„Mercedes-Benz C63 AMG“ - pašėlusiai galingas BMW M3 konkurentas

Šią savaitę didžiausio automobilių entuziastų dėmesio sulaukęs debiutas neabejotinai priklauso naujajam „Mercedes-Benz C63“. Iš tiesų publikai šis modelis tiek su sedano, tiek su universalo kėbulu bus pristatytas kitą savaitę Paryžiaus automobilių parodoje, tačiau kol kas užtenka ir nuotraukų bei techninės charakteristikos skaičių.

„Mercedes-Benz C63 AMG S“<br>„Daimler“ nuotr.
„Mercedes-Benz C63 AMG S“<br>„Daimler“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-09-25 18:05, atnaujinta 2018-01-29 15:45

Taigi klientams bus siūlomos abiejų kėbulų versijos tiek C63 AMG, tiek ir C63 AMG S pavidalais. Galios šaltinis yra naujas dviem turbokompresoriais aprūpintas V8 tipo 4,0 l darbinio tūrio variklis. C63 AMG atveju maksimali jo išvystoma galia siekia 476 AG sūkių diapazone nuo 5500 iki 6250 aps./min. Didžiausias 650 Nm sukimo momentas pasiekiamas ribose nuo 1750 iki 4500 aps./min.

Sportiškesnių C63 AMG S modifikacijų galia tuose pačiuose sūkių diapazonuose išaugs iki 510 AG, sukimo momentas – iki 700 Nm.

Kalbant apie dinamikos charakteristiką, galima paminėti, kad C63 AMG sedanas 100 km/val. greitį išvystys per 4,1 s, tuo metu universalas yra 0,1 s lėtesnis. Sedano modifikacija su raide „S“ tą patį sprintą atliks per 4 s, o universalas vėlgi užtruks 0,1 s. Visose versijose bus montuojamas elektroninis ribotuvas, dusinsiantis variklį ties įprastais 250 km/h.

Trauka galiniams ratams bus perduodama per automatinę septynių laipsnių transmisiją, kuri kaip žada vokiečiai veiks greičiau nei senesniuose modeliuose. Ypatingai pasirinkus „Sport+“ režimą, kuriam esant turėtų geriausiai pasireikšti inžinierių atliktas detalių ir programinės įrangos optimizavimas. „Mercedes-Benz“ tvirtina, kad greičiau nuo šiol veiks ir aliuminio lydinio pavarų perjungimo svirtelės ant vairo.

C63 AMG modeliai taip pat bus aprūpinti mechaniniais diferencialais, o „S“ versijos gaus elektroninius. Norintys girdėti girdėti variklio garsą, panašesnį į tą, kurį išgaudavo atmosferinis 6,2 l motoras už papildomą mokestį galės užsisakyti sportiškesnę išmetimo sistemą. C63 AMG S taip pat turi iš AMG GT paskolintas dinamines variklio tvirtinimo pagalves, kurių standumas kinta priklausomai nuo gaunamos apkrovos.

C63 AMG modeliai bus papuošti titano pilkumo spalva nudažytais 18 colių dešimties stipinų lengvojo lydinio ratlankiais, tuo metu „S“ versijos gaus didesnius dvigubų penkių stipinų 19 colių ratlankius. Už papildomą mokestį šios modifikacijos taip pat gali būti aprūpintos keramikos kompozicinių medžiagų stabdžiais ir sportiškam važiavimui labiau tinkančiomis padangomis.

Norintiems dar daugiau išskirtinumo bus siūlomi abiejų versijų „Edition 1“ modeliai. Bus ribojamas šių automobilių kėbulo spalvos pasirinkimas, tačiau jie gaus specialius 19 colių lengvojo lydinio ratlankius ir blizgančios juodos spalvos akcentus.

„C63 AMG Edition 1“ taip pat bus galima atskirti pagal raudonas detales ant veidrodėlių ir radiatoriaus grotelių, juodo chromo išmetimo sistemos antgalius, pilkos matinės spalvos juosteles ant slenksčių ir kitus papuošimus viduje.

Visas C63 modifikacijas bus galima pamatyti spalio 2 d. Paryžiaus automobilių parodoje. Čia „Mercedes-Benz“ taip pats pristatys ir naująjį AMG GT.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.