Atskleidė, kurių metų modelius dažniausiai kamuoja brangūs gedimai: pasitikrinkite, ką vairuojate

Nepatikimas automobilis gali sugesti tuo metu, kai jo labiausiai reikės, o remonto išlaidos dažnai siekia protu nesuvokiamas sumas.

 „Warranty Wise“ pasidalino informacija, kada pagamintiems modeliams būdingi dažni gedimai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Warranty Wise“ pasidalino informacija, kada pagamintiems modeliams būdingi dažni gedimai.<br> Gamintojo nuotr.
 „Range Rover Sport“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Range Rover Sport“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Range Rover Sport“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Range Rover Sport“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Zafira“ (2008 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Zafira“ (2008 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Zafira“ (2008 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Zafira“ (2008 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Insignia“ (2009 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Insignia“ (2009 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Insignia“ (2009 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Insignia“ (2009 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Peugeot 207“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Peugeot 207“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Peugeot 207“ (2006 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Peugeot 207“ (2006 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Astra“ (2005 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Astra“ (2005 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Astra“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Opel Astra“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 C klasės „Mercedes-Benz“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 C klasės „Mercedes-Benz“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 C klasės „Mercedes-Benz“ (2008 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 C klasės „Mercedes-Benz“ (2008 m.).<br> Gamintojo nuotr.
„Mini Cooper“ (2006 m.).<br> Gamintojo nuotr.
„Mini Cooper“ (2006 m.).<br> Gamintojo nuotr.
„Mini Cooper“ (2004 m.).<br> Gamintojo nuotr.
„Mini Cooper“ (2004 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Seat Ibiza“ (2011 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Seat Ibiza“ (2011 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Seat Ibiza“ (2011 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Seat Ibiza“ (2011 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Seat Ibiza“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Seat Ibiza“ (2010 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Fiat 500“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Fiat 500“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Fiat 500“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Fiat 500“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Fiat 500“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Fiat 500“ (2007 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Clio“ (2005 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Clio“ (2005 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Clio“ (2005 m.).<br> Gamintojo nuotr.
 „Renault Clio“ (2005 m.).<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

Dec 5, 2018, 9:52 PM, atnaujinta Dec 6, 2018, 10:37 AM

Būtent todėl prieš perkant naudotą mašiną naudinga sužinoti kuo daugiau apie jo trūkumus.  

Geras informacijos šaltinis – naudotiems automobiliams papildomos garantijos paslaugas teikiančios firmų, tokių kaip Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi „Warranty Wise“, teikiamos ataskaitos. 

Apibendrinusi duomenis pagal tai, kiek kartų klientai kreipėsi dėl gedimų ir kiek kainavo remontas, kompanija sudarė 10 prasčiausių naudotų automobilių sąrašą. 

Itin naudinga vartotojams yra tai, kad ataskaitoje pateikti dažniausi gedimai ir netgi įvardinta, kada pagamintus modelius jie kamuoja. 

„Warranty Wise“ kiekvienais metais pateikia patikimiausių ir daugiausiai problemų vairuotojams keliančių naudotų automobilių sąrašus.

Jie sudaromi pagal per paskutinius 12 mėnesių surinktus duomenis. 

10 labiausiai gendančių modelių:

1. „Range Rover Sport“

„Range Rover Sport“ yra prabangus visureigis, kuris dažniausiai naudojamas ne ekstremalioms iškyloms, o nuvežti vaikus į mokyklą ir parvežti atgal.

Nepaisant lengvų eksploatacijos sąlygų, šiam modeliui vis tiek būdingi dažni gedimai, kurių remontas – itin brangus.

„Warranty Wise“ duomenimis, tai yra pats nepatikimiausias modelis rinkoje. Savininkai dažniausiai skundėsi pakabos gedimais, dėl kurių vienas apsilankymas servise vidutiniškai kainavo 540 svarų (606 eurus).

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 8 metus ir 7 mėnesius. 

„Range Rover Sport“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai

1. Pakabos gedimai, 2009,

2. Generatorius, 2008,

3. Stabdžių gedimai, 2009,

4. Elektros instaliacijos gedimai, 2010,

5. EGR vožtuvo gedimai, 2008.

 

2. „Opel Zafira“

Žmones, kurie pradeda domėtis šiuo praktišku šeimyniniu automobiliu labiausiai atbaido informacija apie tai, kad dalis vienatūrių buvo atšauti dėl savaiminio užsidegimo rizikos. 

