BMW pristatė didžiausią ir prabangiausią savo kupė – naująją 8 seriją

BMW skelbia, kad su naujuoju 8 serijos kupė pradeda visiškai naują etapą. 

 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
 BMW žada, kad 8 serijos bus ne tik prabangus, bet ir itin sportiškas modelis. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (22)

Lrytas.lt

Jun 19, 2018, 2:35 PM

Gamintojas skelbia, kad šis modelis pasižymės išskirtiniu sportiškumo ir prabangos deriniu.

Sportiškumas – prioritetas

8-os serijos BMW šiame amžiuje neturėjo, tačiau naujasis bus atpažįstamas dėl firminių akcentų. Tai į vidurį siaurėjantys priekiniai žibintai bei dviejų dalių radiatoriaus grotelės, aštrių formų variklio gaubtas ir sportiška, agresyvi išorė.

Šis modelis išoriškai primena tvirtą sportinį automobilį. Jo kėbulo ilgis yra 4,84 metro, plotis – 1,9 metro, o aukštis – 1,34 metro. 

Konstruktoriams taip pat pavyko suprojektuoti ilgą ratų bazę, kurios ilgis net 2,82 metro. Ji turėtų užtikrinti geresnį komfortą ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

BMW skelbia, kad kėbulas, valdymo technologijos ir pakaba buvo konfigūruojami siekiant sukurti idealiai valdomą prabangų automobilį. 

Šis modelis buvo kuriamas kartu su sportiškiausia keliams skirta M8 modifikacija ir M8 GTE lenktynėms skirtu automobiliu. 

Tokios savybės, kaip žemas svorio centras, aerodinaminis efektyvumas, stiprus kėbulas ir puikus masės paskirstymas tarp ašių pastebimos visuose trijuose modeliuose.   Bendros ne tik kai kurios savybės, bet ir konkretūs komponentai. 

Pavyzdžiui, visų modelių konstrukcija yra lengva, nes joje panaudota daug aliuminio, magnio ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). 

Tiek lenktyninis, tiek gatvėms skirti 8 serijos kupė turi blokuojamą galinį diferencialą. 

Naujovės salone

Automobilis išsiskiria žema sėdėjimo pozicija. Galinėse sėdynėse užtikrinama tokia žema sėdėjimo pozicija, kad jose net nereikalingos galvos atramos. 

Standartiškai 8 serijos BMW interjeras yra aptrauktos „Vernasca“ oda.

Bagažinės talpa – 420 litrų, o prireikus ją padidinti galima 50:50 santykiu nulenkiant galines sėdynes. 

Papildomos įrangos sąraše yra tokios funkcijos, kaip bevielis mobilaus telefono įkrovimas, išmanusis raktas, „Bowers & Wilkins“ garso sistema ir specialiai šiam modeliui skirta stiklinė tam tikrų valdymo elementų apdaila.

Standartinėje įrangoje yra valdymo sistema, pasiekiama 7 colių skersmens ekrane. 

Papildomai gali būti užsakoma sistema su 10,25 colio ekranu ir moderniais grafiniais elementais. 

Populiari ir vairuotojų pamėgta technologija yra ant priekinio stiklo projektuojamas papildomas ekranas, atvaizduojantis pagrindinę kelionės informaciją ar navigacijos nurodymus. 

Dabar šis projekcinis ekranas – 16 proc. didesnis nei kituose BMW, optimizuota jo 3D grafika ir atnaujintas funkcijų rodymas.

Nustebins technologijos

Standartinėje automobilio įrangoje yra ryškiai kelią apšviečiantys ir ekonomiški LED žibintai. 

Papildomai užsakomi gali būti adaptyvūs, posūkio kryptimi pasisukantys žibintai arba lazeriniai žibintai, kurie apšviečia iki 600 metrų atstumą.

Prabangaus kupė eksterjerą klientai galės pagražinti pagal savo poreikius. 

Papildomai užsakomų dalykų sąraše yra iš anglies pluošto pagamintos detalės: stogas, oro paėmimo angos, išorinių veidrodėlių apdailos, galinis oro aptakas ir difuzorius. 

Galima rinktis ir išskirtinius „M Sport“ eksterjero apdailos paketus. 

Automobiliui gali būti sumontuoti 19 colių skersmens ratlankiai ir „M“ logotipai įvairiose vietose. 

„M Sport“ patobulinimai neapsiriboja dizainu: su šiuo paketu montuojama efektyvesnė stabdžių sistema, daugiafunkcinės sėdynės ir oda aptrauktas vairas.

„BMW M Performance“ modeliams siūlomi 20 colių skersmens ratlankiai, o ant jų montuojamos kitokios padangos. 

Kai kurie elementai išorėje nudažyti „Cerium Grey“ spalva, o interjere daug nerūdijančio plieno motyvų.

Klientus pasieks rudenį

Pirmieji 8 serijos kupė klientams bus pristatyti šių metų lapkritį. Tuomet rinkoje debiutuos dvi modifikacijos. 

M850i su nauju 530 AG išvystančiu V8 varikliu, kol kas bus galingiausias ir greičiausias šeimos narys. 

Jo motoras turi sistemas, optimizuojančias benzino įpurškimą – jos variklio galią padidino iki 68 AG ir nepridėjo papildomo svorio. Didžiausias šio variklio sukimo momentas – 750 Nm, pasiekiamas nuo 1 800 iki 4 600 aps./min.

840d modifikacijoje montuojamas 320 AG galią išvystantis dyzelinis šešių cilindrų variklis. 

Jame yra du turbokompresorius valdanti technologija, o dyzelinas įpurškiamas net 2 500 barų slėgiu. 

Gamintojas skelbia, kad degalų sąnaudos ir anglies dvideginio emisija nėra didelė, nes išmetimo sistemoje sumontuotas kietųjų dalelių filtras, azoto oksido dujų katalizatorius bei specialus SCR filtras.

Visi varikliai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatinėmis „Steptronic“ pavarų dėžėmis. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.