„Renault“ pristatė pačią galingiausią „Megane R.S.“ versiją

Sportinių automobilių gerbėjus pasiekė naujiena – dar galingesnis „Renault Megane R.S. Trophy“. Ši versija debiutavo 2005 metais kartu su pirmosios kartos hečbeku.

 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Megane R.S. Trophy“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jul 23, 2018, 10:16 AM

Paties galingiausio visų laikų „Renault Megane“ variklis išvysto 300 AG ir 420 Nm, taip pat turi visų vairuojamųjų ratų sistemą, standartinę „Cup“ važiuoklę su standesne pakaba ir mechaniniu „Torsen“ riboto slydimo diferencialu.

Be to, jis aprūpintas ypatingais 19 colių ratlankiais ir komplektuojamas su naujos kartos „Recaro“ sėdynėmis. 

Gamintojas skelbia, kad sportinių automobilių entuziastams siūloma ypatinga „Trophy“ versija puikiai kasdien naudoti pritaikytas automobilis. 

Efektyvesnis variklis

Naujajame „Mégane R.S“ modelyje debiutavęs 1,8 litro tiesioginio įpurškimo turbobenzininis variklis sukurtas panaudojus „Renault-Nissan“ aljanso technologijas. 

Pirmą kartą sportiškoje „R.S.“ gamoje jo galia pasiekė 300 AG ribą ir išsiskiria solidžiu 420 Nm (+20 Nm) sukimo momentu, kai derinamas su EDC pavarų dėže (400 Nm – su mechanine).

Didesnė galia užtikrina geresnę dinamiką – iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 5,7 sekundes ir pasiekia maksimalų 260 km/val. greitį. 

Beveik 200 000 apsukų per minutę pasiekianti turbina dabar turi trintį mažinančią keraminių guolių sistemą – ji yra lengvesnė ir tvirtesnė nei plieno guoliai ir sumažino trintį bei pagreitino turbinos reakcijos laiką.

Taip pat „Trophy“ versijai buvo sukurta nauja išmetimo sistema su pirmą kartą R.S gamoje sumontuotu mechaniniu vožtuvu, kuris su važiavimo pasirinkimų sistema leis nustatyti norimą variklio garsą.

Dėmesys detalėms

Šiame modelyje sumontuoti lengvesni stabdžių diskai, kurių kiekvienas sveria 1,8 kilogramo mažiau už įprastus ir sumažina neamortizuojamą automobilio masę.

Gamintojas skelbia, kad jie yra itin atsparūs, o stipraus stabdymo metu  geriau išsklaido karštį. 

Standartinės „Brembo“ sistemos stabdžių apkabos yra nudažytos raudona spalva.  

„Trophy“ taip pat turi išskirtinio dizaino 19 colių „Jerez“ ratlankius, o nuo 2019 metų bus siūlomas su dar lengvesniais „Fuji Light“ ratlankiais, kurių kiekvienas svers net 2 kilogramais mažiau už įprastus.

Automobilio sėdynės dabar yra dar sportiškesnės ir turi didesnį aukščio reguliavimo diapazoną, tad jas galima nuleisti 20 milimetrų žemiau.

„Trophy“ galima užsisakyti su specialiai šiam modeliui sukurtomis „Recaro“ sėdynėmis ir „Alcantara“ apmušalais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.