Kaip informavo „Volkswagen“ koncerno spaudos tarnyba, Europos rinkai komercinį transportą gaminančios Hanoverio (Vokietija) ir Poznanės (Lenkija) gamyklos per pirmąjį šių metų pusmetį visiškai likvidavo per praėjusius kelis metus įvestą gamybos sumažinimą ir dabar jau dirba pilnu pajėgumu.
Visa tai siejama su išaugusia komercinio transporto paklausa Europoje ir pilnu tempu vykstančiu perėjimu prie naujausios kartos „Caddy“ ir „Transporter“ gamybos. Nors šie modeliai dar nerieda gatvėmis, jie jau gaminami pagal išankstinius užsakymus ir greitai bus patiekti pirkėjams.
Komentuodamas naujosios kartos modelių išankstinių užsakymų rezultatus, komercijos direktorius Bramas Schotas neslėpė optimizmo ir įsitikinimo, kad naujoji „Volkswagen“ komercinių modelių karta ne tik pakartos pirmtakų sėkmę, bet ir išplės modelių sėkmės metraštį. Jis taip pat atkreipė dėmesį tiek į su kai kurių regionų ekonomikos atsigavimu siejamas teigiamas tendencijas, tiek į kitose rinkose besitęsiantį pardavimų mažėjimą bei iš šio kontrasto kylančius pasaulinių pardavimų netolygumo iššūkius.
Gegužę pasaulyje iš viso parduota 36900 vnt. (37700 vnt., -2 proc.). Vakarų Europoje – 25300 vnt. (25200 vnt., +0,7 proc.). Senajame žemyne ypač džiugino Italijos (800 vnt., +50 proc.), Olandijos (1300 vnt., +25,5 proc.) ir Didžiosios Britanijos rinkos (per 4500 vnt., +21,2 proc.).
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione iš viso parduota 2100 vnt. Ypač nustebino iki tol buvusi gana konservatyvi Australijos rinka (1300 vnt, +30 proc.), kurioje pirkėjai netikėtai atrado „Volkswagen“ markę, ir ypač „Amarok“ pikapus. Vidurio Rytų regione parduota 2600 vnt. (+13,9 proc.). Čia ir vėl maloniai stebino naujuoju lyderiu tapusi Turkijos rinka.
Rytų Europoje paklausa sumenko iki 2400 vnt., (-23,7 proc.), Pietų Amerikoje – 2600 vnt., (-19 proc.), o Afrikoje iki 1500 vnt., (-10,9 proc.).