Visgi reikia pažymėti, kad gaisro riziką daugiausiai lėmė netinkamų atsarginių detalių montavimas.

Savininkams rūpestį kelti turėtų ne užsiliepsnojimo pavojus, o katastrofiški pavarų dėžių gedimai. Vieno svarbiausių automobilio mazgų remontas britams kainavo vidutiniškai 1000 svarų (1122 eurų).

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 10 metų ir 3 mėnesius. 

„Opel Zafira“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai,

1. Pavarų dėžės gedimai, 2008,

2. Sankabos gedimai, 2007, 2008,

3. Uždegimo ritė, 2006,

4. Generatorius, 2006-2009,

5. Elektros instaliacijos gedimai, 2007.

 

3. „Opel Insignia“

Antrą „Opel“ modelį nepatikimiausiųjų sąraše yra itin pamėgusios įvairios kompanijos. Tai vienas iš automobilių, kuriais vadybininkai darbo dienomis lekia į svarbius susitikimus, o savaitgaliais vežioja šeimos narius. 

„Warranty Wise“ duomenimis, dažniausi yra vairo sistemos gedimai, kurių pašalinimas kainuoja vidutiniškai 276 svarus (310 eurų). 

Užfiksuota ir daug kitų problemų, o remonto kainos gali būti ir penkis kartus didesnės nei jau minėta suma. 

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 7 metus ir 7 mėnesius. 

„Opel Insignia“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai, 

1. Vairo sistemos gedimai, 2009, 2010,

2. Variklio gedimai, 2009,2010,

3. Elektros instaliacijos gedimai, 2011,

4. Pavarų dėžės gedimai, 2010, 2011,

5. Pakaitinimo žvakės, 2009.

 

4. „Peugeot 207“

Prancūzijos kompanijos negali pasigirti itin patikimais automobiliai, o du modeliai pateko ir į šį sąrašą.

Britų specialistai skelbia, kad miesto hečbeką dažniausiai kamuoja įvairūs variklio gedimai, o ypatingai silpnos – cilindrų galvutės tarpinės.  

Lyginant su kitais čia minimais modeliais remontas nėra labai brangus, tačiau įvertinus paties automobilio kainą, išlaidos tampa neproporcingai didelės. 

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 10 metų ir 2 mėnesius. 

„Peugeot 207“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai, 

1. Variklio gedimai, 2007, 2008,

2. Cilindrų galvutės tarpinė, 2007, 2008,

3. Sankabos gedimai, 2007, 2008,

4. Elektros instaliacijos gedimai, 2007, 2008,

5. Pavarų dėžės gedimai, 2007, 2008.

 

5. „Opel Astra“

Net trys iš penkių dažniausiai gendančių automobilių britiškame sąraše yra „Opel“ modeliai. Tai prasta žinia markei, kurią ne taip seniai įsigijo Prancūzijos koncernas „PSA Group“.

„Astra“ yra nebrangus šeimyninis hečbekas, tačiau pernelyg ilgai jo eksploatuoti neverta – remontas gali tapti ganėtinai brangus.

Remiantis surinkta informacija, dažniausiai šiam modeliui buvo remontuojamos pavarų dėžės.

Blogiausia, kad serviso sąskaita už tai vidutiniškai siekė net 1000 svarų (1122 eurus).

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 9 metus ir 3 mėnesius. 

„Opel Astra“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai, 

1. Pavarų dėžės gedimai, 2005-2011,

2. Variklio gedimai, 2005-2010,

3. Generatorius, 2006-2008,

4. Elektros instaliacijos gedimai, 2008,

5. Sankabos gedimai, 2008.

 

6. C klasės „Mercedes-Benz“,

Kaip ir „Range Rover Sport“, C klasės „Mercedes-Benz“ yra brangus automobilis. 

Juos įprastai renkasi prakutę vadybininkai, kurie nenori vairuoti 3 serijos BMW, tačiau pageidauja mėgautis prabangaus vokiško sedano teikiamais privalumais. 

Visgi tie, kurie už automobilį sumokėjo iš savo kišenės, nusivils sužinoję, kad šiems modeliams būdingi erzinantys elektros instaliacijos ir daviklių gedimai. 

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 9 metus ir 5 mėnesius. 

