutuos ir naujas 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 210 AG ir 450 Nm sukimo momentą esant 2000 aps./min.
Elektronikos valdomos dvi variklio turbinos veikia pakopomis. Pirmiausia įsijungia nedidelė mažos inercijos turbina, užtikrinanti padidintą slėgį mažų sūkių diapazone, po to startuoja kur kas didesnė didesnių sūkių diapazono turbina, padedanti generuoti varikliui maksimalią galią. Turbinos aušinamos tiek oru, tiek vandeniu.
Lietuvoje naujojo „Ford Mondeo” kainos bus skelbiamos jau spalio viduryje, o pirmieji automobiliai atvyks gruodžio mėnesį.