GTS gamą sudaro šie modeliai: galiniais ratais varomas „Carrera“ ir keturiais ratais varomas „Carrera 4“ kupė bei kabrioleto versijos, taip pat keturiais ratais varomas „Targa 4“.
Nauja turbina
Visuose modeliuose montuojamas 3 litrų darbinio tūrio opozicinis variklis su nauja turbina. Maksimali galia išaugo iki 450 AG ir lyginant su „Carrera S“ modeliais yra 30 AG didesnė.
Jie taip pat bus 20 AG galingesni už ankstesniuosius GTS modelius. Variklis taip pat išvysto 550 Nm sukimo momentą.
GTS modeliai standartiškai komplektuojami su mechaninėmis septynių laipsnių greičių dėžėmis.
Taip pat galima užsisakyti automatinę PDK greičių dėžę. Šie modeliai aprūpinti standartine adaptyviąja pakabos valdymo sistema. Be to, galiniais ir keturiais ratais varomi GTS kupė modeliai turi sportinę pakabos versiją, kuri pažemina kėbulą 10 mm.
Spartesnis įsibėgėjimas
Greičiausiu įsibėgėjimu išsiskiria „Carrera 4 GTS“ kupė versija. Šis modelis su automatine PDK greičių dėže 100 km/val. greitį išvysto per 3,6 sekundės.
Maksimalus visų GTS modelių išvystomas greitis siekia daugiau kaip 300 km/val., o greičiausias automobilis yra galiniais ratais varomas kupė „Carrera GTS“ su mechanine greičių dėže, galintis pasiekti 312 km/val. maksimalų greitį.
Nepaisant padidėjusios galios, gamintojas skelbia, kad GTS modelių degalų suvartojimas išlieka praktiškai nepakitęs.
Pavyzdžiui, vidutinės „Carrera GTS“ su PDK greičių dėže degalų sąnaudos siekia 8,3 l/100 km.
Įdomu tai, kad visuose modeliuose naudojama plati visų varančiųjų ratų kėbulo bazė, todėl ir galiniais ratais varomų modelių kėbulo plotis siekia 1852 mm.
Netrūks „GTS“ logotipų
Pažemintas priekinis aptakas ir ilgesnis galinio aptako tęsinys, lyginant su „911 Carrera S“ modeliais, sukuria daugiau prispaudžiamosios jėgos ir užtikrina geresnes dinamines ypatybes.
Specifiniai GTS modelių galinės dalies dizaino elementai yra tamsinti galiniai žibintai, tamsaus chromo oro įsiurbimo angos grotelės ir per kėbulo centrą išvesti du sportinės išmetimo sistemos antgaliai.
Žvelgiant iš šono taip pat galima pastebėti sportiškos veidrodėlius, tamsaus atspalvio 20 colių skersmens ratlankius su centriniu tvirtinimu ir GTS logotipais. Unikalus „Targa“ modelio akcentas – juodos spalvos stogo rėmas.
GTS bruožai aptinkami ir šių modelių interjere. Centrinis priekinės panelės akcentas – chronometras. Modeliuose naudojamos sėdynės aptrauktos „Alcantara“ su galvos atlošuose išsiuvinėtais GTS logotipais.
Ta pačia medžiaga taip pat apsiūtas vairas, priekinė konsolė ir porankiai.
Kainos jau žinomos
Specialiai naujiesiems GTS modeliams patobulinta „Porsche Track Precision“ programėlė. Ji turi automatinę įrašymo funkciją, vėliau visus važiavimo duomenis leidžia peržiūrėti ir analizuoti išmaniajame telefone.
„911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ kupė modelių kaina siekia 126 543 ir 134 045 eurų. Kabrioletų kaina siekia 139 853 ir 147 355 eurų, o „911 Targa 4 GTS“ kaina – 147 655 eurų.