C klasės „Mercedes-Benz“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai, 

1. Elektros instaliacijos gedimai, 2007-2009,

2. Daviklių gedimai, 2006,

3. Pakabos gedimai, 2006,

4. Variklio gedimai, 2005-2011,

5. Generatorius, 2005.

 

7. „Mini Cooper“

BMW perėmus „Mini“ į savo rankas kultinio britų gamintojo situacija gerokai pasikeitė. Taip pat mažieji automobiliai tapo gerokai brangesni už senuosius modelius. 

Pigaus ir greito remonto dienos – jau praeityje. Šiais laikais, jeigu „Mini“ kažkas sugedo, serviso sąskaita dažniausiai jau neatitinka prekės ženklo pavadinimo. 

Visų gedimų, apie kuriuos dažniausiai pranešė vartotojai, šalinimas kainavo gerokai daugiau nei 200 svarų (224 eurų). Tarp jų išsiskyrė sankabos, variklio ir pavarų dėžės problemos. 

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 1 metus ir 6 mėnesius. 

„Mini Cooper“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai,

1. Sankabos gedimai, 2004, 2007,

2. Pavarų dėžės gedimai, 2002, 2004,

3. Variklio gedimai, 2007,

4. Vairo sistemos gedimai, 2004,

5. Termostato gedimai, 2006, 2007.

 

8. „Seat Ibiza“

„Seat Ibiza“ pagamintas naudojant tą pačią „Volkswagen Polo“ ir „Škoda Fabia“ platformą bei daugumą mazgų. Pagrindinis skirtumas neskaitant išorės dizaino – ispaniškas modelis gerokai dažniau genda. 

Nors atsarginių detalių, kurias šis modelis dalinasi su koncerno giminaičiais, netrūksta, remontas vis tiek gali būti itin brangus. 

„Warranty Wise“ duomenimis, pagal užfiksuotų gedimų dažnumą ir remonto kainą šis modelis yra aštuntas tarp pačių nepatikimiausių. 

Tarp visų problemų išsiskyrė variklio gedimai, dėl kurių išlaidos servise vidutiniškai siekdavo 840 svarų (942 eurų).

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 9 metus ir 3 mėnesius. 

„Seat Ibiza“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai, 

1. Variklio gedimai, 2009,

2. Elektros instaliacijos gedimai, 2009, 

3. Uždegimo ritė, 2006,

4. Turbinos gedimai, 2010, 2011,

5. Pavarų dėžės gedimai, 2007.

 

9. „Fiat 500“

Kaip ir „Mini Cooper“, šis nedidelis retro stiliaus automobilis yra moderni klasikinio modelio interpretacija. 

Italų mažylis turėtų būti pigi transporto priemonė, tačiau dėl dažnų gedimų ir brangaus remonto patenka į visiškai priešingą kategoriją. 

Savininkai dažniausiai kreipėsi dėl pavarų dėžės, pakabos ir elektros instaliacijos gedimų. Transmisijos remontas „Warranty Wise“ duomenimis, vidutiniškai kainavo 744 svarus (835 eurus).

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 7 metus ir 7 mėnesius. 

„Fiat 500“ dažniausi gedimai, 

Gedimas, pagaminimo metai,

1. Variklio gedimai, 2009, 2010,

2. Pakabos gedimai, 2012,

3. Elektros instaliacijos gedimai, 2010, 2011,

4. Sankabos gedimai, 2008,

5. Stabdžių gedimai, 2008-2010.

 

10. „Renault Clio“

Pirkėjus vilioja nedidelės miesto hečbekų kainos, tačiau renkantis tokį automobilį reikėtų būti itin atsargiam. 

„Renault Clio“ kamuoja rimti gedimai, nors dažniausių iš jų – elektros instaliacijos, degimo sistemos ir pakabos – remontas nėra labai brangus. 

Visgi, jei teks keisti sankabą ar tvarkyti pavarų dėžę – piniginė pastebimai paplonės. 

Dažniausiai genda automobiliai, kurie buvo eksploatuoti 10 metų ir 7 mėnesius. 

„Renault Clio“ dažniausi gedimai:

Gedimas, pagaminimo metai, 

1. Elektros instaliacijos gedimai, 2007,

2. Uždegimo ritė, 2006,

3. Pakabos gedimai, 2006,

4. Sankabos gedimai, 2006,

5. Pavarų dėžės gedimai, 2002.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.