Naujasis „Honda Type-R“ pasiekė rekordą legendinėje trasoje

Tarp automobilių gamintojų jau tapo įprasta varžytis greičiausiai įveiktų ratų rezultatais garsiojoje Niurburgringo trasoje.

 „Honda Civic Type R".<br> Gamintojo nuotr.
 „Honda Civic Type R".<br> Gamintojo nuotr.
 „Honda Civic Type R".<br> Gamintojo nuotr.
 „Honda Civic Type R".<br> Gamintojo nuotr.
 „Honda Civic Type R".<br> Gamintojo nuotr.
 „Honda Civic Type R".<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 18, 2018, 12:48 PM, atnaujinta Jun 18, 2018, 12:49 PM

Tačiau „Honda“ atkreipė dėmesį ir į kitus ne mažiau įdomius Europos žiedus. 

„Spa-Francorchamps“ trasoje Bertrandas Baguette su standartiniu serijinės gamybos „Honda Type-R“ modeliu ir keliams skirtomis padangomis pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2 min. 53,72 sek.

Belgijoje pasiektas rekordas – trečiasis sėkmingas „Type-R Challenge 2018“ pasirodymas. Gamintojas šių metų vasarą bandys pasiekti ir daugiau garsiausių Europos lenktynių trasų rekordų.

Praėjusį mėnesį greičiausiai ratą „Magny-Cours GP“ lenktynių trasoje apvažiavęs sportinis hečbekas, „Spa-Francorchamps“ trasoje Belgijoje pasiekė naują rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2 min. 53,72 sek.

„Type-R“ pilotavo buvęs FIA WEC LMP2 klasės pasaulio čempionas Bertrandas Baguette, kuris šiuo metu dalyvauja „Super GT“ serijos lenktynėse su „Honda NSX-GT“, atstovaudamas „Nakajima Racing“ komandai.

„Spa-Francorchamps“ yra viena ilgiausių įvairiose kategorijose vykstančių sezono lenktynių žiedinių trasų – 7,004 km ilgio. Ši trasa išsiskiria itin greitomis tiesiomis atkarpomis, greitais posūkiais, taip pat techniškai sudėtingesniais lėtais ruožais ir ryškiais aukščio pokyčiais. 

Dėl didžiausiais įsibėgėjimo ir greičio važiuojant tiesiai rodikliais išsiskiriančio 320 AG „Civic Type-R“ 2,0 l „VTEC Turbo“ variklio B.Baguette galėjo greitai įveikti ilgus tiesius ruožus ir sparčiai pagreitėti išsukdamas iš greitų posūkių.

Rato apvažiavimo laikui didelės įtakos turėjo ir aerodinamika. Gamintojo teigimu, „Civic Type-R“ dizainas su lygiu kėbulo dugnu, priekine oro užsklanda, plonu galiniu aptaku bei sūkurių generatoriais ženkliai padidino stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Esant nustatytam +R režimui, adaptyviųjų amortizatorių sistema užtikrina tvirtą ir lygų riedėjimą. 

Dėl šių priežasčių automobilis galėjo didesniu greičiu įveikti garsųjį „Spa-Francorchamps“ trasos „Eau Rouge“ posūkį ir tiesius „Kemmel“ ruožus.

Kalbėdamas apie „Type-R“ valdymą, B.Baguette sakė: „Vairuodamas priekiniais ratais varomą automobilį paprastai visuomet tikiesi nepakankamo pasukamumo, tačiau šis automobilis yra puikiai subalansuotas. Jis iš karto suteikia pasitikėjimo jausmą, nes greitai reaguoja į vairo komandas, ypač esant įjungtam +R režimui. Modelis pasižymi itin standžia važiuokle su labai stabilia galine dalimi ir efektyvų sukibimą užtikrinančia priekine dalimi. Aerodinaminis paketas padeda prispausti automobilį važiuojant dideliu greičiu, sukurdamas įspūdingą sukibimo su trasa pojūtį.

Man, kaip lenktynininkui, visiškai aišku, jog „Type-R“ yra sutvertas lenktynių trasai. Tačiau jis puikiai tinka ir kasdien važinėjant miesto gatvėmis. Sėdėdamas automobilyje jaučiuosi labai patogiai ir puikiai viską matau.“

Pirmąjį rato apvažiavimo rekordą „Spa-Francorchamps“ trasoje „Honda“ pasiekė 2016 m. su ankstesnės kartos „Civic Type-R“. Geriausius rato apvažiavimo rezultatus šis automobilis pademonstravo ir Silverstouno, Estorilio bei Hungaroringo trasose. Šią vasarą bus siekiama pagerinti šiose trijose trasose pasiektus rezultatus.

Naujų „Type-R Challenge 2018“ rekordų sieks buvęs „Formulės 1“ pasaulio čempionas ir dabartinis „NSX Super GT“ pilotas Jensonas Buttonas (Jungtinė Karalystė), WTCR pilotas Tiago Monteiro (Portugalija) ir BTCC legenda Matto Nealo (Jungtinė Karalystė).

Naujas geriausias laiko rezultatas „Spa-Francorchamps“ lenktynių trasoje – jau trečiasis rato apvažiavimo rekordas, pasiektas naujojo „Honda Civic Type-R“. 

2017 m. balandžio mėn. tobulinamas serijinis automobilis tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu serijiniu automobiliu per visą lenktynių istoriją legendinėje Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje (jis „Nordschleife“ ratą apvažiavo per 7 min. ir 43,8 sek.). 

„Type-R Challenge“ rezultatų lentelę papildė praėjusį mėnesį WTCR piloto Estebano Guerrieri „Magny-Cours GP“ trasoje (Prancūzija) pasiektas naujas rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių (2 min. 01,51 sek.).

Naujasis „Honda Civic Type-R“ paveldėjo galingo „Honda“ hečbeko genus. Naujausias automobilis, vertas garsaus raudono H ženkliuko, sukurtas pagal naujojo dešimtosios kartos „Civic“ modelio plėtotės programą – didžiausią per visą „Honda“ istoriją. 

Gamintojo teigimu, šis hečbekas išsiskiria lengva ir itin tvirta kėbulo konstrukcija, žemu svorio centru ir rafinuota dviejų ašių statramsčio tipo priekine pakabos sistema, kuri sumažina sukimo momento inerciją ir padidina stabilumą atliekant posūkius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.